محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

پروتئین وی ایرانی یا خارجی

پروتئین وی ایرانی یا خارجی

Table of Contents

در این مقاله به بررسی انتخاب پروتئین وی ایرانی یا خارجی می پردازیم.

امروزه استفاده از انواع مواد مغذی و معدنی جزء مسائل بسیار مهم می باشد. سلامتی انسان در گرو مصرف مواد غذایی مختلف می باشد.

بسیاری از افراد با استفاده از مکمل های غذایی، اقدام به دریافت یک سری از مواد معدنی می کنند. این موضوع به خصوص در بین ورزشکاران رایج است که با استفاده از چنین مکمل هایی، هدف هایی را در سر دارند.

یکی از مکمل های رایج در بین عموم مردم، پروتئین وی است. پروتئین وی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین مکمل های غذایی در بین عموم مردم به خصوص ورزشکاران می باشد.

پروتئین وی را علاوه بر ورزشکاران، افراد عادی هم می توانند مصرف کنند، زیرا دارای خواص متعددی می باشد و مزیت هایی را در پی دارد. سوالی که در ذهن بسیاری از افراد پدید می آید، این است که پروتئین وی را از کجا تهیه کنیم و از کدام برند استفاده کنیم تا بتوانیم به هدفی که می خواهیم، دست پیدا نماییم.

پروتئین آب پنیر نوعی پروتئین است که از شیر به دست می‌آید و معمولاً به عنوان مکمل برای حمایت از عضله‌سازی و ریکاوری استفاده می‌شود. محصولات پروتئینی آب پنیر ایرانی و خارجی در بازار موجود است.

در انتخاب پروتئین آب پنیر ایرانی و خارجی باید به چند نکته توجه کرد:

  1. کیفیت: مهم است که یک محصول پروتئین آب پنیر مرغوب را بدون توجه به ایرانی یا خارجی بودن آن انتخاب کنید. به دنبال محصولی باشید که از نظر خلوص آزمایش شده و دارای گواهینامه شخص ثالث است، مانند NSF International یا Informed-Sport.
  2. قیمت: قیمت پروتئین آب پنیر بسته به برند، نوع و کیفیت محصول می تواند بسیار متفاوت باشد. محصولات پروتئین آب پنیر ایرانی ممکن است قیمت کمتری نسبت به محصولات خارجی داشته باشند، اما توجه به کیفیت محصول و اینکه آیا قیمت آن موجه است یا خیر، مهم است.
  3. طعم: طعم پروتئین آب پنیر بسته به نوع شیر مورد استفاده، روش فرآوری و طعم دهنده های اضافه شده می تواند از محصولی به محصول دیگر متفاوت باشد. برای یافتن محصولی که دوست دارید، ایده خوبی است که چند مارک یا طعم مختلف را امتحان کنید.
  4. آلرژی و حساسیت: اگر به شیر یا محصولات لبنی حساسیت یا آلرژی دارید، مهم است که یک محصول پروتئین آب پنیر را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. برخی از محصولات ممکن است با شیر گاوهایی که تحت درمان هورمونی یا آنتی بیوتیکی قرار نگرفته اند، یا با شیر بز یا سایر منابع ساخته شوند.

در هنگام انتخاب محصول پروتئین آب پنیر، صرف نظر از ایرانی یا خارجی بودن، تحقیق خود و انتخاب یک برند معتبر مهم است. همچنین ایده خوبی است که با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا یک متخصص تغذیه ورزشی صحبت کنید تا بهترین محصول را برای نیازها و اهداف خود تعیین کنید.

ویدئو پروتئین وی ایرانی یا خارجی

امروزه بازار رقابتی در بین فروش مکمل ها بسیار زیاد بوده و برندهای معتبر ایرانی و خارجی گوناگونی در بازار ما وجود دارد. تهیه و مصرف این مکمل از یک برند مشخص و معتبر، از اهمیت زیادی برخوردار است و طبیعتا با هزینه ای که پرداخت می کنیم، مایل هستیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم.

به همین دلیل است که مهمترین سوالی که در بین افراد رخ می دهد، این است که پروتئین وی ایرانی یا خارجی، کدام مورد مناسب تر است.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دقیق پروتئین وی بپردازیم و از خواص آن و فواید آن موارد مهمی را اشاره کنیم و به بررسی موضوع اصلی مقاله یعنی پروتئین وی ایرانی یا خارجی خواهیم پرداخت و مقایسه های مختلفی را در باب این موضوع انجام می دهیم تا بتوانیم کمکی به افراد نماییم.

اینفوگرافیک پروتئین وی ایرانی یا خارجی

اینفوگرافیک پروتئین وی ایرانی یا خارجی
اینفوگرافیک پروتئین وی ایرانی یا خارجی

در حال حاضر یکی از بهترین برندهای مربوط به تولید مکمل های غذایی، برند ATP می باشد که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نمایندگی رسمی این شرکت در ایران است و شما با تهیه محصولات این شرکت، می توانید از مزیت های آن بهره مند شوید.

یکی از نکات جالب توجه در خصوص برند ATP این است که در محصولات پروتئینی و مکمل های شرکت ATP، به جای پروتئین وی از مکمل کلاژن استفاده شده است که می تواند بهتر و نتیجه بخش تر باشد که ما در این مقاله به این موضوع مهم هم خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می کنیم از پست مکمل پروتئین Noway Bodybalance HCP Protein دیدن کنید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

مکمل پروتئین وی چیست؟

پروتئین وی ایرانی یا خارجی

پروتئین وی خارجی چیست؟

پروتئین وی ایرانی چیست؟

کیفیت پروتئین وی در نمونه های ایرانی و خارجی چگونه است؟

تفاوت قیمتی پروتئین وی ایرانی یا خارجی در چه اندازه ای می باشد؟

مکمل پروتئینی شرکت ATP چه ویژگی هایی دارد؟

نحوه خرید مکمل های پروتئینی برند ATP چگونه است؟

انوع مختلف پروتئین وی کدامند؟

انواع پروتئین وی براساس روش‌های پردازش کدامند؟

بهترین طعم پروتئین وی چه طعمی است؟

خواص مکمل کلاژن برند ATP چیست؟

نتیجه گیری

بهترین مکمل برای حجم خشک

مکمل پروتئین وی چیست؟

مکمل پروتئین وی چیست؟
مکمل پروتئین وی چیست؟

همان طور که در مقدمه مقاله گفته شد، پروتئین وی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع مکمل های غذایی برای افراد عادی و ورزشکاران می باشد و به خصوص اغلب ورزشکاران پرورش اندام و بدنساز، برای ساخت و افزایش عضلات خود، از این مکمل استفاده می کنند. حال می خواهیم بدانیم که پروتئین وی چیست و چه ساختاری دارد؟

