محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

افزایش توان و استقامت

افزایش توان و استقامت

Table of Contents

در این مقاله از سایت ترندان اسپرت، به بررسی موضوع افزایش توان و استقامت خواهیم پرداخت.

افزایش توان و مقاومت موضوعی است که در این مقاله قرار است در رابطه با آن به شما اطلاعات زیادی را ارائه کنیم. توان و مقاومت بدن در واقع از سلامت بدن نشآت می گیرد.

زمانی که شما از نظر جسمی بدنی سالم داشته باشید، اگر تمام عوامل موثر بر سلامت جسم را رعایت کنید و در کنار آن ورزش و رژیم غذایی درست هم داشته باشید، حتما بدنتان از توان و مقاومت هم برخوردار خواهد بود. افزایش توان و مقاومت همان طور که بیان کردیم، به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد.

از مکمل های ورزشی مختلف استفاده کنید

در رابطه با افزایش توان و استقامت، توصیه بسیاری که از کارشناسان ورزشی می شود، این است که می توانید از مکمل های ورزشی مختلف استفاده کنید.

حتما شما نیز نام مکمل های ورزشی مختلفی را شنیده اید که گفته می شود می تواند به شما در تمرینات ورزشی کمک کند تا توان بیشتر و استقامت بیشتری در بدن خودتان احساس کنید. این موضوع کاملا واقعی است و در این زمینه مکمل های بسیار زیادی توسط برندهای مختلف تولید شده است.

در واقع این مکمل ها به شما کمک می کنند تا بتوانید نتیجه ای که مورد نیاز شماست را دریافت کنید. برخی افراد به دنبال افزایش توان و استقامت بدن خود برای تمرینات ورزشی به خصوص در زمینه بدنسازی هستند که این مورد می تواند با کمک مکمل های مختلف برطرف شود.

به همین منظور هم باید در نظر بگیریم که برای شناخت بیشتر راه های افزایش توان و استقامت بدن در این زمینه، باید حتما از کارشناسان ورزشی و مربیانی که تجربه کافی در این زمینه را دارند، کمک بگیریم.

ویدئو افزایش توان و استقامت

همین مسئله نیز باعث شده است که ما در این مقاله به بررسی مکمل های مختلف در زمینه افزایش توان و استقامت و به خصوص مکمل های شرکت ATP  SCIENCE که از بهترین  و مطرح ترین برندها در این زمینه می باشد، اطلاعات کاملی به شما ارائه بدهیم.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی شرکت معتبر استرالیایی ATP  SCIENCE می باشد. حتما در زمینه مصرف مکمل ها و این که از چه مکملی برای افزایش توان و استقامت استفاده کنید، برای شما سوالات بسیار زیادی پیش آمده است.

این سوالات را نیز قرار است در این مقاله یک به یک مورد بررسی قرار بدهیم و به آن ها پاسخی کامل بدهیم.

اینفوگرافیک افزایش توان و استقامت

اینفوگرافیک افزایش توان و استقامت
اینفوگرافیک افزایش توان و استقامت

پس با ما همراه باشید تا ضمن بررسی کردن مواردی که به آن ها اشاره کردیم و همچنین ضمن بررسی کردن مکمل ها و روش های افزایش توان و استقامت، به برندهای مختلف مکمل ها و همچنین موارد دیگر که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم نیز بپردازیم و توضیحات کاملی در این خصوص به شما ارائه بدهیم.

اگر شما نیز به دنبال استفاده از یک روش خوب برای استقامت بیشتر در تمرینات ورزشی هستید، این مطلب را از دست ندهید.

فهرست مطالب:

راه های افزایش توان و استقامت بدن

فواید افزایش توان و مقاومت

نقش مکمل ها در افزایش توان و مقاومت

تاثیر مکمل ها چگونه است؟

آیا استفاده از مکمل برای افزایش توان و استقامت ضرر دارد؟

چرا ورزش کردن برای افزایش توان بهتر است؟

چرا لازم است که حتما بعد از مصرف مکمل ها به ورزش کردن روی بیاورید؟

اهمیت افزایش توان و استقامت بدن چیست؟

نقش تغذیه در مکمل های افزایش توان و استقامت بدن

مکمل های افزایش توان و استقامت را از کجا تهیه کنیم؟

چه نکاتی را در خصوص خرید این مکمل ها باید در نظر بگیریم؟

راه های تشخیص مکمل های اصلی و تقلبی چیست؟

قیمت مکمل های افزایش توان و استقامت

 

راه های افزایش توان و استقامت بدن

راه های افزایش توان و استقامت بدن
راه های افزایش توان و استقامت بدن

راه های افزایش توان و مقاومت در واقع همان فاکتورهایی است که اگر آن ها را رعایت کنید، در بدنتان افزایش توان و مقاومت را به وضوح مشاهده خواهید کرد. البته میزان این افزایش به میزان تلاش شما نیز بستگی زیادی دارد.

رژیم غذایی سالم:

رژیم غذایی سالم:
رژیم غذایی سالم:

رعایت رژیم غذایی و داشتن یک سبک خاص در خوردن و آشامیدن، همیشه در بحث سلامت به شما کمک کننده خواهد بود. این یعنی شما برای داشتن توان و مقاومت بدنی، در قدم اول باید یک رژیم غذایی منظم داشته باشید و به درستی به آن عمل کنید.

برخی از افراد گمان می کنند داشتن رژیم غذایی به معنی کم خوردن است. این تفکر، از پایه اشتباه است. رژیم غذایی یعنی به میزان نیاز بدن، مواد غذایی مصرف شود و همچنین از خوردن مواد غذایی مکمل و لازم برای بدن هم نباید هیچ گاه غافل شد.

بنابراین رعایت رژیم غذایی می تواند نقش موثری در افزایش توان و مقاومت بدن داشته باشد.

بهتر است بدانید که مصرف و گنجاندن مکمل هایی مانند beta alanine/infrared/valor در رژیم غذایی می تواند به افزایش توان و مقاومت بدنی بسیار کمک کند. برند ATP  SCIENCE تولید کننده این مکمل های غذایی است که شما می توانید این مکمل ها را از تنها نماینده این شرکت در ایران یعنی ترندان اسپرت تهیه کنید.

