محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

اورامین اف بهتر است یا فارماتون

اورامین اف بهتر است یا فارماتون

Table of Contents

در این مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که اورامین اف بهتر است یا فارماتون با ما همراه باشید.

اورامین اف و فارماتون، از انواع داروهای حاوی گروه های مختلف ویتامین می باشند که هر یک دارای فواید بسیاری برای بدن هستند. در مقاله ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

همچنین در این مبحث، به معرفی برندی محبوب و شناخته شده که همواره در امر ساخت مکمل های غذایی پیشرو می باشد، یعنی شرکت ATP Science نیز می پردازیم.

تمامی محصولات مفید و کاربردی این برند، توسط تنها نماینده رسمی و انحصاری آن در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در دسترس هموطنان عزیزمان قرار گرفته است.

ویدئو اورامین اف بهتر است یا فارماتون

از علاقه مندان به حفظ و بهبود سلامت جسمانی و روحی خود، دعوت می کنیم با ما تا پایان این مقاله، همراه شوند.

پیشنهاد می کنیم از پست Vital Food دیدن کنید.

اورامین اف بهتر است یا فارماتون؟

اورامین اف و فارماتون، هر دو نوعی مولتی ویتامین و مکمل غذایی محسوب می شوند که بیشتر به شکل کپسول ژلاتین نرم و خوراکی، تولید می گردند.

این دو محصول، به دلیل وجود ترکیبات خاص موجود در آن ها که جنسینگ یکی از شناخته شده ترین این ترکیبات می باشد، از بروز خستگی مداوم در انجام فعالیت های روزانه و افسردگی و نیز استرس جلوگیری به عمل می آورند.

همچنین این محصولات، باعث تقویت قوای جنسی و جسمی و نیز روحی می شوند و در تقویت سیستم ایمنی و افزایش توان عمومی بدن، بسیار مؤثر هستند.

مصرف هر دوی این محصولات، برای افراد زیر 12 سال توصیه نمی شود و هر یک، با توجه به ترکیبات موجود در آن ها، ایجاد تداخل دارویی و عوارضی ناشی از مصرف را در پی دارند. انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در این دو محصول یافت می شود.

انتخاب هر یک از این دو محصول، بسته به نیاز فرد و شرایط جسمی وی، تحت نظر پزشک و با رعایت دوز صحیح مصرف آن، بلامانع و بسیار مفید می باشد

از همین رو، انتخاب هر یک از این دو محصول، بسته به نیاز فرد و شرایط جسمی وی، تحت نظر پزشک و با رعایت دوز صحیح مصرف آن، بلامانع و بسیار مفید می باشد.این در حالی است که مکمل های غذایی شرکت ATP Science بدون هیچ گونه عارضه جانبی بوده و همه افراد در هر سنی، می توانند از این مکمل های سودمند و شگفت انگیز بهره مند شوند.

همچنین به دلیل وجود ترکیبات کاملاً طبیعی موجود در مکمل های شرکت ATP هیچ گونه عوارض جانبی و یا تداخل دارویی را در افراد ایجاد نخواهند کرد.

مکمل های برند ATP به هدف ایجاد تناسب اندام، رشد عضلات و یا چربی سوزی در اختیار تمامی افراد و به خصوص علاقه مندان به ورزش قرار گرفته است به گونه ای که در کوتاه ترین زمان ممکن، ایشان را به هدف خود برساند.

کارشناسان شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند ATP در ایران، مصرف مکمل های غذایی این برند را کاملاً بی ضرر و مفید برای همگان می دانند.

در دنباله مقاله ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” بیشتر به بررسی خصایص مثبت و منفی دو محصول اورامین اف و فارماتون خواهیم پرداخت.

با ما همچنان تا پایان این نوشتار همراه باشید.

کپسول اورامین اف چیست؟

کپسول اورامین اف، یک مکمل قوی برای رفع خستگی عمومی بدن و افزایش قوای جسمی و جنسی است. ترکیبات موجود در این کپسول، سبب افزایش کارایی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شده و تاثیر مثبت زیادی بر استحکام پوست و ناخن دارد.