در ابتدا به این مسئله بپردازیم که پروتئین وی در واقع پروتئین آب پنیر محسوب می شود که اگر بخواهیم به ماهیت آن اشاره کنیم، باید بگوییم که شیر از دو نوع پروتئین کازئین و آب پنیر تشکیل شده است که برای تهیه پروتئین وی، کازئین از آب پنیر جدا می شود و آب پنیر به جا مانده از شیر، تبدیل به پروتئین وی می شود.

حال این که چرا از آب پنیر برای ساخت این مکمل استفاده می شود، باید گفت که پروتئین آب پنیر، پروتئین کاملی محسوب می شود و از اسیدآمینه های شاخه دار تشکیل شده است که می تواند تاثیر زیادی در بدن داشته باشد که مهمترین آن، ساخت عضلات حجیم تر می باشد.

همچنین پروتئین آب پنیر دارای لاکتوز بسیار کمی است. ترکیبات موجود در پروتئین وی عبارتند از: بتا-لاکتوگلوبولین، آلفا لاکتالبومین، آلبومین و ایمونوگولین‌ها که هر کدام نقش مهمی را در بدن ایفا می کنند.

پروتئین وی برای ورزشکاران از اهمیت زیادی برخوردار است

پروتئین وی برای ورزشکاران از اهمیت زیادی برخوردار است و ترکیبات آن باعث کاهش خستگی در تمرینات ورزشی می شود و همچنین افراد عادی که دچار کمبود پروتئین هستند، می توانند از پروتئین وی استفاده کنند و در کنار سایر مواد غذایی، از مکمل پروتئین وی برای جبران کمبود پروتئین خود از آن بهره ببرند.

پروتئین وی را می توان به عنوان پروتئین زود هضم نامید و همین مورد می تواند مزیت محسوب شود و مشکلات گوارشی و … را به وجود نخواهد آورد.

پروتئین وی از انواع مختلفی تشکیل شده است که در این مقاله به آن پرداخته می شود. اما در ابتدا می خواهیم بررسی کنیم که پروتئین وی ایرانی یا خارجی، کدام مورد بهتر است و آیا می توان تفاوتی را در آن ها شاهد بود یا خیر.

لازم به توضیح است که یکی از محصولات بسیار معتبر و کارساز در زمینه تامین پروتئین های بدن، مربوط به مکمل های پروتئینی برند ATP می باشد که شرکت ترندان اسپرت، تنها نمایندگی رسمی آن را در ایران دارد و جزو برندهای بسیار معتبر محسوب می شود.

جالب است بدانید که در محصولات این شرکت، از پودر کلاژن به جای پروتئین وی استفاده شده است که خواص و مزیت های بیشتری را نسبت به پروتئین وی دارد که ما در این مقاله به این موضوع و معرفی و مزیت های این محصول خواهیم پرداخت.

پروتئین وی ایرانی یا خارجی

پروتئین وی ایرانی یا خارجی
پروتئین وی ایرانی یا خارجی

حتما این سوال در ذهن بسیاری از افراد علاقه مند به مصرف پروتئین وی به وجود آمده است که آیا پروتئین وی ایرانی بخریم یا مکمل خارجی استفاده کنیم که این موضوع می تواند یکی از مهمترین موضوعاتی باشد که ذهن چنین افرادی را درگیر می کند.

از آنجایی که پروتئین وی دارای خواص بسیار زیادی می باشد و جزو پرفروشترین و محبوب ترین مکمل های غذایی در ایران به شمار می رود، اهمیت مسئله برند مکمل بسیار بالاست تا بتوان نتیجه دلخواه را به دست آورد.

در ابتدا باید بگوییم که پروتئین وی ایرانی یا خارجی هر دو می توانند مناسب باشند و این باور که حتما پروتئین وی خارجی بهتر است و پروتئین وی ایرانی کیفیت خاصی ندارد، کاملا اشتباه است.

زیرا برندهای معتبری در ایران وجود دارند که اقدام به تولید انواع مکمل های پروتئینی و … می کنند که می تواند از نظر کیفیت و کارایی با مکمل های خارجی برابری کند. یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار گیرد، بحث هزینه و بودجه ای است که برای خرید مکمل کنار می گذاریم.

از آنجایی که مکمل های خارجی از خارج از کشور و توسط ارز وارد ایران می شود، می تواند گران تر از مکمل های داخلی باشد

از آنجایی که مکمل های خارجی از خارج از کشور و توسط ارز وارد ایران می شود، می تواند گران تر از مکمل های داخلی باشد و طبیعتا این تفاوت قیمت می تواند تاثیر زیادی در تصمیم گیری ما داشته باشد.

از طرف دیگر در خصوص پروتئین وی ایرانی یا خارجی، باید گفت که پروتئین وی خارجی می تواند توسط افرادی ناشناس وارد ایران شود و یا به صورت فله ای وارد شود که طبیعتا هیچ برند مشخص و معتبری را ندارد و در ایران به شکل مکمل های خارجی بسته بندی می شود و به افراد فروخته می شود.

اما مکمل های ایرانی را می توان مطمئن بود که کاملا به صورت بهداشتی و اصولی ساخته شده است. بنابراین چنین مسائلی می تواند در این زمینه که کدام پروتئین وی بهتر است، موثر باشد.

از آنجایی که در ایران مکمل های خارجی از بازار بیشتری برخوردار است، بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید به نام برند توجه شود و تحقیقات لازم انجام گردد.

