محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود

آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود

Table of Contents

در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود ؟ با ما بمانید.

بسیاری از افراد برای جوانسازی پوست خود و حفظ نشاط آن، روش های مختلفی را انتخاب می کنند. این سوال که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود، موجب شده است تا برخی از افراد، استفاده از پودر کلاژن را برای طراوت بخشی به پوست خود کنار بگذارند.

اما سوال اینجاست که آیا واقعا چنین موضوعی صحت دارد و پودر کلاژن صورت انسان را چاق می کند؟ هدف ما در این مقاله بررسی این سوال و رسیدن به پاسخی صحیح در این مورد می باشد.

در واقع قصد داریم تا با پودر کلاژن به خوبی آشنا شده و جزئیاتی در مورد آن را ذکر کنیم و به این سوال که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، پاسخ دهیم. کلاژن به عنوان یکی از مهم ترین پروتئین های ساختاری بدن، نقش بسیار بالایی در زیبایی بافت های پیوندی بدن دارد.

حتما مقاله بهترین مکمل برای جلوگیری از پارگی رباط را مطالعه کنید.

ویدئو آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود

به همین دلیل است که برخی از افراد برای حفظ نشاط پوست خود، از مکمل های پروتئینی این پودر استفاده می کنند. در حال حاضر یکی از مشهورترین برندهای تولید پودر کلاژن، برند ATP می باشد که شهرت و اعتبار جهانی این برند استرالیایی، موجب شده است تا بسیاری از افراد برای تامین انواع مکمل های گوناگون مورد نیاز خود، برند معتبر ATP را برگزینند.

خوشبختانه این برند جهانی در ایران نیز نمایندگی دارد و به همین سبب تهیه ی انواع مکمل های این شرکت در کشور ما امری آسان و بی دردسر می باشد.

بهترین قرص کلاژن دارای خواص منحصر بفردی است که پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر، روی لینک آن کلیک نمایید.

اینفوگرافیک آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود

اینفوگرافیک آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود
اینفوگرافیک آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود

تنها نماینده ی رسمی برند ATP در حال حاضر، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد که شما نیز می توانید برای تهیه ی انواع مکمل های برند ATP و به ویژه پودر کلاژن با کارشناسان فروش شرکت شرکت بازرگانی ترندان اسپرت تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم از پست افزایش کلاژن تاندون دیدن کنید.

عناوین مقاله:

رابطه ی پودر کلاژن با چاقی صورت

کلاژن چیست و چه تاثیراتی بر بدن دارد؟

ترکیبات پودر کلاژن

تاثیرات مثبت استفاده از پودر کلاژن در سلامت بدن

میزان مجاز مصرف پودر کلاژن به صورت روزانه

بهترین زمان برای استفاده از پودر کلاژن

مضرات استفاده ی بی رویه از پودر کلاژن

جمع بندی

 

رابطه ی پودر کلاژن با چاقی صورت

رابطه ی پودر کلاژن با چاقی صورت
رابطه ی پودر کلاژن با چاقی صورت

هدف اصلی اکثر افرادی که از پودر کلاژن استفاده می کنند، جوانسازی و طراوت بخشی به پوست می باشد. در واقع پودر کلاژن به رفع چین و چروک و کشیدگی پوست کمک می کند.

کشیدگی پوست و طراوت آن که توسط پودر کلاژن به دست می آید، ممکن است موجب شود تا بسیاری از مصرف کنندگان این پودر، چنین سوالاتی برایشان پیش بیاید که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود؟ آیا طراوت پوست من به سبب چاقی صورت به دست می آید؟

این امکان وجود دارد که رفع چین و چروک در صورت من به سبب چاق تر شدن صورت به دست بیاید؟ سوالاتی از این دست برای مصرف کنندگان پودر کلاژن بسیار پیش می آید و اگر بخواهیم در یک کلمه پاسخی اجمالی به این سوالات بدهیم، باید بگوییم که خیر، پودر کلاژن هیچ تاثیری بر چاق تر شدن صورت افراد ندارد.

انجام آزمایشات متعدد بر طیف گوناگونی از افراد موجب شده است تا این شبهه که پودر کلاژن چاق کننده ی صورت می باشد، برطرف گردد. ساختار پودر کلاژن به گونه ای است که مصرف آن تاثیری بر چاقی صورت و یا بدن نخواهد داشت.

عملکرد پودر کلاژن به گونه ای است که موجب کشیده شدن پوست و رفع چین و چروک های موجود بر پوست می شود

عملکرد پودر کلاژن به گونه ای است که موجب کشیده شدن پوست و رفع چین و چروک های موجود بر پوست می شود اما این عملکرد تاثیری بر چاقی پوست نخواهد داشت و به همین دلیل، افرادی که قصد دارند تا از پودر کلاژن برای رفع چین و چروک های موجود در پوست خود استفاده کنند، می توانند بدون هیچ نگرانی خاصی، اقدام به تهیه ی پودر کلاژن برند ATP نمایند.

علت این که توصیه می کنیم از تولیدات برند ATP استفاده گردد، اصالت این برند در سطح جهان برای تولید انواع مکمل های غذایی و پروتئینی می باشد.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در حال حاضر به عنوان تنها نمایندگی رسمی برند ATP در کشور ما شناخته می شود که تهیه ی انواع مختلف تولیدات این برند معتبر، از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در ایران میسر می باشد.

استفاده از نمایندگی برندهای معتبر جهانی ATP برای تهیه ی پودر کلاژن، این اطمینان را به شما می دهد که از اصالت مکمل خود، نگرانی خاصی نداشته باشید.

