محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

افزایش کلاژن تاندون

افزایش کلاژن تاندون

Table of Contents

در این مقاله، به بررسی موضوع افزایش کلاژن تاندون خواهیم پرداخت. با ما بمانید.

اگر دونده هستید، بهترین مکمل برای دوندگان سرعت را مشاهده کنید.

افزایش کلاژن تاندون یکی از مواردی است که از اهمیت بسیار زیادی برای ورزشکاران برخوردار است. در واقع ورزشکاران مختلف در زمینه ها و رشته های ورزشی گوناگون به استفاده از کلاژن برای مصارف مختلف ورزشی روی می آورند.

این موضوع که کلاژن چه نقشی دارد و چگونه می توان از کلاژن در ورزش بهره برد، مسئله ای است که نیازمند داشتن یک دانش کامل از کلاژن ها و تاندون ها می باشد.

تاندون ها و عضلات و بافت های استخوانی و غضروفی، هر کدام عملکرد خاص خود را دارند و این که بخواهیم از این اجزا در ورزش کردن و نقشی که دارند یاد کنیم، به ما نشان می دهد که کلاژن تاندون و افزایش کلاژن تاندون تا چه اندازه می تواند برای ما مفید باشد.

بهترین قرص کلاژن چیست؟ ما در این مقاله به بررسی این موضوع ویژه می پردازیم.

امروزه بسیاری از ورزشکاران از مکمل های مختلف و یا شیوه های مختلفی مانند استفاده از مواد پروتئینی استفاده می کنند

امروزه بسیاری از ورزشکاران از مکمل های مختلف و یا شیوه های مختلفی مانند استفاده از مواد پروتئینی استفاده می کنند تا بتوانند عملکرد خود را در ورزش کردن بالا ببرند.

بالابردن این سطح از عملکرد در ورزش کردن، خود می تواند نقش مهمی برای ورزشکاران داشته باشد. یک ورزشکار حرفه ای معمولا به مواردی بیشتر از ورزش کردن و تمرین کردن در باشگاه یا زمین تمرین می پردازد.

نقشی که تغذیه کامل و همچنین استفاده از داروها و مکمل ها برای ما دارد، به ما ثابت می کند که چه اندازه باید استفاده از کلاژن و مکمل های افزایش کلاژن تاندون را جدی بگیریم.

بخشی از فرآیند ورزش کردن دقیقا به همین مسئله اشاره دارد. در واقع بسیاری از افرادی که به دنبال ورزش کردن هستند، این موضوع را در نظر می گیرند که حتما از موادی که به تقویت بدن آن ها، چه تقویت عضلات و چه تقویت استخوان ها و بافت های غضروفی و تاندونی کمک می کند، استفاده کنند.

کمک گرفتن از بافت های غضروفی

در واقع کمک گرفتن از بافت های غضروفی و همچنین بافت های استخوانی در کنار تقویت عضلات و کمک گرفتن از بافت های ماهیچه ای، خود دلیلی است که استفاده از مکمل ها را بیشتر از گذشته برای ما مهم می کند.

با تمام این اوصاف، باید در نظر بگیریم که افزایش کلاژن نه تنها در تاندون ها، بلکه در بخش های دیگر بدن نیز می تواند مهم و موثر باشد.

ویدئو افزایش کلاژن تاندون

به همین منظور ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب، به مسئله افزایش کلاژن تاندون و همچنین نقش و عملکرد کلاژن و تاندون ها در ورزش بیشتر بپردازیم و مکمل های مختلف را در این زمینه بررسی کرده و به معرفی بهترین مکمل برای این منظور بپردازیم.

این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که اگر ساختار و عملکرد مکمل ها را بشناسیم، می توانیم به شکلی حرفه ای تر و صحیح تر از مکمل ها استفاده کنیم که همین مسئله هم به ما نشان می دهد که شناخت مکمل ها چه اندازه لازم است.

اینفوگرافیک افزایش کلاژن تاندون

اینفوگرافیک افزایش کلاژن تاندون
اینفوگرافیک افزایش کلاژن تاندون

به همین دلیل هم بررسی کردن مکمل ها به عنوان یکی دیگر از موارد مهم در این مقاله مورد توجه ما قرار گرفته است. در این راستا بسیار مهم است که از محصولات برند معتبری همچون ATP SCIENCE، استفاده نمایید. برند ATP SCIENCE، از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع مکمل می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این شرکت استرالیایی در ایران می باشد. با ما همراه باشید تا در کنار بررسی مواردی که در بالا گفته شد، به سوالات گوناگون در این زمینه نیز پاسخ روشنی ارائه کنیم.

عناوین مقاله:

افزایش کلاژن تاندون

مکمل و نقش و عملکرد آن

چرا مکمل بهتر است؟

بهترین مکمل برای افزایش کلاژن تاندون چیست؟

مکمل JOLT چیست و چه نقشی دارد؟

مکمل JOLT چه عملکرد و مزایایی دارد؟

کلاژن تاندون چه نقشی دارد؟

پروتئین کلاژن را بیشتر بشناسیم.

نقش تاندون ها و اهمیت آن ها

چرا مکمل برای ورزش کردن لازم است؟

نقش و اهمیت تغذیه در کنار مکمل ها برای کلاژن سازی تاندون

چه نکاتی را باید در تهیه مکمل در نظر بگیریم؟

مکمل های اصلی و  تقلبی چگونه شناخته می شوند؟

 

افزایش کلاژن تاندون

افزایش کلاژن تاندون
افزایش کلاژن تاندون

افزایش کلاژن تاندون به دلایل مختلفی، مورد توجه قرار گرفته است. استفاده کردن از کلاژن برای بهبود عملکرد تاندون ها یک مسئله مهم است که نباید آن را نادیده بگیریم.

بسیاری از افرادی که به نقش کلاژن ها و تاندون ها می پردازند، این موضوع را نیز می دانند که کلاژن سازی تاندون می تواند تا چه اندازه مفید و مهم باشد.

این که تاندون ها در هر فرد چه اندازه کلاژن دارند، یک مسئله مهم برای متخصصین و ورزشکاران در زمینه ها و رشته های ورزشی مختلف است.

