محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

Table of Contents

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت بپردازیم.

چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

ATP چیست و چه تاثیری در بدن دارد؟ با ما برای دریافت پاسخ همراه باشید.

ویدئو بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

در این میان، بالا بودن قدرت بدنی در انجام فعالیت های ورزشی و داشتن استقامت کافی برای ادامه دادن به تمرینات و طولانی کردن تمرینات ورزشی، می تواند سریع تر یک ورزشکار را به هدف خود برساند.

بیشتر ورزشکاران، بدون در نظر گرفتن میزان تجربه ای که دارند و یا رشته ورزشی قدرتی و استقامتی که در آن فعالیت دارند، همگی هدف رقابت را در ذهن می پرورانند.

این امر سبب می شود که ورزشکار به فکر راهی برای داشتن بهره وری بهتر بیفتد تا بتواند در زمانی کوتاه تر، از تمرینات قدرتی و استقامتی که انجام می دهد، نتیجه دلخواه و مطلوب خود را بگیرد.

اینفوگرافیک بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

اینفوگرافیک بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت
اینفوگرافیک بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

همه و همه بدون تردید، تمایل دارند که میزان قدرت و استقامتشان در هنگام انجام حرکات ورزشی، افزایش یابد و این امر را در سرلوحه اهداف خود قرار می دهند. قدرت جسمانی و فیزیکی هر فرد، بر بسیاری از جنبه های زندگی تاثیر می گذارد.

بسیاری از نحوه انجام گیری کارهای روزانه ما از جمله انجام وظایف شغلی، خانگی و … همگی تاثیر مستقیمی از میزان توانایی جسم ما می گیرند. میزان قدرت بدنی، حتی بر ظاهر و احساسات فرد نیز تاثیر دارد.

موضوعاتی که در مقاله بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت آمده اند، به صورت ذیل لیست شده اند:

بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

Creatine mono hydrate چیست؟

چگونگی عملکرد Creatine mono hydrate در بدن

علل برتری کراتین مونو هیدرات

Creatine mono hydrate چه فوایدی دارد؟

آیا Creatine mono hydrate عوارضی دارد؟

زمان مناسب برای مصرف Creatine mono hydrate

دیگر تاثیرات مثبت مصرف کراتین مونو هیدرات

Citrulline malate چیست؟

نحوه عملکرد malate Citrulline در بدن

نحوه مصرف malate Citrulline

برتری های سیترولین مالات بر ال سیترولین

فواید مصرف سیترولین مالات

شرکت ATP بهترین تولید کننده مکمل های ورزشی و بدنسازی

درباره شرکت ترندان اسپرت

سخن پایانی

در هر یک از شاخه های ورزشی، بدون در نظر گرفتن نوع آن، افزایش قدرت و استقامت، یکی از هدف های اصلی ورزشکار می باشد.

تفاوتی ندارد که فرد یک دونده باشد یا یک تمرین کننده حرکات قدرتی و سنگین و یا یک بدنساز باشد یا یک تمرین گر کراس فیت و حتی تنها یک علاقه مند به تناسب اندام که به این هدف روی به سمت ورزش آورده باشد

اولین گزینه برای بالا بردن میزان قدرت بدنی ورزشکار و بدنساز کار، انجام تمرینات قدرتی و استقامتی می باشد

بدون تردید، اولین گزینه برای بالا بردن میزان قدرت بدنی ورزشکار و بدنساز کار، انجام تمرینات قدرتی و استقامتی می باشد که بر اساس یک برنامه اصولی و صحیح، طرح ریزی شده باشد. اما در کنار انجام تمرینات، بدون شک، داشتن یک رژیم غذایی مقوی که بتواند انرژی لازم را برای ورزشکار مهیا نماید، از دیگر الزامات ورزش کردن به شمار می رود.

همراه با این رژیم غذایی، مصرف مکمل ها، بزرگترین نقش را در بالا بردن توان و قدرت ورزشکار ایفا می نماید که با بهره گیری از آن، فرد می تواند در مدت زمانی کوتاه تر، به هدف خود دست یابد.

در این میان، برخی از انواع مکمل ها، علاوه بر فواید بی شماری که برای ورزشکار دارند، بیشتر بر امر بالا بردن استقامت و قدرت ورزشکار تمرکز داشته و سبب یاری رساندن به وی، در انجام حرکات و تمرینات سنگین و سخت ورزشی می شوند.

لذا در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت اطلاعاتی سودمند را در اختیار ورزشکاران و بدنسازانی که علاقه مند به تمرینات سخت و سنگین ورزشی، بدون داشتن احساس خستگی و ناتوانی هستند، قرار دهیم.

با ما تا پایان این مقاله، همراه باشید.

بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت
بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت

هر ورزشکاری، چه دونده و چه دوچرخه سوار، چه شناگر و چه بدنساز، همگی علاقه مند به بالا بردن میزان استقامت و قدرت بدنی خود می باشند. عدم خستگی و بالا بردن عملکرد جسمانی ورزشکار، یکی از بزرگترین دغدغه های ذهنی او به شمار می رود. به همین دلیل، به دنبال بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت می باشند.

بدون تردید، تنها با پیروی از یک رژیم غذایی نمی توان استقامت بدنی خود را تا حد مطلوب افزایش داد. از این رو، تعداد بی شماری از ورزشکاران، در کنار انجام حرکات ورزشی سخت و سنگین و یک رژیم غذایی استاندارد و مناسب، به مصرف مکمل هایی که بتوانند میزان قدرت بدنی و استقامت ایشان را در برابر انجام حرکات ورزشی بالا ببرد، روی می آورند.

استفاده از مکمل های مناسب، این اجازه را به ورزشکار می دهد که بتواند از تمامی ظرفیت جسمانی خود در تمرینات، بهره بگیرد تا بهترین بازدهی را از ورزش دریافت نماید.

بهترین نوع مکمل ها، برای بالا بردن میزان استقامت و قدرت بدنی، مکمل های زیر می باشند:

  • Creatine mono hydrate
  • Citrulline malate

این مکمل ها، هر دو محصولی از شرکت استرالیایی ATP می باشند که به صورت اختصاصی و حرفه ای به تولید مکمل های بدنسازی مشغول می باشد. این دو مکمل، هر دو توسط تنها نماینده انحصاری شرکت ATP در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، وارد کشور می شوند.

شرکت ترندان اسپرت، سال هاست که در زمینه وارد کردن مکمل های ورزشی و بدنسازی فعالیت دارد و رسالت اصلی این شرکت، ارائه مکمل هایی با بالاترین کیفیت و بدون هیچ عوارض جانبی و رساندن ورزشکاران و بدنسازان، به هدف خود در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. در ادامه، به بررسی این دو مکمل خواهیم پرداخت.