یکی از معتبرترین برندهای مکمل های پروتئینی، برند ATP می باشد

یکی از معتبرترین برندهای مکمل های پروتئینی، برند ATP می باشد که با تولید پودر کلاژن که بهتر از پروتئین وی می باشد، می توان از مزیت های این مکمل ها بهره مند شد.

نکته حائز اهمیت این است که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نمایندگی انحصاری و رسمی این برند معتبر در ایران می باشد که شما می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، از انواع محصولات معتبر برند ATP دیدن نمایید.

حال در ادامه مقاله پروتئین وی ایرانی یا خارجی، به تعریف جداگانه پروتئین وی خارجی و ایرانی خواهیم پرداخت.

پروتئین وی خارجی چیست؟

پروتئین وی خارجی چیست؟
پروتئین وی خارجی چیست؟

پروتئین وی خارجی یکی از محبوب ترین مکمل های غذایی در کشور ما می باشد که مورد تقاضای بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران می باشد.

به باور بسیاری از افراد، پروتئین وی خارجی به مراتب بهتر از پروتئین وی ایرانی است که ما در مورد قبلی مقاله گفتیم که نمی توان تفاوتی در کیفیت ایرانی یا خارجی بودن آن پیدا کرد و در صورتی که از یک برند معتبری چه ایرانی و چه خارجی خریداری شود، می توان کیفیت مناسب و خوبی را از هر دو انتظار داشت.

این نکته را باید گفت که پروتئین وی خارجی، برای ورود به ایران با محدودیت هایی همراه است و تعداد اندکی از برندهای بسیار معتبر وارد کشور ایران می شود و طبیعتا برای خرید آن لازم است تا تحقیقات لازم در خصوص برند تولید کننده به دست آورد تا از خرید محصول خود مطمئن باشیم.

همان طور که در این مقاله گفته شد، یکی از بهترین برندهای خارجی مکمل های بدنسازی در ایران، برند ATP می باشد که در واقع یک برند استرالیایی است.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نمایندگی معتبر و رسمی این شرکت در ایران است و با تهیه محصولات آن به خصوص پودر کلاژن ATP که جایگزین پروتئین وی می باشد، می توان از فواید آن بیشتر از پروتئین وی بهره مند شد.

پروتئین وی ایرانی چیست؟

پروتئین وی ایرانی چیست؟
پروتئین وی ایرانی چیست؟

در طی سالیان اخیر، در کشور م، کارخانجات تولیدی مکمل های غذایی و پروتئینی افزایش یافته است که از نظر تولید مکمل های ورزشی، کیفیت مشابهی با برندهای خارجی دارد.

در صورتی که پروتئین وی ایرانی از برند معتبری باشد، می توان با مصرف آن فواید زیادی را به دست آورد و از مزیت های آن بهره مند شد. بسیاری از شرکت های وارد کننده مکمل های خارجی، در زمینه تولید محصولات داخلی هم موفق بوده اند و توانسته اند سهم زیادی از بازار ایران را از آن خود کنند.

مورد مهمی که باید در خصوص پروتئین وی ایرانی توجه کرد، مواد اولیه آن و فرمولاسیون آن می باشد که عموما اکثریت برندهای داخلی از فرمولاسیون کشورهای معتبر در زمینه مکمل های ورزشی استفاده می کنند.

به صورت کلی باید گفت که پروتئین وی ایرانی یا خارجی از برندهای معتبر، کیفیتی مشابه دارند. یکی از بهترین برندهای مربوط به مکمل های پروتئینی، برند ATP می باشد که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، نمایندگی احصاری و رسمی آن را در ایران بر عهده دارد.

مزیت اصلی این برند، این است که به جای تولید پروتئین وی، اقدام به تولید پودر کلاژن کرده است که پروتئین سرشاری دارد و به نوعی بهتر از پروتئین وی می باشد که می توان با مصرف آن، به هدف مورد نظر دست پیدا کرد.

کیفیت پروتئین وی در نمونه های ایرانی و خارجی چگونه است؟

کیفیت پروتئین وی در نمونه های ایرانی و خارجی چگونه است؟
کیفیت پروتئین وی در نمونه های ایرانی و خارجی چگونه است؟

در بخش هایی از مقاله در خصوص کیفیت پروتئین وی ایرانی یا خارجی گفته شد که از نظر کیفیتی، تفاوت خاصی را نمی توان مشاهده کرد.

در برخی از برندهای خارجی از جمله برند ATP که از یک فرمولاسیون قوی ساخته شده است و در واقع پودر کلاژن است، کیفیت خروجی آن به مراتب بسیار بالاتر از برندهای ایرانی می باشد که به تولید پروتئین وی پرداخته اند.

زیرا ساز و کار ساخت آن و مواد اولیه آن، بهتر از پروتئین وی می باشد. اما نمی توان از کیفیت محصولات ایرانی هم چشمپوشی کرد و در واقع اگر فردی اقدام به خرید پروتئین وی ایرانی از یک برند معتبر کند، می تواند از کیفیت آن بسیار راضی باشد و بسیاری از ورزشکاران حرفه ای بدنسازی نیز از کیفیت محصولات ایرانی راضی بوده اند.

نمی توانیم از نظر کیفیتی به پروتئین وی ایرانی، ایرادی بگیریم

به همین دلیل نمی توانیم از نظر کیفیتی به پروتئین وی ایرانی، ایرادی بگیریم و همیشه مورد توجه پزشکان و متخصصان علوم تغذیه هم بوده است و طی آزمایشات صورت گرفته، پروتئین وی ایرانی در واقع توانسته است کیفیت و کارایی برندهای معتبر خارجی را داشته باشد.

اما به صورت کلی نتیجه بخش بودن مکمل پروتئینی، بستگی به نوع مواد اولیه و ساز و کار ساخت و تولید آن دارد.که شرکت ATP توانسته است در زمینه تولید انواع مکمل، موفقیت های بیشتری کسب کند و با تولید مکمل های کلاژن ساز، کیفیت بیشتر و نتیجه بخشی بیشتری را به مصرف کنندگان به خصوص ورزشکاران ارائه دهد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این شرکت معتبر استرالیایی در ایران می باشد.