اگر سطح کلاژن در بدن یک فرد بالاتر باشد

هر چه سطح کلاژن در بدن یک فرد بالاتر باشد، قطعا می توان گفت که عملکرد بدن وی در مواجهه با موارد مختلف از جمله جراحات یا در بهبود عملکرد عضلات و بافت های استخوانی، بیشتر می شود.

این مسئله ای است که در ورزش کردن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد چرا که بسیاری از ورزشکاران هستند که استفاده از پروتئین کلاژن را به عنوان بخشی از برنامه های مکمل های خود در نظر دارند.

در واقع کلاژن می تواند به ورزشکارانی که به بافت غضروفی و یا استخوانی خود توجه دارند، کمک شایسته ای کند.

این افراد می توانند با استفاده از کلاژن، عملکرد بافت های گفته شده را بهبود ببخشند و همین مسئله به ما نشان می دهد که استفاده از کلاژن می تواند نقش مهمی در ورزش کردن داشته باشد و باید در رابطه با راه های افزایش سطح کلاژن در تاندون ها بیشتر توجه کنیم.

کلاژن پروتئینی است که به شکل های مختلفی می توان آن را به جذب بدن رساند

کلاژن پروتئینی است که به شکل های مختلفی می توان آن را به جذب بدن رساند.استفاده از روش هایی مانند قرص ها، پروتئین ها و مکمل های مختلف، از رایج ترین این روش ها هستند اما معمولا در کنار این روش ها، از تغذیه نیز استفاده می شود و بسیاری از افراد هستند که با تغذیه مناسب نیز می توانند به این مسئله کمک کنند.

اما با همه این موارد باید در نظر بگیریم که کلاژن را با روش هایی مانند مکمل ها معمولا بیشتر می توان افزایش داد. به همین منظور هم توجه کردن به مکمل هایی که بتوانند سطح کلاژن تاندون ها را  افزایش بدهند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه ما این موضوع را به شکل دیگری مورد بررسی قرار می دهیم و به نقش مکمل ها و عملکرد آن ها خواهیم پرداخت.

پروتئین وی ایرانی یا خارجی خوب است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

مکمل و نقش و عملکرد آن

مکمل و نقش و عملکرد آن
مکمل و نقش و عملکرد آن

مکمل می تواند نقش و عملکرد مناسبی داشته باشد. بسیاری از ورزشکاران هستند که از مکمل های مختلف استفاده می کنند چرا که مکمل ها در اصل می توانند به شما کمک کنند که برنامه ورزشی خودتان را با توان بهتری پیش ببرید.

بدن برای این که بتواند تحرک و فعالیت بیشتری داشته باشد، به یک سری مواد آلی مناسب مانند پروتئین های مختلف نیاز دارد که بتواند با کمک به سوخت و ساز بدن، نقش موثری در عملکرد بدن داشته باشد و فرد ورزشکار بتواند نتیجه بهتری از ورزش کردن و برنامه ورزشی خود به دست بیاورد.

مکمل می تواند با ارائه پروتئین های مورد نیاز بدن، به فرد کمک کند تا بتواند عملکرد ورزشی خود را تا حد امکان بالا ببرد

در واقع مکمل می تواند با ارائه پروتئین های مورد نیاز بدن، به فرد کمک کند تا بتواند عملکرد ورزشی خود را تا حد امکان بالا ببرد که این موضوع برای کسانی که تمرینات سخت تری از نظر ورزشی دارند، می تواند بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

این موضوع را باید بدانیم که مکمل ها می توانند نقش مهمی داشته باشند و باید حتما به این موضوع بیشتر توجه شود. مکمل می تواند در کنار تغذیه، به مراتب موثرتر نیز باشد.

اگر شما تغذیه مناسبی داشته باشید، یک مکمل خوب می تواند برای شما شرایطی ایجاد کند که پروتئین های لازم بدن، سریعتر بتواند جذب بدن شود و از طرفی نیز تغذیه مناسب می تواند به شما کمک کند تا جذب پروتئین ها در بدن آسان تر باشد و انرژی لازم نیز برای بدن فرد ورزشکار تامین شود.

آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

ورزش حرفه ای نگاهی فراتر از تمرین کردن دارد

در واقع ورزش حرفه ای نگاهی فراتر از تمرین کردن دارد و صرفا به تمرین کردن توجه نمی شود، بلکه به موارد بسیار بیشتری مانند تغذیه مناسب و تامین مواد اولیه مورد نیاز بدن نیز توجه می شود که نقش اصلی و عملکرد مهم مکمل ها نیز دقیقا در همین مقوله قرار دارد و مواد اولیه مورد نیاز بدن فرد ورزشکار را در اولویت قرار می دهد.

اما بعضی افراد در کنار این که عملکرد مکمل برایشان جای سوال است، چرایی استفاده و اهمیت استفاده از مکمل نیز برای آن ها موضوعی مهم است که باید به آن پرداخته شود.

در ادامه، ما قصد داریم به بررسی مکمل های مناسب برای افزایش کلاژن تاندون بپردازیم و همچنین در رابطه با مکمل های مختلف و اهمیت و نحوه استفاده از آن ها نیز توضیحات بیشتری به شما ارائه خواهیم داد و توضیح می دهیم که از کدام فروشنده می توانیم مکمل های معتبر را تهیه کنیم.

یکی از معتبرترین تولید کنندگان انوع مکمل، شرکت ATP SCIENCE می باشد. شما با خیال آسوده، می توانید مکمل های مورد نیاز خود را از موسسه بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت ATP SCIENCE، تهیه نمایید.

چرا مکمل بهتر است؟

چرا مکمل بهتر است؟
چرا مکمل بهتر است؟

باید این سوال را به شکلی پاسخ بدهیم که اهمیت استفاده از مکمل و همچنین دلیل اصلی استفاده از مکمل توسط ورزشکاران و توصیه ای که مربیان ورزشی به استفاده از مکمل دارند، مشخص باشد. می دانیم که مکمل ها نقشی مهم در تهیه و تامین مواد اولیه مورد نیاز بدن یک ورزشکار بر عهده دارند.

بدن هر فرد ورزشکاری به پروتئین هایی نیاز دارد که بتواند به بالا بردن سطح توان و انرژی بدن فرد کمک کنند. شرکت در مسابقات ورزشی و یا داشتن اندامی مناسب و به طور کلی انجام ورزش به صورت حرفه ای، دلایلی است که به ما ثابت می کند که باید به تمرینات ورزشی بیشتر بپردازیم.

