محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

Table of Contents

در این مقاله، به بررسی و معرفی مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی خواهیم پرداخت.

Venus E-Tox مکملی است که این کار را برای شما انجام می دهد.

تغییراتی که پیش از دوران قاعدگی در بدن رخ می دهد، از عوامل تاثیرگذار بر اختلالات عصبی در بانوان به شمار می رود. تعداد بی شماری از بانوان در روزهای خاصی در طول ماه، عموماً حالات کسلی و بی حوصلگی دارند که این امر سبب می گردد که ایشان، بد خلق و یا افسرده به نظر برسند.

البته این امر، برای مدت کوتاهی بر بدن فرد، حاکم می باشد و پس از گذر چند روزی، فرد مجدداً به حالت عادی خود باز می گردد. دلیل اصلی این حالات عجیب و گذرا، تغییراتی می باشد که در بانوان به علت ماهیت دوره ای عملکرد دستگاه تناسلی ایشان پدید می آید و این امری طبیعی و ذاتی در زندگی ایشان به شمار می رود.

ATP چیست و چه تاثیری در بدن دارد؟ لطفا برای دریافت پاسخ تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ویدئو مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

دوره ماهانه در بانوان، سبب بروز تغییرات فیزیکی و روانی می گردد و این امر خود فرد و اطرافیان او را تحت تاثیر قرار می دهد. به این تغییرات، سندرم پیش قاعدگی گفته می شود.

در این مقاله، سعی داریم بیشتر به بررسی موضوع مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی بپردازیم و بهترین نوع مکمل، برای از بین بردن این سندروم همه گیر در بین بانوان را که مکمل ونوس E-Tox می باشد، معرفی نماییم.

اینفوگرافیک مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

اینفوگرافیک مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی
اینفوگرافیک مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

این مکمل، یکی از هزاران محصول شگفت انگیز شرکت معتبر استرالیایی ATP Science می باشد که توسط تنها نماینده انحصاری این شرکت در ایران، شرکت ترندان اسپرت، در اختیار هموطنان عزیز ایرانی قرار می گیرد. چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان مقاله مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی  همراه شوید.

حتما صفحه مکمل های افزایش دهنده دوپامین را مشاهده کنید.

در مقاله مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی به بررسی موارد ذیل پرداخته ایم:

مقدمه ای بر سندروم پیش از قاعدگی

مکمل Venus E-Tox چیست؟

عوارض افزایش ترشح هورمون استروژن در بدن

دلایل افزایش ترشح استروژن در بدن

Venus E-Tox بهترین مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

مکمل Venus E-Tox چه خواصی دارد؟

درمان سندرم پیش از قاعدگی به کمک مکمل Venus E-Tox

مزایای استفاده از مکمل Venus E-Tox

معایب استفاده از مکمل Venus E-Tox

کاندیدای مناسب برای مصرف مکمل Venus E-Tox

نحوه استفاده از مکمل Venus E-Tox

تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در حذف استروژن مازاد

تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در سم زدایی کبد

فاکتورهای موجود در مکمل Venus E-Tox

علائم ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی

ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و فشار خون بالا

ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و میگرن و سردرد در زمان قاعدگی

عوامل مؤثر بر درمان سندرم پیش از قاعدگی

سخن پایانی

 

مقدمه ای بر سندروم پیش از قاعدگی

مقدمه ای بر سندروم پیش از قاعدگی
مقدمه ای بر سندروم پیش از قاعدگی

سندرم پیش از قاعدگی که به اختصار به آن PMS گفته می شود، با نام اختصاصی Premenstrual Syndrome در سرتاسر جهان، امری شناخته شده می باشد و میلیون ها تن از بانوان را در کل جهان، دچار خود کرده است. این سندرم، مهم ترین نوع اختلالات در میان بانوان می باشد.

این سندرم، عموماً با عناوین تغییرات جسمی و یا شناختی و نیز رفتاری و خلقی که البته به صورت دوره ای می باشد، تعریف می گردد.

این اختلالات به حدی شدید می باشد که می تواند با جنبه های نرمال یک زندگی عادی تداخل شدید داشته و برای مدتی کوتاه، رفتاری خاص را به فرد تحمیل نماید.

بر اساس بررسی های انجام شده، اختلالات PMS ارتباط بسیار نزدیک و مشخصی با دوره قاعدگی دارد. لازم به ذکر است که شدت این سندرم، در افرادی که سن ایشان از 20 سال تا 40 سال می باشد، شدیدتر از دیگر بانوان می باشد. سندرم پیش از قاعدگی در سرتاسر جهان شایع می باشد و در حدود نیمی از بانوان را گرفتار خود کرده است.

پیشنهاد میکنیم از پست بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت دیدن کنید.

جالب است بدانیم که بیشترین میزان شیوع سندرم پیش از قاعدگی در ایران، با 98 درصد در رتبه اول جهانی قرار دارد

جالب است بدانیم که بیشترین میزان شیوع سندرم پیش از قاعدگی در ایران، با 98 درصد در رتبه اول جهانی قرار دارد. در این میان، کشور فرانسه، تنها با 12 درصد، کمترین میزان این سندرم را در میان بانوان خود داراست.

اما بدون در نظر گرفتن این آمار، لازم به ذکر است که بیش از 75 درصد از بانوان، حداقل یکی از علائم سندرم پیش از قاعدگی را تجربه می کنند. سندرم پیش از قاعدگی، می تواند تاثیرات منفی بسیار زیادی بر روند زندگی افراد بگذارد.

کاهش عملکرد اقتصادی و اجتماعی بانوان

از آن جمله، می توان به کاهش عملکرد اقتصادی و اجتماعی بانوان در این دوره کوتاه مدت اشاره کرد. بر اساس بررسی های انجام شده، در حدود 30 درصد از بانوان، زمانی که در سنین باروری قرار دارند، شدت این سندرم را بیشتر تجربه می کنند و علائم شدیدتری در تغییرات رفتاری و خلق و خوی آن ها مشاهده می شود.