در این مقاله، موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

چنان چه شما تمایل به بالا بردن توان قدرتی و استقامت جسمانی خود، در انجام تمرینات ورزشی را دارید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

Creatine mono hydrate چیست؟

Creatine mono hydrate چیست؟
Creatine mono hydrate چیست؟

کراتین، ترکیبی متشکل از سه اسید آمینه مختلف می باشد. این اسیدهای آمینه، گلیسین، آرژنین و متیونین می باشند. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع کراتین، کراتین منوهیدرات است. کراتین مونوهیدرات، زمانی تولید می شود که یک مولکول آب با کراتین، ترکیب شود.

از همین رو، به این نوع از کراتین، کراتین مونوهیدرات گفته می شود. کراتین را نمی توان یک ماده مغذی در نظر گرفت، زیرا که بدن خود قادر به تولید آن می باشد. اما از طرفی، کراتین مونوهیدرات، یک مکمل بسیار قوی برای بالا بردن استقامت و قدرت ورزشکاران به شمار می رود.

کراتین را می توان در انواع محصولات غذایی حیوانی پیدا کرد. به همین دلیل، بیشتر افرادی که گیاهخوار و وگان می باشند، نمی توانند به اندازه سایر افراد، کراتین کافی را برای بدن خود دریافت نمایند.

ویژگی های مکمل Creatine mono hydrate

افزایش قدرت عضلانی

رشد سلول های عضله ساز

تامین سوخت در فعالیت های ورزش شدید

افزایش جذب آمینو اسیدها

حفظ انرژی در طول تمرین

افزایش توده عضلانی

بهبود عملکرد مغز

مکمل Creatine mono hydrate را می توان بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت بدنسازان و ورزشکاران بیان نمود. این مکمل مفید و کارآمد، محصولی از شرکت ATP Science می باشد که توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران، در اختیار ورزشکاران عزیز قرار می گیرد.

چگونگی عملکرد Creatine mono hydrate در بدن

چگونگی عملکرد Creatine mono hydrate در بدن
چگونگی عملکرد Creatine mono hydrate در بدن

بر مبنای بررسی های انجام شده، مکمل کراتین مونوهیدرات، به نسبت انواع مکمل های مشابه، منابع بیشتری را برای بدن انسان به همراه دارد.

چنان چه هر فرد، به میزان کافی و لازم از این مکمل سودمند استفاده نماید، نه تنها هیچ گونه عارضه جانبی برای فرد مصرف کننده نخواهد داشت، بلکه بسیار مفید و ایمن می باشد.

کراتین مونو هیدرات، بهترین مکمل برای بالا بردن استقامت و قدرت بدن در هنگام انجام حرکات ورزشی به شمار می رود. این کراتین، در تمرینات مقاوتی کوتاه مدت و در عین حال سنگین و شدید، سبب افزایش عملکرد عضلات بدن می شود.

با استفاده از مکمل کراتین مونو هیدرات، محتوای آب موجود در سلول های عضلانی، افزایش می یابد. این فرآیند، سبب می گردد که سلول های عضلانی، هیدراته شوند. در نتیجه، توان بیشتری برای انجام حرکات ورزشی خواهند داشت.

کراتین مونو هیدرات، می تواند سبب بالا بردن میزان مقاومت بدن، افزایش قدرت بدنی و نیز بالا بردن حجم عضلات شود.

لذا به کلیه ورزشکارانی که تمایل به بالا بردن میزان قدرت و استقامت خود در حین انجام حرکات ورزشی را دارند، توصیه می شود که حتماً همراه با ورزش، از مکمل کراتین مونو هیدرات استفاده نمایند.

Creatine mono hydrate از مکمل های ساخت شرکت استرالیایی ATP Science می باشد

Creatine mono hydrate از مکمل های ساخت شرکت استرالیایی ATP Science می باشد. شرکت ATP سال هاست که به صورت حرفه ای و تخصصی در حال ساخت انواع مکمل های مناسب برای ورزشکاران و بدنسازان می باشد.

این شرکت در تمامی محصولات خود از موادی کاملاً طبیعی استفاده نموده است و می توان مکمل Creatine mono hydrate را بهترین گزینه برای بالا بردن میزان قدرت و استقامت برای ورزشکارانی دانست که گیاهخوار بوده و تمایلی به مصرف محصولات حیوانی، از خود نشان نمی دهند. شرکت ترندان اسپورت، تنها نماینده انحصاری ATP Science  در ایران می باشد.

این مکمل می تواند انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را به این افراد، هدیه کند

این مکمل می تواند انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را به این افراد، هدیه کند. کلیه مکمل های محصول شرکت ATP توسط تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران، یعنی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، وارد کشور می شوند.

شرکت ترندان اسپرت، با سال ها تجربه در ارائه انواع محصولات و مکمل های ورزشی با کیفیت، همواره می کوشد تا بهترین ها را در اختیار ورزشکاران و بدنسازان عزیز قرار دهد.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، به بحث و بررسی در ارتباط با موضوع ” بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت ” پرداخته است.

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به افزایش میزان قدرت و استقامت بدنی خود در هنگام انجام حرکات ورزشی می باشید، به شما مصرف Creatine mono hydrate را به عنوان بهترین گزینه معرفی می نماییم.

اگر تا این بخش از مبحث برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان آن، همراه بمانید.

علل برتری کراتین مونو هیدرات

علل برتری کراتین مونو هیدرات
علل برتری کراتین مونو هیدرات

همان طور که می دانیم، کراتین از انواع مکمل های بدنسازی به شمار می رود. با توجه به بررسی های انجام شده، کراتین، از پرطرفدارترین مکمل های ورزشی در سرتاسر جهان و در میان بسیاری از ورزشکاران به شمار می رود. در این میان، کراتین مونو هیدرات، از سایر مکمل ها بسیار محبوب تر می باشد.

با فواید مکمل کراتین ؛ هر آنچه باید بدانید آشنا شوید.

دلایل بی شماری برای این برتری وجود دارد که در زیر، به برخی از این موارد، اشاره خواهیم کرد:

کراتین مونو هیدرات کاملاً ایمن و بی ضرر است

کراتین مونو هیدرات کاملاً ایمن و بی ضرر است
کراتین مونو هیدرات کاملاً ایمن و بی ضرر است

استفاده از کراتین مونو هیدرات، یک تقویت کننده و افزایش دهنده قدرت و استقامت در ورزشکاران می باشد که کاملاً بی ضرر و ایمن می باشد. انجمن بین المللی تغذیه ورزشی، هیچ شواهد علمی را دال بر مضر بودن کراتین مونو هیدرات برای بدن در نظر نگرفته است.

همچنین، به اثبات رسیده است که مصرف این مکمل چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت، هیچ ضرری برای ورزشکار ندارد. حتی مصرف این مکمل از 2 سال تا 5 سال، کاملاً سالم و بدون هیچ گونه اثرات نامطلوب می باشد.

جالب است بدانیم که حتی در دوزهای بالا، تا 30 گرم در روز نیز مصرف کراتین مونو هیدرات، هیچ ضرری برای فرد ندارد. شاید بتوان تنها عوارض مصرف مکمل های کراتین دار را احتمال افزایش وزن بیان نمود. البته این افزایش وزن، به سبب تجمع چربی در بدن نمی باشد.