ویتامین ها و مواد مغذی موجود در این کپسول، قادر به جبران تمامی کمبودهای ناشی از انواع رژیم های نامناسب غذایی بوده و توانایی جبران این کمبودها را به بهترین شیوه ممکن داراست.

لازم به ذکر است که کپسول اورامین اف، می تواند تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف گردد و استفاده از آن، به عنوان یک وعده غذایی توصیه نمی شود. همچنین، این دارو برای درمان بیماری های خاص، مناسب نیست.

این کپسول در واقع یک مولتی ویتامین کامل محسوب می شود که مناسب برای کلیه افرادی می باشد که به دنبال یک مکمل غذایی مناسب، حاوی انواع ویتامین ها هستند. اورامین اف، از جمله پرطرفدارترین و در عین حال با کیفیت ترین انواع مولتی ویتامین موجود در بازار به شمار می رود.

کپسول فارماتون چیست؟

کپسول فارماتون، راهی مناسب برای رفع خستگی مداوم بدن است. در این کپسول، می توان 18 نوع ویتامین مختلف به همراه بسیاری از مواد لازم و ضروری برای بدن را یافت نمود. از جمله ترکیبات موجود در فارماتون، می توان به ویتامین A، جنسینگ و منگنز اشاره کرد.

علت اصلی تولید این محصول، ایجاد تعادل در سطح انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت های روزانه است. جنسینگ که یکی از مواد اصلی موجود در این محصول است، خواص بسیار مفیدی را برای بدن به همراه دارد که از آن میان، می توان به رفع خستگی، بهبود عملکرد فیزیکی و ذهنی اشاره کرد.

علاوه بر این، ترکیبات موجود در این کپسول، سبب جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد بدن می گردند. مصرف این محصول برای افراد بزرگسال، ورزشکاران، بانوان باردار و یا شیرده و نیز کودکان بالای 12 سال توصیه می شود. لازم به ذکر است که استفاده از آن،برای کودکان، بدون مشورت با پزشک مجاز نیست.

در مقاله ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” به بحث و بررسی در زمینه این دو مکمل غذایی پرداخته ایم. بدون تردید، انتخاب یک محصول از میان محصولات مشابه، رابطه مستقیمی با هدف و انگیزه استفاده از آن محصول خواهد داشت. با ما همچنان همراه باشید.

فواید کپسول اورامین اف

فواید کپسول اورامین اف
فواید کپسول اورامین اف

کپسول اورامین اف، یک مولتی ویتامین قوی می باشد که استفاده از آن، مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. در ادامه مقاله، به برخی از این فواید اشاره کرده ایم:

  • این کپسول، یک تقویت کننده شگفت انگیز قوای جسمانی و نیز جنسی بدن به شمار می رود.
  • ارتقا و بهبود توانایی سیستم ایمنی بدن
  • یک داروی ضد دیابت است.
  • تحریک کننده قوی سیستم عصبی بدن می باشد.
  • باعث رفع اختلالات دوره یائسگی می گردد.
  • باعث سرعت بخشیدن به فرآیند خون سازی بدن می شود.
  • از میزان اضطراب روزانه می کاهد.
  • افزایش دهنده هورمون رشد و تستوسترون است.
  • حاوی کلیه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

فواید کپسول فارماتون

مصرف کپسول فارماتون به دلیل تشابهات بسیار زیاد ترکیبات موجود در آن، فوایدی مشابه با اورامین اف دارد. از دیگر فواید استفاده از فارماتون، امکان استفاده از آن برای بیماران دیابتی زیر نظر پزشک می باشد.

در این مکمل، هیچ ماده قندی وجود نداشته و حتی افراد مبتلا به دیابت نیز می توانند از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این خصایص را می توان در مکمل های غذایی تولید شده توسط برند ATP Science نیز پیدا کرد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این برند معتبر در کشور می باشد.

شرکت ATP Science برندی محبوب در میان تمامی افراد و به خصوص ورزشکاران می باشد. علت این محبوبیت، تمرکز این شرکت بر تولید مکمل های با کیفیت با درجات خلوص بسیار بالا است که این امر، باعث جذب تمامی افراد علاقه مند به سلامتی به سمت محصولات مختلف این شرکت گردیده است.

