محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی

بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی

Table of Contents

در این مقاله قصد داریم که در ابتدا توضیحاتی را در رابطه با مکمل ها ارائه داده و پس از آن در رابطه با بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی نیز صحبت خواهیم نمود.  همراه ما بمانید.

به طور کلی اگر بخواهیم در رابطه با مکمل ها صحبت کنیم، می توانیم بگوییم همان طور که از نامش مشخص است، به معنای تکمیل کننده می باشند.

به طور کلی باید بگوییم همان طور که می دانید، یکی از لازم ترین موارد برای افرادی که در دوره حجم یا همان افزایش حجم عضله به سر می برند، استفاده از بهترین مکمل برای حجم بدون چربی می باشد.

ویدئو بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی

از مهمترین فواید ورزش منظم، افزایش عضله و قدرت می باشد که تاثیر بسیار زیادی در سبک زندگی سالم افراد دارد. داشتن مقدار کافی عضله نه تنها به سلامتی بدن می تواند کمک بسیار شایانی بکند، بلکه موجب این خواهد شد که شخص بهترین عملکرد خود را چه در زندگی روزمره و چه هنگام ورزش کردن داشته باشند.

یکی از نکات مهمی که باید آن را بیان کنیم، این است که شناخت مکمل ها نقش بسیار مهمی در افزایش حجم بدون چربی دارد.

در این مقاله قصد داریم که برای شما اطلاعاتی در رابطه با بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی ارائه دهیم و همچنین در رابطه با یکی از برندهای معتبر و نماینده های رسمی مکمل ها به شما اطلاعاتی را خواهیم داد.

اینفوگرافیک بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی

اینفوگرافیک بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی
اینفوگرافیک بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی

یکی از معتبرترین برندهای مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند می باشد.

فهرست مطالب:

بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی چیست؟

انواع بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی کدام است؟

مکمل چیست؟

فواید استفاده از مکمل ها چیست؟

سایر انواع مکمل ها کدامند؟

 

بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی چیست؟

بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی چیست؟
بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی چیست؟

یکی از دغدغه‌ های اصلی امروزه بیشتر ورزشکاران که در حیطه بدنسازی کار می کنند، افزایش حجم بدون چربی است. این موضوع نیز موجب این شده است که تعداد زیادی از افراد به دنبال بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی باشند.

به طور کلی باید گفت که افزودن مکمل های بدنسازی در رژیم غذایی افراد به شیوه صحیح نیز توانایی این را دارد که به افزایش حجم بدون چربی و همچنین گسترش و فواید عضلانی بیشتر کمک بسیاری می کند.

اما به طور کلی باید گفت که مکمل های زیادی این توانایی را ندارند که به عنوان بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی شناخته شوند و فارغ از خود مکمل ها نیز باید برند تولید کننده این مکمل ها را هم شناخت تا بتوان در انتخاب مکمل به طور صحیح و دقیق عمل کرد. چرا که انتخاب و مصرف مکمل نادرست، نتیجه ای کامل به شما خواهد داد.

همچنین به شما توصیه می‌ کنیم که استفاده از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی را نیز زیر نظر مربیان و متخصصانی که در این رابطه اطلاعات کافی دارند انجام دهید تا بدن دچار آسیب های جبران ناپذیر نشود.

دو نمونه از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی را که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، مکمل های BCAA و همچنین مکمل Noway می باشد

دو نمونه از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی را که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، مکمل های BCAA و همچنین مکمل Noway می باشد.

این دو مکمل هر کدام به طور مستقل جزو بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی به حساب می آیند. یکی از معتبرترین برندهای مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند می باشد. به شما نیز توصیه می کنیم چنانچه به دنبال مکمل های مناسب برای استفاده در زمینه های مختلف هستید، حتما این برند مطمئن را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین مکمل برای حجم خشک را مطالعه نمائید.