ورزش:

ورزش:
ورزش:

یکی دیگر از فاکتورهایی که می تواند شما را در رساندن به مقاومت و استقامت بدنی کمک کند، ورزش کردن می باشد. ورزش به عنوان یکی از پایه ای ترین فاکتورها برای رسیدن به تناسب اندام و سپس سلامتی جسمی و در نهایت افزایش توان و مقاومت عمل می کند. ورزش، شکل های مختلفی دارد. در نوع بدنسازی آن معمولا تمرکز بیشتری روی افزایش مقاومت بدنی و توان وجود دارد.

خواب کافی:

خواب کافی:
خواب کافی:

داشتن خواب کافی برای سلامت جسمی و افزایش توان و مقاومت دارای اهمیت است. زمانی که شما به درستی نخوابید و یا تایم خوابتان را از آن چه که به آن نیاز دارید کمتر کنید، مسلما روز خوبی را نخواهید داشت و همچنین در دراز مدت تاثیرات مخربی هم بر سلامت جسم شما خواهد گذاشت.

پس توصیه ما به شما این است که حتما علاوه بر رعایت کردن فاکتورهای دیگر برای سلامتی و افزایش توان و مقاومت، حتما خواب کافی را هم در برنامه ریزی خود لحاظ کنید. چراکه خواب کافی بر اغلب سیستم های حیاتی بدن شما تاثیر دارد و نقش پررنگی را در حفظ سلامتی بر عهده دارد.

بهداشت فردی:

بهداشت فردی:
بهداشت فردی:

رعایت کردن بهداشت فردی می تواند در سلامت شما تاثیر گذار باشد. از آنجایی که بر سلامت تاثیر گذار است، می تواند در افزایش توان و مقاومت هم نقش داشته باشد اما نقش کمرنگ تری از سایر موارد مانند مکمل های ای تی پی خواهد داشت. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی شرکت معتبر استرالیایی ATP  SCIENCE می باشد.

پس می توانیم نتیجه بگیریم که برای افزایش توان و مقاومت بدن علاوه بر رعایت فاکتورهای اصلی مانند ورزش و رژیم غذایی، باید به مصرف مکمل های غذایی هم توجه ویژه داشت تا در نهایت به آن توان و مقاومت واقعی دست پیدا کنید.

فواید افزایش توان و مقاومت

فواید افزایش توان و مقاومت
فواید افزایش توان و مقاومت

افزایش توان و مقاومت معمولا برای بدن فوایدی را هم به دنبال دارد. افزایش توان و مقاومت به نوعی باعث می شود تا بدن شما در شرایط سالم تری قرار بگیرد. از طرفی سیستم ایمنی شما هم تا حدود زیادی در مقابل اغلب بیماری ها بهتر عمل خواهد کرد.

در واقع شما در پروسه افزایش توان و قدرت با انجام تمرینات و رژیم غذایی دارای مکمل های غذایی به نوعی به سلامت عضلات و استخوان هایتان که دو سازنده مهم بدن هستند، کمک می کنید. این عضله سازی در فرایند افزایش توان و قدرت برای حفظ این بافت ها در بدنتان بسیار مفید خواهد بود.

با گذشت زمان و افزایش سن، معمولا عضلات و استخوان ها به سمت کاهش کیفیت خود پیش می روند. این علت باعث می شود که افزایش توان و مقاومت در بخش های مختلف بدن مانند عضلات و استخوان ها، از اهمیت برخوردار باشد.

ایمن شدن در برابر بیماری ها را می توان یکی دیگر از فواید افزایش توان و مقاومت دانست. گاهی هم افرادی که از مقاومت و توان بالایی برخوردار هستند، معمولا در درمان بیماری ها سرعت بیشتری از خود نشان می دهند. بیمارهایی که توان و قدرت کمتری دارند، معمولا دوره های طولانی تری از بیماری را تجربه می کنند.

افزایش توان و قدرت به نوعی باعث افزایش میزان انرژی شما نیز خواهد شد

افزایش توان و قدرت به نوعی باعث افزایش میزان انرژی شما نیز خواهد شد. در واقع زمانی که شما از نظر بدنی، توان و قدرت بالایی داشته باشید، فعالیت های روزانه خود را سریع تر و با انرژی تر انجام می دهید. از طرفی با این میزان سطح انرژی، خلق و خوی شما هم بهتر خواهد شد.

در واقع توان و مقاومت بدنی حتی روی روحیات شما هم بسیار تاثیرگذار می باشد. همه این موارد نشاندهنده فواید افزایش توان و مقاومت در بدن است.

شرکت ATP SCIENCE که تولید کننده اصلی مکمل هایی برای افزایش توان و مقاومت است، گام بزرگی را در این راستا برداشته است. نماینده رسمی فروش این مکمل ها در ایران گروه ترندان اسپرت است که شما می توانید برای تهیه این مکمل ها، به این نماینده رسمی مراجعه کنید.

مکمل های مختلفی که برند ATP SCIENCE می سازد، معمولا تاثیر زیادی بر افزایش توان و مقاومت بدنی هر فردی که این مکمل ها را مصرف می کند دارد.

برند ATP  SCIENCE یکی از برترین و معتبرترین برندهای تولید کننده مکمل های غذایی برای افزایش توان و مقاومت می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این شرکت معتبر استرالیایی شناخته می شود.

تاثیر مکمل ها چگونه است؟

تاثیر مکمل ها چگونه است؟
تاثیر مکمل ها چگونه است؟

مکمل های مختلف از جمله مکمل ATP هر کدام تاثیرات متفاوتی از هم دارند. در واقع برای این که بشناسیم هر کدام از مکمل ها چه اثری می تواند داشته باشد، باید جدا از هم مورد بررسی قرار بگیرد.

در واقع موضوع اصلی برای ما این است که بتوانیم با بررسی جداگانه به اثری که مکمل ها دارند و همچنین مزیت آن ها پی ببریم. البته مکمل خوب باید توسط یک فروشنده معتبر مانند شرکت ترندان اسپرت ارائه شود تا شاهد نتایجی که انتظار داریم باشیم. به همین منظور در ادامه به بررسی جداگانه این محصولات خواهیم پرداخت.

مکمل infrared

مکمل infrared
مکمل infrared

یکی از مکمل های برند ATP SCIENCE است که اثرات خاص خود را دارد. از اثراتی مانند افزایش قدرت و توان و استقامت تا افزایس سطح انرژی از مواردی است که از این مکمل انتظار می رود.