تا به امروز، علل مختلفی برای بروز این سندروم تشخیص داده شده است و بر مبنای آن، راه هایی نیز برای درمان این سندرم در نظر گرفته شده است. یکی از راه های درمان سندرم پیش از قاعدگی، استفاده از مکمل هایی می باشد که می توانند شدت بروز این اختلالات را کاهش داده و یا به صورت کامل، آن را از بین ببرند.

لذا در دنباله مقاله مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی به بررسی یکی از بهترین انواع مکمل، که راهی علمی برای درمان این سندرم به شمار می رود، خواهیم پرداخت. اگر شما نیز از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید و به دنبال راهی برای درمان آن می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مکمل Venus E-Tox چیست؟

مکمل Venus E-Tox چیست؟
مکمل Venus E-Tox چیست؟

بدون تردید، مشکلات جسمانی و روحی بانوان، از آقایان بسیار گسترده تر می باشد. یکی از مشکلات جسمی که بانوان با آن مواجه می باشند، نوسانات ماهانه ایشان می باشد که سبب اختلالات هورمونی در بدن بانوان می گردد.

مکمل ونوس E-Tox محصول شرکت استرالیایی ATP Science راهی مناسب برای از بین بردن این اختلالات هورمونی به شمار می رود. استفاده از این مکمل، سبب بهبود حالات روانی فرد شده و تعادل هورمونی را در بدن وی ایجاد می نماید.

حتما از صفحه بهترین مکمل های بدنسازی دیدن کنید.

به شرکت بازرگانی ترندان اسپرت مراجعه نمایید

برای تهیه بهترین مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی، به شرکت بازرگانی ترندان اسپرت مراجعه نمایید. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت معتبر ATP  Science می باشد.

بسیاری از این اخلالات هورمونی، نه تنها سبب تغییرات رفتاری در فرد می شوند، بلکه باعث افزایش وزن و بالا رفتن میزان چربی انباشته شده در بدن نیز می گردند.

ونوس E-Tox را می توان یک مکمل انحصاری برای بانوان در نظر گرفت. به خصوص برای بانوانی که میزان ترشح هورمون استروژن در بدن آن ها، بیشتر از ترشح پروژسترون می باشد. در ادامه مبحث ” مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی “، به بررسی تاثیر افزایش ترشح استروژن در بدن خواهیم پرداخت.

عوارض افزایش ترشح هورمون استروژن در بدن

عوارض افزایش ترشح هورمون استروژن در بدن
عوارض افزایش ترشح هورمون استروژن در بدن

هورمون استروژن، یک هورمون مهم و اساسی برای حفظ سلامتی در بدن بانوان و آقایان به شمار می رود. این هورمون، تاثیرات بسیار زیادی بر فرم دهی عضلات بدن دارد. همچنین، هورمون استروژن باعث تجمع چربی ها و آب زیر پوستی در نواحی مختلف بدن می گردد.

از جمله این نواحی، می توان به بخش های لگن، سینه و پستان ها، پشت بازوها و پهلوها و نیز پشت کمر و زیر شکم، اشاره کرد. هورمون استروژن، برای بدن ضروری است اما ترشح بالای آن در بدن انسان، می تواند عوارض بی شماری را برای فرد، به همراه داشته باشد.

 

از جمله، عوارض ترشح زیاد استروژن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از جمله، عوارض ترشح زیاد استروژن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از جمله، عوارض ترشح زیاد استروژن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • افزایش تشویش و بالا رفتن نگرانی های ذهنی که پرخوری های عصبی را به همراه خواهند داشت.
  • بدن بیش از حد به شرایط استرس زا، واکنش نشان می دهد.
  • حافظه کوتاه مدت، به شکل قابل توجهی ضعیف می گردد.
  • از دست رفتن سریع کنترل عصبی
  • بالا رفتن تمایل فرد به مصرف شیرینی و شکلات
  • افزایش میزان بی حوصلی
  • بروز دردهای میگرنی و سردردهای شدید
  • ضعیف شدن میزان گردش خون و نیز مشاهده کبودی و واریس در جاهای مختلف بدن
  • پف کردن نواحی شکم، ران و باسن
  • افزایش حبس مایع درون بافتی
  • در آقایان، برآمدگی در ناحیه سینه
  • بالا رفتن احتمال کبودی و لخته شدن خون
  • تشکیل لخته های خوبی در دیواره داخلی سیاهرگ های عمقی که به آن ترومبوز سیاهرگی عمقی نیز گفته می شود.
  • بالا رفتن احتمال چاقی
  • بروز انواع اختلالات عاطفی، عصبی و نیز اختلال در روند صحیح و نرمال خواب
  • افزایش احتمال ایجاد آندومتریوم. آندومتریوم، یک بافت طبیعی در داخل رحم می باشد که در برخی از موارد، به جای آن که در داخل رحم رشد کند، در دیگر بافت های بدن رشد می نماید.
  • داشتن درد بسیار و بیش از اندازه در دوران قاعدگی
  • داشتن دوره قاعدگی طولانی مدت

تعادل در میزان هورمون های بدن

مصرف مکمل ونوس E-Tox که یکی از محصولات فوق العاده شرکت استرالیایی ATP Science به شمار می رود، می تواند تعادل در میزان هورمون های بدن را برقرار نموده و از بروز مشکلات فوق الذکر، جلوگیری به عمل آورد.

این محصول شگفت انگیز، توسط تنها نماینده انحصاری شرکت ATP در ایران، یعنی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به کشور وارد می گردد و در دسترس علاقه مندان به حفظ سلامتی قرار می گیرد. شرکت ترندان اسپرت، با سال ها تجربه در زمینه واردات محصولات ورزشی و مکمل های ورزشی، همواره کوشیده است که بهترین محصولات را با بهترین برندها، در اختیار هموطنان عزیز ایرانی قرار دهد.

در ادامه مبحث ” مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی ” به بحث در زمینه دلایل اصلی افزایش میزان استروژن در بدن خواهیم پرداخت. اگر تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم،تا پایان این مبحث، با ما همراه بمانید.