انواع بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی کدام است؟

انواع بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی کدام است؟
انواع بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی کدام است؟

در این بخش از مقاله نیز قصد داریم تا در رابطه با انواع بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی مطالبی را ارائه داده و در رابطه با برخی از انواع مکمل ها صحبت کنیم.

به طور کلی باید بگوییم که اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به صورت مرتب ورزش می کنید و یا از انواع مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم استفاده می کنید، بهتر است در ادامه مطالب نیز با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین مزایای فعالیت های ورزشی را می توان افزایش حجم عضلات و نیز قدرت عمومی بدن دانست. این عضلات به افراد کمک خواهند کرد تا در زندگی روزمره خود و نیز در هنگام فعالیت های بدنی، توانایی لازم را داشته باشند و یا به عبارت عامیانه در انجام کارهای خود دچار ضعف جسمی و یا سستی نشوند.

برای رشد مناسب عضلات، سه معیار اساسی باید به طور دقیق و خوب رعایت شود. این معیارها عبارتند از:

مصرف کالری بیش از آنچه که می ‌سوزانید.

مصرف پروتئین بیش از آنچه که در هنگام فعالیت های ورزشی از دست می دهید.

یک برنامه ورزشی مناسب که برای ماهیچه های شما چالش برانگیز باشد.

دقت به این سه عامل که ذکر کردیم، جزو نکات اساسی و مهم برای افزایش حجم در بدن اشخاص می باشد. البته این نکته را نیز باید بگوییم که رعایت اصل ذکر شده بدون مصرف مکمل های ورزشی نیز توانایی این را دارد که در افزایش حجم عضلات شما کمک کند اما برای دریافت نتیجه ای بهتر عملکرد دلخواه شما، به شما توصیه می ‌کنیم از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی استفاده نمایید.

اگر بخواهیم در رابطه با برخی از بهترین مکمل ها اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم، در ادامه آن ها را ذکر کرده و توضیحاتی را در رابطه با آن ها خواهیم داد.

مکمل BCAA:

مکمل BCAA:
مکمل BCAA:

یکی از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی که در میان ورزشکاران از محبوبیت بسیاری برخوردار است را می توان این مکمل شناخت.

چرا که از فواید این مکمل می توان به موارد بسیاری از جمله افزایش حجم خشک، سوخت رسانی مناسب به عضلات، افزایش کیفیت عضلات، کمک به چربی سوزی و تنظیم متابولیسم گلوکز و نیز دیگر مواردی اشاره داشت که هر کدام به نوعی برای تقویت عضلات اشخاص و همچنین افزایش حجم بدون چربی در بدن آن ها کمک های بسیاری خواهد کرد. این مکمل در دو وزن 250 و 500 گرمی وجود دارد.

آمینواسیدهای شاخه دار به ویژه لوسین، نقش مهمی در عضله سازی و افزایش حجم عضلات دارند

آمینواسیدهای شاخه دار به ویژه لوسین، نقش مهمی در عضله سازی و افزایش حجم عضلات دارند. BCAA یکی از مکمل‌های محبوب بین ورزشکاران است که در اکثر برنامه‌های مکملی به چشم می‌خورد.

این محصول علاوه بر تاثیری که بر افزایش حجم عضله می‌گذارد، در کاهش چربی‌ها نیز موثر است. نسبت 2:1:1 که در این محصول استفاده شده، تاثیرگذارترین نسبتی است که برای این محصول در مقالات تایید شده است.

نحوه مصرف:

5 گرم قبل، حین یا بعد از تمرین با توجه به برنامه ورزشکار را می‌توان استفاده کرد.

مکمل Noway:

مکمل Noway:
مکمل Noway:

یکی دیگر از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی که می توانیم به معرفی آن بپردازیم را می توان این مکمل دانست. این مکمل نیز از فواید بسیاری برخوردار است که این مکمل آن را از محبوبیت بسیاری در نزد بدنسازها و ورزشکاران برخوردار ساخته است.