کلاژن چیست و چه تاثیراتی بر بدن دارد؟

کلاژن چیست و چه تاثیراتی بر بدن دارد؟
کلاژن چیست و چه تاثیراتی بر بدن دارد؟

کلاژن یکی از پروتئین های ساختاری بدن می باشد که بخشی از وظیفه ی اتصال اعضای بدن را بر عهده دارد. کلاژن در اتصال استخوان، تاندون و پوست به صورت یکدست و مستمر، نقش بسیاری دارد. علاوه بر این موارد، پروتئین کلاژن در روند سوخت و ساز بدن نیز تاثیر گذار می باشد و هر چند که نقش کلیدی مهمی در این زمینه ندارد، اما گاهی اوقات می تواند جبران کننده ی برخی از کمبودهای موجود در این روند باشد.

تاثیر کلاژن بر یکپارچگی پوست بدن و نبود چین و چروک در آن، منوط به تامین این پروتئین به صورت مستمر می باشد.

میزان تولید کلاژن در بدن انسان به مرور زمان و به سبب رشد بدن، سرعت ابتدایی خود را از دست می دهد و به همین سبب، شاهد کمبود پروتئین کلاژن با بالا رفتن سن می باشیم.

ممکن است در کنار مطالعه این مقاله، مطالعه مکمل پروتئین Noway Bodybalance HCP Protein نیز به افزایش اطلاعات شما کمک کند.

عوامل دیگری نیز ممکن است روند تولید کلاژن را در بدن انسان کاهش دهد

البته عوامل دیگری نیز ممکن است روند تولید کلاژن را در بدن انسان کاهش دهد. اما معمولا دلیل اصلی کاهش کلاژن در بدن، افزایش سن افراد می باشد.

همین امر موجب شده است تا برخی از افراد برای رفع چین و چروک پوست خود، مصرف پودر کلاژن را در دستور کار خود قرار دهند. معمولا برای چنین افرادی، این سوال پیش می آید که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود و آیا مصرف این پودر ممکن است مشکلات خاصی را در پی داشته باشد.

مصرف پودر کلاژن به صورت نرمال، عارضه ی خاصی را چه برای چاقی صورت و چه برای سایر اندام بدن در پی ندارد. البته برخی از افراد ممکن است به دلیل استفاده از برندهای نامعتبر تولید کننده ی این پودر، دچار مشکلات عدیده ای شوند که برای رفع چنین پیش آمدهایی، توصیه می کنیم برندهای معتبر جهانی را برای خرید پودر کلاژن انتخاب کنید.

در حال حاضر برند ATP یکی از برترین برندهای معتبر تولید انواع مکمل های غذایی می باشد که شما می توانید برای تهیه ی پودر کلاژن این برند استالیایی، از طریق نمایندگی رسمی برند ATP در ایران یعنی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت اقدام نمائید.

ترکیبات پودر کلاژن

ترکیبات پودر کلاژن
ترکیبات پودر کلاژن

مکمل هایی که با عنوان پودر کلاژن توزیع می شود، شبیه ساز پروتئین کلاژن در بدن می باشد. در واقع ترکیب این مکمل ها به گونه ای است که پروتئین کلاژن موجود در بدن انسان را تقویت کرده و آن را تکثیر می کند.

به همین دلیل است که برند تولید کننده ی این پودر، تاثیر بسیار زیادی در کارکرد پودر کلاژن در بدن و میزان موفقیت آن دارد. همان طور که قبلا هم گفته شد، شما می توانید از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، اقدام به تهیه ی پودر کلاژن با برند ATP نمائید که یکی از معتبرترین برندهای شناخته شده در سطح جهان می باشد.

مواد استفاده شده برای تهیه ی پودر کلاژن، اهمیت زیادی در کیفیت آن دارد و به همین سبب تهیه ی این پودر از یک برند معتبر می تواند تضمین کارکرد این پودر را در پی داشته باشد. علت تاکید فراوان بر برند پودر کلاژن، اهمیت بالای ترکیبات این پودر می باشد.

پودر کلاژن بیشتر از اجزای بدن حیوانات تهیه می شود

پودر کلاژن بیشتر از اجزای بدن حیوانات تهیه می شود. اجزای پروتئین ساز بدن حیوانات برای تهیه ی پودر کلاژن به کار گرفته می شوند و علت آن نیز تطبیق برخی از پروتئین های کلاژن در حیوانات با انسان می باشد.

در پودرهای کلاژن برند ATP معمولا از استخوان گاو، فلس گونه ای از ماهی ها، برخی از اجزای بدن گوزن و … استفاده می شود.

همچنین برند ATP از کلاژن های هیدرولیز شده نیز در پودرهای خود استفاده می کند که این نوع کلاژن یکی از برترین انواع کلاژن های حیوانی می باشد. شما نیز در صورت تمایل برای تهیه ی پودرهای کلاژن و یا مکمل های پروتئینی گوناگون از برند معتبر ATP  می توانید به شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی برند ATP در ایران مراجعه کنید.

تاثیرات مثبت استفاده از پودر کلاژن در سلامت بدن

تاثیرات مثبت استفاده از پودر کلاژن در سلامت بدن
تاثیرات مثبت استفاده از پودر کلاژن در سلامت بدن

همان طور که گفته شد، کلاژن یکی از پروتئین های سازنده در بدن می باشد که مسلما کمبود این پروتئین در بدن انسان می تواند عوارضی را در پی داشته باشد.

به همین سبب است که می توان گفت استفاده از پودر کلاژن فواید مناسبی را برای بدن با خود به همراه می آورد. البته این نکته نیز نباید فراموش شود که نوع پودر خریداری شده و نحوه ی مصرف آن نیز تاثیر بسیار زیادی در کارکرد آن خواهد داشت.

این که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، سوالی است که یافتن پاسخ آن در قبال اطلاع از نحوه ی دقیق مصرف این پودر و کیفیت پودر خریداری شده می باشد.