همچنین این مکمل می تواند تامین الکترولیت های مورد نیاز بدن را نیز بر عهده بگیرد. مکمل infrared دارای ساختار کربوهیدراتی منحصر به فرد است که خود تاثیر خوبی برای بدن خواهد داشت.

مورد دیگری مانند بتاآلانین و سیترولین مالات هم از دیگر مواردی است که  معمولا در این مکمل ها یافت می شود و برای افراد ورزشکار به خصوص کسانی که در زمینه بدنسازی فعالیت می کنند، می تواند موثر باشد.

البته هر مکملی از نظر زمانی، شرایط خاص خود را دارد اما این مکمل از جمله مکمل های قبل از تمرین است که تاثیر خوبی در کیفیت تمرین شما خواهد داشت. تمام نیازهایی که بدن برای انجام یک تمرین با کیفیت و بهینه را دارد، در این محصول وجود دارد. ضمن این که این محصول بدون کافئین است و افرادی که به کافئین حساسیت دارند، می‌توانند Infrared را مصرف کنند.

ویژگی های این مکمل به طور خلاصه عبارتند از:

افزایش قدرت، توان و استقامت

افزایش سطح انرژی

تامین الکترولیت‌های مورد نیاز بدن

دارای ساختار کربوهیدراتی منحصر به فرد

حاوی بتاآلانین و سیترولین مالات

مکمل قبل از تمرین کامل

امکان ایجاد تمرین با بیشترین کیفیت

نحوه مصرف:

این محصول را با توجه به نوع تمرین و مدت زمان آن باید استفاده کرد، اما به طور عمومی توصیه می‌شود که یک سروینگ از محصول را 15 تا 30 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.

مکمل valor

مکمل valor
مکمل valor

از دیگر مکمل های این دسته محسوب می شود که اثرگذاری خوبی در افزایش سطح انرژی دارد. این مکمل می تواند ترکیب کاملی قبل از تمرین نیز محسوب شود و به همین منظور می تواند تاثیر خوبی در تمرین شما داشته باشد.

به طور کلی،  Valor ترکیبی از کافئین، بتاآلانین و برخی اجزای دیگر است که در نهایت باعث افزایش توان و استقامت ورزشکار حین تمرین می‌شود.

این محصول باعث می‌شود تا عضلات دیرتر لاکتیکی شوند

این محصول باعث می‌شود تا عضلات دیرتر لاکتیکی شوند و در نتیجه احساس خستگی دیرتر به وجود می‌آید. مصرف Valor قبل از تمرین به شما کمک می‌کند که تمرین با کیفیتی داشته باشید.

ویژگی های مکمل valor:

افزایش سطح انرژی

بهبود توان و استقامت

جلوگیری از خستگی و لاکتیکی شدن عضله

ترکیب کامل قبل از تمرین

افزایش تمرکز

افزایش متابولیسم

نحوه مصرف:

یک سروینگ از محصول را 30 تا 40 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.

مکمل beta alanine

مکمل beta alanine
مکمل beta alanine

مکمل beta alanine نیز از مکمل های مناسب این خانواده محسوب می شود که در افزایش استقامت موثر است. البته این مکمل می تواند در موارد مهمی موثر باشد مانند از بین بردن حالت لاکتیکی عضله، کاهش درد عضلانی ناشی از تمرین.

همچنین این مکمل، سطح کارنورین را نیز افزایش می دهد. اگر می خواهید که طول تمرین بهتری داشته باشید و همچنین عملکرد شما در طول ورزش و تمرین بیشتر باشد، این مکمل می تواند یکی از بهترین ها برای شما باشد و لازم است در لیست انتخاب های شما قرار داشته باشد.

به طور خلاصه، ویژگی های این مکمل عبارتند از:

افزایش استقامت

کاهش دردهای عضلانی

جلوگیری از لاکتیکی شدن عضله

افزایش کارنورین

افزایش بهینه‌ی طول تمرین

بهبود عملکرد ورزشی

بتاآلانین آمینواسیدی است که در بدن باعث افزایش کارنورین می‌شود و در نتیجه اسید لاکتیک تولید شده حین تمرین را کاهش می‌دهد. کاهش اسید لاکتیک باعث می‌شود که عضلات دیرتر خسته شوند و دردهای عضلانی کاهش پیدا کند. مصرف این مکمل در نهایت باعث افزایش استقامت می‌شود و در نتیجه عملکرد ورزشکار بهبود پیدا کرده و برای مدت بیشتری می‌تواند تمرین کند.

نحوه مصرف:

1.5 تا 3 گرم از محصول را قبل از تمرین مصرف کنید.

توجه داشته باشید که مکمل های نامبرده، حتما محصول برند ATP SCIENCE باشند. این شرکت استرالیایی، از معتبرترین تولیدکننده های انواع مکمل می باشد. تنها نماینده انحصاری شرکت ATP  SCIENCE، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد.

نقش مکمل ها در افزایش توان و مقاومت

نقش مکمل ها در افزایش توان و مقاومت
نقش مکمل ها در افزایش توان و مقاومت

بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت  بدن  مصرف می شوند. در واقع گاهی بدن تحت شرایطی قرار می گیرد که نمی تواند با استفاده از مکانیسم خود برای شرایط پیش آمده برنامه ریزی کند. به همین دلیل باید با استفاده از یک مکمل، این نیاز خودش را فراهم کند.

به عنوان مثال در ورزش دوچرخه سواری، ورزشکار باید برای مدت طولانی با استفاده از پاهایش رکاب بزند. به همین دلیل نیازمند است تا توان و قدرت زیادی را در طولانی مدت داشته باشد.

از طرف دیگر، سریع رکاب زدن باعث می شود در عضلات، لاکتیک اسید تولید شود. این تولید شدن لاکتیک اسید را شما با سوزش در عضلات پای خود احساس خواهید کرد. مکمل هایی مانند بتاآلانین باعث می شود این سوزش ها کمتر در پاهای ورزشکاران احساس شود.

به طور کلی مصرف مکمل بتاآلانین باعث می شود مقاومت ورزشکارانی مانند دوچرخه سواران در برابر عوارض آن فعالیت بدنی، کاهش پیدا کند و در نهایت این ورزشکاران بهتر و در مدت طولانی تری بتوانند به تمرینات خود ادامه بدهند.