این مکمل به افزایش قدرت عضله ها، افزایش توان و استقامت عضله همچنین رشد عضلانی بیشتر کمک می‌ کند و از دیگر مواردی که موجب محبوبیت بیشتر این مکمل شده است، می توان به جلوگیری از تخریب عضله ها، سلامت پوست، مو و ناخن و همچنین ریکاوری سریع تر بدن، افزایش انعطاف پذیری و دیگر موارد نیز اشاره داشت.

یکی دیگر از فواید این مکمل را نیز می توان وجود مکمل در طعم های مختلفی که ارائه شده است دانست که با سایر مزاج ها سازگار بوده و فرد می تواند از هر کدام این مکمل ها با طعم دلخواه خود استفاده کند و بهره کافی را ببرد. این مکمل در 11 طعم متنوع وجود دارد.

کلاژن زیر ساخت اصلی عضلات بدن به حساب می‌آید

کلاژن زیر ساخت اصلی عضلات بدن به حساب می‌آید و دریافت پایین آن باعث کاهش کیفیت عضله می‌شود. به دلیل کمبود کلاژن در غذاهای روتین مصرفی، مصرف مکمل آن برای تمام افراد توصیه می‌شود. با توجه به این که این محصول غیر لبنی است و علائم گوارشی ندارد و توانایی بیشتری برای رشد عضلات دارد، می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتئین وی باشد.

نحوه مصرف:

روزانه 15 گرم Noway را قبل از تمرین یا صبح ناشتا مصرف کنید.

به شما توصیه می کنیم که چنانچه قصد بهره بردن از هر یک از این مکمل های نامبرده را دارید، سعی کنید از برندهای معتبر در این زمینه استفاده کنید.

یکی از بهترین برندهایی که می توانیم آن را به شما توصیه کنیم و از سلامت مکمل ها به شما اطمینان خاطر دهیم برند ATP SCIENCE می باشد که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، موسسه بازرگانی ترندان اسپرت می باشد.

مکمل چیست؟

مکمل چیست؟
مکمل چیست؟

در ادامه این مقاله نیز قصد داریم تا شما را به طور کلی با مکمل ها آشنا کرده و پس از آن نیز دوباره اطلاعاتی را در رابطه با بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی ارائه خواهیم داد.

مکمل های ورزشی به طور کلی به تامین مواد ضروری بدن، افزایش وزن، تصویر کاهش وزن یا بهبود ظاهر ورزشکار و اصول بدنسازی او کمک بسیار شایانی خواهد کرد. مکمل ها را در یک تعریف ساده و کلی می توان ابزارهایی برای افزایش توانایی ساختن ماهیچه در بدن ورزشکارها دانست.

در اغلب مکمل ها می توان گفت که افراد با مولتی ویتامین ها، پروتئین ها و کراتین ها و سپس چربی سوزهای آل کارنیتین گینر، مصرف مکمل ها را شروع می کنند. همچنین بهتر است این موضوع را بیان کنیم که بیشترین موادی که ورزشکاران به عنوان مکمل های ورزشی مورد استفاده قرار می‌ دهند؛

شامل مکمل های ویتامین، پروتئین، اسیدهای آمینه شاخه دار، گلوتامین، اسید های چرب ضروری، محصولات غذایی جایگزین کراتین، محصولات چربی سوز لاغری و تقویت کننده های تستوسترون ها می باشند.  نحوه فروش این مکمل ها را باید این گونه دانست که یا به صورت یک ترکیب واحد فروخته می شوند و یا به صورت تلفیقی از مکمل های بدنسازی در اختیار خریدار قرار می گیرند.