پرداختن به تمرینات ورزشی بیشتر و حرفه ای تر، نیازمند توانایی و استقامت و انرژی بدنی بالا است

قطعا پرداختن به تمرینات ورزشی بیشتر و حرفه ای تر، نیازمند توانایی و استقامت و انرژی بدنی بالا است که این موضوع خود دلیلی است که لازم است حتما استفاده از مکمل ها را در اولویت قرار بدهیم.

در واقع این موضوع را باید بدانیم که برخی از ورزشکاران به دلایل مخلتفی  لازم است که تمرینات سختی انجام بدهند. این تمرینات بیشتر برای آماده سازی عضلات بدن است که این آمادگی به آن ها کمک می کند که بتوانند با تمرین بیشتر، به نتیجه مورد نظر خودشان از فعالیت ورزشی خود برسند.

اما تقویت این عضلات تنها با انجام تمرینات سخت ممکن نیست چرا که تمرینات سخت می تواند نیازهای بدن آن ها را افزایش بدهد.

افزایش نیازهای بدن

افزایش نیازهای بدن به این معناست که نیاز به بالا بردن سطح انرژی بدن، نیاز به عضله سازی بیشتر، نیاز به قدرت بیشتر و نیاز به استقامت و … باید تامین شود و معمولا تامین این نیاز به تنهایی از سوی بدن ممکن نیست و لازم است که از ترکیباتی کمکی استفاده شود که بتواند بدن را به شرایط مورد نیاز نزدیک تر کند و بدن بتواند از پس تمرینات سخت و مداوم ورزشی بر بیاید.

این تمرینات معمولا در هر فردی بسته به شرایط بدنی که دارد یا رشته ورزشی که انتخاب کرده است، متفاوت از هم است و نمی توان انتظار داشت که تمرینات به شکلی یکسان برای همه افراد در نظر گرفته شود.

اما با همه این نکات، لازم و ضروری است که حتما به آن ها توجه شود. نقشی که مکمل در این بین ایفا می کند، همین است.

یک مکمل خوب به شما کمک می کند که بتوانید مواد آلی مورد نیاز بدن را تامین کنید

در واقع یک مکمل خوب به شما کمک می کند که بتوانید مواد آلی مورد نیاز بدن برای مواردی مانند تولید پروتئین که می تواند در بالا بردن سطح انرژی و استقامت و توانایی بدن موثر باشد را تامین کنید.

به همین دلیل هم استفاده از مکمل، انتخابی مناسب است که می تواند حتی لازم و ضروری نیز باشد. البته باید در نظر داشته باشید که مکمل های مختلفی در زمینه های گوناگون وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

برای مثال، مکمل هایی برای افزایش کلاژن تاندون و یا مکمل هایی برای افزایش انرژی و همچنین استقامت و توانایی وجود دارند که می توانند در هر کدام از این موارد که مورد نیاز شما باشد، به شما کمک کند. در ادامه در خصوص این مکمل ها و عملکردی که دارند، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بهترین مکمل برای افزایش کلاژن تاندون چیست؟

بهترین مکمل برای افزایش کلاژن تاندون چیست؟
بهترین مکمل برای افزایش کلاژن تاندون چیست؟

مکمل های مختلفی برای مواردی مانند افزایش کلاژن تاندون ها وجود دارند. اما بهتر است بدانیم که همه مکمل ها مناسب نیستند.

در واقع این که شما بخواهید نام بهترین مکمل را بدانید، یک مسئله منطقی است اما این که صرفا به دانستن یک اسم بسنده کنید، کافی نیست.

قطعا ما قصد داریم تا بهترین مکمل را برای این منظور به شما معرفی کنیم اما پیش از هر چیز شما باید موارد بیشتری در این خصوص بدانید. شما لازم است بدانید که این مکمل دقیقا چه ویژگی هایی دارد و در چه مواردی می تواند به شما کمک کند.

باید بدانید که از کجا می توانید مکمل مناسب را پیدا کنید

همچنین باید بدانید که از کجا می توانید مکمل مناسب را پیدا کنید و چه میزان قیمت و هزینه ای برای این مکمل مناسب خواهد بود. همچنین شناخت مراحل انتخاب بهترین مکمل نیز مسئله ای است که باید به آن بپردازیم. امروزه شناخت بهترین مکمل نیازمند توجه به میزان ترکیباتی است که در هر مکمل به کار رفته است.

در واقع برخی مکمل ها هستند که ترکیبات آن ها برای هر فردی می تواند متفاوت از هم باشد. این موضوع به شرایط هر فرد بستگی دارد.

برخی افراد هستند که با توجه به رشته ورزشی و زمینه فعالیتی که دارند، به نوع خاصی از ترکیبات نیازمند هستند.

برخی افراد ممکن است حتی حساسیت خاصی نسبت به ترکیب به خصوصی داشته باشند

برخی افراد ممکن است حتی حساسیت خاصی نسبت به ترکیب به خصوصی داشته باشند و یا برخی دیگر به منظور نیازی که بدن آن ها به ماده آلی به خصوصی دارد، لازم است که از مکمل های مخصوص به خود استفاده کنند.

همه این موارد می تواند بیانگر اهمیت استفاده از یک مکمل مناسب باشد. در این بین، مکملی مانند مکمل JOLT در زمینه افزایش کلاژن تاندون نقش مهمی دارد.

در واقع این مکمل در نوع خود برای کسانی که نیازمند کلاژن هستند و همچنین باید به بافت استخوانی یا عضلات و غضروفی خود کمک کنند، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در ادامه ما قصد داریم در خصوص مکمل JOLT صحبت کنیم و توصیه لازم را در خصوص این مکمل به شما داشته باشیم و همچنین مزیت ها و عملکرد و نقشی که این مکمل می تواند برای فرد ورزشکار داشته باشد را نیز برای شما مشخص کنیم.

مکمل JOLT چیست و چه نقشی دارد؟

مکمل JOLT چیست و چه نقشی دارد؟
مکمل JOLT چیست و چه نقشی دارد؟

مکمل JOLT یکی از محصولات پر فروش و پر مخاطب برند ATP SCIENCE است که به عنوان یکی از اصلی ترین مکمل های افزایش کلاژن تاندون و همچنین یکی از بهترین مکمل ها برای تقویت بافت استخوانی و مفاصل شناخته می شود.