بلکه به سبب افزایش آب سلولی درون عضله می باشد که سبب افزایش حجم عضله شده و در نتیجه آن، وزن ورزشکار نیز اضافه می شود. گر چه انواع مختلفی از کراتین در بازار موجود می باشد، اما تحقیقات انجام شده نشان می دهد که کراتین مونو هیدرات، بهترین نوع کراتین به شمار می رود.

خالص بودن و بی ضرر بودن

با توجه به این امر که شرکت ATP Science کلیه مکمل های ورزشی خود را با موادی کاملاً طبیعی تهیه می نماید، می توان از خالص بودن و بی ضرر بودن آن، اطمینان کامل حاصل نمود.

شرکت ATP سال هاست که به صورت حرفه ای و اختصاصی، به تهیه انواع مکمل های بدنسازی و ورزشی می پردازد و در این زمینه، علاوه بر دریافت جوایز متعدد بین المللی، توانسته است رضایت صد در صدی کلیه ورزشکارانی که از این مکمل برای افزایش قدرت و استقامت بدنی خود استفاده می نمایند، به دست آورد.

شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت می باشید.

با ما تا پایان این مبحث همراه شوید.

تاثیر شگفت انگیز در بهبود عملکرد ورزشی دارد

تاثیر شگفت انگیز در بهبود عملکرد ورزشی دارد
تاثیر شگفت انگیز در بهبود عملکرد ورزشی دارد

کراتین مونو هیدرات، به نسبت بسیاری از فرم های مایع و نیز اتیل استر، عملکرد بسیار بالاتری را در بالا بردن میزان توانایی و استقامت ورزشکاران به همراه دارد. لازم به ذکر است که کراتین در انواع مختلفی وجود دارد. از آن جمله، علاوه بر کراتین اتیل استر، می توان به کراتین هیدرو کلراید، کراتین بافر و کراتین کلات منیزیم اشاره کرد.

اما در میان تمامی این مکمل های کراتینه که همگی تاثیرات بسیار مثبتی بر افزایش حجم عضلات و بهتر شدن عملکرد ورزشکار در طول تمرینات می شوند، عملکرد کراتین مونو هیدرات، بهترین عملکرد مغزی و افزایش قدرت بدنی را برای ورزشکار، به همراه دارد.

تاثیر زیادی بر سلامت ورزشکار دارد

تاثیر زیادی بر سلامت ورزشکار دارد
تاثیر زیادی بر سلامت ورزشکار دارد

بر اساس بررسی های انجام شده، مصرف کراتین مونو هیدرات، تاثیرات بسیار مثبتی بر عملکرد گردش خون و عضلات دارد. به طوری که می توان به جرات این مکمل را بسیار قوی تر از سایر مکمل ها بیان نمود.

به عنوان نمونه، مصرف این مکمل در دوچرخه سواران، نشان داده است که ورزشکارانی که از کراتین مونو هیدرات استفاده کرده اند، به نسبت سایر مکمل ها، نظیر کراتین مایع، حداقل 10 درصد بیشتر قدرت و استقامت از خود نشان می دهند.

Creatine mono hydrate را می توان بهترین نوع مکمل و محصولی بی نظیر از شرکت ATP Science نام برد. مکمل های شرکت ATP، توسط تنها نماینده در این شرکت در ایران، یعنی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، به دست ورزشکاران علاقه مند به قدرت و استقامتی چند برابر قرار می گیرد.

دسترسی به آن آسان است

دسترسی به آن آسان است
دسترسی به آن آسان است

کراتین مونو هیدرات، محصولی از شرکت استرالیایی ATP، به کمک شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی شرکت ATP در ایران وارد کشور می شود. ورزشکاران و بدنسازان عزیز، تنها با یک تماس با شرکت ترندان اسپرت و یا سفارش این محصول به صورت آنلاین، می توانند به راحتی به کراتین مونو هیدرات دسترسی پیدا کنند.

قیمت مناسبی دارد

قیمت مناسبی دارد
قیمت مناسبی دارد

از دیگر دلایل محبوبیت کراتین مونو هیدرات می توان به قیمت مناسب تر این محصول به نسبت بسیاری از انواع کراتین ها اشاره نمود.

در این مقاله، سعی داریم تا به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت بپردازیم. اگر شما ورزشکار و یا بدنساز هستید و در حین تمرینات ورزشی خود، دچار کمبود انرژی می شوید، می توانید از کراتین مونو هیدرات، برای افزایش قدرت و استقامت خود در هنگام انجام تمرینات ورزشی، بهره بگیرید.

Creatine mono hydrate چه فوایدی دارد؟

Creatine mono hydrate چه فوایدی دارد؟
Creatine mono hydrate چه فوایدی دارد؟

کراتین مونو هیدرات، فواید بسیار زیادی را برای ورزشکار به همراه دارد. از جمله مزایای آن، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

افزایش حجم عضلات

افزایش حجم عضلات
افزایش حجم عضلات

کلیه ورزشکارانی که در رشته های ورزشی قدرتی فعالیت دارند، میزان افزایش حجم عضلات مشخصی را متناسب با تمرینات خود دارند. با مصرف کراتین، میزان افزایش حجم عضلات، با همان میزان تمرین، تا حد قابل توجهی افزایش می یابد. لذا بیشتر ورزشکاران قدرتی نظیر وزنه برداران، تمایل بسیار زیادی به مصرف کراتین مونو هیدرات از خود نشان می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مکمل برای حجم را مطالعه کنید.

افزایش قدرت و استقامت

افزایش قدرت و استقامت
افزایش قدرت و استقامت

با توجه به مطالعات و بررسی های دقیق انجام شده، مصرف کراتین مونو هیدرات در  کنار انجام حرکات ورزشی قدتی، می تواند سبب قدرت بخشیدن و مقاوت بیشتر عضلات ورزشکار شده و همچنین ورزشکار، خستگی کمتری را در هنگام ورزش احساس می نماید. از دیگر فواید مصرف کراتین، افزایش اندازه عضلات می باشد.

ذخیره میزان بیشتر گلیکوژن

کراتین یک عامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر افزایش استقامت در ورزشکارانی می باشد که تمرینات استقامتی شدیدی دارند. کراتین، سبب می شود که در بدن ورزشکار، گلیکوژن بیشتری ذخیره گردد. این امر سبب می شود که ورزشکار مدت زمان بیشتری را بتواند به انجام تمرینات  ورزشی بپردازد و از طول تمریناتش و یا در زمان مسابقات، از این نیرو بهره بگیرد.

کاهش التهابات و آسیب های سلولی

کاهش التهابات و آسیب های سلولی
کاهش التهابات و آسیب های سلولی

از دیگر فواید مصرف کراتین، کم کردن میزان التهاباتی می باشد که ممکن است در نتیجه انجام ورزش های طولانی مدت و سخت و شدید، گریبان ورزشکار را بگیرد. همچنین مصرف کراتین مونو هیدرات می تواند از احتمال آسیب های سلولی ناشی از ورزش های سنگین، پیشگیری نماید.

