محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

مولتی ویتامین خارجی برای زنان

مولتی ویتامین خارجی برای زنان

Table of Contents

در این مقاله می خواهیم درباره مولتی ویتامین خارجی برای زنان با شما صحبت کنیم، پس تا پایان مقاله کنار ما باشید.

مولتی ویتامین خارجی برای زنان در زندگی روزمره آن ها بسیار تاثیر گذار است؛ زیرا اگر در طول روز نتوانید از میوه و سبزیجات به اندازه نیاز استفاده کنید، قطعا با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد.

چون بدن هر شخص در طول روز به انواع مواد مغذی نیاز دارد و اگر آن ها را از دست بدهید، به احتمال زیاد به انواع امراض گوناگون مبتلا خواهید شد.

مراکز کنترل بیماری به نام CDC اعلام نموده است که بزرگسالان وظیفه دارند تا هر روز حدود دو فنجان از میوه ها و سبزیجات در رژیم روزانه خود استفاده کنند تا به اندازه کافی از مواد ضروری آن ها بهره مند شوند.

همچنین طبق مطالعاتی که در همین اواخر انجام گرفته است، تقریبا چیزی برابر با ۷۶ درصد از افراد به خوبی از میوه ها تغذیه نمی کنند و حدود ۸۷ درصد از آن ها نیز سبزیجات را تا حد مطلوب به مصرف نمی رسانند؛

بنابراین دریافت مواد مغذی چگونه صورت می گیرد؟ البته که باید از مولتی ویتامین خارجی برای زنان و مردان استفاده کنید تا یک تضمین قدرتمند در راستای رسیدن مواد مغذی به بدن خود داشته باشید؛ زیرا مولتی ویتامین ها می توانند جایگزین کمبودهای تغذیه ای شما در بدنتان به حساب بیایند.

شما می توانید بهترین مولتی ویتامین خارجی برای زنان را از برند ATP تهیه نمایید. تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند معتبر استرالیایی در کشور، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست Vital Food دیدن کنید.

کدام مولتی ویتامین خارجی برای زنان مناسب تر است؟

کدام مولتی ویتامین خارجی برای زنان مناسب تر است؟
کدام مولتی ویتامین خارجی برای زنان مناسب تر است؟

در این بخش از مقاله می خواهیم درباره نوعی از مولتی ویتامین های با کیفیت با شما صحبت کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید که عبارت است از:

  • مولتی ویتامین Vital Food:

یکی از مهم ترین برنامه های زندگی که هر شخص باید به آن پایبند باشد، استفاده از مولتی ویتامین ها در طول روز است.

ساخت این مکمل های غذایی توسط انواع برندهای گوناگون مشاهده می شود. به عبارتی هر کسی که انواع مکمل های غذایی را تولید می کند، احتمالا مولتی ویتامین مخصوص برند خود را نیز به بازار عرضه می کند، چون استفاده از این مکمل ها جزو اساسی ترین نیازهای مردان و زنان به حساب می آید تا بتوانند به کمک آن، کمبودهای بدن خود را جبران نمایند.

امروزه شاهد بیشتر شدن محصولات غذایی هستیم که به شکل فرآوری شده و تصفیه شده به مرحله تولید می رسند، پس نوع رژیم غذایی در این دنیای مدرن نیز باید متفاوت باشد.

همه موارد گفته شده تقریبا به دلیل ماشینی شدن زندگی انسان های امروزی به این صورت درآمده اند و کنار گذاشتن آن ها سخت تر از حد تصور است. بنابراین باید خود را با این شرایط وفق بدهید و برای دریافت کافی مواد مغذی، از مولتی ویتامین ها بهره بگیرید.

مصرف مولتی ویتامین vital food برای اغلب افراد مانعی ندارد

البته مصرف مولتی ویتامین vital food برای اغلب افراد مانعی ندارد و تقریبا خوردن آن را به همه می توان پیشنهاد نمود. اگر جزو افرادی هستید که از رژیم های غذایی ویژه ای پیروی می کنید، پیشنهاد می کنیم از این مولتی ویتامین فوق العاده استفاده کنید.

زیرا رعایت هر گونه برنامه غذایی قطعا خلاهای تغذیه ای را در بدن شما به وجود می آورد که با کمک این محصول بی نظیر می توانید همه آن ها را از بین ببرید.