یک ورزشکار لزوما نباید از مکمل ورزشی برای پرورش عضلات و ماهیچه های خود استفاده کنند

اولین نکته ای که باید مورد توجه افراد قرار داشته باشد، این است که یک ورزشکار لزوما نباید از مکمل ورزشی برای پرورش عضلات و ماهیچه های خود استفاده کنند. هرچند استفاده از انواع مکمل ها توانایی این را دارند که به او در عضله سازی کمک شایانی کند و این کار را با سرعت خیلی بیشتری هم انجام می ‌دهند،

اما بهتر است فرد صرفاً با استفاده از مکمل ها به دنبال این موضوع نباشد؛ چرا که ممکن است در طولانی ‌مدت آسیب هایی را به بدن شخص وارد نمایند.

یکی دیگر از نکات مهم که باید به بیان آن نیز بپردازیم، این می باشد که باید به بررسی موضوعاتی همچون کیفیت، سن شخص، جنسیت و ابتلا به بیماری های خاص و سطح مسابقات پرداخته و این موضوعات را در نظر بگیریم و پس از آن در انتخاب مکمل بدنسازی به موارد فوق دقت کنیم.

چرا که این موارد تاثیر بسیاری در انتخاب انواع مکمل ها دارند. همچنین باید گفت که در تعریف دیگر در رابطه با مکمل بدنسازی می توان مکمل ها را به عنوان غذاهایی دانست که به صورت روزانه توسط ورزشکاران برای رفع کمبودهای کالری، رژیم غذایی برای عضله سازی بدن باید مورد استفاده قرار بدهند.

مکمل های بدنسازی در یک حجم کم حاوی مواد مغذی و پروتئین های زود جذبی هستند

بهترین مکمل های بدنسازی در یک حجم کم حاوی مواد مغذی و پروتئین های زود جذبی هستند که موجب افزایش حجم عضلات، افزایش وزن و بهبود عملکرد ورزشی برای ورزشکار می شود.

همچنین به افراد توصیه می‌ کنیم که علاوه بر دقت به مکمل هایی که می خواهند مورد استفاده قرار ‌دهند، حتماً به برند محصول خود نیز توجه داشته باشند. چرا که شناخت و معتبر بودن برندها در معتبر بودن و مورد تایید بودن کیفیت محصولات تاثیر مستقیم دارد.

یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این برند می باشد.

فواید استفاده از مکمل ها چیست؟

فواید استفاده از مکمل ها چیست؟
فواید استفاده از مکمل ها چیست؟

باید بگوییم که امروزه مصرف مکمل ها به نوعی جزو مواد ضروری رژیم ورزشکاران می باشد. با توجه به تغییر در سبک زندگی افرادی که خود را در مسیر ورزش قرار داده اند، باید بگوییم که مصرف انواع مکمل ها برای این دسته از افراد ضرری ندارد، بلکه برای آن ها تا حدودی نیز ضروری می باشد.

همچنین باید دانست که انواع مکمل های غذایی بی خطر بوده و فواید زیادی برای سلامت افراد نیز دارد. اما در مصرف انواع مکمل ها نیز باید جوانب احتیاط را رعایت نمود.

به طور مثال ورزشکاری که قصد دارد مکمل هایی را مورد استفاده قرار دهد، برای جذب بیشتر مواد مغذی به ویژه ویتامین ها و مواد معدنی به مصرف برخی از مکمل ها دست می زند که باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشد.

حتی می توانیم بگوییم که با مصرف یک وعده غذایی سالم، این توانایی پیدا می شود که همه مواد مغذی مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین کرد؛ اما مصرف مکمل ها نیز این توانایی را دارند که به تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن در زمان فقر غذایی یا بیماری ها به طور چشمگیری کمک نمایند.

البته بیشتر موارد مصرف مولتی ویتامین توانایی این را دارد که همه ریز مغذی های اصلی اعم از ویتامین ‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تا حدود بسیاری تامین نماید.