مناسب برای ورزشکاران گیاهخوار

مناسب برای ورزشکاران گیاهخوار
مناسب برای ورزشکاران گیاهخوار

شاید بتوان ورزشکاران گیاهخوار را از جمله افرادی دانست که بیشترین منفعت را از مصرف کراتین مونو هیدرات، می برند. مصرف کراتین مونو هیدرات، به افراد گیاهخوار کمک می کند تا حجم عضلاتشان تا حد مطلوبی افزایش پیدا کند.

همچنین مصرف کراتین مونو هیدرات سبب می شود که گیاهخواران، توانایی بیشتری را برای انجام حرکات ورزشی داشته باشند.

دلیل اصلی این امر، این است که گیاهخواران به سبب آن که از منابع حیوانی استفاده نمی کنند، بدن ایشان با کمبود این ماده روبرو می شود. به همین دلیل، با مصرف میزان مناسبی کراتین مونو هیدرات، ایشان می توانند این کمبود را در بدن خود جبران نموده و از تحلیل عضلات خود، جلوگیری نمایند.

در مقاله بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت سعی داریم تا اطلاعاتی مفید را در این زمینه، در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم.

چنان چه شما از جمله ورزشکاران استقامتی می باشید، خواندن مقاله بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت را به شما توصیه می کنیم.

آیا Creatine mono hydrate عوارضی دارد؟

آیا Creatine mono hydrate عوارضی دارد؟
آیا Creatine mono hydrate عوارضی دارد؟

به جرات می توان گفت که مصرف کراتین مونو هیدرات، هیچ عارضه ای را برای فرد مصرف کننده به همراه نخواهد داشت. چنان چه این محصول از برند معتبر ATP Science باشد، نه تنها هیچ عارضه ای برای ورزشکار نخواهد داشت، بلکه فواید بی شماری را برای او دارد. امروزه در بسیاری از محافل، شنیده می شود که مکمل کراتین مونو هیدرات، عوارض بسیاری را با خود به همراه دارد.

برخی بر این باورند که مصرف کراتین مونو هیدرات، می تواند اثرات منفی بر کبد و کلیه داشته باشد. یا حتی باعث تخریب سلول های عضلانی و یا کم آبی در بدن شود. اما این موارد، تنها شایعاتی بی اساس می باشند. لازم به ذکر است که برند کراتین مونو هیدرات، بسیار مهم می باشد.

ورزشکار می بایست دقت نماید که  حتماً این مکمل را از برندهای معتبر با مجوزهای بین المللی قابل استناد،تهیه نماید. در این میان، شرکت استرالیایی ATP Science که به صورت حرفه ای و انحصاری، تنها در زمینه تولید مکمل های ورزشی فعالیت می نماید، معتبرترین شرکت سازنده این محصول، در سرتاسر جهان به شمار می رود.

برند ATP Science، معتبرترین و قابل اعتمادترین برند مکمل در جهان

بسیاری از بزرگترین ورزشکاران و بدنسازان جهان، بر این امر تاکید دارند که برند ATP Science، معتبرترین و قابل اعتمادترین برند مکمل در جهان می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت ترندان اسپرت، نماینده انحصاری شرکت ATP Science در ایران می باشد که سال هاست که در زمینه واردات مکمل های ورزشی، فعالیتی گسترده داشته و نامی آشنا در میان ورزشکاران نامدار کشور می باشد.

اگر کراتین مونو هیدرات، توسط شرکت معتبر ترندان اسپرت و از برند قابل اعتماد ATP تهیه شود، نه تنها هیچ عارضه ای را برای فرد به همراه نخواهد داشت، بلکه فواید بی شماری را از جمله بالا بردن میزان قدرت و استقامت ورزشکار، در انجام فعالیت ها و تمرینات ورزشی، به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که کراتین مونو هیدرات تولید شده توسط شرکت ATP Science ، کاملاً از مواد اولیه طبیعی و استاندارد تهیه می شود که می تواند برای تمامی ورزشکاران و بدنسازان، مفید واقع شود. علاوه بر این، کراتین مونو هیدرات، تاثیرات بسیار مثبتی را بر نوجوانان و بانوان دارد که باعث بالا رفتن میزان توانایی و استقامت ایشان می گردد.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت پرداخته است.

اگر شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

این مکمل، هیچ عوارضی برای ورزشکار ندارد

بر اساس تحقیقات انجام شده روی کراتین مونو هیدرات تولید شده توسط شرکت ATP، به صراحت می توان گفت که این مکمل، هیچ عوارضی برای ورزشکار ندارد و کاملاً ایمن می باشد. ایمن بودن کراتین، در بسیاری از مقالات معتبر جهانی تایید شده است.

اما لازم به ذکر است که میزان مصرف کراتین مونو هیدرات، بسیار مهم می باشد. بیشتر افرادی که با مصرف کراتین دچار مشکلات می شوند، کسانی می باشند که دوز مصرف کراتین را به صورت صحیح رعایت نمی کنند و به صورت خود سرانه، بیش از میزان مورد نیاز، اقدام به مصرف کراتین می نمایند.

اما توصیه می شود ورزشکارانی که به مشکلاتی نظیر بیماری های کلیوی و یا کبدی مبتلا می باشند و یا دچار اختلالات دو قطبی و یا ضربان قلب نامنظم می باشند، بهتر است پیش از مصرف کراتین مونو هیدرات، در ارتباط با میزان دوز مصرف آن، حتماً با پزشک متخصص مشورت نمایند.

زمان مناسب برای مصرف Creatine mono hydrate

زمان مناسب برای مصرف Creatine mono hydrate
زمان مناسب برای مصرف Creatine mono hydrate

کراتین مونو هیدرات، یک مکمل بسیار مفید برای ورزشکاران می باشد که می تواند باعث بالا بردن میزان استقامت و قدرت این افراد شود. با توجه به این موضوع، مصرف کراتین مونو هیدرات، هم پیش از انجام حرکات ورزشی، هم پس از آن و یا حتی در بین تمرینات، می تواند بسیار مفید باشد.

اما، بیشتر مربیان و ورزشکاران حرفه ای جهان، توصیه می کنند که این مکمل مفید، پیش از شروع تمرینات ورزشی مصرف شود. همچنین توصیه می شود که ورزشکاران در روزهای آزاد خود نیز می توانند از این مکمل در کنار وعده های غذایی خود و یا در هر زمان دیگری مصرف نمایند.

کراتین مونو هیدراتی که محصول شرکت ATP باشد، می تواند در هر زمانی مصرف شود و تاثیرگذاری خود را، بر ورزشکار خواهد گذاشت

کراتین مونو هیدراتی که محصول شرکت ATP باشد، می تواند در هر زمانی مصرف شود و تاثیرگذاری خود را، بر ورزشکار خواهد گذاشت. اما لازم به ذکر است که می بایست دوز مصرف کراتین مونو هیدرات، حتماً تحت نظر مربی باشد تا بهترین اثرگذاری را بر ورزشکار داشته باشد.