چون در صورت به کارگیری این مکمل قوی، نیازهای ویتامینی و املاح شما با بهترین کیفیت ممکن فراهم خواهد شد. همچنین می توانید این مکمل قدرتمند را از برند ATP تهیه کنید که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت نام دارد.

مولتی ویتامین خارجی برای زنان با نام Vital Food چه برتری هایی نسبت به سایر مولتی ویتامین ها دارد؟

مولتی ویتامین خارجی برای زنان با نام Vital Food چه برتری هایی نسبت به سایر مولتی ویتامین ها دارد؟
مولتی ویتامین خارجی برای زنان با نام Vital Food چه برتری هایی نسبت به سایر مولتی ویتامین ها دارد؟

نوع ترکیبات vital food:

در بسیاری از مولتی ویتامین ها که در بازار مصرف یافت می شوند، ترکیبات شیمیایی گوناگون مشاهده می شود. همچنین در محصولات متعددی، شاهد وجود سنتتیک به عنوان ویتامین و ریز مغذی در آن ها هستیم.

به همین دلیل، باید نگران آثار این گونه از مکمل ها باشید، چون احتمال دارد مواد مغذی را به اندازه کافی به بدن شما نرساند.

در این صورت کسانی که محصولات ارگانیک و طبیعی برای آن ها مهم است، از انواع شیمیایی آن استفاده نمی کنند و ترجیحا از مدل های طبیعی تر برای ارتقای کیفیت سلامت خود بهره می گیرند.

در اکثر مولتی ویتامین ها ضعف هایی وجود دارد

همان طور که می دانید، در اکثر مولتی ویتامین ها ضعف هایی وجود دارد و همه آن ها نمی توانند به شکل کامل نیازهای تغذیه ای مصرف کنندگان را برآورده کنند.

از این رو برند ATP این مولتی ویتامین فوق العاده با کیفیت را ساخته است تا عموم مردم بتوانند با خیال راحت به تامین نیازهای بدن خود بپردازند. در این محصول، انواع و اقسام گیاهان و مواد طبیعی یافت می شود.

از همین رو، از ویتامین های غیر طبیعی و شیمیایی کاملا مبرا است و هیچ گونه مواد سنتتیک در آن یافت نمی شود، بلکه همه چیز طبیعی و اورجینال است.

بهتر است بگوییم که هر گونه ریز مغذی که در این مکمل مشاهده می کنید، مستقیما از منابع طبیعی خود گردآوری شده اند تا این مولتی ویتامین را به یک محصول گیاهی، طبیعی، سالم و اصل تبدیل نمایند.

اطلاعات تکمیلی تر را می توانید از سایت شرکت کسب نمایید. در ضمن تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت است که می توانید به راحتی vital food را از آن تهیه نمایید.

حتما ویتامین ای ۴۰۰ برای چیست را مشاهده کنید.

سایر مزایای vital food:

سایر مزایای vital food:
سایر مزایای vital food:

همان طور که می دانید، همه گیاهان و میوه ها دارای ویتامین های ویژه ای می باشند که تنها مخصوص خود آن ها است. البته در این محصولات غذایی؛ افزون بر ویتامین، انواع مواد مغذی دیگر نیز یافت می شود، به گونه ای که با ترکیب چند گیاه و میوه مختلف در رژیم غذایی خود می توانید به طور کامل نیازهای گوناگون بدن را به مواد ضروری به راحتی فراهم کنید.

مثلا در انواع و اقسام گیاهان می توانید آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها و کوفاکتورهایی را به همراه ویتامین های مختلف به سادگی پیدا کنید که هر کدام از آن ها دارای کاربردهای گوناگون در بدن می باشند و برای تقویت سلامتی شما، فواید بسیاری دارند.

بنابراین مولتی ویتامین نام برده شده از برند ATP نیز از تمامی مواد گفته شده به خوبی برخوردار است؛ زیرا اساس این محصول از گونه های مختلف میوه ها و گیاهان تهیه شده است.

کپسول این مکمل نیز از ساختار گیاهی تشکیل شده است

پس جزو مزیت های مهم این مکمل برشمرده می شود. افزون بر ویژگی های گفته شده، کپسول این مکمل نیز از ساختار گیاهی تشکیل شده است که مزیت بزرگی را در بدن شما به وجود می آورد و سبب می شود که دستگاه گوارش شما قادر خواهد بود تا به راحتی تجزیه این مولتی ویتامین را به انجام برساند و مواد مغذی موجود در آن را در دسترس بدنتان قرار بدهد.