این مکمل را امروزه می توانید از راه های مختلفی تهیه کنید که البته بهترین راه، خریدن از فروشنده ای معتبر مانند شرکت ترندان اسپرت است.

به طور کلی این مکمل از نظر بسیاری از کارشناسان و مربیان، یکی از بهترین ها در رده خود است.

نظر مثبت بسیاری از کسانی که از این مکمل استفاده کرده اند، باعث شده است که این مکمل در این زمینه ها به عنوان یکی از بهترین مکمل ها شناخته شود و نقش بسیار خوبی نیز در کلاژن سازی و همچنین کمک به بافت های مختلف بدن دارد.

استفاده از این مکمل می تواند اثرگذاری خوبی در بافت استخوانی و عضلانی و همچنین تاندون های بدن داشته باشد

استفاده از این مکمل می تواند اثرگذاری خوبی در بافت استخوانی و عضلانی و همچنین تاندون های بدن داشته باشد و یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از این مکمل نیز دقیقا همین مسئله محسوب می شود.

شاید به طور کلی  مکمل های بسیار زیادی برای این منظور شناخته شده باشد اما می دانیم که مکمل JOLT در این زمینه یکی از بهترین هاست چرا که در ترکیبات این مکمل، تا حد امکان از موادی استفاده شده است که بهترین تاثیر را در کلاژن سازی دارد.

همچنین این مکمل توسط برند معتبر ATP SCIENCE تولید شده است که یکی از بهترین برندها در زمینه تولید مکمل ها می باشد.

بهترین برند

طبیعتا اگر فردی به دنبال یک مکمل خوب برای تولید کلاژن تاندون باشد، قطعا بهتر است که این مکمل را از یکی از بهترین برندهای تولید مکمل تهیه کند تا بهترین نتیجه را از محصول خریداری شده شاهد باشد.

جدیدا کمتر کسی به این موضوع می پردازد و همین مسئله نیز باعث شده است که استفاده از مکمل های نامعتبر بیشتر شده و معمولا مشکلاتی برای افراد ایجاد شود و یا حداقل نتیجه ای که انتظار می رود، از مکمل ها دریافت نشود.

اما طبیعتا استفاده کردن از مکملی مانند مکمل JOLT از برند معتبر ATP SCIENCE می تواند انتخاب بسیار خوبی برای همه ورزشکاران و فعالان در زمینه های ورزشی مختلف محسوب شود.

در ادامه در خصوص عملکرد و مزیت های استفاده از این مکمل بیشتر صحبت خواهیم کرد و اثر گذاری دقیق این مکمل را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مکمل JOLT چه عملکرد و مزایایی دارد؟

مکمل JOLT چه عملکرد و مزایایی دارد؟
مکمل JOLT چه عملکرد و مزایایی دارد؟

مکمل JOLT یکی از بهترین مکمل های برند ATP SCIENCE است که در تولید کلاژن تاندون یکی از بهترین ها می باشد. باید بدانیم که کلاژن تاندون نقش بسیار مهمی در فعالیت ورزشی بسیاری از ورزشکاران در رشته های مختلف دارد و عملا می تواند تاثیرات بسیار مهمی در بافت استخوانی و غضروفی افراد داشته باشد.

اما اینکه مکمل JOLT دقیقا به چه صورت می تواند در این بخش ها اثرگذاری بهتری داشته باشد، موضوعی است که در این بخش از این مطلب به آن خواهیم پرداخت. از ویژگی های این مکمل می توان به تقویت استخوان ها و مفاصل اشاره کرد.

این تقویت معمولا از طریق مواردی مانند افزایش کلاژن تاندون ها اتفاق می افتد

این تقویت معمولا از طریق مواردی مانند افزایش کلاژن تاندون ها اتفاق می افتد که یکی از هدف های استفاده از این محصول به نظر می آید.

همه این موارد در نهایت باعث می شود که فرد بتواند از آسیب های مختلفی مانند پارگی رباط جلوگیری کند که یکی از نقش های اساسی کلاژن تاندون محسوب می شود.

این موضوع در ترمیم رباط نیز موثر است و قطعا کسانی که آسیب هایی در این زمینه تجربه کرده اند، برای بهبود و ترمیم آسیب های عضلانی مانند رباط لازم است که حتما از کلاژن تاندون کمک بگیرند.

این موضوع به خودی خود به تقویت بیشتر بافت های مفصلی و استخوانی کمک می کند و موجب بهتر شدن و تقویت ساختار عضلات نیز می شود.

این موضوع برای کسانی که تمرکز بیشتری بر عضله سازی دارند

این موضوع برای کسانی که تمرکز بیشتری بر عضله سازی دارند و عضلات آن ها نیز در کنار مفاصل نیازمند تقویت است نیز مفید است.

با همه این موارد، نباید از مزیت هایی که کلاژن بالا می تواند برای بدن داشته باشد نیز غافل باشیم. در واقع کلاژن سازی تاثیری بیشتر از مفاصل و استخوان ها دارد و می تواند تاثیر در بافت پوستی و ناخن ها نیز داشته باشد.

به همین منظور هم می توان انتظار داشت که این مکمل تاثیر خود را در پوست و ناخن هم داشته باشد و این مسئله نیز بخشی از عملکرد کلاژن محسوب شود که در نهایت شامل مکمل JOLT و عملکرد این مکمل نیز می شود.

به همین منظور هم توصیه ما این است که توجهی نیز به کلاژن تاندون و نقش و اهمیتی که استفاده از این کلاژن دارد، داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بهتری از این پروتئین و اثرگذاری آن شاهد باشیم.

به طور خلاصه مزایای مکمل JOLT عبارتست از:

تقویت استخوان‌ها و مفاصل

افزایش کلاژن تاندون‌ها

جلوگیری از پارگی رباط

تقویت ساختار عضلات

افزایش انعطاف پذیری

حفظ کشسانی پوست

تقویت ساختار مو و ناخن

کلاژن بیشترین پروتئین موجود در بدن است که در بسیاری از اندام‌های بدن نظیر استخوان، رباط، تاندون، عضله، پوست و … حضور دارد. این پروتئین را می‌توان مهمترین پروتئین ساختاری بدن نامید و کمبود آن می‌تواند باعث آسیب به اندام‌های نامبرده شود.