شاید برخی از افراد فکر کنند که پودر کلاژن به سبب چاق تر کردن صورت می تواند چین و چروک های موجود در آن را رفع کند که چنین نگرشی صحیح نیست

شاید برخی از افراد فکر کنند که پودر کلاژن به سبب چاق تر کردن صورت می تواند چین و چروک های موجود در آن را رفع کند که چنین نگرشی صحیح نیست. علت رفع چین و چروک های صورت به سبب استفاده از پودر کلاژن، خاصیت کشیدگی پوست توسط این پودر می باشد.

در هر حال فواید مختلفی برای مصرف پودر کلاژن ذکر شده است که بهره مندی از این فواید در قبال استفاده از پودر با کیفیت کلاژن همراه با طریقه ی مصرف صحیح آن می باشد.

یکی از برترین برندهای معتبر جهانی که در زمینه ی تولید پودر کلاژن و انواع مکمل های غذایی مختلف فعالیت می کند، برند ATP می باشد که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی این برند در حال حاضر در کشور ما مشغول به فعالیت می باشد.

شما می توانید برای تهیه ی پودرهای با کیفیت کلاژن، از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت اقدام کنید.

در ادامه قصد داریم تا با چندی از فواید و تاثیرات مثبت استفاده از پودر کلاژن برای بدن، مطالبی را بیان کنیم. همان گونه که قبلا هم تاکید شد، بهره مندی از این فواید در قبال استفاده از پودر با کیفیت کلاژن همراه با مصرف متعادل و صحیح این پودر می باشد.

تاثیر کلاژن بر لطافت پوست

تاثیر کلاژن بر لطافت پوست
تاثیر کلاژن بر لطافت پوست

اولین و اصلی ترین عاملی که موجب می شود تا بسیاری از افراد برای تهیه ی پودر کلاژن اقدام کنند، تاثیر مثبت کلاژن بر پوست انسان می باشد. دو سوم پوست انسان از پروتئینی به نام کلاژن تشکیل یافته است و به همین سبب، این پروتئین را می توان اصلی ترین عامل سلامتی و زیبایی پوست بدن دانست.

بر طبق آزمایشات انجام شده بر طیف مختلف افراد، این نکته به اثبات رسیده است که استفاده از پودر کلاژن می تواند جبران کننده ی کمبود کلاژن پوست گردد و سلامت و زیبایی آن را افزایش دهد.

همان طور که قبلا هم گفته شد، با افزایش سن انسان، میزان کلاژن موجود در پوست نیز کمتر و کمتر می شود و به مرور زمان لایه های درونی پوست بدن، کلاژن خود را از دست می دهند.

چنین پروسه ای موجب چروک شدن پوست و جمع شدن آن می گردد که راه حل رفع این مشکل، افزایش کلاژن موجود در پوست می باشد. یکی از معمول ترین راه های افزایش کلاژن موجود در پوست بدن، استفاده از پودر کلاژن می باشد.

برخی از افراد به این نکته فکر می کنند که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود که در پاسخ به چنین افرادی، باید گفت که نحوه ی عملکرد پودر کلاژن برای رفع چین و چروک های موجود در پوست انسان از طریق کشیدگی پوست می باشد و این پودر را نمی توان چاق کننده ی پوست بدن دانست.

در مورد تاثیرات مثبت پودر کلاژن بر پوست انسان، مطالعات متعددی صورت گرفته است

در مورد تاثیرات مثبت پودر کلاژن بر پوست انسان، مطالعات متعددی صورت گرفته است که تمامی این مطالعات نشان از تاثیر کاملا مثبت این پودر بر سلامتی پوست انسان دارد.

البته استفاده از پودر کلاژن معتبر نیز نقش مهمی در بازدهی مثبت این پودر خواهد داشت. یکی از برترین برندهای مطرح در سطح جهان که پودر کلاژن نیز یکی از تولیدات این شرکت می باشد، برند ATP می باشد.

شما نیز برای تهیه ی پودر کلاژن با مارک ATP می توانید از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی این شرکت در ایران اقدام کنید.

در حال حاضر شرکت بازرگانی ترندان اسپرت تنها نماینده ی انحصاری برند ATP در ایران است که عرضه کننده ی تمامی مکمل های غذایی این برند در ایران می باشد.

پودر کلاژن و کاهش درد مفاصل

پودر کلاژن و کاهش درد مفاصل
پودر کلاژن و کاهش درد مفاصل

کلاژن به عنوان یکی از پروتئین های ضروری بدن شناخته می شود که کمبود این پروتئین در بدن انسان ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. از جمله عوارض کمبود پروتئین کلاژن در بدن انسان می توان به کاهش تولید غضروف اشاره کرد.

اصلی ترین نقش غضروف در بدن انسان، اتصال بنیه های استخوانی به یکدیگر و کمک به مفاصل استخوانی برای روان سازی حرکت می باشد. یکی از اصلی ترین بیماری های مرتبط با غضروف در بدن، بیماری آرتروز می باشد.

مطالعات انجام شده روی بیمارانی که دچار آرتروز شده اند، نشان از این دارد که مصرف پودر کلاژن می تواند تا حد قابل توجهی خشکی عضلات را از بین ببرد.

از جمله اصلی ترین عواملی که موجب می شود تا افراد دچار بیماری آرتروز شوند، خشکی عضلات می باشد که این مشکل به سبب استفاده از پودر کلاژن رفع می گردد. در این بین شاید برخی از افراد با این سوال که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، از مصرف این پودر اجتناب ورزند.

مصرف این پودر بر چاقی صورت انسان تاثیری ندارد

در پاسخ به این سوال باید گفت که مصرف این پودر بر چاقی صورت انسان تاثیری ندارد و پودر کلاژن از طریق ایجاد کشیدگی بر پوست انسان، چین و چروک موجود در آن را رفع می کند.