تفاوت قیمت پروتئین وی ایرانی یا خارجی چقدر است؟

تفاوت قیمت پروتئین وی ایرانی یا خارجی چقدر است؟
تفاوت قیمت پروتئین وی ایرانی یا خارجی چقدر است؟

اهمیت مصرف پروتئین وی در بین ورزشکاران بسیار بالاست و علاوه بر ورزشکاران، بسیاری از افراد عادی برای حل معضلات و مشکلات خود اعم از کمبود پروتئین و …، از مکمل پروتئین وی استفاده می کنند.

یکی از نکاتی که در خصوص پروتئین وی ایرانی یا خارجی مد نظر قرار می گیرد، مبحث قیمت آن می باشد. پروتئین وی خارجی از برندهای معتبر، از خارج کشور وارد ایران می شود و طبیعتا با ارز خارجی وارد خواهد شد و به دلیل نوسانات ارزی در کشور ما، می توان گفت که ثبات قیمتی در این زمینه وجود ندارد و همچنین هزینه بیشتری را نسبت به پروتئین وی ایرانی خواهد طلبید.

اگر فردی بتواند برندی بسیار معتبر را از خارج از کشور تهیه کند، طبیعتا هزینه بیشتری را باید به نسبت پروتئین وی ایرانی پرداخت کند

اگر فردی بتواند برندی بسیار معتبر را از خارج از کشور تهیه کند، طبیعتا هزینه بیشتری را باید به نسبت پروتئین وی ایرانی پرداخت کند و تعرفه های گمرکی و مالیات و …، شامل حال این قضیه می شود.

اما در خصوص پروتئین وی ایرانی که در داخل کشور ساخته می شود، هزینه های تولید و پخش و مصرف آن به مراتب کمتر از پروتئین وی خارجی می باشد و نیازی به صرف هزینه های گزافی نیست.

اما باید به این نکته توجه کنیم که برندهای معتبر ایرانی که از فرمولاسیون خارجی برای تهیه پروتئین وی استفاده می کنند، ممکن است هزینه های بیش از حد معمول را بر محصولات خود بگذارند. اما با تمام این تفاسیر، قیمت مکمل های ایرانی کمتر از مکمل های خارجی می باشد.

مکمل پروتئینی برند ATP چه ویژگی هایی دارد؟

مکمل پروتئینی برند ATP چه ویژگی هایی دارد؟
مکمل پروتئینی برند ATP چه ویژگی هایی دارد؟

در بخش های قبلی، از مکمل های پروتئینی برند ATP گفتیم که این محصول و برند، جزو بهترین محصولات پروتئینی در ایران می باشد که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی برند ATP در ایران می باشد.

پروتئین وی به دلیل وجود پروتئین آب پنیر، منبع سرشار از پروتئین است که دارای اسیدهای آمینه و دیگر مواد اصلی تشکیل دهنده پروتئین در بدن می باشد که می تواند مفید واقع شود. اما مکمل پروتئینی برند ATP در واقع فرق اساسی با دیگر مکمل های پروتئینی دارد که این شرکت به جای تولید پروتئین وی، از کلاژن بهره می برد و اقدام به تولید مکمل کلاژن کرده است.

کلاژن ها تفاوت زیادی با پروتئین آب پنیر دارند که مهمترین آن ساختار تشکیل دهنده کلاژن است که از بافت های همبند تشکیل شده و همین موضوع می تواند کمک زیادی به ساخت عضلات و حجم بیشتر آن نماید و از آنجایی که هدف اصلی مصرف مکمل های پروتئینی، افزایش عضلات می باشد، پودر کلاژن برند ATP می تواند نتیجه بیشتری را به افراد منتقل کند.

صفحه بهترین مکمل برای حجم را ببیند.

کلاژن ها فراوان ترین نوع پروتئین در بدن انسان می باشد

کلاژن ها فراوان ترین نوع پروتئین در بدن انسان می باشد که می توان در اکثر بافت ها و اندام های بدن از جمله پوست، استخوان ها، عضلات، رگ ها، غضروف و تاندون ها و … مشاهده کرد.

وجود چنین ماده ای در بدن باعث استقامت و پایداری بیشتر بدن می شود و می توان گفت که عنصر حیاتی در بدن است. با مصرف مکمل پروتئینی کلاژن برند ATP می توان علاوه بر افزایش حجم عضلات، در سلامت و پایداری بدن از آن استفاده کرد و مزیت های درمانی بسیار زیادی را هم دارد که ما در انتهای مقاله به مزیت های استفاده از پودر کلاژن ATP می پردازیم.

همچنین مکمل کلاژن ATP خاصیت هضم سریع و جذب پذیری بیشتری نسبت به پروتئین وی دارد که می تواند منجر به اثربخشی سریع تر شود و طبیعتا در طی مدت زمانی کوتاه تر می توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد.

بنابراین می توان این موضوع را گفت که استفاده از مکمل کلاژن ATP می تواند جایگزین مناسب و بهتری به جای پروتئین وی شود. شما برای تهیه انواع مکمل این برند معتبر استرالیایی، می توانید به شرکت بازرگانی ترندان اسپرت که تنها نماینده رسمی و انحصاری برند ATP در ایران است، مراجعه نمایید.

شما در حال مطالعه مقاله پروتئین وی ایرانی یا خارجی، می باشید. لطفا از پست بهترین قرص کلاژن دیدن کنید.

نحوه خرید مکمل های پروتئینی ATP

نحوه خرید مکمل های پروتئینی ATP
نحوه خرید مکمل های پروتئینی ATP

خرید محصولات برند ATP در ایران بسیار ساده است. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، نمایندگی رسمی این برند را در کشور ما دارد.

برای مشاهده محصولات برند ATP از جمله مکمل کلاژن، می توان با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت ترندان اسپرت، اقدام به مشاهده محصولات نمود و با مطالعه ویژگی های هر یک از محصولات و مطالعه مواد اولیه آن و همچنین مزیت های استفاده از آن، می توان اقدام به خرید هر یک از محصولات این برند نمود.

از آنجایی که در کشور ما، فروشگاه های مختلفی نیز وجود دارند که می توان به صورت حضوری اقدام به خرید انواع مکمل های ایرانی یا خارجی از جمله پروتئین وی ایرانی یا خارجی، نمود، بهترین راه برای خرید محصولات برند ATP مراجعه به وبسایت رسمی شرکت ترندان اسپرت می باشد که تنها نماینده رسمی محصولات این برند در ایران است و می توان از بابت اصالت محصول و کیفیت بالای آن مطمئن بود.