JOLT با دارا بودن کلاژن هیدرولیز شده و جذب و خلوص بالایی که دارد، تمام این اندام‌ها را به بهترین شکل ممکن تغذیه می‌کند و احتمال ایجاد انواع آسیب دیدگی‌ها را کاهش می‌دهد.

نحوه مصرف:

روزانه 15 گرم از این محصول را قبل از وعده غذایی می‌توانید مصرف کنید.

کلاژن تاندون چه نقشی دارد؟

کلاژن تاندون چه نقشی دارد؟
کلاژن تاندون چه نقشی دارد؟

همه ما باید نقش کلاژن تاندون را بشناسیم. در واقع بسیاری از ورزشکاران هستند که از اهمیت این موضوع اطلاعی ندارند. اهمیت کلاژن تاندون به  قدری است که می توان انتظار داشت بسیاری از آسیب هایی که معمولا به خاطر ورزش های مختلف به افراد وارد می شود را برطرف کرده و یا در ترمیم این آسیب ها موثر واقع شود.

کلاژن تاندون به شما کمک می کند که بتوانید نتیجه بهتری از ورزش کردن به دست بیاورید. البته این موضوع را نیز باید بدانیم که کلاژن تاندون نقشی به مراتب بالاتر و موثرتر دارد.

کلاژن در اصل ماده ای سفید رنگ در بافت مفصلی و غضروفی و تاندون ها است

کلاژن در اصل ماده ای سفید رنگ در بافت مفصلی و غضروفی و تاندون ها است که بیشتر تاثیر در خاصیت الاستیکی مفاصل و پوست بدن افراد دارد.

این موضوع می تواند باعث شود که تاندون هاو به خصوص بافت مفاصل بدن بتوانند به راحتی با این خاصیت تحرک داشته باشند که موضوع بسیار مهمی محسوب می شود.

البته باید بدانیم که به طور کلی کلاژن یک پروتئین بسیار موثر در تمامی بخش های بدن محسوب می شود و این موضوع تنها به بافت مفاصل منتهی نمی شود. اما با همه این اوصاف، می تواند تاثیرات بسیار خوبی در عملکرد مفاصل و تاندون ها داشته باشد.

آسیب های احتمالی

یک موضوع دیگر نیز وجود دارد که برای ما حائز اهمیت است و آن هم آسیب های احتمالی است که به تاندون ها وارد می شود.

اگر بخواهیم به موضوع به چشم دیگری نگاه کنیم، باید در نظر بگیریم که تاندون ها می توانند در طول تمرینات و تحرکات ورزشی، با مشکلات مختلفی مواجه شوند و آسیب های مختلفی به آن ها وارد شود.

اما این موضوع نیز اهمیت زیادی دارد که تاندون ها را به سرعت درمان کنیم. این موضوع با کلاژن ممکن است؛ چرا که یکی از وظایف کلاژن ها این است که بتوانند آسیب های مختلف مفاصل و عضلات را درمان کنند.

به همین منظور هم افزایش کلاژن تاندون می تواند تاثیرات مفیدی برای بدن ورزشکاران و اندام های حرکتی و عضلانی آن ها داشته باشد.

توصیه می کنیم که برای شناخت بیشتر پروتئین مفید و موثر کلاژن، در ادامه نیز با ما همراه باشید تا به شما توصیه های بیشتری در خصوص پروتئین کلاژن ارائه بدهیم.

در این راستا می توانید از تجربیات کارشناسان شرکت ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده انحصاری برند معتبر و استرالیایی ATP SCIENCE در ایران بهره مند شوید.

پروتئین کلاژن را بیشتر بشناسیم؟

پروتئین کلاژن را بیشتر بشناسیم؟
پروتئین کلاژن را بیشتر بشناسیم؟

پروتئین کلاژن در اصل یک ماده سفید و لزج مانند است که می تواند تاثیرات بسیار مفیدی در بافت های مختلف بدن از جمله بافت عضلانی، استخوانی و پوست بدن داشته باشد.

این تاثیرات می تواند به ما کمک کند که بتوانیم به راحتی برای مشکلات مختلفی از جمله زخم ها و آسیب های عضلانی و مفصلی از این پروتئین استفاده کنیم. چرا که این پروتئین می تواند در درمان این آسیب ها نقش موثری داشته باشد.

پروتئین کلاژن به راحتی جذب بدن می شود

پروتئین کلاژن به راحتی جذب بدن می شود. در واقع این پروتئین ترکیبی کاملا شکننده دارد اما بعد از شکستن نیز می تواند مجددا جذب بدن شود. به همین منظور در ترمیم بافت های مختلف بدن، این پروتئین نقشی حیاتی بازی می کند.

یک موضوع مهم که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند، همین است که این پروتئین تنها در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت پوستی موثر نیست، بلکه می تواند در موارد بیشتری تاثیر داشته باشد.

امروزه بسیاری از شرکت های فعال در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست نیز به این موضوع رسیده اند که بهتر است به کلاژن توجه بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم از پست مکمل پروتئین Noway Bodybalance HCP Protein دیدن کنید.

 

عموما در محصولات آرایشی و بهداشتی که می توانند در مراقبت های پوستی نیز استفاده شوند، از کلاژن استفاده می شود

عموما در محصولات آرایشی و بهداشتی که می توانند در مراقبت های پوستی نیز استفاده شوند، از کلاژن استفاده می شود. این موضوع حتی از طریق روش هایی مانند مزونیدلینگ و یا میکرونیدلینگ نیز امکانپذیر است و می توان به راحتی با این تکنیک ها نیز از کلاژن استفاده کرده تا در درمان زخم ها و مشکلات و اسکارهای پوستی نیز با کمک این ماده نتیجه بگیریم.

به طور کلی این ماده می تواند موثرتر از آنچه فکر می کنیم، باشد. چرا که در گستره وسیعی از محصولات درمانی و مراقبتی از آن استفاده می شود

و امروزه ورزشکاران نیز می توانند با کمک مکمل هایی مانند مکمل JOLT که یکی از بهترین مکمل ها در افزایش کلاژن بدن است، سطح این پروتئین را در بدن افزایش بدهند تا نتیجه بهتری در استفاده از این پروتئین برای آن ها به وجود بیاید. البته باید در نظر بگیریم که تنها پروتئین کلاژن نیست که برای ما مهم است، بلکه باید به نقش تاندون ها نیز توجه شود.