دلایل افزایش ترشح استروژن در بدن

بر اساس تحقیقات انجام شده، دلایل متفاوتی می توانند سبب بالا رفتن میزان ترشح استروژن در بدن انسان شوند. افزایش ترشح استروژن در بدن، می تواند به دو صورت درون زا و برون زا انجام گیرد. از جمله دلایلی که می تواند سبب افزایش بیش از حد ترشح استروژن در بدن گردد، نارکارآمدی استروژن در سم زدایی می باشد.

از پست افزایش وزن سریع در یک ماه دیدن کنید.

اما در این میان، تولید بیش از حد استروژن درون زا، می تواند به دلایل ذیل رخ دهد:

  • وجود توده های عظیم چربی در بدن
  • بالا رفتن فعالیت آروماتاز که در حقیقت، سبب تبدیل هورمون تستوسترون به استروژن می شود.
  • سایر اختلالات هورمونی نیز می توانند باعث بالا رفتن میزان ترشح هورمون استروژن شوند، به عنوان نمونه هیپوتیروئیدی که کم کاری غده تیروئید می باشد و نیز هیپر کورتیزولمی که سبب افزایش ترشح هورمون کورتیزول می گردد، از جمله این اختلالات هورمونی به شمار می روند.

از سوی دیگر، بالا رفتن میزان استروژن برون زا می تواند به دلایل زیر رخ دهد:

  • تجمع آفت کش ها
  • جمع شدن کودهای شیمیایی
  • بالا رفتن میزان آلودگی
  • وجود مواد نگهدارنده در مواد غذایی
  • سرب موجود در لوازم آرایشی و انواع کرم های ضد آفتاب و آرایشی

همچنین بالا بودن میزان ترشح استروژن، می تواند به دلیل عوامل ژنتیکی نیز باشد. از جمله موارد ژنتیکی می توان به وجود سابقه بیماری در خانواده و نیز به ارث بردن پلی مورفیسم که نوعی بیماری ژنتیکی است، اشاره نمود.

از دیگر دلایل بالا رفتن استروژن، می تواند موارد ذیل باشد:

  • مصرف برخی از قرص های ضد بارداری
  • کمبود ید و یا کم کاری غده تیروئید

تمامی موارد ذکر شده، از فاکتورهای اصلی افزایش میزان ترشح استروژن در بدن به شمار می روند که با مصرف مکمل Venus E-Tox می توان این مشکلات را رفع نمود. در ادامه نوشتار، بیشتر به بررسی مکمل ونوس E-Tox خواهیم پرداخت. با ما همچنان تا پایان این مبحث، بمانید.

Venus E-Tox بهترین مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی

یکی از بهترین راه های درمان سندرم پیش از قاعدگی، استفاده از انواع مکمل هایی می باشد که بتوانند میزان ترشح هورمون ها را در بدن بانوان تنظیم نمایند. بر اساس بررسی های دقیق انجام شده، شرکت معتبر ATP Science، مکمل معجزه گر Venus E-Tox را به هدف درمان سندرم پیش از قاعدگی، به بازار معرفی نموده است.

آلفا ونوس E-Tox که محصول شرکت استرالیایی ATP Science می باشد، یک محصول فوق العاده و شگفت انگیز برای کنترل میزان ترشح هورمون ها در بانوان می باشد. این محصول، یک مکمل کاملاً گیاهی می باشد که هیچ گونه عوارض جانبی و ضرری را برای بانوان عزیز به همراه نخواهد داشت.

شرکت ATP Science

شرکت ATP Science، به صورت اختصاصی تنها روی مکمل های ورزشی و درمانی فعالیت داشته و با سال ها تجربه در این زمینه، بهترین محصولات را که همگی برگرفته از طبیعت می باشند، به علاقه مندان به سلامتی، تقدیم نموده است. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این شرکت معتبر در ایران می باشد.

مکمل Venus E-Tox نیز از جمله مکمل های ورزشی-درمانی به شمار می رود که راهی مناسب برای درمان سندرم پیش از قاعدگی می باشد. این محصول، توسط تنها نماینده انحصاری این شرکت استرالیایی در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، به کشور وارد می شود و در اختیار دوستداران ورزش و سلامتی قرار می گیرد.

در ادامه مقاله مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی به بررسی خواص مکمل Venus E-Tox خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنان چه شما نیز از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید و به دنبال راهی طبیعی و نرمال برای درمان آن می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

مکمل Venus E-Tox چه خواصی دارد؟

مکمل Venus E-Tox چه خواصی دارد؟
مکمل Venus E-Tox چه خواصی دارد؟

مکمل آلفا ونوس E-Tox دارای جوانه کلم بروکلی، عصاره رزماری و عصاره جلبک دریایی قهوه ای و درخت بنگرو و بسیاری از مواد طبیعی است که همگی بر گرفته از طبیعت می باشند. تمامی مواد تشکیل دهنده محصول فوق، همگی تاثیرات بسیار مثبتی را روی بدن انسان خواهند داشت.

جوانه کلم بروکلی، علاوه بر این که دارای خواص مغذی فراوانی برای بدن می باشد، دارای خاصیت آنتی اکسیدان نیز می باشد. آنتی اکسیدان موجود در کلم بروکلی، از بدن انسان در برابر رادیکال های آزاد جوی، محافظت می نماید.

دیگر ماده موجود در مکمل ونوس E-Tox عصاره رزماری می باشد. عصاره رزماری، یک عامل اساسی برای جلوگیری از سرطان است. این ماده طبیعی نیز همانند کلم بروکلی، دارای خواص آنتی اکسیدان می باشد و عمل سم زدایی را در بدن انجام می دهد.

علاوه بر این، عصاره رزماری، سبب بهتر شدن حالات رفتاری و خلق و خوی فرد می گردد. از دیگر خواص مثبت عصاره رزماری، می توان به تقویت حافظه و نیز جلوگیری از بروز حالات افسردگی اشاره کرد. عصاره رزماری، با ایجاد آرامش در بدن، سبب می شود که فرد دچار حالات استرسی نگردد.

از دیگر مواد موجود در ونوس E-Tox می توان به عصاره جلبک دریایی قهوه ای اشاره کرد

از دیگر مواد موجود در ونوس E-Tox می توان به عصاره جلبک دریایی قهوه ای اشاره کرد. این ماده که برگرفته از طبیعت می باشد، دارای خاصیت ضد استروژنی است. عصاره جلبک دریایی قهوه ای، سبب می شود که فعالیت های بدن که منجر به تبدیل تستوسترون به استروژن می شوند را کنترل نماید.

