محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

آیا آمینو اسید چربی سوز است

آیا آمینو اسید چربی سوز است

Table of Contents

در این مبحث، به این سوال پاسخ می دهیم که آیا آمینو اسید چربی سوز است؟ با ما بمانید.

در این مقاله از سایت شرکت ترندان اسپرت، به این موضوع که آیا آمینو اسید چربی سوز است می پردازیم و رابطه بین اسیدهای آمینه و چربی سوزی، چگونگی کمک آنها به کاهش وزن و این که کدام آمینو اسیدهای خاص در افزایش چربی سوزی موثر هستند را ارزیابی خواهیم نمود.

پیشنهاد می کنیم از پست قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو دیدن کنید.

آمینو اسید چیست؟

آمینو اسید چیست؟
آمینو اسید چیست؟

آمینو اسیدها، بلوک های سازنده پروتئین ها هستند که نقش مهمی در عملکردهای مختلف بدن دارند. این ترکیبات آلی در کمک به چربی سوزی و کاهش وزن بسیار موثر هستند. اسیدهای آمینه برای حفظ سلامتی ضروری هستند. همچنین نقش مهمی در افزایش سلامت و رشد عضلات دارند.

برخی از 20 اسید آمینه ای که بدن استفاده می کند، به عنوان اسیدهای آمینه ضروری طبقه بندی می شوند که نشان می دهد بدن نمی تواند آنها را بسازد و باید آنها را از رژیم غذایی یا مکمل ها دریافت کند.

به همین دلیل، ورزشکاران باید مکمل های اسید آمینه، به ویژه EAA که جزو اسیدهای آمینه ضروری می باشند، مصرف کنند. زیرا اگر بدن آنها به اندازه کافی از این آمینو اسید نداشته باشد، نمی تواند عضله سازی کند.

در ادامه ی مقاله “آیا آمینو اسید چربی سوز است”، دو محصول مرتبط در این زمینه را معرفی می کنیم.

محصول BCAA 2:1:1 را مشاهده کنید.

آیا آمینو اسید چربی سوز است؟

آمینو اسیدها در فرآیندهای متابولیکی متعددی نقش دارند. یکی از این فرآیندها، چربی سوزی است که توالی پیچیده ای از واکنش های بیوشیمیایی است که سلول های چربی را برای تولید انرژی تجزیه می کند. اسیدهای آمینه به عنوان کاتالیزور در این واکنش ها عمل می کنند و سرعت تجزیه چربی ها و استفاده به عنوان سوخت را افزایش می دهند.

اسیدهای آمینه برتر برای کاهش چربی شرکت ترندان اسپرت به شرح زیر است:

  • مکمل Fortitude
  • مکمل Zeus Juice Aminos

در ادامه مقاله “آیا آمینو اسید چربی سوز است” هر کدام از این مکمل ها را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

مکمل Fortitude چیست؟

این مکمل ترکیبی از اسیدهای آمینه ضروری است که به سرعت جذب بدن می شود و به سرعت سبب رشد و ریکاوری عضله ها می شود. به دلیل جذب سریع این مکمل، واقعاً به عنوان یک EAA در نظر گرفته می شود که تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و ترکیب بدن ورزشکار دارد. Fortitude حاوی الکترولیت های لازم ورزشکار اعم از نمک، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است.

الکترولیت‌ها:

ورزش سبب تعریق شده پس الکترولیت های حیاتی بدن مانند نمک و پتاسیم را از بین می برد. در نتیجه از دست دادن این الکترولیت‌ها، ماهیچه‌ها را سریع‌تر خسته می‌کند و خطر آسیب را افزایش می‌دهد و عملکرد ورزشی را کاهش می‌دهد.

نمک و پتاسیم این مکمل Fortitude سطح این الکترولیت ها را بار دیگر بالا می برد. این مکمل حاوی منیزیم و کلسیم است که باعث بهبود و تشدید انقباضات عضلانی و جلوگیری از گرفتگی و اسپاسم می شود.

نحوه مصرف:

این مکمل را قبل، حین و بعد از تمرین می‌توان استفاده نمود. زمان مصرف مکمل Fortitude بستگی به سبک تمرینات و رژیم غذایی شما دارد.

مکمل Zeus Juice از شرکت ترندان اسپرت چیست؟

این مکمل شرکت ترندان اسپرت، ترکیبی از اسیدهای آمینه ضروری بدن است که ممکن است به سرعت جذب بدن شده و رشد عضلانی را تسریع می کند. این مکمل واقعاً به عنوان یک EAA در نظر گرفته می شود زیرا سرعت جذب بالایی دارد که تأثیرات مثبتی بر بدن ورزشکار دارد.

از دیگر مزایای این محصول می توان به خلوص فوق العاده، طعم تازه و مواد اولیه مرغوب آن اشاره کرد.

** نحوه مصرف:

مکمل Zeus Juice را می توان قبل و حین تمرین و نیز بعد از تمرین مصرف کرد. اما توجه داشته باشید که مصرف این مکمل، بستگی به شدت و نوع ورزش شما دارد. دوز توصیه شده توسط کارشناسان شرکت ترندان اسپرت، 12.5 گرم در هر بار استفاده است.