اگر به دنبال افزایش میزان نیرو  و استقامت خود در هنگام انجام تمرینات ورزشی می باشید، با ما تا پایان مقاله بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت همراه شوید.

در این مقاله، به معرفی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، نماینده انحصاری برند استرالیایی ATP Science، پرداخته ایم.

شرکت ATP Science بهترین شرکت تولید کننده مکمل های ورزشی در جهان می باشد که سال هاست که

به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت داشته و برندی معتبر جهانی به شمار می رود.

دیگر تاثیرات مصرف کراتین مونو هیدرات

دیگر تاثیرات مصرف کراتین مونو هیدرات
دیگر تاثیرات مصرف کراتین مونو هیدرات

علاوه بر تمامی موارد مذکور، کراتین مونو هیدرات، تاثیرات بسیار مثبت دیگری را نیز به همراه دارد که در زیر، به این موارد پرداخته ایم:

  • بالا بردن قدرت عضله
  • سرعت بخشیدن به بازسازی ذخایر انرژی بین تمرینات سخت و سنگین ورزشی
  • افزایش توده عضلانی بدن، بدون افزایش چربی
  • افزایش آستانه بی هوازی بدن
  • در زمان انجام تمرینات سنگین ورزشی، میزان تولید اسید لاکتیک را کاهش داده و از بروز خستگی در ورزشکار، جلوگیری می نماید. در نتیجه، زمان انجام تمرینات طولانی تر شده و قدرت و سرعت ورزشکار در حرکات دشوار افزایش می یابد. همچنین از کراتین مونو هیدرات می توان برای تولید ATP در بدن کمک گرفت.

Citrulline malate چیست؟

Citrulline malate چیست؟
Citrulline malate چیست؟

Citrulline، یک نوع اسید آمینه می باشد. این ماده، به عنوان یک مکمل مناسب برای بهبود عملکرد ورزش و نیز حفظ سلامت ورزشکاران، بسیار محبوب می باشد. Citrulline، جزو مکمل هایی می باشد که به صورت طبیعی در بدن انسان تولید می شود.

همچنین این مکمل قوی، در بسیاری از انواع غذاها نیز یافت می شود. در این میان، مکمل malate Citrulline، تاثیر شایانی در بالا بردن ظرفیت جسمانی بدن در حین انجام تمرینات سخت ورزشی دارد.

این اسید آمینه، برای بار نخست در هندوانه پیدا شده است.  با مصرف مکمل Citrulline malate محصول شرکت معتبر ATP Science، ورزشکاران می توانند میزان قدرت بدنی و استقامت خود را برای انجام حرکات ورزشی سخت و سنگین، به میزان قابل توجهی افزایش دهند. Citrulline، بر خلاف بسیاری از انواع اسیدهای آمینه، به هدف ساخت پروتئین در بدن به کار گرفته نمی شود.

Citrulline، یک نوع از اسید آمینه می باشد که در چرخه اوره و دفع ترکیبات مضر از بدن، بسیار مؤثر عمل می کند. چرخه اوره، می تواند آمونیاک را از بدن ورزشکار، خارج نماید و در نهایت، اوره به شکل ادرار از بدن، خارج می گردد.  Malate Citrulline، می تواند رگ های خونی را گشاد کرده و در عضله سازی بسیار مؤثر عمل کند.

ویژگی های malate Citrulline عبارتند از:

پمپ بیشتر خون

افزایش جریان خون و گشادی عروق

پیش ساز تولید آرژنین

اکسیژن رسانی بیشتر به عضلات

دفع سریع اسید لاکتیک

افزایش قدرت عضلانی

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت بپردازیم.

اگر شما از علاقه مندان به این مبحث می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله بهترین مکمل برای حجم خشک را مطالعه کنید.

نحوه عملکرد malate Citrulline در بدن

نحوه عملکرد malate Citrulline در بدن
نحوه عملکرد malate Citrulline در بدن

عامل سیرولین تاثیرات متعددی را می تواند بر بدن ورزشکار بگذارد. اما یکی از مهم ترین اثرات مصرف Citrulline، گشاد شدن عروق می باشد. این امر فواید بی شماری را برای فرد ورزشکار به همراه دارد.

زیرا که با گشاد شدن رگ ها، که به معنای باز شدن سرخرگ ها و یا سیاهرگ ها می باشد، شدت گردش خون در بدن بهبود می یابد و در نتیجه آن، فشار خون فرد، کاهش پیدا می کند. پس از مصرف مکمل Citrulline، بخشی از آن به نوعی از اسید آمینه با نام آرژنین تبدیل می گردد.

سیترولین مالات، پیش ساز تولید آرژنین است که در نهایت به نیتریک اکساید تبدیل می شود و باعث گشادی بیشتر عروق می گردد. در نتیجه، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به عضله می رسد و سبب توان بیشتر و تغذیه  بهتر عضلات حین تمیرن می شود. مطالعات مختلف نشان می دهد که مصرف سیترولین مالات نسبت به آرژنین، تاثیر بهتری بر گشادی عروق دارد.

نحوه مصرف malate Citrulline

2  تا 8 گرم از این محصول را حدود 30 تا 60 دقیقه قبل از تمرین مصرف نمایید.

در تحولات شیمیایی درون بدن ورزشکار، این آرژنین به مولکولی با نام نیتریک اکسید مبدل می شود. نیتریک اکسید، باعث می شود که سلول های عضله نرم شده و انعطاف پذیری بیشتری پیدا کنند که در نتیجه این عملکرد، رگ های خونی گشاد می گردند و میزان گردش خون در بدن افزایش می یابد.

نکته جالب دیگری که در ارتباط با Citrulline لازم است بدانیم، این است که آرژنین تولید شده توسط این مکمل، بسیار بیشتر از مصرف خود آرژنین به تنهایی، می تواند بر بدن تاثیر بگذارد. این امر از آن رو رخ می دهد که بدن به طرق مختلف اقدام به پردازش Citrulline کرده و به میزان مورد نیاز خود، آرژنین تولید و جذب می نماید.

هنگامی که با مصرف مکمل Citrulline، میزان نیتریک اسید و به دنبال آن میزان گردش خون در بدن افزایش می یابد، عملکرد ورزشکار در هنگام انجام تمرینات سخت ورزشی، بهبود قابل توجهی می یابد

هنگامی که با مصرف مکمل Citrulline، میزان نیتریک اسید و به دنبال آن میزان گردش خون در بدن افزایش می یابد، عملکرد ورزشکار در هنگام انجام تمرینات سخت ورزشی، بهبود قابل توجهی می یابد. این امر سبب می شود که Citrulline را بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت بدنی ورزشکار در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است که Citrulline، خود به صورت مستقیم نمی تواند در ساخت پروتئین لازم در بدن، مورد استفاده قرار گیرد.

اما بر اساس تحقیقات انجام شده روی تاثیرات این مکمل بر بدن، مشخص شده است که Citrulline، می تواند کانال های سیگنال دهنده ای را که به منظور پیغام عضله سازی به مغز ارسال می نمایند، تحرک کرده و به عنوان یک محرک قوی برای انجام عضله سازی و تولید پروتئین، کاربرد مؤثری داشته باشد.