چرا که تاندون ها هم نقش بسیار مهمی در عملکرد ورزشکاران دارند و توجه به تاندون ها به عنوان بخشی از اندام های حرکتی و بافت مفاصل بدن می تواند برای ما مفید باشد.

به همین منظور در ادامه، قصد داریم تا بیشتر در خصوص تاندون ها، مکمل های ورزشی و موارد بیشتر صحبت کنیم.

نقش تاندون ها و اهمیت آن ها

نقش تاندون ها و اهمیت آن ها
نقش تاندون ها و اهمیت آن ها

تاندون ها یکی از موثرترین بخش های بدن و دستگاه حرکتی و عضلانی هستند اما باید نقش آن ها را بیشتر در نظر بگیریم. چرا که تاندون ها می توانند کمک بسیار بزرگی به ورزشکارانی که تمرینات ورزشی سخت و تحرک زیاد دارند، داشته باشد.

این موضوع با تقویت کردن تاندون ها روشن تر و مشخص تر می شود و به همین منظور هم تقویت تاندون ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تاندون ها یک وظیفه بسیار مهم دارند و آن هم اتصال عضلات به استخوان هاست.

بافت عضلانی و متصل کردن آن به بافت استخوانی از وظایفی است که تاندون ها دارند

بافت عضلانی و متصل کردن آن به بافت استخوانی از وظایفی است که تاندون ها دارند و باید حتما به این موضوع توجه شود. چرا که تکان دادن استخوان ها در عضلات اتفاق می افتد و این موضوعی است که برای ورزشکاران، به خصوص کسانی که ورزش های سنگین مانند بدنسازی حرفه ای انجام می دهند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

برخی از ورزشکاران هستند که در اثر موارد مختلفی مانند انجام ورزش های سنگین و یا آسیب های مختلفی که در طول انجام حرکات ورزشی ممکن است به بدن وارد شود، دچار پارگی یا مشکلات مختلف در زمینه تاندون ها می شوند. این موضوع اما می تواند به راحتی با کمک مواردی مانند افزایش سطح کلاژن تاندون ها برطرف شود.

این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به تقویت تاندون ها کند و شما می توانید با کمک کلاژن بالا، تاندون های خود را تقویت کنید تا از آسیب های این چنینی در طول ورزش کردن و انجام تمرینات ورزشی جلوگیری کنید.

پیشگیری کردن از آسیب

همواره این توصیه جدی گرفته شده است که پیشگیری کردن از آسیب به خصوص در فعالیت های ورزشی، اهمیت بسیار زیادی دارد تا این که بخواهید برای ترمیم بافت اقدام کنید.

این آسیب ها گاها آن قدر می تواند جدی باشد که فرد از انجام فعالیت ورزشی در آینده نیز باز داشته می شود. به همین منظور هم باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم تا از بروز این مشکلات به شکلی که می بینیم، جلوگیری کنیم.

راه های زیادی نیز برای کلاژن و افزایش سطح کلاژن بدن وجود دارد که یکی از اصلی ترین این راه حل ها، استفاده از مکمل برای تقویت کلاژن تاندون می باشد. در ادامه در خصوص این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد و به مکمل ها و نقش و عمکلرد آن ها بیشتر اشاره خواهیم کرد.

چرا مکمل برای ورزش کردن لازم است؟

چرا مکمل برای ورزش کردن لازم است؟
چرا مکمل برای ورزش کردن لازم است؟

گفتیم که استفاده از مکمل برای ورزشکاران اهمیت بسیار زیادی دارد و تقریبا همه ورزشکاران به استفاده از مکمل می پردازند. مکمل بخش مهمی از آسیب ها و معضلات مختلف جسمی ورزشکاران را برطرف کرده و یا از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

همچنین باید در نظر بگیریم که تقویت کردن عضلات  و بافت استخوانی و همچنین تقویت کردن اندام های حرکتی مانند تاندون ها اهمیت زیادی دارد و به همین منظور هم باید بدانیم که مکمل برای ورزش کردن، یک نقش مهم و اساسی دارد و باید به آن توجه شود. این تقویت کردن می تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت برنامه و تمرینات ورزشی افراد داشته باشد.

انواع مکمل پروتئین ؛ معرفی انواع و بهترین مکمل پروتئین را بشناسید.

عملکرد بهتر در تمرینات ورزشی 

تقریبا هر فردی که می خواهد در تمرینات ورزشی خود عملکرد بهتری داشته باشد، باید حتما توجه کردن به استفاده از مکمل های ورزشی را در اولویت خود قرار بدهد.

مکمل های ورزشی معمولا برای این موضوع بیشتر لازم و ضروری هستند که فرد ورزشکار در کنار تغذیه ای که دارد، از این مکمل ها برای تهیه مواد آلی مورد نیاز بدن خود استفاده کند.

در واقع اگر بدن، مواد مورد نیاز خود از قبیل پروتئین های مختلف را دریافت نکند، قطعا در طول انجام تمرینات ورزشی، با مشکلات مختلفی مواجه می شویم.

این تمرینات نیازمند سوخت و ساز در بدن هستند

چرا که این تمرینات نیازمند سوخت و ساز در بدن هستند و باید مواد مختلفی در بدن سوخته و صرف استفاده بدن برای تامین انرژی و مواد اولیه مورد نیاز شود و طبیعتا این موضوع بدون کمک مکمل ها به عنوان راه حل جانبی امکانپذیر نیست.

توصیه ما این است که در کنار استفاده از مکمل، مواردی مانند استفاده از مواد غذایی مناسب را هم در نظر بگیریم. در ادامه در خصوص این موضوع و نقش و اهمیت تغذیه در کنار مکمل نیز خواهیم پرداخت و موضوع کلاژن سازی و اهمیت آن را باید در اولویت خود قرار بدهیم.