مصرف مولتی ویتامین هایی که حاوی مقادیر اندکی ریز مغذی ها می باشد، ایمن و بی خطر است

مصرف مولتی ویتامین هایی که حاوی مقادیر اندکی ریز مغذی ها می باشد، ایمن و بی خطر است. همچنین باید بگوییم که از مواد مغذی به صورت مکمل های غذایی و معمولاً با مقادیر بیشتری از آنچه در مولتی ویتامین ها دیده می شود، در بازار به فروش می‌ رسد.

این مواد یا به عبارت دیگر این مکمل ها در درمان برخی بیماری ها و معضلات مثل فقر آهن مصرف می شود اما گاهی اوقات از این مکمل ها نیز برای انواع مواردی مثل افزایش حجم افزایش توانایی و دیگر موارد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از مواقع نیز از مکمل ها برای دوری و درمان فاکتورهای خطرناک که امکان آسیب رساندن جدی به بدن را دارند، استفاده می شود.

تحقیقاتی که انجام شده است، فواید مصرف مکمل های غذایی در بسیاری از موارد به طور کامل اثبات شده اما در برخی موارد نیز از بخش های مکمل ها با توجه به شواهد پزشکی در حدود کمی جوابگو نبوده است و مورد تایید واقع نشده.

مکمل ها فواید بسیار زیادی را با خود به همراه دارند

اما به طور کلی باید دانست که مکمل ها فواید بسیار زیادی را با خود به همراه دارند اما این توانایی در صورتی که انتخاب درستی صورت نگیرد، ممکن است به مضرات تبدیل شده و به بدن آسیب های بسیاری برساند. به همین علت به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید، حتما به اصل بودن محصول خود دقت نمایید، همچنین از برند های معتبر در این زمینه خریداری کنید.

یکی از معتبرترین برندهای مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند می باشد. چرا که محصولات این برند مورد تایید انواع استانداردهای صنایع غذا و دارو بوده و همچنین
کیفیت محصولات نیز تایید شده می باشد.

لطفا از پست افزایش وزن سریع در یک ماه دیدن کنید.

انواع مکمل ها کدامند؟

انواع مکمل ها کدامند؟
انواع مکمل ها کدامند؟

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع دیگر مکمل ها آشنا کرده و در رابطه با بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

همان طور که در بخش های دیگر مقاله اشاره کردیم، مکمل ها را می توان موادی دانست که برای جایگزین کردن برخی از ویتامین ها و انواع آن ها کاربرد بسیاری دارد.

استفاده از انواع مکمل ها، برای ورزشکاران بسیار پر اهمیت می باشد چرا که علاوه بر برنامه غذایی خاص ورزشکاران، استفاده از انواع مکمل ها در بهبود سرعت و عملکرد خوب برای رسیدن به چیزی که مد نظرشان می باشد، بسیار دارای اهمیت می باشد.

در ادامه مطالب نیز سعی می کنیم شما را با انواع مکمل ها آشنا کرده و پس از آن اطلاعاتی در رابطه با بهترین برند برای تهیه و خرید انواع مکمل ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

کراتین:

کراتین:
کراتین:

یکی از بهترین مکمل ها که برای افزایش حجم بدون چربی مورد استفاده بیشتر ورزشکاران قرار می گیرد را می توان مکمل کراتین دانست. این مکمل ظرفیت فسفاژن در بدن اشخاص را تا حدودی افزایش می دهد.

کراتین فسفات، سیستم انرژی نیز به طور موثر ظرفیت فعالیت ورزشکاران را در بخش های مختلف و متفاوت افزایش خواهد داد. از این مکمل برای تقویت استقامت عضلانی و تسریع ریکاوری بین ست ها استفاده می شود، چرا که می تواند کمک شایانی به ورزشکاران بکند.

ذکر این نکته نیز لازم است که کراتین توانایی این را دارد که موجب افزایش تعداد تکرارها و سنت ها برای فرد شود و همچنین به عنوان یک مکمل غذایی توانایی این را دارد که حجم تمرینی شما را در طول روز، هفته و یا ماه به طور موثری افزایش دهد.