شرکت ATP Science گستره وسیعی از انواع مکمل های مختلفی که قادر به رفع تمامی نیازهای بدن می باشند را شامل می شود. طیف گسترده این محصولات، کلیه نیازهای مرتبط با سلامت و تندرستی را و نیز عوامل مؤثر بر رشد عضلانی و کاهش چربی را در برطرف می نماید.

برای اطلاع از محصول مطلوب و متناسب با شرایط خود، تنها کافیست با کارشناسان شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری و رسمی برند ATP در ایران تماس حاصل نموده و  از راهنمایی های ایشان در زمینه مناسب ترین محصول متناسب با شرایط خود، بهره مند گردید و یا می توانید به وبسایت شرکت مراجعه نموده و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

عناصر تشکیل دهنده کپسول اورامین اف

عناصر تشکیل دهنده کپسول اورامین اف
عناصر تشکیل دهنده کپسول اورامین اف

اورامین اف، دارای بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد که باعث افزایش ترشح هورمون رشد و تستوسترون شده و در بخش های مختلف بدن، توازن ایجاد می نماید.

این کپسول، از ترکیبات متفاوتی تشکیل شده است که در ادامه مبحث ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” به بررسی این عناصر پرداخته ایم:

  • جنسینگ کره ای

در اورامین اف، از جنسینگ کره ای استفاده شده است. جنسینگ ترکیبی از 11 گونه مختلف گیاهان همیشه سبز می باشد.

جنسینگ فواید بسیاری دارد که از آن جمله می توان به افزایش قدرت جسمانی، بهبود فعالیت حافظه و گشایش ذهن، افزایش توان عمومی بدن و ایجاد احساس شادی و نشاط در فرد، از بین بردن استرس، پیشگیری از عوارض ناشی از افزایش سن، افزایش توان عمومی بدن در برابر ابتلا به انواع بیماری ها می باشد.

همچنین جنسینگ موجود در اورامین اف، باعث تنظیم میزان سوخت و ساز بدن و افزایش متابولیسم بدن می شود.

از دیگر فواید جنسینگ می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان اختلالات بی خوابی و بد خوابی، رفع احساس ضعف و خستگی و بی حالی، بهبود عملکرد قلب و تنظیم میزان فشار خون و کلسترول خون و افزایش اشتها اشاره کرد.

وجود جنسینگ در اورامین اف، این کپسول را به یکی از بهترین انواع مولتی ویتامین ها مبدل ساخته است.

  • رویال ژلی

دیگر ترکیب فوق العاده موجود در اورامین اف، رویال ژلی است. مواد تشکیل دهنده  رویال ژلی، در افزایش سلامت عمومی بدن بسیار مؤثر می باشند.

  • ویتامین C

یک عدد کپسول اورامین اف، قادر به تامین ویتامین C مورد نیاز بدن می باشد. ویتامین C باعث افزایش جذب بیشتر آهن در بدن شده و نیز در ساخت کلاژن و تقویت پوست و مو، مؤثر است.

  • ویتامین D3

اورامین اف، با تامین ویتامین D لازم برای بدن، سبب جذب بهتر کلسیم و جلوگیری از ریزش مو می گردد.

  • زینک

بدن انسان برای تقویت سیستم ایمنی خود، به زینک نیاز دارد. همچنین زینک عاملی مؤثر بر حفظ سلامت پوست و مو بوده و از ریزش مو جلوگیری می کند. علاوه بر این، مصرف زینک باعث جلوگیری از شکننده شدن ناخن ها شده و آن را سفت می کند.

  • ویتامین های گروه B

در کپسول اورامین اف، می توان تمامی ویتامین های گروه B، از جمله B1,B2,B3,B6,B7,B9, B12, را یافت. ویتامین های گروه B، تاثیر شایانی بر حفظ سلامت عمومی بدن و سیستم های مختلف آن، مانند قلب و اعصاب را دارند.

همچنین مصرف کافی از ویتامین B، سبب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و پوست می گردد. جذب بیشتر آهن، تنها با مصرف کافی ویتامین B9 امکانپذیر می شود.

  • ویتامین E

ویتامین E حاوی انواع آنتی اکسیدان هایی می باشد که در از بین رفتن رادیکال های آزاد، جلوگیری به عمل می آورد.