نقش و اهمیت تغذیه در کنار مکمل ها برای کلاژن سازی تاندون

نقش و اهمیت تغذیه در کنار مکمل ها برای کلاژن سازی تاندون
نقش و اهمیت تغذیه در کنار مکمل ها برای کلاژن سازی تاندون

تغذیه در کنار استفاده از مکمل ها اهمیت بسیار زیادی دارد و برای کلاژن سازی تاندون نیز مفید است. شاید توجه کرده باشید که امروزه بسیاری از ورزشکاران به برنامه غذایی مخصوصی نیز دسترسی دارند و از این برنامه غذایی استفاده می کنند تا بتوانند به بهتر شدن عملکرد ورزشیشان کمک کنند.

مکمل ها شاید در نگاه اول جزئی از برنامه غذایی محسوب نشوند

برخی از این موارد شامل استفاده از مکمل ها نیز می شود. مکمل ها شاید در نگاه اول جزئی از برنامه غذایی محسوب نشوند اما باید بدانید که استفاده کردن از مکمل بدون داشتن برنامه غذایی راه اشتباهی است.

چرا که برخی مکمل ها تاثیراتی در سیستم گوارش افراد دارند که باید حتما با غذای مناسب و تغذیه خوب به هضم این مکمل ها و همچنین بهبود عملکرد آن ها کمک کنیم.

اگر ما به دنبال استفاده از مکمل برای افزایش کلاژن تاندون ها هستیم، باید این موضوع را بدانیم که این مکمل ها تاثیراتی به مراتب بیشتر و بالاتر نیز می توانند برای بدن ورزشکار داشته باشند، تنها به این شرط که فرد ورزشکار از تغذیه مناسب بهره مند شود.

اگر به عنوان یک ورزشکار حرفه ای تغذیه مناسبی نداشته باشید، یقینا استفاده از مکمل نیز بی فایده خواهد بود

شما اگر به عنوان یک ورزشکار حرفه ای تغذیه مناسبی نداشته باشید، یقینا استفاده از مکمل نیز بی فایده خواهد بود چرا که تاثیرات مکمل آن طور که باید در بدن شما دیده نمی شود. به این دلیل که بدن شما آن انرژی لازم را از تغذیه دریافت نکرده است.

همچنین باید بدانیم که برخی مواد غذایی هستند که دقیقا همسو با مکمل ها همان وظیفه را بر عهده دارند که مکمل انجام می دهد.

این مواد غذایی با درصدی کمتر و سرعت آهسته تر می توانند به تولید مواد مورد نیاز بدن کمک کنند

این مواد غذایی با درصدی کمتر و سرعت آهسته تر می توانند به تولید مواد مورد نیاز بدن کمک کنند و یا پروتئین های مورد نیاز بدن را تامین کنند.

اما در سطحی کمتر از مکمل ها در حالی که یک مکمل می توانند به این موضوع کمک بیشتری بکند و پروتئین های بدن را به میزان بیشتری  تامین کند.

با همه این موارد، همسو بودن این دو و همچنین استفاده از یک تغذیه مناسب با همان مسیری که مکمل طی می کند، می تواند موثر باشد.

مشاوره با کارشناسان شرکت ترندان اسپرت

توصیه می کنیم که حتما برای این که تاثیری بیشتر از مکمل های خودتان دریافت کنید، با کارشناسان حرفه ای مانند کارشناسان شرکت ترندان اسپرت مشاوره داشته باشید و یا از مربی خود بخواهید که برنامه غذایی مناسب را با مکملی که دریافت می کنید در اختیار شما قرار بدهد.

ATP SCIENCE

موسسه بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده برند معتبر ATP SCIENCE می باشد.در ادامه در این خصوص که چه نکاتی را باید در تهیه مکمل ها در نظر بگیریم، بیشتر صحبت خواهیم کرد

چرا که این مسئله یکی از ایرادات اصلی خریداران مکمل های مختلف محسوب می شود که بدون توجه به نکات مختلف، تنها به خرید یک مکمل که به آن ها پیشنهاد شده می پردازند و ممکن است در این مسیر، مشکلات بیشتری برای آن ها پیش بیاید.

به همین منظور هم تمرکز ما در ادامه مطلب بر نکات مختلف در خصوص هزینه مکمل ها، فروشنده معتبر برای خرید مکمل، نکات مختف در خصوص خرید مکمل و شناخت مکمل اصلی و تقلبی از هم می باشد.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در این خصوص هستید تا آگاهی بیشتری داشته باشید، می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چه نکاتی را باید در تهیه مکمل در نظر بگیریم؟

چه نکاتی را باید در تهیه مکمل در نظر بگیریم؟
چه نکاتی را باید در تهیه مکمل در نظر بگیریم؟

نکات مختلفی در خصوص تهیه مکمل وجود دارد که برای همه ما اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از این نکات می تواند به ما کمک کند که بتوانیم شناخت بهتری از مکمل های غذایی داشته باشیم.

این موضوع در اصل زمانی که افراد برای خرید یک مکمل اقدام می کنند، مورد نیاز است. چرا که بسیاری از افراد بدون شناخت اولیه و یا بدون شناخت چگونگی انتخاب یک مکمل مناسب، برای خرید کردن مکمل ها اقدام می کنند که در نهایت این موارد می تواند مشکلات بیشتری برای سلامتی افراد ایجاد کند.

هر فردی که می خواهد در برنامه ورزشی خود موفق شود، لازم است که به نکات ریز و درشتی توجه کند

هر فردی که می خواهد در برنامه ورزشی خود موفق شود، لازم است که به نکات ریز و درشتی توجه کند که غالبا مربوط به تغذیه و استفاده از مکمل ها می شود.

چرا که این موضوع در کنار تمرین اصولی و صحیح و مداوم، یک مسئله حیاتی است که تاثیرات جدی برای هر فردی خواهد داشت.

امروزه استفاده کردن از مکمل ها رایج است

امروزه استفاده کردن از مکمل ها رایج است اما باید بدانیم که همین رایج بودن هم باعث شده است که مارک ها و برندهای مختلفی از مکمل ها در بازار وجود داشته باشد که همه آن ها ارزش غذایی لازم را ندارند و یا کیفیتی که مورد انتظار است، در همه برندها وجود ندارد.

این موضوع کاملا جدای از مکمل های تقلبی موجود در برخی از فروشگاه هاست که کاملا مشکلات جدی برای هر فردی ایجاد می کند. جدای از این که هزینه های گزافی نیز برای خرید آن ها باید پرداخته شود.