به همین سبب است که برخی از پزشکان، مصرف پودر کلاژن را برای بیماران مبتلا به آرتروز توصیه می کنند و در صورتی که این بیماران از چاقی صورت خود در قبال مصرف پودر کلاژن نگرانی دارند، نیازی به نگرانی این افراد نیست.

چرا که پودر کلاژن صورت انسان را چاق نمی کند. در بین شرکت های معتبر ساخت دارو و مکمل های غذایی، بسیاری هستند که اقدام به تولید پودر کلاژن می کنند

اما برند استرالیایی ATP به عنوان یکی از برترین برندهای مطرح در سطح جهان شناخته می شود که شهرت این برند به سبب تولید و توزیع انواع مکمل های پروتئینی مختلف می باشد.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در کشور به عنوان تنها نمایندگی رسمی برند ATP شناخته می شود که در صورت تمایل برای به دست آوردن مکمل های پروتئینی این برند، می توانید از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت اقدام به خرید کنید.

کاهش بیماری های مرتبط با بینایی

کاهش بیماری های مرتبط با بینایی
کاهش بیماری های مرتبط با بینایی

یکی دیگر از وظایف پروتئین کلاژن در بدن انسان، تامین امنیت چشم  در برابر آسیب دیدگی های ناشی از خشکی چشم می باشد. هر چند که تاثیر کلاژن در سلامتی چشم انسان خیلی زیاد نمی باشد، اما گاهی اوقات کمبود این پروتئین در بدن می تواند مشکلات مختلفی را برای چشم به وجود بیاورد.

معمولا چنین مشکلاتی بیشتر برای کسانی پیش می آید که دارای بیماری زمینه ای چشم می باشند و کمبود کلاژن بدن نیز می تواند موجب تشدید این بیماری شود. تحقیقات به عمل آمده در این زمینه نشاندهنده ی تاثیر مثبت استفاده از پودر کلاژن بر سلامت چشم می باشد.

برخی از افرادی که دچار بیماری های مرتبط با آب مروارید و کم سویی بینایی می شوند، می توانند از طریق مصرف پودر کلاژن، سرعت رشد بیماری خود را تا حد قابل قبولی کاهش دهند.

در مورد سلامت چشم، پروتئین کلاژن نقش مکمل را دارد

در مورد سلامت چشم، پروتئین کلاژن نقش مکمل را دارد و به تنهایی نمی تواند بیماری های مرتبط با چشم را برطرف کرده و از بین ببرد. اما مصرف پودر کلاژن می تواند تا حد زیادی مانع از پیدایش و یا رشد برخی از بیماری های مرتبط با بیماری انسان گردد.

گاهی اوقات برخی از چشم پزشکان برای جلوگیری از رشد بی رویه ی برخی از بیماری های مرتبط با بینایی، استفاده از پودر کلاژن را به بیماران خود توصیه می کنند.

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا از سلامت چشم خود در برابر انواع بیماری های مختلف دفاع کنید، می توانید با مصرف پودر کلاژن با برند معتبر ATP سلامت قوه ی بینایی خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در حال حاضر تنها نمایندگی رسمی و قانونی برند ATP در ایران می باشد که شما می توانید برای تهیه ی پودر کلاژن و یا سایر مکمل های پروتئینی، از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت اقدام نمائید.

مصرف پودر کلاژن و بهبود متابولیسم بدن

مصرف پودر کلاژن و بهبود متابولیسم بدن
مصرف پودر کلاژن و بهبود متابولیسم بدن

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در مورد مصرف پودر کلاژن مطرح می باشد، این است که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نه تنها این پودر تاثیر چندانی بر چاقی صورت ندارد، بلکه مصرف پودر کلاژن می تواند بر لاغری افراد نیز تاثیر گذار باشد.

پودر کلاژن بر بهبود متابولیسم بدن تاثیر گذار است

پودر کلاژن بر بهبود متابولیسم بدن تاثیر گذار است و این امر به معنی این است که برخی از افراد می توانند به سبب مصرف پودر کلاژن، موجبات کاهش وزن خود را فراهم کنند. برخی از افراد به دلیل مشکلات مرتبط با سوخت و ساز بدن و یا همان متابولیسم دچار چاقی می شوند.

این در حالی است که پروتئین کلاژن در بدن انسان، روند متابولیسم بدن را بهبود بخشیده و موجب فعالیت آن می شود. به همین سبب است که مصرف پودر کلاژن، نه تنها موجب افزایش وزن نمی شود، بلکه به سبب بهبود عملکرد متابولیسم، می تواند زمینه ی کاهش وزن افراد را نیز فراهم کند.

البته این نکته نیز نباید فراموش شود که مصرف پودر کلاژن به تنهایی وزن انسان را کاهش نمی دهد، بلکه صرفا سیستم متابولیسم بدن را به فعالیت وا می دارد و به همین دلیل، افرادی که قصد دارند تا با مصرف پودر کلاژن، وزن خود را کاهش دهند، باید علاوه بر مصرف این پودر، میزان فعالیت های بدنی و ورزش روزانه ی خود را نیز افزایش دهند.

برای کسب نتیجه ی بهتر در این زمینه، مصرف پودرهای کلاژن با برند ATP توصیه می شود. این برند یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای تولید کننده ی مکمل پروتئینی در جهان می باشد که در حال حاضر شرکت ترندان اسپرت به عنوان نمایندگی رسمی این برند در کشور ما مشغول به فعالیت می باشد.

افزایش سلامت استخوان ها با مصرف پودر کلاژن

افزایش سلامت استخوان ها با مصرف پودر کلاژن
افزایش سلامت استخوان ها با مصرف پودر کلاژن

پروتئین کلاژن موجود در بدن انسان، یکی از عوامل تاثیر گذار بر تراکم استخوانی بدن می باشد. تراکم استخوانی بالا در بدن انسان، مقاومت استخوان ها را در برابر ضربه و شکنندگی بالا می برد و از بروز بیماری های مرتبط با تراکم استخوان در بدن جلوگیری می کند.