از جمله نقش هایی که یک مکمل می تواند در بدن یک فرد داشته باشد، می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

– مکمل هایی مانند ای تی پی باعث افزایش حجم و قدرت عضلات، افزایش مدت زمان تمرین و در نهایت باعث رشد چشمگیر عضلات خواهد شد.

-افزایش توان هوازی و افزایش قدرت عضلانی هم یکی دیگر از نقش هایی است که مکمل ها می توانند در بدن ایفا کنند.

– برخی از مکمل ها همان طور که گفتیم، ظرفیت تمرین را در شما افزایش می دهند. این مکمل ها قابلیت سنتز پروتیئن ها در بدن را افزایش می دهند.

– مکمل هایی نیز وجود دارند که سیستم عصبی را تقویت می کنند.

– برخی از مکمل ها عضلات را در زمینه افزایش قدرت برای تمرین های  قدرتی هدایت می کنند.

– برخی از مکمل ها گردش خون در ورزشکاران را به طور چشمگیری بهبود می بخشند. این عمل با تولید نیتریک اسید در بدن شکل می گیرد.

– یکی دریگر از نقش های مکمل ها، عملکردشان در ایجاد احساس آرامش و بهبود خواب در فرد مصرف کننده مکمل می باشد.

همه آنچه که اشاره کردیم، به نوعی بیان کننده نقش مکمل ها در افزایش توان و قدرت می باشد. این نقش مکمل ها باعث شده است تا افراد زیادی مانند ورزشکاران و یا افرادی که به هر دلیلی نیازمند قدرت بدنی بیشتر هستند، از این مکمل ها برای بهبود سیستم جسمی و افزایش توان و مقاومت خود استفاده کنند.

برند ای تی پی یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید این مکمل ها می باشد

برند ای تی پی یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید این مکمل ها می باشد. این برند توانسته است با تولید مکمل هایی مانند Beta alanine/ infrared/ valor برای افزایش توان و مقاومت افرادی که می خواهند بدن آماده تری داشته باشند، گام بزرگی را برداشته است.

نمایندگی معتبر برند ای تی پی در ایران، این مکمل ها را برای افرادی که می خواهند از این مکمل ها استفاده کنند، ارائه می کند. ترندان اسپرت تنها نمایندگی انحصاری ATP SCIENCE در ایران است.

مکمل ها همان طور که از نامشان پیداست، تکمیل کننده نیازهای بدن است. وقتی شما مکمل ها را مصرف می‌کنید، بدن شما می‌تواند نیازهای خود را علاوه بر متابولیسم های بدنی، از طریق مکمل ها نیز تأمین کند. در این قسمت از مقاله سعی می‌کنیم نقش مکمل ها را در افزایش توان و مقاومت بدن برایتان به طور مفید توضیح بدهیم.

شرکت های تولید کننده معتبر، مکمل ها را در شکل های مختلفی برای مصرف کنندگان تولید می کنند

شرکت های تولید کننده معتبر، مکمل ها را در شکل های مختلفی برای مصرف کنندگان تولید می کنند. برخی مکمل ها به شکل قرص و یا کپسول می باشند که معمولا این شکل از مکمل ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مکمل ها به شکل های شکلات، پودر و ژل هم موجود هستند که بسته به نوع مکمل و نوع مصرف، برای افراد مختلف تجویز می شود.

بیشترین مواد تشکیل دهنده مکمل ها معمولا مواد مورد نیاز و ضروری بدن است. آمینو اسیدها و پروتئین ها بیس اصلی تشکیل دهنده مکمل ها هستند. موادی مانند کراتین و کافئین هم در مکمل ها وجود دارد. به طور خلاصه می‌توان گفت که متریال مکمل ها هم به نوعی باعث افزایش توان و مقاومت بدن می‌شود.

در یکی از مطالعات جدید که در رابطه با مصرف مکمل ها صورت گرفته است، به این موضوع دست یافتند که تمایل به مصرف مکمل ها در مردان بسیار بیشتر از زنان است.

شاید دلیل این مسئله هم این باشد که مردان تمایل بیشتری برای داشتن بدنی مقاوم دارند و بیشتر دوست دارند تا به افزایش توان و مقاومت بدنی برسند. اما زنان هم باید برای داشتن مقاومت و توان، مصرف مکمل ها را جدی بگیرند.

بهترین زمان مصرف کراتین چه زمانی است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک فوق کلیک نمایید.

مکمل ها نقش کمک کننده را برای بدن و سیستم ایمنی شما دارند

همان طور که گفتیم، مکمل ها نقش کمک کننده را برای بدن و سیستم ایمنی شما دارند. وقتی که مکمل مصرف کنید، حتما بهتر می توانید فعالیت‌های روزانه خود را انجام بدهید و برای بقیه روز و فعالیت هایی مانند ورزش هم انرژی کافی را خواهید داشت.

اما باید حتما  در انتخاب مکملی که مصرف می کنید، دقت کنید. مکمل هایی با برندهای تقلبی، نه تنها باعث افزایش توان و مقاومت بدن شما نخواهند شد، بلکه با تخریب سیستم های مختلف بدنتان مانند سیستم گوارش و ایمنی، برای سلامت شما مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

یکی از برندهایی که توانسته است با تولید بهترین مکمل ها در این زمینه گام بزرگی را بردارد، برند معتبر استرالیایی ای تی پی می باشد

یکی از برندهایی که توانسته است با تولید بهترین مکمل ها در این زمینه گام بزرگی را بردارد، برند معتبر استرالیایی ای تی پی می باشد که تنها نماینده معتبر و انحصاری این برند در ایران ترندان اسپرت است که برای توزیع این مکمل ها در ایران مشغول به فعالیت است.

شما می توانید برای استفاده از  مکمل های برند ای تی پی، از ترندان اسپرت، تنها نماینده معتبر این برند، مکمل ها را تهیه کنید.

یکی از نقش های مهم مکمل ها در افزایش توان و مقاومت، مربوط به ورزشکاران می باشد. ورزشکارانی که باید در مدت زمان طولانی حرکات ورزشی سنگین را انجام دهند، نیازمند آن هستند تا بعد از انجام این تمرینات، انرژی و آب از دست رفته بدن خود را تأمین کنند. معمولا برای حفظ مقاومت و توان بدن خود هم نیاز دارند تا انرژی را به صورت بهینه تری دریافت کنند.