تقریبا تا حدود ۷۰ درصد تغییرات نشاندهنده این است که کراتین ظرفیت تمرینات ورزشی را افزایش خواهد داد

در شرایط برابر نیز عموماً موارد بیشتر تمرینات مساوی با حجم عضلانی بیشتر را شامل خواهد شد. همچنین باید گفت که طبق مطالعات گسترده ای که روی مکمل کراتین انجام شده است، حقیقت هایی بیان شده که به این دو موضوع به طور کامل اشاره می کند. می توان گفت که تقریبا تا حدود ۷۰ درصد تغییرات نشاندهنده این است که کراتین ظرفیت تمرینات ورزشی را افزایش خواهد داد.

در عین حال می‌ توان گفت که اثرات ماده آرگو ژنی کراتین نیز گزارشی را با خود به همراه داشته است. در دوره کوتاه مدت و بلند مدت، کراتین کیفیت تمرین را حدود ۵ تا ۱۵ درصد ارتقاء داده است.

به ویژه باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بیشتر تحقیقات اشاره به مکمل کراتین مونوهیدرات به عنوان ماده افزایش توده عضلانی به میزان ۱۲ کیلوگرم در هفته اول مصرف را با خود به همراه دارد.

مصرف مکمل کراتین برای ورزشکاران یک الزام نیست

مصرف مکمل کراتین برای ورزشکاران یک الزام نیست اما چنانچه ورزشکاران به دنبال ارتقاء سطح اجرای خود در روند تامینات و همچنین افزایش حجم تمرین در باشگاه یا محل تمرین خودشان هستند؛ به این دسته از افراد هم توصیه می‌ کنیم که از مکمل کراتین برای رسیدن به خواسته خود استفاده نمایند.

همچنین در رابطه با مصرف کراتین باید بگوییم که این مکمل بی خطر توانایی این را دارد که روش موثری در زمینه افزایش ظرفیت فعالیت بدنی داشته باشد و همچنین می توان گفت که فواید سلامتی مضاعفی برای بدن به همراه خواهد داشت و راهی ارزان در راستای افزایش ظرفیت تمرینات ورزشی ورزشکاران در سطوح مختلف به شمار می آید.

یکی از معتبرترین برندهای مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی این برند می باشد.

این برند معتبر استرالیایی، هم استاندارد های جهانی را دارد و هم مورد تایید واقع می شود و به بیشتر افراد نیز توصیه می شود که از این برند برای مکمل های خود استفاده کنند؛ چرا که اعتبار این برند اثبات شده است.

پروتئین:

پروتئین:
پروتئین:

چنانچه شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد افزایش حجم بدون چربی را دارید، به شما توصیه می کنیم که استفاده از پروتئین ها را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

دریافت پروتئین را می ‌توان یکی از شروط اصلی در عضله سازی دانست. برای افزایش حجم عضلات بدن، نیاز به این دارد تا بیشتر از آن مقدار که در اثر فعالیت های طبیعی پروتئین سوزانده می شود، از روش ‌های مختلف، پروتئین بیشتری دریافت کرد و پس از آن به سوزاندن این پروتئین ها بپردازد.

البته باید این نکته را نیز بگوییم که افراد یا همان ورزشکاران با رعایت یک رژیم غذایی غنی از پروتئین، این توانایی را پیدا می ‌کنند که نیاز بدن خود را به این ماده تا حدود بسیاری تامین نمایند.

اما با وجود این موضوع نیز به دلیل این که برخی از افراد دارای محدودیت هایی در رژیم های غذایی خود می باشند، لازم است تا با استفاده از مکمل های پروتئینی، نیاز بدن خود را به طور کامل تامین کرده و همچنین پروتئین کاربردی بدن را به خوبی به بدن برسانند.

انواع مکمل پروتئین که در بازار وجود دارند

انواع مکمل پروتئین که در بازار وجود دارند نیز شامل مکمل های پروتئینی بسیاری هستند و همچنین باید گفت که از تنوع بالایی برخوردار می باشند. با این حال معروف ترین مکمل های پروتئینی را می توان مکمل های وی، کازئین و پروتئین سویا دانست.