البته در برخی موارد ممکن است به سبب کمبود ویتامین D و یا کلسیم در بدن انسان، شاهد ابتلا به بیماری های مرتبط با تراکم استخوان هر چند با وجود کلاژن بالا نیز باشیم. اما در حالت عادی، وجود کلاژن کافی در بدن انسان می تواند مقاومت استخوان های بدن را در برابر انواع بیماری ها بالا ببرد.

در حالت کلی یکی از عواملی که موجب می شود تا شاهد شکستگی استخوان در سنین بالا باشیم، کمبود کلاژن موجود در بدن و کاهش تولید آن است.

راه حل چنین مشکلی، استفاده از پودر کلاژن برای جبران کاهش تولید پروتئین کلاژن در بدن می باشد. تولید پودر کلاژن در حال حاضر صرفا در انحصار چندین شرکت مختلف می باشد که یکی از برترین برندهای تولید کننده ی پودر کلاژن و انواع مکمل های پروتئینی گوناگون، برند ATP می باشد.

این برند نه تنها در زمینه ی تولید پودر کلاژن، بلکه در زمینه های مختلف غذایی و دارویی و مکمل های تقویتی بدن به عنوان یکی از برترین های جهان شناخته می شود.

خوشبختانه نمایندگی رسمی برند ATP در کشور ما نیز مجوز فعالیت دارد و به همین سبب تهیه ی تولیدات این برند نیاز به متحمل شدن زحمت خاصی ندارد. تهیه ی انواع گوناگون مکمل های برند ATP در کشور ایران از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی این برند امکانپذیر می باشد.

پودر کلاژن و تاثیرات آن بر قلب

پودر کلاژن و تاثیرات آن بر قلب
پودر کلاژن و تاثیرات آن بر قلب

تاثیر مثبت مصرف پودر کلاژن بر عملکرد قلب انسان، هر چند که به صورت رسمی اثبات نشده است، اما شواهد حاکی از آن است که بالا بودن کلاژن موجود در بدن انسان می تواند در برخی از عملکردهای قلب انسان تاثیر گذار باشد.

این نکته از لحاظ علمی به طور قطعی ثابت نشده است و این احتمالات بر اساس برخی از آزمایشات مقطعی با جامعه ی آماری محدود ارائه شده است.

اما آن چه که مسلم است، عدم تاثیر منفی مصرف پودر کلاژن بر عملکرد قلب می باشد. بسیاری از افراد با این سوال در ذهن که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، از مصرف پودر پروتئینی کلاژن خودداری می کنند.

در حالی که پاسخ مسلم ارائه شده به این سوال، نشانگر این است که عملکرد کلاژن بر پوست بدن انسان صرفا بر اساس کشیدگی پوست می باشد و همین امر برخی از افراد را به اشتباه می اندازد که مصرف این پودر ممکن است موجب چاقی صورت گردد.

مصرف این پودر باید به صورت منظم و بدون قطعی صورت پذیرد

بر اساس آزمایشات انجام گرفته در مورد تاثیر مثبت مصرف پودر کلاژن بر عملکرد قلب انسان، نتیجه این بوده است که مصرف این پودر باید به صورت منظم و بدون قطعی صورت پذیرد تا شاهد تاثیرات مثبت پودر کلاژن بر کارایی قلب و عملکرد مثبت آن باشیم.

همچنین یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند بر تاثیر مثبت پودر کلاژن بر عملکرد قلب تاثیر داشته باشد، کیفیت پودر مصرفی می باشد. یکی از برترین مراکزی که می توان از آن برای تهیه ی پودر کلاژن استفاده کرد، نمایندگی رسمی برند ATP در کشور ما یعنی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد.

در حال حاضر شرکت بازرگانی ترندان اسپرت تنها نماینده ی رسمی و قانونی برند ATP می باشد که وظیفه ی فروش و توزیع مکمل های پروتئینی برند ATP را بر عهده دارد. برند ATP یکی از برترین و شناخته شده ترین برندهای تولید انواع مکمل های گوناگون پروتئینی می باشد که کیفیت محصولات این شرکت همراه با بازخوردهای مثبت مصرف کنندگان محصولات این برند، موجب شده است تا کیفیت بالای محصولات تولیدی این برند در کل جهان زبانزد باشد.

تاثیرات مثبت مصرف پودر کلاژن بر ناخن

تاثیرات مثبت مصرف پودر کلاژن بر ناخن
تاثیرات مثبت مصرف پودر کلاژن بر ناخن

یکی دیگر از تاثیرات مثبتی که وجود پروتئین کلاژن در بدن با خود به همراه دارد، سلامتی ناخن و رشد منظم و متناوب آن می باشد.

یکی از پروتئین های اصلی مورد نیاز ناخن در بدن انسان که برای رشد و استحکام آن، وجود این پروتئین نیاز است، کلاژن می باشد. نبود کلاژن کافی در بدن ممکن است سبب ایجاد بیماری های مرتبط با ناخن گردد.

البته بیماری های چندانی در صورت نبود کلاژن برای ناخن پیش نمی آید و نقش اصلی کلاژن در مورد ناخن های بدن، تحکیم و استحکام آن ها در کنار رشد متناوب می باشد.

هر چند که تحقیقات صورت گرفته در این زمینه، مورد تایید برخی از صاحبنظران این رشته قرار نگرفته است اما در هر حال تاثیر مثبت کلاژن بر ناخن انسان به طور قطعی به اثبات رسیده است.