مصرف مکمل ها در ورزشکاران باعث می‌شود تا این میزان کمبود انرژی در بدنشان به خوبی تأمین شود. آب از دست رفته بدن ایشان بازگردد و همچینن سیستم های مختلف بدن ایشان از جمله سیستم قلبی عروقی که نقش مهمی در گردش خون و حفظ شرایط تعادلی بدن دارد، بهتر کار کند.

آیا استفاده از مکمل، برای افزایش توان و استقامت ضرر دارد؟

آیا استفاده از مکمل، برای افزایش توان و استقامت ضرر دارد؟
آیا استفاده از مکمل، برای افزایش توان و استقامت ضرر دارد؟

استفاده کردن از مکمل های غذایی برای افزایش توان و استقامت بدن یکی از روش هایی است که بسیاری از ورزشکاران برای بالا بردن توان خود در مسابقات ورزشی و یا حین انجام دادن تمرین های ورزشی دنبال می کنند.

در واقع مکمل ها طبق آنچه گفته شد، می توانند تاثیرات جدی در این موضوع داشته باشند و کمک بسیار خوبی نیز به افزایش توان و استقامت بدن شما خواهند کرد. اما مسئله مهم این نیست که شما از این مکمل ها استفاده کنید تا بتوانید یک شبه به استقامت مد نظر خودتان برسید؛

بلکه مسئله این است که تا حد امکان سعی کنید از روش هایی استفاده کنید که به مررور بتواند در افزایش استقامت شما موثر باشد. برخی افراد به همین منظور از دوره های مختلفی که مکمل ها برای افزایش توان و تاثیرگذاری بر بدن دارند، استفاده می کنند.

این دوره ها می تواند در طی یک دوره مشخص با دوز مشخصی از مکمل و یا نوع مشخصی از مکمل، به فرد کمک کنند تا بتواند قدرت خود را در حین انجام تمرینات ورزشی که عموما تمرینات بدنسازی هستند، افزایش بدهد.

همین مسئله هم کمک زیادی به ما می کند که بتوانیم برای استفاده از مکمل ها برنامه ریزی مشخصی داشته باشیم. هر چه مکمل هایی که انتخاب می کنیم قوی تر باشند، قطعا باید در زمانی که از آن ها استفاده می کنیم، ریسک بیشتری نیز متوجه ما باشد.

برای کم کردن این ریسک لازم است که حتما برنامه ریزی مصرف و نوع مکمل و همچنین برنامه ریزی برای ورزش به صورت مشخص داشته باشیم

برای کم کردن این ریسک لازم است که حتما برنامه ریزی مصرف و نوع مکمل و همچنین برنامه ریزی برای ورزش به صورت مشخص داشته باشیم و این موضوع کمک بسیار زیادی به ما می رساند تا بتوانیم آن نتیجه ای که در نظر داریم را از مکمل و برنامه و دوره ای که داشته ایم، ببینیم. باید بدانیم که دریافت نتیجه آن طور که می خواهیم و آن طور که بهتر است، بستگی به نوع برنامه ریزی ما برای مکمل دارد.

بر همین اساس می دانیم که برنامه مکملی ما می تواند بدون هیچ ضرری پیش برود. اما اگر بخواهیم خلاف آنچه دستورالعمل استفاده از مکمل ها در تمرینات ورزشی و فعالیت های روزانه است عمل کنیم، قطعا با مشکلاتی در این زمینه مواجه خواهیم بود و به همین منظور، می توان گفت که مکمل ها، هم می تواند مضر باشد و هم عاری از هر گونه ضرر باشد.

لازم است که برای هر مورد، ما به نکات مختلفی از جمله خرید از فروشگاه مطمئن، خرید برند مطمئن، توجه به تقلبی نبودن و … داشته باشیم تا آنچه انتظار داریم، برای ما اتفاق بیفتد و ضرری متوجه ما نباشد.

به همین ترتیب بهتر است که برای موارد بیشتر در ادامه با ما همراه باشید تا در کنار شناخت مکمل ها، از مواردی که می تواند به ما در رابطه با مکمل ها و مصرف کردن این مکمل ها کمک کند هم اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در حال حاضر، معتبرترین برند تولید کننده مکمل، برند استرالیایی ATP  SCIENCE می باشد که شرکت ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری این برند در ایران است.

چرا ورزش کردن برای افزایش توان بهتر است؟

چرا ورزش کردن برای افزایش توان بهتر است؟
چرا ورزش کردن برای افزایش توان بهتر است؟

روش های مختلفی برای افزایش توان و استقامت بدن وجود دارد. اما همه این روش ها مناسب نیست. شاید برای هر کاری چندین راه حل وجود داشته باشد و یا راه حل های مختلف هر کدام توسط افراد مختلف استفاده شده باشند.

اما آنچه از همه مهمتر است، این است که برای گرفتن نتیجه بهتر، لازم است که حتما از راه حل های اصولی کمک بگیریم. شما می توانید طبق روش های مختلفی برای افزایش توان بدی خودتان عمل کنید اما باید بدانیم که روش هایی مانند ورزش کردن، بهترین روش محسوب می شوند.

در واقع ورزش هایی وجود دارند که امروزه به عنوان ورزش های متمرکز بر قدرت شناخته می شوند. این ورزش ها معمولا در بدنسازی دسته بندی می شوند.

زمانی که شما به دنبال بدنسازی باشید، باید این مسئله را در نظر بگیرید که در بدنسازی تنها هدف، تناسب اندام و زیبایی اندام نیست؛ بلکه موارد دیگری از جمله افزایش قدرت نیز می تواند موثر عمل کند.

شما زمانی که بتوانید قدرت بدنی خودتان را افزایش بدهید، قطعا در استفاده از تکنیک های مختلف بدنسازی  و همچنین زیبایی اندام نیز می توانید عملکرد بهتری از خود نشان بدهید. برخی افراد برای این که بتوانند وزنه های بیشتر و سنگین تری کار کنند، به دنبال افزایش توان بدن خود هستند.