علاوه بر این، در این ماده مغذی، میزان قابل توجهی ید وجود دارد که خواص مثبت آن بر بدن، بر همگان آشکار است. دیگر ماده موجود در مکمل ونوس E-Tox، درخت بنگرو می باشد. درخت بنگرو، به فعالیت تخمدان ها برای تخمک گذاری کمک می کند و این امر، سبب می گردد که میزان تخمک گذاری در تخمدان ها افزایش یابد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، درخت بنگرو، از ایجاد پلی کیستیک ها جلوگیری به عمل می آورد و میزان تولید پروژسترون را در بدن، افزایش می دهد. از دیگر مزایای درخت بنگرو، می توان به تاثیرات مثبت آن روی فرم اندام ها اشاره کرد.

مصرف این ماده، سبب خوش فرم شدن اندام های بدن می گردد. همچنین، درخت بنگرو، عاملی بر افزایش دوپامین در بدن می باشد.

درمان سندرم پیش از قاعدگی به کمک مکمل Venus E-Tox

درمان سندرم پیش از قاعدگی به کمک مکمل Venus E-Tox
درمان سندرم پیش از قاعدگی به کمک مکمل Venus E-Tox

در دوره قاعدگی، تنظیم هورمون های مختلف در بدن بانوان، بر هم می خورد. وظیفه اصلی و اساسی مکمل ونوس E-Tox ، تنظیم کردن هورمون های دخیل در چرخه قاعدگی می باشد. این مکمل سبب می گردد که میزان هورمون ها در طی این دوره، به صورت نرمال ترشح شود.

هنگامی که ترشح این هورمون های دخیل در چرخه قاعدگی به میزان استانداردی انجام گیرد. این امر سبب می گردد که از اختلالات دوره قاعدگی، تا میزان قابل توجهی کاسته شود.

همچنین، مکمل Venus E-Tox سبب می شود که دردهای جسمی و فشارهای روحی پیش از شروع دوره قاعدگی که همان سندرم پیش از قاعدگی یا PMS می باشد، بسیار کاهش پیدا کند.

به صورت کلی، مصرف این مکمل، تاثیرات مثبت بسیار زیادی را برای رفع مشکلات پیش از دوره قاعدگی که همان سندرم PMS می باشد و همچنین در دوره قاعدگی، با خود به همراه خواهد داشت.  نحوه مصرف این مکمل به این صورت است که بایستی روزانه 2 تا 4 کپسول همراه با صبحانه مصرف شود.

مزایای استفاده از مکمل Venus E-Tox

مزایای استفاده از مکمل Venus E-Tox
مزایای استفاده از مکمل Venus E-Tox

مکمل ونوس E-Tox مزایای بی شماری را برای مصرف کننده آن به همراه خواهد داشت. در ذیل، به برخی از فواید مصرف این مکمل برای بانوان اشاره خواهیم کرد:

تنظیم سطح هورمون های زنانه

جلوگیری از اختلالات مربوط به قاعدگی

بهبود علائم PMS یا همان سندرم پیش از قاعدگی

جلوگیری از افزایش سطح استروژن

کمک به چربی سوزی در بانوان

معایب استفاده از مکمل Venus E-Tox

معایب استفاده از مکمل Venus E-Tox
معایب استفاده از مکمل Venus E-Tox

مکمل ونوس E-Tox یک محصول کاملاً طبیعی و برگرفته از طبیعت می باشد. تمامی مواد به کار گرفته در این مکمل، همگی فواید بی شماری را برای فرد مصرف کننده به همراه خواهند داشت.

این محصول که تولید شده در شرکت استرالیایی ATP Science می باشد و توسط شرکت ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران عرضه می شود، بدون هیچ گونه عارضه جانبی است و راه برای درمان سندرم پیش از قاعدگی، با فواید بیشمار بسیار، برای بدن به شمار می رود.

لازم به ذکر است که مکمل ونوس E-Tox توسط تنها نماینده انحصاری شرکت ATP Science در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، وارد کشور شده و در دسترس علاقه مندان به رفع مشکل سندرم پیش از قاعدگی قرار می گیرد. در ادامه مبحث ” مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی ” به بررسی کاندیدای مناسب برای مصرف این مکمل خواهیم پرداخت.

کاندیدای مناسب برای مصرف مکمل Venus E-Tox

کاندیدای مناسب برای مصرف مکمل Venus E-Tox
کاندیدای مناسب برای مصرف مکمل Venus E-Tox

مصرف مکمل ونوس E-Tox به افرادی که دارای شرایط زیر می باشند، توصیه می شود:

  • تمامی بانوانی که در بدن ایشان، میزان هورمون استروژن افزایش یافته است و در نتیجه این افزایش، میزان هورمون پروژسترون، کاهش یافته است.
  • تمامی بانوانی که دوره قاعدگی ایشان، بسیار طولانی مدت است.
  • تمامی افرادی که دچار پرخوری عصبی به دلیل استرس و اضطراب می باشند.
  • تمامی آقایانی که قسمت سینه ایشان، دچار برآمدگی شده است.
  • تمامی افرادی که تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات و انواع شکلات دارند.
  • تمامی افرادی که به مشکل چاقی بیش از حد و نیز سلولیت چاقی دچار می باشند.
  • تمامی بانوانی که در دوره قاعدگی خود، دردهای بد جسمی و روحی را تجربه می نمایند.

به صورت کلی، مکمل ونوس، با تنظیم هورمون های قاعدگی می تواند درمانی مؤثر بر سندرم پیش از قاعدگی به شمار رود

به صورت کلی، مکمل ونوس، با تنظیم هورمون های قاعدگی می تواند درمانی مؤثر بر سندرم پیش از قاعدگی به شمار رود. این مکمل، یک محصول کاملاً گیاهی و از دل طبیعت می باشد و فواید بی شماری را برای فرد مصرف کننده آن به همراه خواهد داشت و در عین حال، هیچ گونه عارضه جانبی را نیز برای فرد به دنبال ندارد.