در مورد نحوه ی تاثیر مثبت کلاژن بر ناخن و کیفیت و چگونگی آن، نظرات مختلفی وجود دارد

در مورد نحوه ی تاثیر مثبت کلاژن بر ناخن و کیفیت و چگونگی آن، نظرات مختلفی وجود دارد چرا که نتایج به دست آمده از آزمایشات مربوطه در برخی موارد، با هم متناقض و ناهماهنگ می باشند.

در هر حال آن چه که مهم است، نوع تاثیر پروتئین کلاژن در این مورد می باشد که مثبت بودن این تاثیر به اثبات علمی رسیده است.

برخی از افراد ممکن است به دلیل وجود سوالاتی مثل این که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، از مصرف این پودر خودداری کنند که در این مساله نیز باید گفت که تاثیر کلاژن بر رفع چین و چروک صورت با کشیدگی پوست اتفاق می افتد و این پودر در چاقی صورت نقش چندانی ندارد.

البته این نکته نیز باید ذکر شود که تاثیر مثبت پودر کلاژن بر ناخن انسان، زمانی می تواند نمایان گردد که از پودرهای اورجینال و معتبر استفاده شود.

برند ATP یکی از معتبرترین برندهای جهانی می باشد که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت تنها نمایندگی این برند در کشور ما مشغول به فعالیت می باشد. شما می توانید با تهیه ی پودرهای کلاژن برند ATP از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، خیال خودتان را از بابت اصالت کالای دریافتی راحت کنید.

مصرف پودر کلاژن و تسریع روند کاهش وزن

مصرف پودر کلاژن و تسریع روند کاهش وزن
مصرف پودر کلاژن و تسریع روند کاهش وزن

کاهش وزن و لاغری، یکی از دغدغه هایی است که می تواند گریبانگیر افراد بسیاری گردد. افرادی که قصد دارند تا وزن خود را تعدیل کنند، روش های متنوعی را برای این کار در نظر می گیرند.

شاید این مساله جالب به نظر بیاید که بدانیم مصرف پودر کلاژن می تواند روند کاهش وزن را تا حدودی تسریع کند.

تاثیر پودر کلاژن بر لاغری و کاهش وزن به صورت مستقیم و به سبب مصرف این پودر نمی باشد و این تاثیر صرفا به خاطر تاثیرات ناشی از بالا بودن کلاژن در بدن احساس می شود. کلاژن یکی از پروتئین هایی است که هورمون های گرلین را سرکوب کرده و از فعالیت بیش از حد این هورمون ها در بدن جلوگیری می کند.

حال زمانی که میزان کلاژن در بدن بالا باشد، فعالیت هورمون هایی همانند گرلین نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

هورمون گرلین یکی از هورمون هایی است که در به وجود آوردن احساس گرسنگی در انسان تاثیر بسیاری دارد

اما سوال اینجاست که هورمون گرلین چیست. هورمون گرلین یکی از هورمون هایی است که در به وجود آوردن احساس گرسنگی در انسان تاثیر بسیاری دارد و سبب می شود تا انسان احساس گرسنگی کند.

فعالیت این هورمون در بدن به صورت عادی و در حد متعادل می باشد اما گاهی اوقات برخی از عوامل و منابع ممکن است فعالیت این هورمون را افزایش داده و موجب شوند تا فرد حتی با وجود عدم نیاز به غذا نیز احساس گرسنگی کند.

در چنین حالتی، پروتئین کلاژن وارد کار شده و با سرکوب هورمون های گرلین، این احساس گرسنگی کاذب را از بین می برد.

با این اوصاف در پاسخ به این سوال که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا نه، باید بگوییم که این پودر نه تنها در چاقی صورت تاثیری ندارد، بلکه می تواند عاملی برای کاهش وزن نیز محسوب گردد.

میزان مجاز مصرف پودر کلاژن به صورت روزانه

میزان مجاز مصرف پودر کلاژن به صورت روزانه
میزان مجاز مصرف پودر کلاژن به صورت روزانه

در مورد تعیین دوز روزانه ی مصرف پودر کلاژن، چندین شاخصه باید در نظر گرفته شود که مهم ترین آن ها نیاز بدن می باشد. به همین سبب در حالت کلی این امکان وجود ندارد که میزان معینی از پودر کلاژن را برای مصرف روزانه مجاز دانست.

اما آن چه که بر طبق آزمایشات مختلف به دست آمده است، این امر را به اثبات می رساند که با توجه به نیاز بدن افراد به کلاژن، استفاده ی روزانه از پودر کلاژن به میزان دو الی ده گرم در طول روز می تواند برای به دست آمدن نتیجه ای مطلوب کافی باشد.

علت متغیر بودن میزان مصرفی این پودر بین دو الی ده گرم، تفاوت بی ام آی و ملاحظه ی سن افراد می باشد. برخی از تولید کنندگان پودر کلاژن، استفاده از این پودر را حتی تا سی گرم نیز در طول روز برای مصرف کنندگان خود مجاز می دانند اما آن چه که باید در نظر داشته باشیم، این است که مصرف بیش از حد این پودر می تواند مضراتی را نیز با خود به همراه داشته باشد.

در حال حاضر بهترین منبع برای تعیین میزان مصرف روزانه ی پودر کلاژن، پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه می باشد.

برند تولید کننده ی پودر

نکته ی دیگر در این باب، مربوط به برند تولید کننده ی پودر می باشد که حتما باید در نظر گرفته شود. برخی از شرکت های تولید کننده ی پودر کلاژن ممکن است با توجه به آگاهی از ترکیبات پودر تولیدی خود، محدودیت های خاصی را برای مصرف این پودر در نظر بگیرند.

توصیه می کنیم در صورتی که قصد دارید تا از اصالت پودر مصرفی خود مطمئن شوید، از طریق نمایندگی های معتبر برندهای جهانی برای تهیه این پودر اقدام کنید.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در حال حاضر به عنوان نماینده ی قانونی و رسمی برند ATP در کشور ما شناخته می شود که تهیه ی پودر کلاژن از طریق شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می تواند تضمین اصلالت پودر مصرفی را نیز در پی داشته باشد که این امر از هر گونه پیش آمد ناگوار ناشی از مصرف این پودر جلوگیری می کند.