استفاده از روش های مختلفی غیر از ورزش کردن

استفاده از روش های مختلفی غیر از ورزش کردن یا مکمل هایی که به ورزش کردن کمک می کند، می تواند برای شما مشکل ساز باشد.

در واقع برخی افراد هستند که با استفاده از داروها یا مواردی از این دست، به دنبال بالابردن توان و استقامت بدن خود هستند که این موضوع می تواند مشکلات مختلفی برای آن ها ایجاد کند.

تزریق هورمون ها و … می تواند در نوع خود موثر باشد اما باید بدانیم که این مواد معمولا توسط افراد غیر متخصص تهیه و استفاده می شود

و همین مسئله باعث می شود که هم از صحت موادی که استفاده می شود اطلاع نداشته باشید و هم از این که نحوه استفاده از آن تا چه اندازه درست و صحیح است، مطمئن نباشید. همین موضوع نیز باعث شده است که بسیاری از ورزشکاران از این ناحیه آسیب ببینند و به دنبال روش هایی باشند که بتوانند بدون این عوارض، به استفاده از وزنه های سنگین بپردازند.

شما باید بدانید که استفاده از این مکمل ها در اصل به ورزش کردن مرتبط است

شما باید بدانید که استفاده از این مکمل ها در اصل به ورزش کردن مرتبط است و در رابطه با ارتباطی که این مکمل ها با ورزش کردن دارند نیز صحبت خواهیم کرد. اما بهتر است پیش از هر چیز بدانید که برای تهیه مکمل های مربوط به استقامت باید از کدام برند و کدام شرکت کمک بگیرید که ما توصیه می کنیم برای این منظور حتما از برند ATP  SCIENCE و شرکت مطرح و معتبر ترندان اسپرت استفاده کنید.

این شرکت می تواند در این زمینه مشاوره های خوبی به شما ارائه بدهد و این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به مصرف این مکمل ها به شکل اصولی برای شما در پی داشته باشد. البته ما در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت می کنیم.

چرا لازم است که حتما بعد از مصرف مکمل ها به ورزش کردن روی بیاورید؟

چرا لازم است که حتما بعد از مصرف مکمل ها به ورزش کردن روی بیاورید؟
چرا لازم است که حتما بعد از مصرف مکمل ها به ورزش کردن روی بیاورید؟

سوال مهمی که در این زمینه وجود دارد و بسیاری در رابطه با آن سوال می کنند، این است که چرا لازم است که حتما بعد از مصرف مکمل ها، به ورزش کردن روی بیاوریم. این توصیه ای است که همیشه بسیاری از متخصصین و کارشناسان ورزشی فعال در این زمینه دارند و به ما می گویند که بهترین کار برای این که بتوانیم از مکمل ها استفاده کنیم، این است که حتما مکمل های ما با ورزش کردن همراه باشد.

باید بدانیم که ورزش کردن می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم موفقیت آمیزتر در طول دوره مکمل خود عمل کنیم و از طرفی هم از بسیاری از خطرات و مضراتی که می تواند در مکمل ها وجود داشته باشد نیز بکاهیم. هر چه این خطرات را کمتر کنیم، قطعا مکمل ها برای ما بهتر عمل خواهند کرد.

به همین منظور هم توصیه می کنیم که برای دریافت نتیجه بهتر، حتما از مکمل های مختلف استفاده کنید. اما لازم است که در کنار این مکمل ها از ورزش کردن نیز کمک بگیرید. ورزش کردن بخش جدایی ناپذیر استفاده از مکمل ها محسوب می شود.

در واقع شما با ورزش کردن می توانید انرژی که از مکمل های غذایی دریافت کرده اید را بسوزانید. این انرژی و موادی که با کمک مکمل ها جذب بدن می شود، اگر به طور درست از بدن دفع نشود، می تواند مشکلات خاص کبدی یا مواردی از این دست را برای شما ایجاد کند؛ در حالی که شما با کمک یک سری روش ها و تکنیک ها می توانید این مواد جذب شده را به شکلی صحیح بسوزانید.

بخشی از مکمل ها هستند که لازم است حتما جذب بدن شود

بخشی از مکمل ها هستند که لازم است حتما جذب بدن شود اما بخشی دیگر را باید حتما بسوزانیم که این موضوع با فعالیت های ورزشی ممکن خواهد بود. به هر حال فعالیت های ورزشی در نوع خود می تواند مفیدتر باشند و تاثیر خوبی نیز در سلامت زندگی ما خواهند داشت.

این مکمل ها به ما کمک می کنند که بیشتر ورزش کنیم و با ورزش کردن بیشتر، قطعا زندگی سالم تری تجربه خواهیم کرد. همه این نکات برای ما اهمیت دارد و نباید اهمیت این موارد را فراموش کنیم.

توصیه می کنیم که برای شناخت مواردی که به نکات بیشتر در رابطه با افزایش توان و استقامت مربوط می شود، اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا به شما کمک کند تا شناخت بیشتری از مکمل ها و نحوه استفاده از آن ها به دست بیاورید.

همچنین شما می توانید با مشاوره کارشناسان شرکت ترندان اسپرت نیز اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست بیاورید. شرکت ترندان اسپرت، تناه نماینده انحصاری برند ATP  SCIENCE در ایران می باشد.

اهمیت افزایش توان و استقامت بدن چیست؟

اهمیت افزایش توان و استقامت بدن چیست؟
اهمیت افزایش توان و استقامت بدن چیست؟

افزایش توان و استقامت در بدن اهمیت زیادی دارد. شاید بارها به این مسئله توجه شده باشد که برخی افراد برای بالابردن توان و استقامت بدن خودشان، از راه ها و روش های مختلفی و حتی راه های مضر استفاده می کنند.

پس حتما این موضوع اهمیت خاصی دارد که برخی حاضرند از راه های مضر و پر ریسک تر برای این مسئله استفاده کنند. موضوعی که ما می دانیم، این است که باید برای بالابردن توان و استقامت بدن در ورزش کردن و به خصوص تمرینات بدنسازی، راهکارهای مختلفی را بسنجیم تا بتوانیم در ورزش کردن، استقامت بیشتری از خودمان نشان بدهیم. اما این موضوع به راحتی ممکن نیست و باید حتما از روش های اصولی برای این مسئله کمک بگیریم.