صفحه ویتامین ای ۴۰۰ برای چیست را مطالعه کنید.

  • دیگر ترکیبات و ویتامین های موجود در اورامین اف

در این کپسول، کلسیم، منیزیم، منگنز، مس و پتاسیم نیز یافت می شود. علاوه بر این، در آن میزان قابل توجهی ویتامین A یافت می شود.

عناصر تشکیل دهنده کپسول فارماتون

عناصر تشکیل دهنده کپسول فارماتون
عناصر تشکیل دهنده کپسول فارماتون

در کپسول فارماتون، همانند اورامین اف، انواع ویتامین ها، مواد معدنی و بسیاری از انواع فاکتورهای تاثیرگذار بر سلامت جسم و روح، وجود دارد. همچنین عصاره جنسینگ به هدف اثرپذیری بیشتر این کپسول بر رفع مشکل خستگی و ایجاد انرژی مضاعف، در این محصول گنجانده شده است.

تمامی این عناصر در کنار یکدیگر، باعث افزایش میزان انرژی بدن و کاهش احساس ضعف و خستگی شده و مقاومت بدن را در برابر انواع بیماری ها افزایش می دهند.

علاوه بر این، بر بهبود و درمان بسیاری از انواع بیماری ها نیز مؤثر بوده و باعث تسریع روند درمان می گردند. در این محصول، عصاره G115 که بر گرفته از جنسینگ بوده و طی فرایند خاصی تهیه و استخراج می گردد نیز وجود دارد.

این عصاره، حاوی مقداری استاندارد از جین سنوزیدها است که عواملی تاثیرگذار بر افزایش فعالیت سلولی و بهبود عملکرد فعالیت های ذهنی و فیزیکی به شمار می آیند. از دیگر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این کپسول، می توان به فاکتورهای ذیل اشاره کرد:

انواع ویتامین های مورد نیاز بدن شامل:

  • ویتامین D
  • ویتامین C
  • ویتامین های گروه B
  • ویتامین های A / E
  • انواع مختلف مواد معدنی مانند:
  • کلسیم
  • آهن
  • منیزیم
  • پتاسیم
  • مس

و …(صفحه مولتی ویتامین ول وومن را ببییند)

  • امگا 3

همچنین در این کپسول، میزان قابل توجهی سلنیوم، منگنز، زینک، لسیتین، ریبوفلاوین، اسید فولیک و تیامین وجود دارد. لازم به ذکر است که در مکمل کودکان، از لیزین نیز استفاده شده است.

مکمل های غذایی برند ATP در کنار تمامی مواد معدنی و ویتامین های موجود در این دو محصول، از ترکیبات پیچیده و کاملاً طبیعی استفاده نموده اند که اثربخشی و سرعت قدرت جذب آن را به نسبت سایر مکمل های موجود در بازار، چندین برابر می نماید.

محصولات برند ATP برای اهداف مختلف از جمله عضله سازی، چربی سوزی (بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی) و یا هر دو و نیز تقویت عمومی قوای جسمانی تهیه شده اند که همگی بر گرفته از طبیعت بوده و هیچ عارضه جانبی را به دنبال ندارند.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، وارد کننده کلیه محصولات برند معتبر ATP و تنها نماینده رسمی این برند در ایران می باشد. کارشناسان این شرکت، همواره آماده ارائه مشاوره به عزیزان علاقه مند به بهره مندی از مزایای محصولات ATP Science هستند.

دنباله مقاله ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” را به بحث در ارتباط با عوارض ناشی از مصرف اورامین اف و فارماتون اختصاص داده ایم. با ما همچنان تا انتهای این مقاله، بمانید.

عوارض استفاده از اورامین اف

عوارض استفاده از اورامین اف
عوارض استفاده از اورامین اف

ترکیبات موجود در این محصول به گونه ای هستند که چنان چه با معده خالی مصرف شوند، باعث ایجاد حالت تهوع و دل درد می شوند. از سوی دیگر، جنسینگ موجود در آن برای افراد مبتلا به انواع بیماری های قلبی خطرناک می باشد.