مکمل Venus E-Tox یک محصول فوق العاده و شگفت انگیز ساخته شده توسط شرکت استرالیایی ATP Science می باشد که سازنده اختصاصی انواع مکمل های ورزشی بوده و برندی نام آشنا در سرتاسر جهان به شمار می رود.

این محصول توسط شرکت معتبر بازرگانی ترندان اسپرت که نمایندگی انحصاری شرکت ATP Science را بر عهده دارد، به کشور وارد شده و در اختیار ورزشکاران و علاقه مندان به حفظ سلامتی و شادابی جسم و روح، قرار می گیرد.

در دنباله مبحث ” مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی ” به بررسی چگونگی استفاده از این مکمل،خواهیم پرداخت. با ما همچنان همراه باشید.

نحوه استفاده از مکمل Venus E-Tox

نحوه استفاده از مکمل Venus E-Tox
نحوه استفاده از مکمل Venus E-Tox

مکمل Venus E-Tox به صورت کپسول می باشد. مصرف روزانه این مکمل که محصولی برجسته از شرکت ATP Science به شمار می رود، 2 عدد الی 4 عدد می باشد که می بایست همراه با صبحانه صرف گردد.

راه های مختلفی برای خوردن این کپسول وجود دارد. برای افرادی که خوردن کپسول برایشان دشوار می باشد، می توانند کپسول را باز کرده و محتوای داخل آن را روی غذای خود و یا درون نوشیدنی خود حل نموده و میل نمایند.

تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در حذف استروژن مازاد

تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در حذف استروژن مازاد
تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در حذف استروژن مازاد

هنگامی که استروژن مازاد در بدن تولید می شود، عوارض بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت. لذا بسیار ضروری است که بدن بتواند استروژن مازادی که ترشح شده است را،حذف نماید.

حذف استروژن می بایست به صورتی باشد که پس از استفاده مفید از استروژن تولید شده، مابقی به صورت مؤثر پاکسازی شده و از تجمع آن ها، جلوگیری به عمل آید.چگونگی حذف استروژن در بدن، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا که بسیار مناسب است که استروژن مازاد به فرم مفیدی از استروژن تبدیل شود که بتواند از بانوان در برابر انواع بیماری ها، محافظت نماید.

چنان چه استروژن مازاد در بدن دفع نگردد، باعث تجمع استروژن می شود و این خود باعث بروز انواع بیماری ها خواهد شد. مکمل ونوس، می تواند سبب شود که استروژن های مازاد تولید شده در بدن، به صورت مفیدی مورد استفاده قرار گیرند و مابقی، حذف گردند.

تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در سم زدایی کبد

تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در سم زدایی کبد
تاثیر استفاده از مکمل Venus E-Tox در سم زدایی کبد

عمل سم زدایی در کبد، در دو فاز مختلف انجام می گیرد. در فاز اول، سموم به فرم محلول در آب تبدیل می شوند. این امر سبب می شود که سموم به راحتی از بین بروند.

این عمل به صورت عادی در بدن انجام می گیرد و سبب می شود که بدن در برابر انواع سموم شیمیایی و حیوانی و درون زاد و یا ریشه گیاهی، مقاومت نماید. در فاز دوم از سم زدایی در کبد، توکسین که نوعی سم تولید شده از باکتری می باشد، غیر فعال می گردد.

این امر سبب می شود که سموم در بدن انباشته نشوند و از بین بروند. در شرایطی که فاز یک سم زدایی کبدی در حد متعادل انجام نگیرد، سموم، هورمون ها و داروها و غذاها نیز، به شکلی سمی تر تبدیل می شوند  که این امر سبب افزایش سموم در بدن می شود.

مسیرهای سم زدایی برای حذف و پاک نمودن استروژن اضافی در بدن

عموماً مسیرهای سم زدایی برای حذف و پاک نمودن استروژن اضافی در بدن، از روش مسیرهای فاز یک سم زدایی کبدی، انجام می شود.

در ادامه موضوع مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی به صورت کلی تر، به مواد تشکیل دهنده مکمل ونوس E-Tox خواهیم پرداخت.

این محصول فوق العاده از تولیدات شرکت معتبر و استرالیایی ATP Science بوده که توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده انحصاری آن در ایران، در اختیار هموطنان ایرانی قرار می گیرد.

فاکتورهای موجود در مکمل Venus E-Tox

فاکتورهای موجود در مکمل Venus E-Tox
فاکتورهای موجود در مکمل Venus E-Tox

همان طور که در بخش های پیشین مقاله نیز به آن اشاره شد، مواد تشکیل دهنده موجود در مکمل ونوس، همگی از مواد طبیعی می باشند. در این بخش از نوشتار، به صورت کلی تری به بررسی فاکتورهای تشکیل دهنده این مکمل سودمند و درمان سندرم پیش از قاعدگی خواهیم پرداخت.

جوانه کلم بروکلی از مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox

جوانه کلم بروکلی، عاملی مؤثر در متعادل نمودن آنزیم های فاز یک می باشد. همچنین این ماده طبیعی، عاملی برای افزایش عملکرد فاز دو می باشد. در جوانه کلم بروکلی، میزان قابل توجهی از انواع مواد مغذی وجود دارد که می تواند انواع ویتامین ها و کوفاکتورها را برای بدن تولید نماید.

علاوه بر این، جوانه کلم بروکلی سبب افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن با افزایش میزان آنتی اکسیدان های بدن می شود. جوانه های کلم بروکلی، می توانند هزاران مولکول آنتی اکسیدانی را تولید نمایند و سبب از بین رفتن رادیکال های آزاد می شوند.

عصاره رزماری از مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox

عصاره رزماری از مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox
عصاره رزماری از مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox

عصاره رزماری با سولفور فان همکاری می نماید تا بتواند فاز یک سم زدایی را افزایش داده و فاز 2 سم زدایی را تحریک نماید. لازم به ذکر است که سولفور فان، ژن های موجود در بدن انسان را از خطر افزایش آنزیم هایی که سبب بروز سرطان می شوند، حفظ می نماید.