بهترین زمان برای استفاده از پودر کلاژن

بهترین زمان برای استفاده از پودر کلاژن
بهترین زمان برای استفاده از پودر کلاژن

در مورد زمان مناسب مصرف پودر کلاژن، نظرات مختلفی بیان شده است که این نظرات با در نظر گرفتن شرایط افراد و نیاز آن ها به این پودر ارائه می شود.

به طور مثال در این زمینه می توان گفت که معمولا توصیه می شود تا افرادی که مشکل خواب دارند، بهتر است پودر کلاژن را پیش از خواب خود مصرف کنند چرا که تاثیر مثبت کلاژن بر خواب افراد و افزایش کیفیت آن به اثبات رسیده است.

اما بیشتر صاحبنظران این عرصه معتقدند که مصرف پودر کلاژن در صورتی می تواند مفید واقع گردد که با معده ی خالی و یا همراه با یکی از وعده های اساسی روزانه صورت پذیرد.

پس می توان گفت افرادی که مشکلات جانبی همانند مشکل خواب ندارند، می توانند پودر کلاژن را در کنار یکی از سه وعده ی اصلی و به خصوص در ابتدای روز مصرف کنند.

میانگین مصرف پودر کلاژن در طول روز دو بار می باشد که بهتر است بین این دو وعده ی مصرفی در طول روز حداقل دوازده ساعت اختلاف باشد. البته همان طور که قبلا هم گفته شد، برای کسب نتیجه ی بهتر در زمینه مصرف این پودر و چگونگی مصرف آن، مشورت با پزشک متخصص تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

مصرف پودر کلاژن باید به صورت محلول باشد

مصرف پودر کلاژن باید به صورت محلول باشد و این پودر می تواند به همراه هر نوع نوشیدنی سرد و گرم مخلوط گشته و مصرف گردد. مصرف پودرهای کلاژن تولید شده توسط برندهای معتبری همچون ATP مسلما نتیجه ی بهتری در مقایسه با سایر برندها خواهد داشت.

در پاسخ به این سوال که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود، پاسخ صحیح این است که استفاده از برندهای معتبری همچون ATP می تواند موجب گردد تا شاهد عملکرد صحیح این پودر در بدن بوده باشیم و هیچ گونه چاقی بی دلیل و عوارض نامناسبی را به سبب مصرف این پودر در بدن نیابیم.

شما می توانید برای تهیه ی انواع مکمل های پروتئینی برند ATP به شرکت بازرگانی ترندان اسپرت تنها نمایندگی رسمی این برند در ایران مراجعه کرده و از بابت اصالت خرید خود مطمئن باشید.

مضرات استفاده ی بی رویه از پودر کلاژن

مضرات استفاده ی بی رویه از پودر کلاژن
مضرات استفاده ی بی رویه از پودر کلاژن

استفاده ی بی رویه از مواد و مکمل های گوناگون، می تواند عوارض خاصی را با خود به همراه داشته باشد. در وهله ی اول بهتر است این توصیه را داشته باشیم که تا حد امکان سعی کنیم از مصرف بیش از حد پودر کلاژن خودداری کنیم.

استفاده ی صحیح و متعادل از این پودر می تواند عوارض احتمالی مصرف پودر کلاژن را به حداقل برساند. مضرات و عوارض مصرف بیش از حد پودر کلاژن چندان خطرناک نیستند اما در هر حال احتیاط در مصرف می تواند از هرگونه پیشامد ناگوار جلوگیری کند.

علت چنین توصیه ای، نبود تحقیقات جامع و کامل در مورد مضرات مصرف بیش از حد پودر کلاژن می باشد. در ادامه قصد داریم تا شایع ترین مضرات و عوارض مصرف بیش از حد پودر کلاژن را بازگو کنیم که آگاهی از این موارد می تواند ما را در مورد مصرف بیش از حد پودر کلاژن محتاط کرده و خطرات احتمالی مصرف بیش از حد این پودر را به ما گوشزد کند.

استفاده از برندهای معتبر جهانی برای مصرف این پودر، می تواند از مضرات احتمالی مصرف این پودر بکاهد. چرا که گاهی اوقات عوارض ناشی از مصرف این پودر صرفا به سبب عدم اصالت مکمل تولیدی می باشد.

در همین راستا مصرف مکمل های تولیدی برند ATP با نمایندگی رسمی شرکت ترندان اسپرت در ایران توصیه می شود.

مشکلات گوارشی

مشکلات گوارشی
مشکلات گوارشی

افزایش بی رویه ی میزان کلاژن موجود در بدن ممکن است تاثیراتی هر چند خفیف را بر سیستم گوارشی بدن به همراه داشته باشد. چنین تاثیراتی نه در همه ی افراد، بلکه صرفا در افرادی پدیدار می شود که مشکلات خفیف گوارشی داشته باشند.

البته نکته مثبت چنین مشکلاتی این است که امکان رفع آن ها وجود دارد و بر طبق شرایط مورد نیاز، فرد می تواند چنین مشکلات مرتبط با گوارش خود را برطرف کند.

در واقع چنین مشکلاتی به سبب مصرف پودر کلاژن پدیدار نمی شود و سر منشا چنین مشکلاتی فقط و فقط افزایش تاثیر کلاژن بر سیستم گوارش بدن می باشد.

به همین دلیل است که افراد مبتلا به چنین مشکلاتی می توانند با تنظیم دوباره ی برنامه ی غذایی خود با توجه به نوع عملکرد سیستم گوارش از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنند.