علاوه بر تمامی موارد فوق الذکر، Citrulline، می تواند از جذب برخی از انواع اسیدهای آمینه توسط کبد، جلوگیری کرده و اجازه تجزیه آن ها را ندهد.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت پرداخته ایم.

در این راستا، شرکت ATP Science را به عنوان بهترین تولید کننده مکمل های ورزشی در جهان، معرفی نموده ایم.

دو مکمل Creatine mono hydrate و Citrulline malate

این شرکت، به هدف افزایش توان و استقامت در ورزشکاران، دو مکمل Creatine mono hydrate و Citrulline malate را با بالاترین کیفیت ممکن و بدون هیچ عارضه جانبی، ارائه نموده است.

در این مقاله، سعی شده است تا بیشتر به فواید این دو مکمل سودمند ورزشی بپردازیم.

با ما همچنان تا پایان این مبحث، همراه باشید.

با این توصیفات، سیترولین با انجام دو فعالیت مهم، سبب افزایش توده عضلانی بدن و بالا بردن میزان قدرت و استقامت ورزشکار می شود. اول کمک به پروسه تولید پروتئین و دیگر جلوگیری از تجزیه برخی از اسیدهای آمینه تاثیر گذار بر عضله سازی.

سیترولین، در بدن انسان به کمک مصرف برخی از انواع خوراکی ها تولید می شود و می توان آن را در بسیاری از انواع غذاها یافت. این ماده مقوی در خوراکی هایی نظیر، هندوانه، کدو حلوایی، خیار و خربره تلخ و نیز کدو سبز، به وفور یافت می شود. اما بدون تردید، مصرف مکمل سیترولین، تاثیر بسیار بیشتری را بر بدن خواهد داشت.

مکمل های سیترولین، به دو صورت در بازار موجود می باشند:

مکمل ال-سیترولین

در این مکمل، تنها از ماده سیترولین بهره گرفته شده است و هیچ ماده مکمل دیگری با آن همراه نمی باشد.

مکمل سیترولین مالات

در مکمل سیترولین مالات، از سیترولین و ترکیب دیگری با نام مالات یا همان malate استفاده شده است. ترکیب این دو ماده با یکدیگر، تاثیر بسیار زیادی را در تولید انرژی دارد و می توند توان بدنی ورزشکار را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. سیترولین مالات، یکی از مکمل های اختصاصی برای ورزشکاران بوده و در زمره مکمل های ورزشی قرار می گیرد.

برتری های سیترولین مالات بر ال سیترولین

برتری های سیترولین مالات بر ال سیترولین
برتری های سیترولین مالات بر ال سیترولین

سیترولین مالات، تاثیرات بیشتری را بر سلامت و بهبود عملکرد ورزشکاران دارد. این مکمل ترکیبی، سبب می شود که میزان گردش خون ورزشکار در هنگام انجام تمرینات ورزشی، افزایش پیدا کند و در نتیجه آن، پمپاژ خون بالا می رود.

این امر سبب می شود که میزان استقامت ورزشکار برای انجام حرکات سخت ورزشی افزایش یابد. مصرف سیترولین مالات، انرژی بسیاری به ورزشکار می دهد و در عین حال، از خستگی وی در هنگام تمرین و پس از آن جلوگیری می کند.

همچنین از میزان دردهای ناشی از انجام تمرینات ورزشی می کاهد. شرکت استرالیایی ATP Science که سال هاست که به صورت حرفه ای و اختصاصی اقدام به تولید انواع مکمل های ورزشی نموده است، مصرف سیترولین مالات را به عنوان یکی از بهترین انواع مکمل ها، به هدف بالا بردن میزان توانایی و استقامت ورزشکاران معرفی کرده است.

این شرکت، تولید کننده بهترین و معتبرترین مکمل های ورزشی می باشد

این شرکت، تولید کننده بهترین و معتبرترین مکمل های ورزشی می باشد. کلیه محصولات این شرکت، توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری ATP Science در ایران، به کشور وارد شده و در دسترس ورزشکاران و بدنسازان عزیز قرار گرفته است.

متخصصان ترندان اسپرت، مصرف مشخص و معین سیترولین مالات را برای بالا بردن میزان قدرت و استقامت بدنسازان و ورزشکاران، لازم و ضروری بیان می کنند.

شما در حال خواندن مقاله بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت می باشید.

چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا پایان آن، همراه شوید.

فواید مصرف سیترولین مالات

فواید مصرف سیترولین مالات
فواید مصرف سیترولین مالات

همان طور که به آن اشاره شد، سیترولین از نوع اسیدهای آمینه می باشد که باعث افزایش قدرت و استقامت ورزشکار می شود. ترکیب سیترولین و مالات، تولید یک مکمل شگفت انگیز را می کند که فواید بی شماری را برای فرد به همراه دارد.

سیترولین مالات تولید شده توسط شرکت استرالیایی ATP Science، مزایای زیر را برای ورزشکاران و بدنسازان به همراه دارد:

افزایش قدرت بدنی

افزایش قدرت بدنی
افزایش قدرت بدنی

یکی از مزایای بزرگ مصرف سیترولین مالات، افزایش قدرت بدنی و استقامت ورزشکار می باشد. این کار را سیترولین مالات طی یک فرآیند پیچیده و شگفت انگیز انجام می دهد. بر اساس تحقیقات انجام شده روی این مکمل خاص، سیترولین مالات توانایی اثر گذاری بر آمینو اسیدها را دارد.

این تاثیرگذاری بیشتر روی آمینو اسیدهای شاخه دار می باشد. آمینو اسیدهای شاخه دار، عهده دار بازسازی و ترمیم بافت های عضلانی می باشند. علاوه بر این، آمینو اسیدهای شاخه دار، بر افزایش سطح هورمون ها نیز مؤثر می باشند.

سیترولین مالات، باعث افزایش سنتز پروتئین در عضلات می گردد. سنتز پروتئین، فرایندی برای افزایش حجم عضلات می باشد و باعث ساخته شدن پروتئین های جدید می شود.

می توان سنتز پروتئین که توسط سیترولین مالات انجام می گیرد را مسئول اصلی رشد عضلات و سرعت بخشیدن به ریکاوری عضلات پس از انجام تمرینات سخت ورزشی به شمار آورد

بر این اساس، می توان سنتز پروتئین که توسط سیترولین مالات انجام می گیرد را مسئول اصلی رشد عضلات و سرعت بخشیدن به ریکاوری عضلات پس از انجام تمرینات سخت ورزشی به شمار آورد. همچنین، مکمل سیترولین مالات باعث افزایش استقامت عضلانی می گردد. این مزیت برای وزنه برداران بسیار مفید می باشد.

زیرا این گروه از ورزشکاران می بایست تمرینات خود را با وزنه های بسیار سنگین انجام دهند و به این سبک میزان عضلات خود را افزایش دهند. سنتز پروتئین، در حقیقت یک فاکتور مهم برای ساخته شدن عضلات جدید و افزایش حجم می باشد.