علاوه بر این، امکان داشتن تداخل دارویی آن با سایر داروهای مصرفی توسط فرد، وجود خواهد داشت. از جمله تداخلات دارویی با اورامین اف، می توان به تداخل آن با انواع آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد اسید معده، داروهای مرتبط با درمان تیروئید و نیز داروهای ضد قارچ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این محصول، به دلیل افزایش میزان اشتها، با افزایش وزن همراه خواهد بود. این در حالی است که مکمل های تولید شده توسط برند ATP، به علت درجه خلوص بالا، هیچ عارضه ای را برای فرد مصرف کننده به همراه نخواهند داشت.

متخصصان شرکت ATP Science با بررسی دقیق شرایط جسمی افراد، اقدام به تهیه انواع مکمل های غذایی با بهترین کیفیت ممکن نموده اند. این مکمل ها، به ورزشکاران و کلیه افراد علاقه مند به تناسب اندام، کمک می کند تا به صورت ایمن و در عین حال مؤثر، اقدام به مصرف این مکمل ها بنمایند.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند ATP در کشور، کلیه محصولات این برند را که بدون هیچ نوع عارضه جانبی می باشند، در اختیار تمامی علاقه مندان به داشتن اندامی سالم و تندرست قرار داده است.

عوارض استفاده از فارماتون

عوارض استفاده از فارماتون
عوارض استفاده از فارماتون

در فارماتون، عموماً از سویا، روغن بادام زمینی و لاکتوز استفاده می شود. از همین رو، تمامی افرادی که به این مواد حساسیت دارند، نباید آن را مصرف کنند.

همچنین عوارض جانبی مانند سردرد و سرگیجه، حالت تهوع و اسهال و استفراغ و بروز مشکل در هضم غذا، بروز اختلال در سیستم گوارشی، ایجاد اختلال در خواب و مشاهده مشکلات پوستی، پس از مصرف فارماتون مشاهده شده است.

استفاده از فارماتون، فواید بی شماری را به همراه دارد. اما لازم به ذکر است که در کنار تمامی این مزایا، مصرف بیش از اندازه این کپسول، عوارضی را نیز به دنبال خواهد داشت.

از جمله عوارض و علائم ناشی از مصرف نادرست و بیش از حد فارماتون، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بروز دردهای استخوانی همانند گزگز در استخوان های قسمت های مختلف بدن
  • احساس خارش و التهاب روی پوست
  • ضعف در ناحیه عضلانی
  • پرش های کنترل نشده دست ها و پاها
  • نداشتن حس هر چند به صورت موقت در اندام های مختلف بدن
  • نشانه هایی از تیک های عصبی به خصوص در هنگام شب
  • بالا بردن شدید فشار خون

لازم به ذکر است که مصرف بیش از اندازه و کنترل نشده فارماتون در دوران بارداری، باعث ایجاد نواقص مادرزادی در نوزاد می گردد. از آن جمله می توان به شکاف کام و انواع ناهنجاری های قلبی اشاره کرد.

همچنین با توجه به وجود ویتامین A و خطرات شدید مصرف این ویتامین در دوران بارداری، مصرف آن در این دوره زمانی، توصیه نمی شود.

شما در حال خواندن مقاله ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” می باشید.

چند نکته مهم در ارتباط با اورامین اف

چند نکته مهم در ارتباط با اورامین اف
چند نکته مهم در ارتباط با اورامین اف

مصرف اورامین اف بدون مشورت با پزشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود. همچنین به دلیل احتمال وجود تداخل دارویی، پیش از مصرف آن می بایست پزشک را از داروهایی که مصرف می شود، مطلع ساخت.

این در حالی است که می توان از مکمل های برند ATP به راحتی و بدون نگرانی از هر نوع تداخل دارویی، استفاده نمود.

باید این محصول را دقیقاً به اندازه دوز مصرفی توصیه شده توسط پزشک مصرف نمود و از دسترس کودکان نیز دور نگه داشت و نباید آن را در دمای بیش از 30 درجه نگهداری نمود.