استفاده از انواع مکمل های پروتئینی نیز به افراد توصیه می شود. بر اساس مطالعاتی که در رابطه با انواع پروتئین ها صورت گرفته است، این موضوع مشخص شده که استفاده از مکمل بدنسازی برای حجم که حاوی پروتئین می باشد، در مقایسه با کربوهیدرات ها توانایی این را دارند که تاثیر بیشتری در رشد عضلات افراد یا همان ورزشکاران داشته باشد؛ البته این تاثیر برای افرادی که رژیم غذایی کم پروتئین دارند نیز بیشتر و محسوس تر خواهد بود.

استفاده از رژیم غذایی پر پروتئین

به طور کلی باید بگوییم که بر اساس این آزمایشات که انجام شده، این نکته نیز مشخص شده است که می توان گفت در صورتی که از رژیم غذایی پر پروتئین استفاده می نمایید، استفاده از مقادیر اضافه پروتئین به وسیله مکمل های ورزشی، تاثیر چندانی در رشد عضلات نداشته و به همین علت به این دسته از افراد، مصرف مکمل های پروتئینی زیاد توصیه نمی ‌شود.

اما اگر شما می خواهید بدانید که روزانه چه مقدار پروتئین نیاز دارید، باید به این نکته توجه کنید که اگر فردی با فعالیت بدنی بالا هستید و قصد عضله ‌سازی دارید، به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن خود، روزانه یک و دو دهم تا دو گرم پروتئین نیاز دارید.

یکی از معتبرترین و بهترین برندهایی که در این زمینه می توانیم به شما معرفی کنیم، برند ATP SCIENCE می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند می باشد.

گینرها:

گینرها:
گینرها:

گینرها را می توان یکی از بهترین مکمل ها برای عضله سازی همراه با افزایش وزن برای ورزشکاران دانست. گینر برای افرادی که برای افزایش حجم عضلات خودشان دچار مشکل هستند، مناسب بوده و به این دسته از افراد توصیه می‌ شود

و همچنین به آن دسته از ورزشکارانی که حجم بیشتر کالری و پروتئین به صورت روزانه دریافت می نمایند، یکی از اولویت ها می باشد و کمک بسیاری خواهد کرد تا افراد از طریق دریافت کالری اضافی و همچنین فعالیت هایی مانند وزنه برداری، قادر به عضله سازی متناسب در بدن خود نخواهند بود.

اما با وجود این موضوع می ‌توانند به کمک انواع مکمل های گینر به عضله سازی خود کمک شایانی بکنند. گرچه میزان کالری این نوع از مکمل های ورزشی با تفاوت ‌های بسیاری همراه می باشد ولی عموما هر واحد سروینگ های این مکمل ها دارای ۱۰۰۰ کالری یا بیشتر از این مقدار می باشد.

مردم بر این باور می باشند که قسمت اصلی این کالری مربوط به پروتئین ها می باشد و به همین دلیل، در عضله سازی می توانند موثر عمل کنند

همچنین باید گفت که اگرچه مردم بر این باور می باشند که قسمت اصلی این کالری مربوط به پروتئین ها می باشد و به همین دلیل، در عضله سازی می توانند موثر عمل کنند. اما با این حال، بخش اصلی این کالری مربوط به وجود انواع کربوهیدرات ها در ترکیب این نوع از مکمل می باشد که دارای ۷۵ الی ۳۰۰ گرم کربوهیدرات و ۲۰ الی ۳۰ گرم پروتئین در هر سروینگ می باشند.

جدا از موارد ذکر شده، باید به این نکته نیز توجه کنید که اگر چه مکمل بدنسازی افزایش حجم، توانایی این را دارد که میزان کالری دریافتی را افزایش دهد، اما نمی توان از آن به عنوان یک معجزه نام برد.