مکمل سیترولین مالات، محصول برتر شرکت استرالیایی برند ATP، با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا و استفاده از مواد کاملاً طبیعی، بدون هیچ گونه عارضه جانبی می توانند باعث بالا بردن استقامت ورزشکار شده و قدرت بدنی وی را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

لازم به ذکر است که تنها نماینده انحصاری شرکت ATP در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد که با سال ها تجربه خود در امر واردات مکمل های ورزشی، اقدام به وارد کردن بهترین نوع مکمل ها، مطابق با استانداردهای بین المللی به کشورمان کرده است.

رسالت اصلی شرکت ترندان اسپرت

رسالت اصلی شرکت ترندان اسپرت، کمک به ورزشکاران عزیز برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن از انجام تمرینات ورزشی می باشد که این امر، تنها به کمک بهره گیری از مکمل های شرکت ATP Science امکانپذیر می باشد.

بر اساس آخرین بررسی های انجام شده، ورزشکارانی که از سیترولین مالات محصول شرکت ATP استفاده می کنند، به نسبت سایر انواع مکمل ها، می توانند از نهایت قدرت خود در انجام تمرینات ورزشی، بهره بگیرند.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت پرداخته است.

در این راستا، به معرفی شرکت ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی شرکت استرالیایی ATP Science ، بهترین و حرفه ای ترین سازنده مکمل های ورزشی پرداخته ایم.

چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما مفید واقع شده است، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

تاخیر در میزان خستگی عضلات

تاخیر در میزان خستگی عضلات
تاخیر در میزان خستگی عضلات

سیترولین مالات محصول ATP را می توان بهترین نوع مکمل برای به تاخیر انداختن میزان خستگی در عضلات و نیز بالا بردن استقامت عضلانی به شمار آورد. چنان چه ورزشکار از این مکمل، پیش از انجام حرکات ورزشی خود استفاده نماید، می تواند خستگی عضلات خود را عقب بیاندازد.

این امر برای هر ورزشکاری که به دنبال افزایش حجم عضلانی می باشد، اهمیت بسیاری دارد. زیرا که با خستگی کمتر، فرد می تواند تمرینات بیشتری را انجام دهد و از تمرینات خود، بهترین نتیجه را دریافت نماید. سیترولین مالات، تاثیری مستقیم بر میزان آدنوزین تری فسفات دارد.

این ماده، تولید کننده انرژی مولکولی و شیمیایی می باشد. آدنوزین تری فسفات، در حقیقت یک منبع سوخت درون بدن ورزشکار می باشد. این عملکرد سیترولین مالات، دقیقاً مشابه کراتین مونو هیدرات می باشد. با آسان نمودن آزاد سازی آدنوزین تری فسفات، توان و قدرت و نیز سرعت ورزشکار در حد قابل توجهی افزایش می یابد.

خستگی ناشی از انجام تمرینات ورزشی را نیز به تاخیر می اندازد

در عین حال، خستگی ناشی از انجام تمرینات ورزشی را نیز به تاخیر می اندازد. به بیانی دیگر، سیترولین مالات می تواند میزان آزادسازی فسفوکراتین را افزایش دهد و انرژی بیشتری را به بدن ورزشکار منتقل نماید.

بر اساس تحقیقات انجام شده، با مصرف حداقل 6 گرم سیترولین مالات در روز، ورزشکار می تواند 34 درصد بیش از حالت عادی آدنوزین تری فسفات تولید نماید و این امر باعث می شود که ورزشکار، احساس خستگی کمتری در ناحیه عضلات خود داشته باشد.

همچنین، میزان ریکاوری عضلات پس از انجام تمرینات پس از مصرف مکمل سیترولین مالات محصول شرکت ATP، تا 20 درصد افزایش می یابد. این مکمل بسیار مفید برای ورزشکارانی می باشد که تصمیم به انجام تمرینات بسیار شدید قدرتی و استقامتی دارند.

سیترولین مالات محصول ATP، می تواند مزیت های بی شماری برای ورزشکار، در سرعت ریکاوری و افزایش اسقامت و قدرت به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که این محصول، تنها توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی شرکت استرالیایی ATP در ایران، وارد و توزیع می گردد.

تسریع عملکرد ریکاوری

یکی از مزایای بسیار مهم سیترولین مالات، افزایش میزان آزاد سازی نیتریک اکسید است. این ماده سبب عریض شدن رگ های خونی می شود و در نتیجه میزان بیشتری از مواد غذایی، خون و اکسیژن درون رگ های بدن، جریان پیدا می کنند.

همچنین بالا رفتن میزان نیتریک اکسید، سبب بهبود مدت زمان ریکاوری و افزایش میزان قدرت و استقامت ورزشکار در هنگام انجام تمرینات ورزشی می شود. سیترولین مالات، باعث بهره گیری بهتر بدن از آمینو اسیدها می شود.

آمینو اسیدهای شاخه دار، مسئولیت رشد عضلات و ریکاوری و همچنین تحریک سنتز پروتئین را بر عهده دارند. علاوه بر این، کوفتگی کمتر عضلات، پس از انجام تمرین، از دیگر فواید استفاده از مکمل سیترولین مالات می باشد.

به کمک این ویژگی، ورزشکار می تواند در مدت زمان کوتاه تری به تمرین بازگردد و در عین حال، حجم تمرینات خود را نیز افزایش دهد.  نتیجه نهایی این امر، عملکرد بهتر ورزشکار و گرفتن نتیجه مطلوب می باشد.

در این مقاله، به بررسی موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت پرداخته ایم.

در این راستا، مکمل های Creatine mono hydrate و Citrulline malate محصول شرکت استرالیایی ATP  را معرفی نموده ایم.

چنان چه تا این قسمت از مقاله، برای شما مفید واقع شده است، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

شرکت ATP بهترین تولید کننده مکمل های ورزشی و بدنسازی

شرکت ATP بهترین تولید کننده مکمل های ورزشی و بدنسازی
شرکت ATP بهترین تولید کننده مکمل های ورزشی و بدنسازی

شرکتScience  ATP یک شرکت استرالیایی می باشد که از سال 2010، فعالیت حرفه ای و اختصاصی خود را به عنوان اولین و بهترین تولید کننده انواع مکمل های مرغوب و با کیفیت آغاز کرده است.

این شرکت در تولید محصولات خود، از فرمولاسیون نوینی بهره گرفته است و هر ساله، در بالا بردن کیفیت و به روزرسانی محصولات خود، موفق عمل نموده است. شرکت ATP در سال 2017، موفق به اخذ عنوان بهترین برند برتر سال گردید.

مجموعه ATP Science تولید کننده مکمل هایی کاملاً ارگانیک و طبیعی می باشند که هیچ گونه عوارض جانبی را برای ورزشکار به همراه نخواهند داشت. کلیه محصولات شرکت ATP ارگانیک و بر اساس تحقیقات علمی و کاربردی تهیه می شوند.