همچنین اگر از کپسول های ژلاتینی و یت سنتتیک استفاده کنید، با اختلالات گوارشی مواجه خواهید شد؛ زیرا بر این دستگاه حساس بدن، فشارهای متعددی وارد می کنند.

در صورتی که کپسول های گیاهی هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورند. در ضمن برای تهیه این مکمل عالی می توانید به برند ATP مراجعه کنید که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت می باشد.

در ساختار مولتی ویتامین خارجی برای زنان به نام Vital Food از کدام گیاهان استفاده شده است و مزایای هر کدام چیست؟

در ساختار مولتی ویتامین خارجی برای زنان به نام Vital Food از کدام گیاهان استفاده شده است و مزایای هر کدام چیست؟
در ساختار مولتی ویتامین خارجی برای زنان به نام Vital Food از کدام گیاهان استفاده شده است و مزایای هر کدام چیست؟

در ادامه مبحث، گیاهانی که در ساختار این مکمل بی نظیر به کار رفته اند را نام می بریم که عبارتند از:

  1. Amla:

نام علمی این میوه سرشار از ویتامین C به طور کامل Phyllanthus emblica است که به آن انگور هندی نیز می گویند. این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار پر فایده است؛ زیرا مواد مغذی گوناگونی درون آن یافت می شود مثل: ویتامین C، ویتامین A، پلی فنل ها، آلکالوئیدها، فلاونوئیدها همانند کوئرستین.

طبق مطالعات نیز ثابت شده است که در این میوه، خاصیت های ضد باکتری و ضد التهابی قدرتمندی وجود دارد. آب این میوه نیز برای بالا بردن گلبول های سفید خون بسیار حائز اهمیت است. پس خط اول دفاعی بدن را به خوبی ارتقا می بخشد.

افزون بر موارد گفته شده، این میوه یک انرژی دهنده طبیعی است که نشاط را برای شما به دنبال خواهد داشت. البته خواص این محصول فقط به موارد بالا ختم نمی شود و دارای مزایای گسترده تری است که عبارتند از: بهبود سلامت کبد، بهبود سلامت دستگاه گوارش، پایین آوردن کلسترول، بهبود سلامت قلب و عروق، تقویت کلیه، پیشگیری از بیماری های کلیوی

  1. Turmeric or Curcuma Longa:

این گیاه همان زردچوبه است که مزایای آن بر هیچ کس پوشیده نیست. همچنین از گذشته تا کنون برای بهبود امراض گوناگون به شیوه سنتی، این گیاه را به کار می گرفته اند.

اما در حقیقت ماده ای که زردچوبه را به یک گیاه خاص و تاثیر گذار تبدیل می کند، کورکومین موجود در آن است؛ زیرا این ماده جزو آنتی اکسیدان های قدرتمند است که خاصیت ضد التهابی نیز دارد.

بنابراین، این گیاه فوق العاده می تواند میزان رادیکال های آزاد را پایین بیاورد و خواص ضد سرطانی خود را نشان بدهد. البته شایسته است بدانید که جذب کورکومین در بدن چندان بالا نیست، پس اگر حتی مکمل این ماده را نیز تهیه کنید، بخش فراوانی از آن را از دست می دهید، چون قسمت بزرگی از آن را نمی توانید در بدن خود جذب نمایید.

در ضمن مزیت های مصرف این گیاه بسیار زیاد است مثل: سلامت مغز، بهبود آرتریت روماتوئید، بهبود بیماری های کبدی و کبد چرب.

همچنین برای تهیه بهترین و مناسب ترین مولتی ویتامین خارجی برای زنانt می توانید با برند ATP مشورت نموده یا به وبسایت شرکت مراجعه کنید. ضمنا تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت است.

  1. Annatto:

این گیاه نیز فواید مخصوص به خود را دارد مانند: آنتی باکتری، ضد سرطان، سلامت چشم و تقویت بینایی، آنتی اکسیدان، سلامت دستگاه قلب و عروق.

  1. Ashwaganda:

در این گیاه نیز ویژگی های متفاوتی به چشم می خورد مانند: ارتقای کارکرد ورزشی، پایین آوردن استرس و اضطراب، بهبود سلامت روان، بالا بردن تستوسترون و قدرت باروری در آقایان، پایین آوردن قند خون، ضد التهاب، بهبود خواب و بهبود حافظه.