علاوه بر این، عصاره رز ماری، باعث افزایش گلوتاتیون می گردد که  یک آنتی اکسیدان قوی بوده و  عاملی برای تقویت فاز دو سم زدایی کبدی می باشد. گلوتاتیون باعث محافظت از اجزای مهم سلولی در برابر واکنش با گروه های عاملی اکسیژن دار می شود.

از جمله این گروه ها، می توان به رادیکال های آزاد و پر اکسیدها اشاره کرد. عصاره رز ماری، نه تنها تاثیرات بسیار زیادی بر سم زدایی دارد، بلکه یک عامل اساسی برای بهبود خلق و خوی می باشد. همچنین، عصاره رزماری می تواند حافظه را تقویت نموده و میزان دقت را افزایش دهد.

افزون بر موارد یادشده، عصاره رزماری باعث می گردد که میزان ترشحان کورتیزول، تنظیم گردد. در صورتی که ترشح کورتیزول بیش از حد مورد نیاز باشد، سبب می شود که فرد با مشکلات روحی، نظیر اضطراب، افسردگی و یا استرس، مواجه گردد.

عصاره رزماری، همچنین، سبب تقویت سیستم پاراسمپاتیکی می شود. این سیستم سبب می گردد که بدن مجددا به حالت اولیه و یا حالت استراحت بازگشته و تعادل خود را حفظ نماید. همچنین رزماری سبب تقویت سیستم آنتی اکسیدانی می شود.

عصاره جلبک دریایی قهوه ای از مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox

عصاره جلبک دریایی قهوه ای، دارای خاصیت ضد استروژنی می باشد. مصرف عصاره جلبک دریایی قهوه ای، سبب می شود که عمل تبدیل تستوسترون به استروژن، به صورت استاندارد انجام گیرد و کاملاً تنظیم و کنترل شود.

همچنین در این عصاره، میزان قابل توجهی ید وجود دارد و مصرف آن، سبب حذف مؤثر استروژن مازاد تولید شده در بدن می گردد. در ادامه مبحث مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی به بررسی سایر مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox خواهیم پرداخت. این مکمل یک درمان مفید برای رفع مشکل سندرم پیش از قاعدگی به شمار می رود.

مکمل ونوس ای-توکس، توسط شرکت استرالیایی ATP، تولید کننده انواع مکمل های ورزشی تولید شده است و توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری شرکت ATP Science در ایران، در اختیار علاقه مندان به ورزش و سلامتی قرار گرفته است.

در صورت تمایل به کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در ارتباط با مکمل Venus E-Tox می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت ترندان اسپرت، مشورت نمایید.

درخت بنگرو از مواد تشکیل دهنده مکمل Venus E-Tox

درخت بنگرو، عاملی مؤثر در بلوغ فولیکول برای انجام عمل تخمک گذاری به شمار می رود. همچنین این ماده مقوی، سبب می گردد که کیفیت فولیکول های تخمدان در چرخه قائدگی، بالا رود. با مصرف این ماده مغذی، تخمدان ها آمادگی بیشتری برای عمل تخمک گذاری پیدا می کنند و علاوه بر این، سبب بهبود سندرم تخمدان پلی کیستیک می گردد.

درخت بنگرو، عاملی مؤثر در افزایش تولید پروژسترون است. وجود پروژسترون در بدن، سبب فرم دهی به بدن می گردد. از دیگر فواید مصرف درخت بنگرو، می توان به کاهش مقاومت بدن در برابر انسولین اشاره کرد که این امر، سبب رفع مشکل دیابت نوع دو می شود.

درخت بنگرو، سبب افزایش هورمون دوپامین می شود

درخت بنگرو، سبب افزایش هورمون دوپامین می شود. دوپامین، هورمونی است که ارتباط نزدیکی با روحیات مثبت در بدن دارد. حسی که دوپامین در بدن به وجود می آورد، به فرد احساس سربلندی و غرور و اعتماد به نفس می دهد و به صورت کلی، احساس خوبی را به فرد القاء می نماید.

البته دوپامین فواید دیگری را نیز برای فرد به همراه خواهد داشت. دوپامین، سبب کاهش پرو لاکتین می گردد. بالا رفتن میزان پرولاکتین، سبب جلوگیری از رشد سینه های مردان و پسران می شود. همچنین مصرف درخت بنگرو، می تواند از بروز ناباروری جلوگیری نماید و از بروز استرس و کاهش میل جنسی و کاهش توانایی در تولید مثل، پیشگیری می کند.

درخت بنگرو، از فاکتورهای مهم موجود در مکمل Venus E-Tox می باشد. این مکمل که به عنوان یک درمان مفید برای سندرم پیش از قاعدگی به شمار می رود، توسط شرکت استرالیایی ATP Science تولید می گردد و توسط تنها نماینده رسمی و وارد کننده انحصاری این برند معتبر، شرکت ترندان اسپرت به کشور وارد شده و در اختیار ورزشکاران و علاقه مندان به سلامتی قرار می گیرد.

در ادامه مقاله مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی به بررسی علائم ابتلا به این سندرم خواهیم پرداخت.

علائم ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی

علائم ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی
علائم ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی

سندرم پیش از قاعدگی، دارای انواع علائم و نشانه ها می باشد. علائم ناشی از این سندرم، می تواند به دو دسته جسمانی و روانی تقسیم شود. البته لازم به ذکر است که علائم ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی، بسته به دوره های مختلف، متفاوت می باشد.

البته سندرم پیش از قاعدگی، نوع شدیدتری را  نیز دارد که به آن اختلال دیسفوریک قبل از قاعدگی گفته می شود. این عارضه عموماً از یک الی دو هفته پیش از شروع دوره قاعدگی آغاز می گردد و به شکلی شدیدتر، بروز می کند.