یکی از مواردی که در خرید مکمل باید به آن توجه کنیم، داشتن شناخت کافی از برندی است که مکمل آن را می خواهیم تهیه کنیم. این که این برند را بشناسیم، می تواند خود برای ما یک بُرد اساسی باشد.

شما با شناخت داشتن از برند، هم می توانید میزان مصرف مکمل را تخمین بزنید

چرا که شما با شناخت داشتن از برند، هم می توانید میزان مصرف مکمل را تخمین بزنید، هم با اطمینان خاطر بیشتری از دستور مصرف مکمل استفاده کنید و هم این که می توانید محصولات اصلی و تقلبی را از هم تشخیص بدهید.

پیشنهاد ما به شما، تهیه مکمل از شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده انحصاری برند ATP SCIENCE می باشد. اما بعد از این که برند مورد نظر را مشخص کردید، باید به سراغ فروشنده معتبر بروید.

فروشنده نیز نقش مهمی دارد چرا که یک فروشنده معتبر می تواند هم به شما راهنمایی خوب در این زمینه ارائه بدهد و هم می تواند محصولات اصلی و معتبر را در اختیار شما قرار بدهد و شما از مسئولیت پذیری و تعهدی که فروشنده در قبال محصولات خود به شما ارائه می دهد، با اطمینان خاطر بیشتری استفاده می کنید. موضوع بعدی که غالبا به آن توجه نمی شود، به انتخاب مکمل بر می گردد.

بهترین مکمل برای هر فرد، مکملی است که به رشته ورزشی و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد

ما گفتیم که بهترین مکمل برای هر فرد، مکملی است که به رشته ورزشی و همچنین به مورد مصرف بستگی دارد. به این معنا که شما باید بدانید دقیقا مکمل را در چه موردی مصرف می کنید و چرا به سمت استفاده از این مکمل خاص رفته اید. این موضوع مهم است.

چرا که برخی افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، به استفاده کردن از مکمل هایی می پردازند که برای آن ها لازم نیست و یا حتی ممکن است مشکلات بیشتری نیز برای آن ها ایجاد کند که همین موضوع باعث شده است که استفاده از مکمل مناسب پیش از هر چیز در اولویت باشد و شما باید سعی کنید با توجه به نیازی که دارید، یک مکمل خوب را انتخاب کنید.

مشورت کردن با مربی و افراد حرفه ای

در این خصوص البته مشورت کردن با مربی و افراد حرفه ای و کارشناس در این زمینه لازم و ضروری است و پیش از هر چیز باید این موضوع را دراولویت برنامه های خودتان قرار بدهید.

بعد از همه این موارد، انتخاب کردن یک مکمل اصلی، موضوع مهمی است که در رابطه با آن در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد تا بتوانیم مکمل های اصلی و تقلبی را بشناسیم.

مکمل های اصلی و  تقلبی چگونه شناخته می شوند؟

مکمل های اصلی و  تقلبی چگونه شناخته می شوند؟
مکمل های اصلی و  تقلبی چگونه شناخته می شوند؟

شناخت مکمل های اصلی و تقلبی برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شناخت مکمل هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، به این دلیل برای ما مهم است که بسیاری از شرکت ها متاسفانه اقدام به تولید مکمل های تقلبی می کنند که این مکمل ها در نهایت آسیب های جسمی و گاها جبران ناپذیری به بدن ورزشکاران وارد می کند.

لازم است که یک سری راه حل ها را در نظر بگیریم

برای جلوگیری از این منظور لازم است که یک سری راه حل ها را در نظر بگیریم اما در نهایت اصلی ترین و مهمترین راه حلی که شما می توانید با اطمینان کافی از یک محصول استفاده کنید، این است که محصول را از فروشنده معتبری دریافت کنید.

شما می توانید با نگاهی کلی به ترکیبات مکمل، کشور سازنده، شرکت عرضه کننده و همچنین نگاه به بسته بندی مدل های اصلی و مدلی که مد نظر دارید و انجام مقایسه میان آن ها، به اصلی بودن محصول یا تقلبی بودن آن پی ببرید.

اما این موضوع را باید بدانید که برخی از مکمل های تقلبی هستند که همه این موارد در آن ها رعایت می شود و گاها تشخیص دادن آن ها دشوار بوده و می تواند باعث شود که فرد با اطمینان خاطر از این محصولات استفاده نکند. به همین منظور هم لازم است که همان ابتدا از یک فروشنده معتبر خریداری شود.

خوشبختانه مکمل های شرکت ATP SCIENCE در کشور ما توسط نماینده رسمی و انحصاری عرضه می شود

خوشبختانه مکمل های شرکت ATP SCIENCE در کشور ما توسط نماینده رسمی و انحصاری عرضه می شود. این خود باعث می شود که شما در تهیه مکمل های برند ATP SCIENCE دچار مشکل خاصی نباشید.

شما می توانید به راحتی از مکمل هایی که برند مطرح ATP SCIENCE تولید می کند، با خریداری از شرکت ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی این برند استفاده کنید.

نماینده رسمی این برند در کشور ما شرکت ترندان اسپرت است

نماینده رسمی این برند در کشور ما شرکت ترندان اسپرت است که یکی از بهترین ها در عرضه مکمل های مختلف ورزشی است و به عنوان یک نماینده رسمی، می تواند بهترین و اصلی ترین مکمل ها را به شما ارائه کرده و شما می توانید با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات این شرکت استفاده کنید.

شرکت ترندان اسپرت با عرضه محصولات به مشتریان بسیار زیاد در طول سال ها فعالیت، باعث شده است که رضایت بالای مشتریان جلب شده و در نهایت این شرکت به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل شود.

به همین منظور هم ما به شما توصیه می کنیم که خرید محصولات ATP SCIENCE و به خصوص مکمل JOLT برای افزایش کلاژن تاندون را حتما از طریق شرکت ترندان اسپرت انجام بدهید.

این شرکت با عرضه انواع مکمل ها با بهترین قیمت و ارائه مشاوره توسط افراد حرفه ای در رابطه با محصولات این برند، یک راهنمای خوب، مطمئن و به صرفه برای شما خواهد بود.

در پایان توصیه می کنیم، بهترین مکمل برای جلوگیری از ریزش عضلات و بهترین مکمل برای افزایش قدرت و استقامت را مطالعه کنید.

https://cutt.ly/e0lLRv6

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.