استفاده از ورزش های خاص

از جمله این روش ها استفاده از ورزش های خاص است که برخی از این ورزش ها به خصوص برای بالا بردن توان بدن و قدرت استفاده می شود. در واقع این تمرینات هدفشان در اصل بالا بردن قدرت بدنی فرد است و نه صرفا حجم عضله.

به همین منظور هم این ورزش ها در تمرینات بدنسازی قرار می گیرد اما همه چیز به این موضوع منتهی نمی شود بلکه برخی از این تمرینات ممکن است که در طولانی مدت جوابگو باشد و یا لازم باشد که از موارد دیگری در کنار آن ها استفاده شود.

به همین منظور هم برخی از روش هایی که می تواند شامل افزایش توان و استقامت بدن شود، می تواند شامل مکمل ها و … شود. در واقع تنوع این روش ها نیز خود نشاندهنده این است که توان و استقامت بالا نقش مهمی در تمرینات ورزشی دارد.

شما برای انجام تمرینات ورزشی و به خصوص تمرینات سخت تر، لازم است که حتما استقامت بیشتری از خود نشان بدهید و یا این تمرینات سخت را با توان بیشتری پشت سر بگذارید.

نقش تغذیه در مکمل های افزایش توان و استقامت بدن

نقش تغذیه در مکمل های افزایش توان و استقامت بدن
نقش تغذیه در مکمل های افزایش توان و استقامت بدن

مکمل هایی که برای افزایش توان و استقامت بدن مورد استفاده قرار می گیرند، به تنهایی نمی توانند در ایجاد استقامت و توان برای بدن کارا باشند. چرا که تغذیه در ایجاد توان و استقامت بدنی در کنار مکمل ها نقش بسیار پررنگ و مهمی دارد.

وقتی که شما مکمل ها را مصرف می‌کنید، باید بدانید که همراه با چه ماده غذایی این مکمل ها را استفاده کنید تا تاثیر بهتر و درست تری را بر سلامت و افزایش توان و مقاومت بدن شما بگذارد.

در این شرایط، شما نیازمند یک مربی هستید تا با برنامه ریزی درست برای وعده های غذایی شما همراه با مکمل ها، توان و استقامت بدن شما را افزایش بدهند.

تا زمانی که برنامه غذایی درستی نداشته باشید و از زمان درست مصرف مکمل ها آگاهی نداشته باشید، نمی‌توانید با مصرف فقط مکمل، انتظار داشته باشید تا توان و مقاومت بدن شما افزایش پیدا کند.

از دیگر نقش هایی که تغذیه بر افزایش توان و مقاومت بدن دارد

از دیگر نقش هایی که تغذیه بر افزایش توان و مقاومت بدن دارد، این است که شما می‌توانید در کنار مکمل های غذایی، بخش زیادی از مواد مورد نیاز خود را از طریق مصرف مواد غذایی مناسب تأمین کنید.

همیشه تغذیه مناسب باید همراه با فعالیت بدنی مناسب باشد تا بتواند نتیحه درستی را در راستای افزایش توان و مقاومت بدن به ما بدهد. زمانی که شما مکمل های غذایی را به موقع و درست مصرف کنید و تغذیه خودتان را هم رعایت کنید، بدون فعالیت بدنی و ورزشی، عضلات شما شکل نخواهد گرفت.

بنابراین افزایش توان و مقاومت بدن علاوه بر تغذیه؛ با ورزش هم ارتباط نزدیکی دارد. تغذیه، ورزش و مصرف مکمل های افزایش توان و مقاومت بدن در کنار هم می‌تواند آن استقامتی که شما در نظر دارید را برایتان به ارمغان بیاورند.

یکی از برندهای معروف تولید مکمل های افزایش توان و مقاومت بدن، ATP  SCIENCE می‌باشد. این برند سابقه تقریبا طولانی در زمینه  تولید مکمل ها دارد. تنها نماینده معتبر این برند در ایران، ترندان اسپرت می باشد.

این نام معتبر عرضه کننده مکمل هایی است که شما به آن ها نیاز دارید. بنابراین می‌توانید برای تهیه مکمل های برند ATP  SCIENCE به تنها نماینده رسمی و انحصاری این شرکت در ایران یعنی ترندان اسپرت مراجعه کنید.

مکمل های افزایش توان و استقامت را از کجا تهیه کنیم؟

مکمل های افزایش توان و استقامت را از کجا تهیه کنیم؟
مکمل های افزایش توان و استقامت را از کجا تهیه کنیم؟

فروشنده های بسیار زیادی هستند که اقدام به فروش مکمل های مختلف برای افزایش توان و استقامت بدن و یا برای دیگر مصارف مربوط به بدنسازی می کنند.

اما باید بدانیم که همه شرکت ها نمی توانند مناسب باشند و شما باید حتما از فروشنده ای اقدام به خرید کنید که فروشنده ای معتبر و در عین حال هم قابل اعتماد باشد.

بسیاری از مکمل هایی که امروزه حتی تحت عنوان مکمل های خارجی فروخته می شود و برخی از آن ها قیمت های هنگفتی نیز دارد، اکثرا مشکلات بیشتری برای فرد ایجاد می کند و همین مسئله ناشی از تقلبی بودن مکمل ها می باشد که باعث ضررها و مشکلات بیشتری برای بدن هر فردی می شود.

دلیل اصلی این که استفاده از مکمل ها برای برخی افراد هنوز با احتیاط انجام می شود نیز همین مسئله است. برخی افراد هستند که با احتیاط بیشتری اقدام به استفاده از بهترین مکمل های بدنسازی می کنند و به همین دلیل، لازم است که به این موضوع توجه بیشتری شود.

توصیه می کنیم از محصول T432 Plus شرکت ترندان اسپرت دیدن کنید.

چه نکاتی را در خصوص خرید این مکمل ها باید در نظر بگیریم؟

چه نکاتی را در خصوص خرید این مکمل ها باید در نظر بگیریم؟
چه نکاتی را در خصوص خرید این مکمل ها باید در نظر بگیریم؟

خرید مکمل همیشه یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر داشته باشیم. در واقع خرید مکمل می تواند هم خوب و هم بد باشد. به این معنا که اگر به نکات مختلف توجه نکنید، ممکن است با خرید مکمل های مختلفی مانند مکمل های تقلبی، دچار مشکلات بسیار جدی شوید که لازم است حتما به این نکات توجه کنید.