به صورت کلی، علائم زیر می توانند نشاندهنده ابتلا به سندروم پیش از قاعدگی باشند:

  • ناراحتی های روانی خفیف
  • احساس درد
  • نفخ شکم
  • افزایش وزن
  • حساسیت پستان
  • تورم دست و پا
  • ضعف تمرکز حواس
  • بروز اختلالات و آشفتگی خواب

موارد فوق الذکر، همگی از جمله علائم ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی می باشند که می توان با مصرف مکمل ونوس، آن را بهبود بخشید و یا درمان کرد. مکمل ونوس، محصولی شگفت انگیز از برند ATP بوده و می توان آن را از شرکت ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری شرکت ATP در ایران تهیه نمود.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر علائم ذکر شده در بالا، سردرد، کمردرد، تحریک پذیری، اضطراب، عصبانیت، افسردگی، تغییر در اشتها، گرفتگی عضلات، یبوست، آکنه و نیز خستگی بدن، همگی از دیگر علائم شایع ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی می باشد.

در حال حاضر، بهترین راه درمان سندرم پیش از قاعدگی، استفاده از مکمل های غذایی می باشد که بهترین آن، مکمل ونوس از محصولات برند معتبر ATP می باشد.

ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و فشار خون بالا

ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و فشار خون بالا
ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و فشار خون بالا

بدون تردید سندرم پیش از قاعدگی، رابطه مستقیمی با بالا رفتن فشار خون در افراد دارد. بر اساس بررسی های انجام شده، از بین رفتن تعادل میان هورمون های استروژن و هورمون های پروژسترون، می تواند سبب بروز انواع اختلالات عصبی، بروز اختلالات غدد درون ریز، تنوع گیرنده استروژن و نیز سنتز پروستاگلاندین بوده

و در کمبود پیریدوکسین یا همان ویتامین B6، تغییر در متابولیسم گلوکز، اختلال در عملکرد رنین، آنژیوتانسین، آلدوسترن و نیز عدم تعادل الکترولیت در مایعات بدن و کمبود ریز مغذی ها، همه و همه، می توانند بر اختلالات بیولوژیکی سندرم پیش از قاعدگی، تاثیرگذار باشد.

تمامی موارد ذکر شده، همگی می توانند روی فشار خون تاثیر بگذارند و سبب ایجاد تغییراتی در آن شوند. مشکل PMS نه تنها به صورت موقتی می تواند سبب بالا رفتن فشار خون شود، بلکه در آینده می تواند خطر ابتلا به فشار خون مزمن را در فرد بالا ببرد.

هر مشکلی که بتواند باعث بالا رفتن فشار خون شود

هر مشکلی که بتواند باعث بالا رفتن فشار خون شود نیز خود می تواند عاملی مؤثر بر سندرم پیش از قاعدگی شود. بر اساس تحقیقات انجام شده در این زمینه، مشخص شده است که میزان فشار خون در زنان بالغ جوان که مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی می باشند، بالا می باشد.

بالا رفتن فشار خون، از زمان شروع دوره قاعدگی آغاز می شود. لازم به ذکر است که میزان فشار خون، از روزهای هفدهم تا 26 از چرخه قاعدگی، در کمترین اندازه خود قرار می گیرد.

میزان فشار خون در افراد مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی

بر اساس تحقیقات انجام شده، میزان فشار خون در افراد مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی، تقریباً 40 درصد بیشتر از سایر بانوانی می باشد که به این سندرم، مبتلا نمی باشند.

با استفاده از مکمل ونوس، محصولی از شرکت ATP، نه تنها سندرم پیش از قاعدگی درمان می شود، بلکه مشکل فشار خون که ناشی از ابتلا به سندرم پیش از قاعدگی می باشد نیز درمان می گردد.

لازم به ذکر است که مکمل Venus E-Tox با درمان مشکل سندرم پیش از قاعدگی، می تواند از بروز مشکل فشار خون بالا نیز پیشگیری نماید. محصولات برند ATP Science توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران ارائه می گردد.

ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و میگرن و سردرد در زمان قاعدگی

ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و میگرن و سردرد در زمان قاعدگی
ارتباط سندرم پیش از قاعدگی و میگرن و سردرد در زمان قاعدگی

بسیاری از بانوان، از دو روز پیش از دوره قاعدگی و از دو روز پس از دوره قاعدگی، هر ماه و در هر دوره، به سردردهای شدید و میگرن دچار می شوند. اما در این میان، بانوان دیگری هستند که نه تنها در دوره قاعدگی، بلکه در زمان های دیگر ماه نیز از سردردهای شدید و میگرن رنج می برند.

نوعی از سردرد که به دلیل کاهش یافتن سطح استروژن در بدن به وجود می آید و در دوره قاعدگی به وجود می آید، به میگرن پریودی یا قاعدگی مشهور می باشد.

لذا می توان علت بسیاری از سردردهای شدید و میگرن را در دوره قاعدگی، از عوارض سندرم پیش از قاعدگی به شمار آورد. برای درمان این مشکل، بهترین گزینه، مصرف مکمل های غذایی مناسب می باشد. در میان مکمل های بسیاری که برای رفع مشکل سندرم پیش از قاعدگی توصیه می شود، بهترین گزینه مکمل Venus E-Tox می باشد که محصولی از برند معتبر و معروف ATP Science می باشد.

شرکت استرالیایی ATP، بهترین شرکت سازنده مکمل های غذایی و ورزشی به شمار می رود

شرکت استرالیایی ATP، بهترین شرکت سازنده مکمل های غذایی و ورزشی به شمار می رود. تخصص اصلی شرکت ATP، در راستای مکمل های ورزشی می باشد و در این زمینه، در سرتاسر جهان پیشرو است.

لازم به ذکر است که تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ATP Science در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد. رسالت اصلی شرکت ترندان اسپرت، ارائه بهترین انواع مکمل ها و وسایل ورزشی، از بهترین برندهای جهانی به ورزشکاران و علاقه مندان به سلامتی می باشد.

در صورت تمایل به اطلاع از انواع مکمل های ساخت شرکت ATP می توانید با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت بازرگانی ترندان اسپرت تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های ایشان، در زمینه انواع مکمل های ارائه شده توسط این شرکت بهره مند گردید.