از آنجایی که پودر کلاژن بیشترین تاثیر را بر پوست می گذارد و با ایجاد حالت کشسانی در پوست موجب رفع چین و چروک موجود در آن می گردد، نیازی به نگرانی در مورد مشکلات مرتبط با گوارش وجود ندارد.

این که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، از جمله مباحث مهم مطرح شده در مورد مصرف پودر کلاژن می باشد و توجه چندانی به مشکلات ناشی از مصرف این پودر نشده است. اما آزمایشات صورت گرفته در این زمینه نشان از تاثیر مصرف بی رویه ی پودر کلاژن بر سیستم گوارشی انسان دارد.

حس کردن طعم بد دهان

حس کردن طعم بد دهان
حس کردن طعم بد دهان

از جمله اعضایی که وجود پروتئین کلاژن در آن ها زیاد می باشد، زبان انسان است. زمانی که فردی اقدام به مصرف بیش از حد پودر کلاژن می کند، ممکن است با مشکلاتی همچون تغییر مزه سنجی و یا احساس وجود طعمی بد در دهان مواجه شود.

البته چنین مشکلاتی معمولا در اوایل مصرف پودر کلاژن پدیدار می شود و پس از گذشت مدتی معین، فرد می تواند به خوبی غذاها را مزه سنجی کرده و از خوردن آن ها لذت ببرد.

گاهی اوقات برخی از افراد ممکن است وجود چنین نشانه ای را خوش یمن نپنداشته و آن را دلیلی مبنی بر نامناسب بودن پودر کلاژن خریداری شده تصور کنند که چنین دیدگاهی در مورد مصرف این پودر اشتباه می باشد.

برای رفع این مشکل می توان از طعم دهنده هایی برای رفع موقتی مزه ی بد موجود در دهان استفاده کرد که البته چنین روشی نیز به طور دائم نمی تواند عامل رفع این مشکل گردد.

مصرف برخی از طعم دهنده ها

همچنین از سویی دیگر، مصرف برخی از طعم دهنده ها می تواند موجب اعتیاد فرد به چنین موادی گردد که چندان توصیه نمی شود.

بهتر است برای تهیه ی پودر کلاژن اصیل، به نمایندگان رسمی برندهای معتبر جهانی مراجعه کنید تا از اصالت پودر کلاژن خود اطمینان کافی را داشته باشید. شرکت ترندان اسپرت را می توان در حال حاضر تنها نماینده ی قانونی و رسمی شرکت ATP در ایران دانست.

برند ATP به عنوان یکی از برترین برندهای تولید پودر کلاژن و انواع مکمل های پروتئینی شناخته می شود که شهرت جهانی این برند، نشان از اعتبار بین المللی آن دارد.

حساسیت غذایی و دارویی به سبب مصرف پودر کلاژن

حساسیت غذایی و دارویی به سبب مصرف پودر کلاژن
حساسیت غذایی و دارویی به سبب مصرف پودر کلاژن

معمولا توصیه می شود تا افرادی که به برخی از مواد غذایی حساسیت دارند، از مصرف پودر کلاژن خودداری کنند. چنین افرادی ممکن است حتی با مصرف مقدار کمی از پودر کلاژن نیز دچار حساسیت های خاص خود شوند.

از آنجایی که پودر کلاژن معمولا حاوی مواد تشکیل دهنده ی تخم مرغ، ماهی، صدف و … می باشد، بهتر است افرادی که به چنین موادی حساسیت دارند، از مصرف پودر کلاژن پرهیز نمایند.

همچنین بهتر است پیش از شروع مصرف پودر کلاژن به صورت روزانه، با متخصصان تغذیه مشورت کرده و پس از آن برای مصرف این پودر اقدام کنید.

همچنین افرادی که انواع داروهای مختلف را برای درمان بیماری خود مصرف می کنند، حتما باید پیش از مصرف پودر کلاژن با پزشک خود مشورت کرده و در صورت صلاحدید پزشک، پودر کلاژن را مصرف کنند.

مصرف بی رویه و بیش از حد پودر کلاژن

مصرف بی رویه و بیش از حد پودر کلاژن می تواند مشکلات مختلفی را برای بیماری افراد در پی داشته باشد که برخی از این مشکلات می تواند بیماری های جدیدی را با خود به همراه آورد.

همچنین مصرف پودر کلاژن اصیل نیز تاثیر بسیار زیادی در اثر بخشی آن دارد که به همین سبب، توصیه می کنیم از طریق شرکت ترندان اسپرت برای تهیه ی پودرهای کلاژن با برند ATP اقدام کنید.

این برند یکی از برترین تولید کنندگان مکمل های پروتئینی در جهان شناخته می شود که تنها نماینده ی رسمی و قانونی این برند در کشور ما شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

پودر کلاژن به عنوان یکی از مکمل های پروتئینی برای بدن شناخته می شود که بسیاری از افراد معتقدند که مصرف این پودر می تواند تاثیر بسیار زیادی در رفع چین و چروک صورت داشته باشد.

به این سوال که آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود یا خیر، در این مقاله به خوبی پاسخ داده شد و در کنار آن به بررسی ماهیت پودر کلاژن همراه با مزایا و معایب آن پرداخته شد.

یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند تا برای خرید پودر کلاژن اقدام کنند، یافتن برندی معتبر و مشهور می باشد که در این مورد نیز توصیه می کنیم با تهیه ی پودرهای کلاژن برند ATP خیال خود را از بابت اصالت پودر خریداری شده راحت کنید.

شما می توانید برای تهیه ی پودر کلاژن با برند ATP به تنها نمایندگی رسمی این برند در ایران یعنی شرکت بازرگانی ترندان اسپرت مراجعه نمائید.

در پایان توصیه می کنیم، مقاله جنجالی پروتئین وی ایرانی یا خارجی را مطالعه کنید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.