حال که با مکمل کلاژن ساز برند ATP آشنا شدیم، بد نیست در خصوص انواع پروتئین وی نیز مطالبی را عنوان کنیم.

انوع مختلف پروتئین وی

انوع مختلف پروتئین وی
انوع مختلف پروتئین وی

مکمل های پروتئین وی شامل 3 دسته می باشند:

  • پروتئين وی کنسانتره
  • پروتئين وی ایزوله
  • پروتئين وی هیدرولیزه

ما در ادامه مقاله، به بررسی هر یک از انواع پروتئین وی خواهیم پرداخت:

پروتئین وی کنسانتره

یکی از انواع پروتئین وی ایرانی یا خارجی، پروتئین وی کنسانتره می باشد که حاوی پروتئین وی، قند لاکتوز و چربی می باشد. میزان درصد پروتئین آب پنیر موجود در پروتئین وی کنسانتره، متفاوت است که بین 30 الی 90 درصد خواهد بود.

در واقع پروتئین وی کنسانتره، از محبوب ترین انواع پروتئین وی می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. این نوع پروتئین وی از طعم بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن هم شده است و از نظر سالم بودن و مغذی بودن هم می توان جزو بهترین نوع پروتئین وی به حساب آورد.

پروتئین وی کنسانتره در واقع فرایند صنعتی کمتری روی آن انجام می شود و دارای مواد مغذی بیشتری است. افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند و همچنین افزایش حجم عضلات خود را خواستارند، می توانند از پروتئین وی کنسانتره استفاده کنند.

با انواع مکمل پروتئین ؛ معرفی انواع و بهترین مکمل پروتئین آشنا شوید.

پروتئین وی ایزوله

از دیگر انواع پروتئین وی که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است، پروتئین وی ایزوله می باشد. تفاوت اصلی این نوع مکمل با پروتئین وی کنسانتره، انجام فرایندهای صنعتی بیشتر روی آن می باشد و هدف از این کار، افزایش درصد پروتئین موجود در پروتئین وی ایزوله است.

در این نوع پروتئین وی، میزان چربی و کربوهیدرات آن کمتر می باشد و مقدار بیشتری پروتئین در آن وجود دارد. بنابراین افرادی که به دنبال دریافت مقدار بیشتری از پروتئین وی هستند، می توانند از پروتئین وی ایزوله استفاده کنند.

یکی از نکاتی که باید در خصوص پروتئین وی ایزوله توجه کرد، کاهش مقدار مواد مغذی در آن است و تمرکز بیشتر روی پروتئین انجام داده است و دیگر مواد معدنی موجود در آن به مراتب از کنسانتره کمتر است. به همین دلیل کاربرد پروتئین وی ایزوله، محدودتر از کنسانتره می باشد و افرادی که به دنبال افزایش حجم به صورت خشک هستند، می توانند از این نوع پروتئین وی ایرانی یا خارجی استفاده کنند.

پروتئین وی هیدرولیزه

از دیگر انواع پروتئین وی، پروتئین وی هیدرولیزه می باشد که این نوع پروتئین، تمرکز بسیار زیادی بر جذب آن در بدن دارد. این نوع پروتئین وی در واقع ساختار متفاوتی نسبت به دو نوع دیگر پروتئین وی دارد که همین مسئله باعث افزایش هضم و جذب آن در بدن شده است.

از آنجایی که آمینواسیدها مهمترین عنصر در تشکیل پروتئین می باشد، هضم و جذب آن به مراتب کندتر از باقی عناصر می باشد و در واقع هدف از تولید پروتئین وی هیدرولیزه، انجام فرایندهای بیشتری بر قسمت آمینواسیدها می باشد که آن را به ساختار کوچکتری تقسیم می کند و برای این کار، از یک آنزیم خاصی به نام پپتید استفاده می شود تا آمینواسیدها به ساختار کوچکتری تبدیل شوند تا فرایند هضم و جذب زودتری صورت گیرد.

بنابراین می توان گفت که افراد دارای مشکلات گوارشی مانند مشکلات معده، می توانند از این پروتئین وی استفاده کنند، زیرا عارضه ای را در ناحیه گوارش ایجاد نمی کند و سریعا هضم و جذب بدن می شود. بسیاری از ورزشکاران علاقه مند به استفاده از پروتئین وی، هیدرولیزه هستند و دلیل آن هم سرعت جذب بالای آن می باشد.

از نظر ترکیبات موجود در پروتئین وی هیدرولیزه، باید گفت که تفاوتی با دو نوع دیگر پروتئین وی ندارند

از نظر ترکیبات موجود در پروتئین وی هیدرولیزه، باید گفت که تفاوتی با دو نوع دیگر پروتئین وی ندارند و با مصرف پروتئین وی ایرانی یا خارجی از نوع هیدرولیزه می توان مزیت های مشابهی را از آن دریافت کرد.

با توجه به توضیحات گفته شده، متوجه شدیم که هر یک از انواع پروتئین های وی، تا چه اندازه می تواند برای بدن مفید باشد و برخی از آن ها چه مزایا و چه معایبی دارند.

ما در خصوص محصولی صحبت می کنیم که بارها در این مقاله به آن اشاره شد که مربوط به مکمل کلاژن ساز برند ATP می باشد که مهمترین خاصیت آن این است که خاصیت جذب بسیار سریعی دارد و علاوه بر وجود انواع پروتئین ها در آن، دارای مواد معدنی مختلفی می باشد که ممکن است در برخی از انواع مکمل های پروتئینی وی مشاهده نشود.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهترین انتخاب برای افرادی که چه ورزشکار هستند و یا چه افراد عادی، می تواند مکمل پروتئینی ATP باشد که شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نمایندگی رسمی این برند در ایران می باشد.