چند نکته مهم در ارتباط با فارماتون

چند نکته مهم در ارتباط با فارماتون
چند نکته مهم در ارتباط با فارماتون

مصرف کپسول فارماتون، نظیر اورامین اف، با معده خالی، باعث عدم جذب صحیح آن و بروز اختلالات و ناراحتی های معده می گردد. نکته دیگری که باید در نظر داشت، نمی توان این دارو را در زمره داروهای چاقی قرار داد.

این در حالی است که فارماتون، باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و همانند دیگر مولتی ویتامین ها و اورامین اف، یک کپسول اشتها آور به شمار می رود.

میزان مصرف این کپسول، عموماً یکی همراه با صبحانه و دیگری همراه با ناهار بوده که این دوره برای دو تا سه هفته ادامه می یابد. پس از آن، مصرف تنها یک کپسول در هنگام صبحانه مجاز می باشد.

برای اثر بخشی بیشتر، می توان این روند را تا چندین ماه ادامه داد. با مصرف به اندازه و صحیح آن، عوارض ناشی از مصرف زیاد فارماتون، پدیدار نخواهند شد.

همچنین به دلیل وجود تداخل دارویی فارماتون با بسیاری از انواع داروها مانند الکل، آمیودارون، آملودیپین، آرسنیک تری اکسید، آسکوربیک اسید و باربیتورات و … بهتر است پیش از مصرف آن، حتماً با پزشک متخصص مشورت شود.

صفحه زمان مصرف مکمل های بدنسازی را مشاهده کنید.

موارد احتیاطی در مصرف فارماتون

موارد احتیاطی در مصرف فارماتون
موارد احتیاطی در مصرف فارماتون

مصرف کپسول فارماتون برای کودکان زیر 12 سال، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. همچنین ترکیبات موجود در فارماتون نظیر بادام زمینی و سویا، از جمله ترکیبات حساسیت زا به شمار می روند.

از همین رو، افرادی که به هر یک از ترکیبات آن حساس هستند، نباید از این مکمل استفاده نمایند. در فارماتون، میزان قابل توجهی از ویتامین A و D یافت می شود.

مصرف بیش از حد این ویتامین ها، باعث بروز اختلالات متابولیسم کلسیم، نظیر هیپر کلیسمی و یا هیپر کلکوری می گردد. مصرف فارماتون برای درمان آکنه و یا جوش توصیه نمی شود.

همچنین افرادی که از سنگ کلیه و یا سنگ های ادراری رنج می برند نیز نباید از فارماتون استفاده کنند. دیگر موارد احتیاطی در استفاده از فارماتون، در افرادی است که به اختلالات متابولیسم آهن، اسید اگزالیک، مس و انواع اختلالات نادر ارثی مبتلا می باشند.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در مقاله ” اورامین اف بهتر است یا فارماتون ” به بررسی فواید و مضرات استفاده از اورامین اف و فارماتون پرداختیم.

این دو مکمل غذایی، حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند و از بروز خستگی مداوم و بسیاری از مشکلات روحی و جسمی، پیشگیری به عمل می آورند.

با تمامی فوایدی که این دو مکمل مفید غذایی به همراه دارند، همانند هر دارو و مکمل شیمیایی دیگر، مضراتی را نیز برای بدن دارند که در این مقاله، به گوشه ای از این موارد، اشاره شده است.

در این میان، استفاده از مکمل های غذایی استاندارد و بر گرفته از ترکیبات کاملاً طبیعی و بی ضرر که بدون هیچ گونه عارضه جانبی باشند، به هدف ایجاد انرژی بیشتر، چربی سوزی و عضله سازی و حفظ سلامت عمومی بدن، امری بسیار حیاتی می باشد.

مکمل های غذایی برند ATP، به صورت کاملاً طبیعی و با ترکیباتی کاملاً پیچیده و حساب شده تولید شده اند که با توجه به نیاز هر فرد، نوع و میزان مصرف دقیق هر یک از آن ها، به صورت کامل و دقیق، مشخص شده است.

تمرکز اصلی شرکت ATP Science به صورت انحصاری بر ساخت انواع مکمل های غذایی می باشد که این امر، این شرکت را به محبوب ترین و معتبرترین برند ساخت این محصولات مبدل کرده است.

شایان ذکر است که کلیه محصولات شرکت ATP توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند در ایران، در اختیار هموطنان عزیزمان قرار می گیرد.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.