عوامل مؤثر بر درمان سندرم پیش از قاعدگی

عوامل مؤثر بر درمان سندرم پیش از قاعدگی
عوامل مؤثر بر درمان سندرم پیش از قاعدگی

راه های متفاوتی برای درمان مشکل سندرم پیش از قاعدگی وجود دارد. علاوه بر استفاده از مکمل Venus E-Tox می توان از روش های دیگری برای نتیجه گیری بهتر استفاده نمود. در کنار این مکمل، می توان اقدام به انجام حرکات ورزشی به صورت منظم و مداوم نمود.

همچنی، مصرف مکمل های حاوی ویتامین های کلسیم، منیزیم و ویتامین B6 نیز در تاثیرگذاری مکمل ونوس، بسیار مؤثر عمل می کند. علاوه بر موارد فوق الذکر، مصرف نوشیدنی های بدون کافئین نیز بسیار مفید می باشد.

در بسیاری از موارد، شرکت در کلاس های مدیریت استرس و یا شرکت در مشاوره های فردی و یا گروهی نیز می تواند عاملی تاثیرگذار بر بهبود سندرم پیش از قاعدگی به شمار رود. در بسیاری از موارد، مشاهده می شود که پزشکان، برای تسکین سندرم پیش از قاعدگی، مصرف قرص های پیشگیری از بارداری را پیشنهاد می نمایند.

البته لازم به ذکر است که این قرص ها می بایست حتماً تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشند و نیز حتماً تحت نظر پزشک متخصص و به میزان مشخص مصرف شوند. در شرایطی که تمامی موارد بالا، نتواند نتیجه مطلوبی را در بر داشته باشد، با تشخیص پزشک، می توان از قرص های ضد افسردگی استفاده نمود.

ممکن است در کنار مطالعه این مقاله، مطالعه اسم قرص تنظیم هورمون زنانه نیز به افزایش اطلاعات شما کمک کند.

 

داروهای ضد افسردگی، می توانند میزان سرتونین را در مغز افزایش دهند

داروهای ضد افسردگی، می توانند میزان سرتونین را در مغز افزایش دهند و در کارکرد منظم مغز، تاثیرات مثبتی را در بر داشته باشند که مقابله با افسردگی، تنها یکی از این موارد به شمار می رود.

در بسیاری از موارد نیز، فرد می تواند در جلسات مشاوره شناخت رفتار درمانی شرکت نماید تا شناخت وی از احساسات و نوع رفتار خود را تغییر دهد.

لازم به ذکر است که تمامی موارد گفته شده در این بخش، تنها می توانند سبب کاهش شدت سندرم پیش از قاعدگی شوند و هیچ یک را نمی توان یک درمان قطعی برای این سندرم به شمار آورد.

در این راستا، بهترین گزینه برای کاهش و درمان مشکل سندرم پیش از قاعدگی، استفاده از مکمل Venus E-Tox ، محصولی بی نظیر از برند محبوب و معتبر ATP Scinece می باشد.

لازم به ذکر است که این محصول شگفت انگیز، توسط شرکت ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری شرکت استرالیایی ATP در ایران وارد کشور شده و در اختیار علاقه مندان به ورزش و تندرستی قرار گرفته است.

متخصصان شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، همواره آماده ارائه مشاوره شبانه روزی به متقاضیان گرامی می باشند. بدون تردید، بهترین مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی، مکمل Venus E-Tox محصول برند معتبر استرالیایی ATP Science می باشد.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

سندرم پیش از قاعدگی یا همان PMS، عاملی تاثیرگذار بر تغییر حالات جسمی و روحی بانوان در دوره پیش از قاعدگی می باشد. بر اساس آمارهای معتبر، تعداد بی شماری از بانوان، به این سندرم مبتلا می باشند. این سندرم که ارتباط نزدیکی با دوره قاعدگی در بانوان دارد، سبب تغییر در هورمون های جنسی و نیز سطح سرتونین در شروع سیکل قاعدگی می شود.

میزان هورمون های استروژن و پروژسترون، در این دوره زمانی تغییر می کند. این تغییرات و اختلالات هورمونی، باعث ایجاد تغییراتی در خلق و خو و ایجاد استرس و اضطراب در افراد می شوند. بر اساس بررسی های انجام شده، بهترین راه برای درمان سندرم پیش از قاعدگی، استفاده از مکمل های تایید شده می باشد.

برند معتبر ATP Science

در این میان، بهترین مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی، مکمل تولید شده توسط برند معتبر ATP Science می باشد. این محصول شگفت انگیز، به وسیله تنها نماینده انحصاری برند ATP در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، وارد شده و در اختیار ورزشکاران عزیز و علاقه مندان به حفظ سلامتی، قرار می گیرد.

مکمل Venus E-Tox فواید بی شماری را برای مصرف کننده آن به همراه خواهد داشت که از آن جمله، می توان به تنظیم هورمون های زنانه، جلوگیری از اختلالات قاعدگی، بهبود علائم PMS، جلوگیری از افزایش سطح استروژن و حتی کمک به چربی سوزی در بانوان اشاره کرد. این مکمل کاملاً گیاهی بوده و هیچ گونه عارضه جانبی را برای فرد به همراه نخواهد داشت.

لطفا از پست مکمل بدنسازی سیترولین دیدن کنید.

شرکت ATP تولید کننده انواع مکمل های ورزشی و درمانی می باشد

شرکت ATP تولید کننده انواع مکمل های ورزشی و درمانی می باشد و از آنجا که تنها روی ساخت مکمل های مختلف متمرکز می باشد، پیشرفت های قابل توجهی را در این زمینه داشته است و اکنون، محبوب ترین و معتبرترین مکمل غذایی در سرتاسر جهان به شمار می رود.

برای اطلاع از سایر تولیدات و محصولات برند معتبر ATP می توانید با مشاوران مجرب شرکت ترندان اسپرت تماس حاصل نموده و از مشاوره های شبانه روزی ایشان، بهره مند شوید.

در این مقاله، موضوع مکمل برای سندرم پیش از قاعدگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امید است که اطلاعات بیان شده در این مقاله، برای عزیزان گرفتار به این سندرم، مفید واقع شده باشد.

مطالعه مقاه بهترین مکمل برای جلوگیری از ریزش عضلات به شما توصیه می شود.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.