انواع پروتئین وی براساس روش‌های پردازش

انواع پروتئین وی براساس روش‌های پردازش
انواع پروتئین وی براساس روش‌های پردازش

در بخش قبلی در خصوص انواع پروتئین وی گفته شد. پروتئین وی ایرانی یا خارجی می تواند بر اساس فرایند پرازش هم دسته بندی شود. در واقع فرایند پردازش می تواند میزان ترکیبات موجود در پروتئین وی را دستخوش تغییراتی کند و همین موضوع در میزان فواید آن تاثیرگذار است. ما در ادامه به بررسی انواع پروتئین وی بر اساس روش های پردازش خواهیم پرداخت:

تبادل یونی

یکی از فرایندهای مربوط به تولید پروتئین وی، تبادل یونی می باشد که در واقع مبحث خالص سازی پروتئین وی را انجام می دهد. بر اساس پردازش تبادل یونی، پروتئین ها نیز با توجه به بار الکتریکی که دارند، از یکدیگر تفکیک می شوند. چنین فرایندی به وسیله برخی از مواد شیمیایی صورت می گیرد که می تواند فرایند پردازش را تسریع کند.

برخی از پروتئین های موجود در مواد، توسط این فرایند شیمیایی از بین خواهند رفت. زیرا پروتئین ها به این ماده شیمیایی متصل می شوند و باعث کنسانتره شدن پروتئین وی می شود.

این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است و در اصل تبادل یونی باعث می شود که میزان پروتئین موجود در مکمل بیشتر از قبل شود و در نتیجه این موضوع می تواند در عملکرد ورزشکاران و افراد عادی در ساخت عضلات موثر باشد. در تبادل یونی، میزان چربی ها و قند لاکتوز به حداقل ترین شکل ممکن می رسند.

میکروفیلتراسیون

از دیگر فرایندهای پردازشی در خصوص پروتئین وی ایرانی یا خارجی، می توان به فرایند میکروفیلتراسیون اشاره کرد که این روش پردازش بر خلاف روش تبادل یونی، از هیچ گونه مواد شیمیایی برای تفکیک پروتئین ها از دیگر مواد استفاده نمی شود و در واقع نوعی روش طبیعی به حساب می آید. این روش در واقع برای بالا بردن غلظت پروتئین استفاده می شود.

در پردازش میکروفیلتراسیون، از غشاهای سرامیکی برای جداسازی ریزترین اجزای تشکیل دهنده پروتئین استفاده می شود و غلظت پروتئین را به بیش از 90 درصد خواهد رساند.

چنین فرایندی در دماهای پایین انجام می شود. همین موضوع باعث می شود که مقداری سدیم و کلسیم در پروتئین وی وجود داشته باشد و بعد از نهایی شدن پردازش، به وسیله برخی از فیلترها، مولکول های اضافی از پروتئین جدا می شود و در نتیجه یک پروتئین وی خالص با غلظت بسیار بالا را می توان مشاهده کرد.

مکمل های پروتئینی برند ATP از فرایندهای پردازشی پیچیده ای استفاده می کند

مکمل های پروتئینی برند ATP از فرایندهای پردازشی پیچیده ای استفاده می کند و پودر کلاژن تولید شده در این شرکت تولیدی، در واقع یکی از بهترین انواع مکمل های پروتئینی محسوب می شود که علاوه بر خاصیت فراوان برای ورزشکاران، می تواند در مصارف درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت نیز به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری برند ATP در ایران می باشد که با مراجعه به وبسایت این شرکت می توانید از این برند، اطلاعات خوبی کسب کنید.

بهترین طعم پروتئین وی چه طعمی است؟

بهترین طعم پروتئین وی چه طعمی است؟
بهترین طعم پروتئین وی چه طعمی است؟

پروتئین وی می تواند در طعم های مختلفی باشد که هدف و وظیفه این کار، تغییر طعم مکمل می باشد که می تواند برای برخی از افراد، طعم اصلی پروتئین وی خوشایند نباشد.

با اضافه کردن انواع طعم دهنده های خوراکی در اندازه استاندارد، می توان طعم بسیار لذیذ و دلچسبی را از پروتئین وی دریافت کرد. همچنین این طعم دهنده ها گاهی می تواند اثرات مثبتی برای مصرف کننده داشته باشد. ما در ادامه به انواع طعم پروتئین وی ایرانی یا خارجی می پردازیم که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

طعم شکلاتی

یکی از پرطرفدارترین انواع طعم پروتئین وی، طعم شکلاتی است. کمتر کسی است که طعم شکلات را دوست نداشته باشد و اغلب افراد، مایل به مصرف انواع شکلات ها هستند.

به همین دلیل شرکت های تولید کننده پروتئین وی ایرانی یا خارجی، از طعم دهنده های شکلاتی برای طعم دهی به پروتئین وی استفاده می کنند. علاوه بر طعم مناسب آن، شکلات می تواند تاثیرات دیگری مانند کاهش استرس، افزایش انرژی، سلامت پوست و … داشته باشد.

طعم کره بادام زمینی

از دیگر طعم های محبوب در بین مصرف کنندگان پروتئین وی می توان به کره بادام زمینی اشاره کرد که علاوه بر طعم دلچسب مکمل، می تواند فواید دیگری اعم از سلامت قلب و عروق، بهبود گوارش و … داشته باشد. افرادی که به کره بادام زمینی حساسیت ندارند، می توانند اقدام به مصرف پروتئین وی ایرانی یا خارجی با طعم کره بادام زمینی نمایند.

کوکی و کرم

شاید بتوان گفت که یکی از طعم های خاص در پروتئین های وی، طعم کوکی و کرم است که می تواند مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گیرد. افرادی که به طعم های شکلاتی یا کره بادام زمینی حساسیت دارند، می توانند از طعم کوکی و کرم استفاده کنند و از طعم آن لذت ببرند.

خواص مکمل کلاژن برند ATP

خواص مکمل کلاژن برند ATP
خواص مکمل کلاژن برند ATP

حال که با انواع پروتئین وی و طعم های آن آشنا شدیم، نوبت به بررسی مسئله ای می رسد که می تواند مهم واقع شود و آن هم بررسی خواص مکمل کلاژن ساز برند ATP می باشد.