  1. Fucus Vesiculosus or Bladderwrack:

این ماده نیز مزیت های گوناگونی را به همراه می آورد مثل: حفظ سلامت و استخوان، آنتی اکسیدان، ضد قارچ، حاوی املاح ضروری بدن مانند زینک و آهن، دارای آمینو اسیدهای ضروری، پیشگیری از کم خونی.

  1. Guava:

این محصول طبیعی نیز مانند سایر ترکیبات به کار گرفته شده در مولتی ویتامین vital food از خواص منحصر به فردی تشکیل شده است که عبارتند از: تقویت سلامت قلب، پایین آوردن دردهای قاعدگی، تنظیم قند خون، ارتقای سلامت دستگاه گوارش، سلامت پوست، کم کردن وزن، ارتقای دستگاه ایمنی بدن، دارای خاصیت های ضد سرطانی.

  1. Holy Basil:

این گیاه نیز دارای مواد مغذی فراوانی می باشد از قبیل: ویتامین A، ویتامین C، ویتامین k، زینک، آهن، کلسیم، ترمیم سریع تر زخم های بدن، پایین آوردن استرس و اضطراب، تنظیم قند خون و کلسترول، کم کردن درد مفاصل، سلامت معده، آنتی باکتری‌.

  1. Moringa Leaf:

کنترل قند و کلسترول خون، ضد التهاب و آنتی اکسیدان، بهبود سلامت دستگاه قلب و عروق، بهبود کارکرد مغز، کم کردن اسپاسم عضلانی، دارای املاح مهم بدن از جمله: آهن، زینک، منیزیم، کمک هضم بهتر غذا، دارای ویتامین A و ویتامین C.

  1. Acerola cherry:

سرشار از ویتامین C، ارتقای دستگاه ایمنی بدن، ضد قارچ، ضد افسردگی، بالا بردن کارکرد ورزشی، دارای انواع ویتامین گروه B مثل: B³، B²، B¹، فسفر، کلسیم.

  1. Sesbania Extract:

دارای ویتامین، آهن، سلنیوم، ویتامین B⁹ و ویتامین B¹، تنظیم فشار خون، ارتقای سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از آلزایمر، سلامت پوست، درمان میگرن، پیشگیری از خستگی و ضعف.

  1. Sunflower Oil Extract:

این گیاه نیز دارای روغن بسیار پر فایده است که مواد مغذی فراوانی را برای بدنتان به ارمغان می آورد.

  1. Citrus Limon Extract:

همان گونه که می دانید، لیمو سرشار از ویتامین C است، به سلامت پوست یاری می رساند و سبب کاهش وزن شما می شود.

نحوه مصرف مولتی ویتامین خارجی برای زنان به نام Vital food:

نحوه مصرف مولتی ویتامین خارجی برای زنان به نام Vital food:
نحوه مصرف مولتی ویتامین خارجی برای زنان به نام Vital food:

شما باید هر روز این مکمل را به مصرف برسانید، همچنین شایسته است وعده صبحانه را برای این امر انتخاب کنید چون جذب مواد مغذی در ساعت های مختلف روز متفاوت است، در ضمن به صورت روزانه از یک تا دو کپسول می توانید استفاده کنید.

همچنین برای تهیه این محصول پر قدرت و مغذی می توانید با برند ATP تبادل نظر داشته باشید که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت نام دارد.

ضمنا همه مزایایی که در بالا عنوان کردیم، در ساختار این مکمل نیز به وفور وجود دارند و اجازه ایجاد ضعف در رژیم غذایی شما را نمی دهند. پس با خیال راحت می توانید برنامه غذایی خود را رعایت کنید، در حالی که به راحتی از تمام مواد مغذی مورد احتیاج بدن خود برخوردار می شوید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مقاله، در رابطه با مولتی ویتامین خارجی برای زنان با شما صحبت کردیم و ساختار آن را به همراه مزایا به طور کامل برای شما شرح دادیم. بنابراین می توانید با خاطری آسوده این محصول را از برند ATP تهیه کرده و به صورت روزانه به مصرف برسانید تا کمبود های تغذیه ای خود را به شکل کامل جبران نمایید.

مولتی ویتامین ها دارای انواع مختلفی هستند که ما در این مقاله، مولتی ویتامین خارجی برای زنان با نام Vital Food را به شما پیشنهاد می دهیم، چون همان طور که بیان شد، یکی از کامل ترین مکمل های غذایی به شمار می آید و تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت می باشد.

در پایان با مولتی ویتامین ول وومن آشنا شوید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.