البته خرید مکمل تنها به اصلی و تقلبی بودن منتهی نمی شود، بلکه باید به موارد دیگری مانند قیمت مکمل ها نیز توجه داشته باشیم. قیمت مکمل اهمیت زیادی دارد.

در واقع شما اگر بخواهید صرفا برحسب قیمت به خرید مکمل بپردازید، ممکن است با مکمل های گران قیمتی که توسط فروشنده های مختلف تبلیغ می شود، تشویق به خرید مکمل بشوید اما باید بدانید که تنها قیمت نمی تواند موثر بودن یک مکمل را تضمین کند.

اصلی یا تقلبی بودن یک محصول نیز نمی تواند صرفا با قیمت مشخص شود

حتی اصلی یا تقلبی بودن یک محصول نیز نمی تواند صرفا با قیمت مشخص شود بلکه اصلی ترین و مهمترین عاملی که در این زمینه موثر است، فروشنده مورد اعتماد است.

البته باید سعی کنیم همیشه مکمل را برحسب نیاز و احتیاجی که بدن دارد، انتخاب کنیم. در واقع هر مکملی با داشتن یک سری مواد خاص در ترکیبات خود می تواند تاثیری مخصوص به خود داشته باشد.

نمی توان انتظار داشت که همه مکمل ها به یک شکل عمل کنند بلکه باید به ترکیبات این مکمل ها توجه کنیم و بر حسب این ترکیبات، به نتیجه مورد انتظار خود برسیم.

معمولا این موارد توسط مربی مشخص می شود. شما باید تحت نظر یک مربی یا یک مشاور آشنا به مکمل ها و ترکیبات آن ها در این زمینه مشورت کنید تا با توجه به شرایط بدنی شما برای انتخاب مکمل به شما راهنمایی برسانند.

به همین منظور توصیه ما این است که حتما کمک گرفتن از مشاوران و کارشناسان ترندان اسپرت را در نظر داشته باشید. در ادامه بیشتر به تشخیص مکمل های اصلی و تقلبی برای افزایش توان و استقامت خواهیم پرداخت.

راه های تشخیص مکمل های اصلی و تقلبی چیست؟

راه های تشخیص مکمل های اصلی و تقلبی چیست؟
راه های تشخیص مکمل های اصلی و تقلبی چیست؟

همان طور که گفتیم، تشخیص مکمل اصلی و تقلبی می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. هر چه شما در این تشخیص عملکرد بهتری داشته باشید، شانس بیشتری در تهیه یک مکمل مناسب و موثر خواهید داشت. بسیاری از مکمل ها هستند که آن طور که باید شاهد عملکرد مناسب در آن ها نیستیم.

این مکمل ها معمولا مکمل های اصلی نیستند و یا به درستی مورد استفاده قرار نمی گیرند و بر طبق دستورالعمل، از آن ها استفاده نمی شود. اما باید در نظر بگیریم که یک مکمل خوب که به عنوان مکمل اصلی می شناسیم، می تواند تاثیرات بسیار خوبی در عملکرد شما در طول تمرینات ورزشی داشته باشد. یک مکمل اصلی در اولین مرحله می تواند از طریق فروشنده معتبر و مورد اعتماد شناسایی شود.

شما زمانی که فروشنده را بشناسید، قطعا به اصالت کالا نیز پی خواهید برد. البته شناخت همه شرکت های فعال در این زمینه آسان نیست، بلکه باید بتوانید بهترین شرکت ها را انتخاب کنید. خوشبختانه یک راه خوب برای خرید مکمل های برند ATP SCIENCE وجود دارد و آن هم خرید مکمل از نمایندگی رسمی این برند است.

زمانی که شما از نمایندگی رسمی و انحصاری یک برند خریداری کنید، اصالت کالا برای شما تضمین شده خواهد بود

زمانی که شما از نمایندگی رسمی و انحصاری یک برند خریداری کنید، اصالت کالا برای شما تضمین شده خواهد بود. همیشه نمایندگی رسمی تعهد کافی برای ارائه محصولات با اصالت را دارد و شما می توانید با اطمینان از نمایندگی خرید کنید. همیشه نمایندگی ارتباط مستقیم با عرضه کننده اصلی دارد.

این مورد خود از دلایلی است که اصالت کالا را تایید می کند. حال شاید برای شما مشکلی در انتخاب مکمل اصلی وجود داشته باشد و یا نتوانید نمایندگی مناسب را بشناسید. به همین منظور توصیه ما این است که از شرکت ترندان اسپرت خرید محصولات مورد نیاز خود را داشته باشید.

شرکت ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری برای محصولات ATP  SCIENCE در ایران می تواند به شما اصلی ترین مکمل های این برند را عرضه کند و خرید از این شرکت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

اگر می خواهید که در انتخاب خود با مشکلی مواجه نشوید و اصالت کالا تایید شده باشد، توصیه ما این است که خرید از این فروشگاه را در اولویت برنامه های خودتان قرار بدهید.

لطفا از محصول InfraRed NRG شرکت ترندان اسپرت دیدن کنید.

قیمت مکمل های افزایش توان و استقامت

قیمت مکمل های افزایش توان و استقامت
قیمت مکمل های افزایش توان و استقامت

با توجه به توضیحاتی که به شما ارائه دادیم، دانستیم که خرید مکمل بر اساس قیمت نمی تواند معیار خوبی برای تشخیص اصالت باشد. برای این که بتوانید اصالت کالا را تایید کنید، فروشنده معتبر می تواند بهترین گزینه باشد.

با این اوصاف توصیه ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت مکمل های افزایش توان و استقامت و این که ممطئن باشید قیمت ارائه شده، قیمتی کاملا متناسب با محصول بوده و کم یا زیادتر از ارزش کالا هزینه نمی کنید، حتما از نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات ATP SCIENCE یعنی شرکت ترندان اسپرت خرید کنید.

این تیم در تلاش بوده است تا همواره مناسب ترین و واقعی ترین قیمت ها را متناسب با محصولی که عرضه کرده است، به مشتری ارائه کند و شما می توانید با اطمینان کامل از قیمت و اصالت کالا، اقدام به خرید از این شرکت کنید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.