این مکمل توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین ورزشکاران پیدا کند و با توجه به خواص بیشتر آن نسبت به پروتئین وی می تواند مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد. در ادامه به برخی از خواص مکمل کلاژن ATP خواهیم پرداخت:

ثبات در وضعیت هورمون های بدن

یکی از خواص مهم مکمل کلاژن که بسیار می تواند مورد توجه قرار گیرد، این است که مصرف آن علاوه بر مفید واقع شدن در خصوص افزایش حجم عضلات، باعث ثبات در وضعیت هورمون های بدن به خصوص هورمون رشد می شود که طبیعتا این موضوع می تواند بسیار مهم باشد.

مکمل کلاژن ساز برند ATP می تواند به عنوان یک مکمل دارویی برای افرادی که مشکلات هورمونی دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

دارای اسیدهای آمینه فراوان

همان طور که گفته شد، اسیدامینه جزو عناصر اصلی تشکیل دهنده پروتئین ها می باشد و همچنین این ماده نقش مهمی در سلامت بدن و در قسمت های مختلف بدن دارد.

مکمل کلاژن در واقع منبع سرشار از انواع آمینواسیدها می باشد که می تواند نقش مهمی در بافت های بدن و بهبود آن، ترمیم استخوان ها و بافت های غضروفی و … داشته باشد.

اسیدآمینه به عنوان یک ماده بسیار با ارزش برای ورزشکاران به حساب می آید که در پروتئین وی ایرانی و خارجی هم یافت می شود. اما در مکمل کلاژن ساز ATP می توان مقدار بیشتری را از آن یافت.

موثر در جلوگیری از پیری زودرس

مکمل کلاژن یکی از بهترین مکمل های پروتئینی برای افراد مختلف در رده های سنی مختلف می باشد. در واقع یکی از اهداف اصلی تولید این نوع مکمل، این است که از پیری زودرس جلوگیری کند و در واقع خاصیت جوانسازی را دارد که می توان به وضوح روی پوست صورت مشاهده کرد.

همچنین مکمل کلاژن، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد که می تواند در جلوگیری از تخریب بافت های بدن و بافت های پوستی موثر بوده و در نتیجه می تواند پیری صورت را به تاخیر بیاندازد و افراد مسن می توانند از این مزیت مهم بهره مند شوند.

کمک به کاهش وزن افراد چاق

یکی از خواص مهم و کلیدی در خصوص مکمل کلاژن، کمک به کاهش وزن افراد چاق است. پروتئین های موجود در مکمل کلاژن و همچنین وجود اسیدآمینه و همچنین مقداری فیبر در درون آن، می تواند باعث از بین بردن چربی های موجود در بدن شود و از طرفی کمک زیادی به افزایش حجم عضلات می شود و فرایند عضله سازی را تسریع می بخشد و می تواند به صورت موازی، به کاهش وزن افراد کمک کند.

در مکمل های کلاژن، کربوهیدرات بسیار اندکی وجود دارد و همین موضوع می تواند باعث کاهش وزن شود و همچنین فیبر موجود در مکمل کلاژن می تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شود و در دفع مواد زائد بدن از جمله چربی های اضافی کمک زیادی نماید.

بنابراین می توان گفت که مکمل کلاژن می تواند تاثیر زیادی در روند چربی سوزی ورزشکاران داشته باشد و طبیعتا از پروتئین وی ایرانی یا خارجی بهتر است.

کمک به درمان بیماری سرطان

در بخش هایی از مقاله گفته شد که مکمل کلاژن می تواند علاوه بر استفاده ورزشکاران، برای بسیاری از افرادی که به بیماری های مختلف دچار هستند، مورد استفاده قرار گیرد. یکی از کاربردهای درمانی آن، کمک به درمان بیماری سرطان است و می تواند به پیشگیری از رشد سلول های سرطانی کمک زیادی کند.

وجود آنتی اکسیدان در مکمل کلاژن برند ATP می تواند باعث افزایش سیستم ایمنی بدن شود و در جلوگیری از رشد سلول های سرطانی و حتی درمان این بیماری کمک زیادی کند. پروتئین موجود در این مکمل می تواند به عنوان یک منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد و بدن را برای مقابله با چنین بیماری و حتی درمان آن کمک نماید.

افزایش سلامت قلب و بهبود وضعیت آن

افزایش سلامت قلب و بهبود وضعیت آن
افزایش سلامت قلب و بهبود وضعیت آن

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کرد، این است که مکمل کلاژن می تواند باعث افزایش شدت جریان خون در بدن شود و کلاژن های موجود در سلول های خونی را افزایش دهد و در نتیجه قادر خواهد بود که با افزایش جریان خون، از بروز بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند و در افزایش سلامت قلب بسیار موثر است.

افزایش سیستم ایمنی بدن

یکی از مهمترین خواص موجود در مکمل کلاژن که در این مقاله و در این قسمت به آن هم اشاره شد، تقویت سیستم ایمنی بدن است. خاصیت آنتی اکسیدان مکمل کلاژن می تواند باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن شود.

همچنین پروتئین های موجود در این مکمل و همچنین وجود اسیدآمینه در آن می تواند تاثیر زیادی در روند کارکرد سیستم عمومی بدن داشته باشد و از تحلیل رفتن بدن در مقابل انواع بیماری ها جلوگیری کند. این مسئله با پروتئین وی ایرانی یا خارجی وجه اشتراک دارد. یعنی می توان در مکمل های پروتئین وی هم این مزیت را یافت.

تقویت عضلات

یکی از ماهیت های اصلی مکمل های کلاژن و در واقع از جمله مهمترین اهداف ساخت این نوع مکمل، کمک به ورزشکاران در افزایش حجم عضلات و تقویت عضلات می باشد و ماهیت پودری بودن آن و جذب سریع آن، در واقع کمک زیادی به تقویت عضلات می کند و پروتئین های موجود در مکمل را به عضلات بدن می فرستد تا نتیجه بخشی سریع تری را مشاهده کرد.

کمک به رشد ناخن ها

یکی از مهمترین عناصری که برای رشد ناخن ها لازم است، پروتئین است و مکمل های کلاژن می تواند کمک زیادی به رشد ناخن ها نماید.