این امر، سبب شده است که بسیاری از ورزشکارا، از سرتاسر جهان، تمایل بسیاری به مصرف مکمل های شرکت ATP Science از خود نشان دهند. این شرکت، توانسته است با تمرکز بر بالا بردن و مرغوبیت مکمل های خود، شرکت ATP را در زمره شرکت های تندرستی و سلامتی وارد نماید.

شرکت ATP Science، هدف اصلی خود را همراهی و کمک به ورزشکارانی قرار داده است

شرکت ATP Science، هدف اصلی خود را همراهی و کمک به ورزشکارانی قرار داده است که تمایل دارند در زمانی کوتاه تر و با حفظ سلامتی جسمی و روحی خود، به اهداف مورد نظرشان دست پیدا کنند.

این شرکت با تولید محصولات خالص و مرغوب و با بهره گیری از بررسی های دقیق علمی، توانسته است یکی از بهترین حامیان مصرف کنندگان در همه جای دنیا شود. ATP Science یک مجموعه دانش محور می باشد که به رعایت اصول اخلاقی اهمیت بسیاری می دهد.

این شرکت توانسته است با تلاش های بی وقفه خود در امر تولید مکمل، این صنعت را به طور کامل، متحول سازد. ATP Science شرکتی استرالیایی می باشد که با بهره گیری از آخرین سیستم های نوین جهانی، هر روزه در حال به روزرسانی و بهتر کردن کیفیت مکمل های خود می باشد.

این شرکت به صورت کاملاً حرفه و اختصاصی، تنها روی تولید مکمل های ورزشی تمرکز نموده است

این شرکت به صورت کاملاً حرفه و اختصاصی، تنها روی تولید مکمل های ورزشی تمرکز نموده است و در این مسیر، محصولاتی منحصر به فرد و شگفت انگیز را تولید نموده است. مکمل های این شرکت، مورد تایید بسیاری از ورزشکاران جهان نظیر آرنولد، بدنساز و هنرپیشه معروف جهانی می باشد.

شرکت ATP Science محصولاتی کاملاً سازگار با هر نوع شرایط جسمانی را تولید می نماید. نام ATP برگرفته از تجزیه مولکولی می باشد که به سبب انقباضات عضلانی در بدن ایجاد می گردد.

هنگامی که مولکول های ATP و آب با یکدیگر ترکیب می شوند، سه نوع از گروه فسفات ها تولید می شوند

هنگامی که مولکول های ATP و آب با یکدیگر ترکیب می شوند، سه نوع از گروه فسفات ها تولید می شوند که این پدیده سبب تولید انرژی در بدن ورزشکار می گردد.

از همین رو، شرکت ATP Science از نام ATP به نشانه افزایش و تولید انرژی فیزیکی استفاده نموده است. در این میان، لازم به ذکر است که محصولات شرکت ATP Science توسط شرکت ترندان اسپرت به کشور وارد می شوند. شرکت ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی شرکت ATP Science در ایران می باشد.

شما در حال خواندن مقاله، بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت می باشید.

اگر از علاقه مندان به این موضوع می باشید، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

درباره شرکت ترندان اسپرت

درباره شرکت ترندان اسپرت
درباره شرکت ترندان اسپرت

با توجه به بازار داغ خرید مکمل های بدنسازی، بسیاری از شرکت های سودجو، اقدام به ارائه برخی مکمل های بی کیفیت به ورزشکاران و بدنسازان می نمایند.

این مکمل های غیر استاندارد، نه تنها نمی توانند ورزشکار و یا بدنساز را به هدف خود برسانند، بلکه عموماً عوارض جانبی ناگواری را نیز برای وی به همراه خواهند داشت. از همین رو، خرید یک مکمل بدنسازی استاندارد با بهره وری مناسب برای ورزشکار، به یکی از دغدغه های جوانان مبدل شده است.

در این میان، شرکت معتبر ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت استرالیایی ATP Science در کشور را می توان به جرات تنها شرکت قابل اعتماد در ایران دانست که اقدام به وارد کردن محصولات بی نظیر و کاملاً طبیعی و ارگانیک ATP نموده است.

سال ها سابقه در واردات محصولات با کیفیت ورزشی

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، با سال ها سابقه واردات محصولات با کیفیت ورزشی، مفتخر است که امروز به عنوان نماینده رسمی شرکت ATP ، بهترین برند تولید مکمل های بدنسازی در کشور عزیزمان ایران، در حال فعالیت و خدمت رسانی به ورزشکاران و بدنسازان گرامی می باشد.

این شرکت سال های بسیاری است که در زمینه واردات مکمل های ورزشی فعالیت دارد و همواره کوشیده است که از بهترین و معتبرترین شرکت های سازنده محصولات ورزشی در سرتاسر جهان، اقدام به خرید و وارد کردن محصولات خود بنماید.

شرکت ترندان اسپرت، با توجه به مرغوبیت و برتری مکمل های شرکت ATP Science ،اقدام به وارد نمودن این محصول، به هدف خدمت رسانی به عزیزان ورزشکار نموده است.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از محصول خوب ما یعنی InfraRed NRGدیدن کنید و از خواص آن مطلع شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

یکی از بزرگترین اهداف ورزشکاران قدرتی و بدنسازان، افزایش عضله و قدرت بدنی می باشد. بدون تردید، تنها با تکیه بر یک رژیم غذایی و انجام حرکات ورزشی سخت و سنگین، نمی توان به این هدف دست یافت.

در کنار یک برنامه غذایی مناسب، استفاده از مکمل های ورزشی می تواند در کوتاه ترین زمان به ورزشکار کمک نماید که به هدف خود، دست پیدا کند.

در این میان، دو مکمل Creatine mono hydrate و Citrulline malate که هر دو محصولی از شرکت ATP Science  می باشند، دو عامل بسیار مهم برای افزایش قدرت و استقامت در ورزشکاران می باشند. لذا در این مقاله، به بررسی این دو مکمل و فواید آن ها و نحوه عملکردشان پرداختیم.

برند و کیفیت مکمل ها در تاثیرپذیری آن ها بسیار مؤثر می باشد

لازم به ذکر است که برند و کیفیت مکمل ها در تاثیرپذیری آن ها بسیار مؤثر می باشد. تهیه مکمل های بی کیفیت و با نام هایی نا آشنا، می تواند عوارض ناگواری را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

لذا توصیه اکید می شود چنان چه به هدف افزایش قدرت و استقامت خود، اقدام به مصرف مکمل های ورزشی می نمایید، تنها از برند معتبر و جهانی ATP بهره بگیرید. لازم به ذکر است که تنها نماینده انحصاری شرکت ATP Science در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد. توصیه اکید می کنیم که این محصول را تنها از شرکت برندان اسپرت، تهیه نمایید.

در این مقاله، سعی شد در ارتباط با موضوع بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت اطلاعاتی را در اختیار ورزشکاران استقامتی و بدنسازان عزیز قرار دهیم.

امید است که اطلاعات بیان شده در این مقاله، برای شما مفید واقع گردیده باشد.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.