چرا از آمینو اسیدهای مکلمل های شرکت ترندان اسپرت استفاده کنیم؟

هر وعده از این محصول، بیش از 10 گرم اسید آمینه در اختیار عضلات قرار می دهد که مقدار قابل توجهی است. در حالی که استفاده از این مکمل نسبت به قرص ها و سایر اشکال آمینوها که اغلب به شکل قرص هستند آسان تر است، فرم پودری آن باعث جذب بیشتر می شود.

از دیگر مزایا می توان به طعم فوق العاده، خلوص عالی و ترکیبات خام با کیفیت اشاره نمود.

حتما صفحه برنامه بدنسازی چربی سوزی حرفه ای را مشاهده کنید.

پروفایل آمینو اسیدی مکمل های Fortitude و Zeus Juice Aminos برند ATP

Zeus Juice Aminos Fortitude
این محصول ترکیبی از آمینواسیدهای زیر است: این محصول ترکیبی از آمینواسیدهای زیر است:

 

BCAA  (لوسین، والین و ایزولوسین) BCAA  (لوسین، والین و ایزولوسین)
لیزین لیزین
گلوتامین گلوتامین
هیدروکسی پرولین هیستیدین
ترئونین ترئونین
تائورین تائورین
فنیل آلانین فنیل آلانین
متیونین متیونین
تریپتوفان تریپتوفان

ویژگی های مشترک مکمل های Fortitude و Zeus Juice Aminos برند ATP

ویژگی های مشترک مکمل های Fortitude و Zeus Juice Aminos برند ATP
ویژگی های مشترک مکمل های Fortitude و Zeus Juice Aminos برند ATP

مکمل های Fortitude  و Zeus Juice Aminos دارای ویژگی های یکسانی هستند که به شرح زیر می باشد:

  • عضله سازی
  • افزایش قدرت عضلات
  • ریکاوری بهتر
  • تغذیه کامل عضله
  • حفظ سلامت عضلات
  • مناسب برای تمام رشته‌های ورزشی
  • قابل استفاده قبل، حین و بعد از تمرین
  • تامین تمام آمینواسیدهای ضروری
  • افزایش سنتز پروتئین

مکمل Fortitude دارای ویژگی منحصر به فردی مانند تامین الکترولیت‌های بدن، انقباضات بهتر عضلانی و جلوگیری از اسپاسم و گرفتگی عضلات است.

شما در حال مطالعه مقاله ” آیا آمینو اسید چربی سوز است” هستید.

رویکردی جامع برای کاهش وزن و چربی سوزی

در حالی که آمینو اسیدها چربی سوز قوی هستند و برای سلامت کلی ضروری هستند، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها تنها یک تکه از پازل هستند.

یک استراتژی جامع کاهش وزن باید شامل یک رویکرد جامع باشد که شامل موارد زیر باشد:

  • یک رژیم غذایی متعادل: بر مصرف انواع غذاهای غنی از مواد مغذی و کامل تمرکز کنید که ویتامین‌ها، مواد معدنی و درشت مغذی‌های لازم را برای حمایت از سلامتی و کاهش وزن بهینه فراهم می‌کنند.
  • ورزش منظم: درگیر فعالیت بدنی منظم، از جمله ترکیبی از تمرینات قلبی عروقی و مقاومتی، برای افزایش متابولیسم، ساخت توده عضلانی بدون چربی، و ترویج چربی سوزی.
  • مدیریت استرس: سطوح بالای استرس می‌تواند با ایجاد عدم تعادل هورمونی که منجر به افزایش وزن و انتخاب‌های غذایی نامناسب می‌شود، مانع تلاش‌های کاهش وزن شود. تکنیک های کاهش استرس مانند مدیتیشن، یوگا یا تمرینات تنفس عمیق را برای حمایت از سلامت کلی و کاهش وزن تمرین کنید.
  • خواب کافی: 7 تا 9 ساعت خواب با کیفیت را در هر شب در نظر بگیرید تا به بدن شما اجازه بازیابی، ترمیم و حفظ وزن سالم را بدهد.
  • آبرسانی: در طول روز، مقدار زیادی آب بنوشید تا از هضم غذا، متابولیسم و ​​سلامت کلی حمایت کنید.

با اتخاذ یک رویکرد جامع برای کاهش وزن و گنجاندن اسیدهای آمینه در رژیم غذایی و رژیم مکمل، می توانید پتانسیل چربی سوزی خود را بهینه کنید و به نتایج طولانی مدت و پایدار برسید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا آمینو اسید چربی سوز است؟ اسیدهای آمینه با افزایش متابولیسم و ​​افزایش چربی سوزی، به کاهش وزن کمک می کنند. مکمل‌های آمینو اسید شرکت ترندان اسپرت (مکمل Fortitude، مکمل Zeus Juice Aminos) می‌توانند با ارائه یک منبع مناسب برای رشد و ریکاوری عضلانی، برای ورزشکاران مفید باشند. در نتیجه عملکرد ورزشی را بهبود می‌بخشند و خطر آسیب را کاهش می‌دهند.

در پایان توصیه می کنیم صفحات افزایش وزن سریع در یک ماه و بهترین مکمل برای افزایش وزن را مطالعه کنید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.