جذب سریع مکمل کلاژن ATP

مکمل کلاژن ساز برند ATP در واقع یکی از بهترین مکمل های پروتئینی از نظر جذب مواد معدنی و پروتئینی می باشد که می توان از آن استفاده کرد و عملا نتیجه بخش بودن سریعتری را می توان از آن دریافت کرد که این موضوع به نسبت پروتئین وی ایرانی یا خارجی، بیشتر است.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری محصولات برند ATP در ایران می باشد.

کاهش میزان قند خون

کاهش میزان قند خون
کاهش میزان قند خون

مکمل کلاژن از هر گونه مواد قندی مبرا است. همین موضوع باعث می شود که در کنترل قند خون کمک زیادی کند.

پروتئین موجود در مکمل کلاژن می تواند در وضعیت اشتهای افراد کمک زیادی کند و از بروز پرخوری جلوگیری کند که این عامل در کاهش قند خون بسیار موثر است و افرادی که دچار مشکلات افزایش قند خون هستند، می توانند از این مکمل به راحتی استفاده کنند زیرا خاصیت آنتی اکسیدانی آن می تواند باعث تعادل در قند خون افراد شود.

سلامت استخوان ها و مفاصل

سلامت استخوان ها و مفاصل
سلامت استخوان ها و مفاصل

کلاژن ها جزو مواد ضروری بدن می باشد که در قسمت های مختلف بدن یافت می شود. کلاژن ها را می توان در مفاصل، غضروف ها و انواع بافت های استخوانی مشاهده کرد و مصرف مکمل کلاژن در واقع می تواند به سلامتی استخوان ها کمک کند و از بروز بیماری هایی نظیر پوکی استخوان جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از این مکمل، می توان به بهبود وضعیت حرکت مفاصل و غضروف ها کمک زیادی کرد و از بروز دردهای مفصلی جلوگیری می کند.

کمک به عملکرد بهتر کبد

کمک به عملکرد بهتر کبد
کمک به عملکرد بهتر کبد

مکمل های کلاژن سرشار از امینو اسید است که این ماده یک عنصر حیاتی برای عملکرد بهتر کبدها می باشد و طبیعتا کبد بدون اسیدآمینه نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. بنابراین مصرف مکمل کلاژن ATP  می تواند باعث بهبود عملکرد کبد شود.

شما در حال مطالعه مقاله پروتئین ایرانی یا خارجی، می باشید.

افزایش رشد مو

افزایش رشد مو
افزایش رشد مو

یکی از خواص مهم مکمل کلاژن، در قسمت مو می باشد. کلاژن ها نقش مهمی در سلامت مو و رشد مو دارند و کاهش کلاژن در قسمت سر می تواند باعث ریزش مو شود. مصرف مکمل کلاژن می تواند باعث افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو شود و افرادی که اقدام به مصرف منظم این مکمل نمایند، می توانند از بروز ریزش مو جلوگیری نمایند.

سلامت پوست

سلامت پوست
سلامت پوست

مهمترین خاصیت کلاژن در بدن، مربوط به پوست انسان می باشد. کلاژن ها می توانند باعث بهبود در وضعیت آبرسانی به پوست شده و در شادابی و جوانی پوست بسیار موثرند.

نبود کلاژن در لایه های زیرین پوست می تواند سبب مشکلاتی نظیر از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست، افتادگی پوست، پیری و چین و چروک شود. بنابراین با مصرف مکمل کلاژن ساز برند ATP می توان به این امر مهم یعنی بهبود وضعیت پوست دست پیدا کرد و در جوانسازی پوست، آبرسانی پوست، از بین رفتن چین و چروک ها و … موثر خواهد بود.

زیبایی صورت از اهمیت زیادی برخوردار است

زیبایی صورت از اهمیت زیادی برخوردار است و مکمل کلاژن می تواند به این موضوع رسیدگی کند و زیبایی صورت را افزایش دهد.

با تمامی این تفاسیر می توان گفت که مصرف مکمل کلاژن ATP می تواند خواص زیادی را داشته باشد و طیف گسترده ای از افراد در هر سنی را شامل می شود. یعنی این محصول می تواند علاوه بر استفاده ورزشکاران در تقویت و حجم دهی عضلات، برای افراد عادی هم مورد استفاده قرار گیرد و منجر به خاصیت درمانی، زیبایی و … شود.

به همین دلیل است که می توان گفت که مکمل کلاژن ساز برند ATP جزو بهترین مکمل های پروتئینی می باشد که می تواند از پروتئین وی ایرانی یا خارجی هم بهتر باشد.

این محصول توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت که تنها نمایندگی رسمی برند ATP در ایران است، توزیع می شود که می توان از آن نهایت استفاده را برد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع مکمل های غذایی و ورزشی یعنی پروتئین وی پرداختیم. این مکمل یکی از پرمصرف ترین انواع مکمل های غذایی می باشد که مورد توجه عموم مردم، به خصوص ورزشکاران می باشد.

یکی از موضوعات مهمی که حتما در ذهن بسیاری از افراد به وجود می آید، این است که پروتئین وی ایرانی یا خارجی، کدام مورد بهتر است که ما در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم و متوجه شدیم که پروتئین وی ایرانی یا خارجی، در صورت معتبر بودن برند آن و همچنین مواد تشکیل دهنده آن، می تواند فواید خاص خود را داشته باشد.

از آنجایی که برندهای معتبری در ایران مشغول به فعالیت هستند و همچنین برندهای معتبر خارجی زیادی در ایران اقدام به فروش مکمل های ورزشی می کنند، اهمیت انتخاب نوع برند بسیار زیاد است که یکی از بهترین برندهای تولید مکمل خارجی، برند ATP می باشد که این برند در واقع اقدام به تولید مکمل کلاژن به جای مکمل پروتئین وی کرده است که از خواص بیشتری نیز برخوردار است و می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده ورزشکاران و عموم مردم باشد. ما در انتهای مقاله نیز به بررسی خواص مهم مکمل کلاژن ساز ATP پرداختیم.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری برند ATP در ایران معرفی می شود که می توان با تهیه محصولات این برند از شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، از مزایای مصرف آن بهره مند شد.

در پایان توصیه می کنیم، افزایش کلاژن تاندون را مطالعه کنید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.