چرا که هر مکمل بر اساس معیارها و شرایط بدنی شخص، تاثیر خود را به بهترین نحو بر عملکرد بدن گذاشته و نمی توان انتظار اتفاقات خارق العاده ای پس از استفاده از مکمل ها یا دیگر موارد را داشت.

افزایش کالری دریافتی در بزرگسالانی که دارای فعالیت های بدنی کمتری می باشند

بر اساس برخی از مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته است، این موضوع نیز به طور جدی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده که افزایش کالری دریافتی در بزرگسالانی که دارای فعالیت های بدنی کمتری می باشند، توانایی این را دارد که حجم توده عضلانی بدون چربی را تا حدودی افزایش دهد.

البته این شرط نیز قابل ذکر است که این مقدار کافی از پروتئین نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما با وجود این موارد ذکر شده باید بگوییم که برخی از مطالعات صورت گرفته نیز این مسئله را مشخص کرده که مصرف این مکمل ها در برخی از افراد، تاثیر چندانی در افزایش حجم بافت عضلانی بدون چربی نداشته است و به طور کلی باید بگوییم که خرید گینر برای افرادی که در غذا خوردن به میزان کافی دچار مشکل می باشند، مناسب است.

چرا که توانایی این را دارد که به جای غذا از شیک تهیه شده از گینرها نیز استفاده نمایند. چنانچه شما تمایل به تهیه محصولات را دارید، به شما توصیه می کنیم به  شرکت ترندان اسپرت مراجعه نمایید. موسه بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد.

پروتئین وی:

پروتئین وی:
پروتئین وی:

یکی دیگر از انواع مکمل های مفید برای بدن که به مصرف آن بسیار تاکید شده است را می توان پروتئین وی دانست. اگر در روز میزان پروتئین کافی در بدن شما یا دیگر افراد  یعنی تا حدود یک و دو دهم گرم  که در طول یک روز می باشد تامین شود، میزان دریافتی پروتئین بدن شما قابل قبول است.

اما در غیر این صورت باید بگوییم که این میزان به درستی تامین نمی شود؛ یعنی تامین پروتئین بدنتان به درستی انجام نمی شود. پروتئین وی توانایی این را دارد که کمک کند تا نیاز به پروتئین روزانه بدن افراد تا حدودی تامین شود.

پروتئین وی، پروتئین گرفته شده از شیر می باشد

پروتئین وی، پروتئین گرفته شده از شیر می باشد که نقش به سزایی در افزایش حجم بدون چربی برای ورزشکاران و همچنین دیگر افراد دارد. همچنین باید گفت که اخیراً پروتئین وی در میان ورزشکاران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است

و همچنین گزارش‌ های آماری مبنی بر این محتوا در دسترس قرار گرفته که سطح اجرای ورزشکار را در تمرینات و مسابقه ها ارتقا می دهد و تا حدود بسیاری در رشد عضلانی موثر واقع شده است.

می توان گفت که پروتئین وی یک مکمل پروتئین رژیمی می باشد و این موضوع بدان معناست که قدرت عضلانی و ترکیب بدنی را به دلیل دارا بودن ترکیبات مفیدتری مانند آمینو اسیدهای ضروری که بدن قادر به ساخت آن ها نیست و همچنین آمینو اسیدهای شاخه های بلند زنجیره تا حدود مورد نیاز را بهبود می بخشد.

در نتیجه این مباحث، ارزش بیولوژیکی آن نیز بسیار زیاد می باشد. پروتئین وی را می توان دارای فراهمی زیستی دانست. می توان گفت که مصرف پروتئین وی به اکثر افراد، ولی در وهله اول، به ورزشکاران توصیه می شود.

بتا آلانین:

بتا آلانین:
بتا آلانین:

این مکمل را باید یک مکمل بدنسازی برای حجم دانست که کمتر به آن توجه شده است و تا حدودی بیشتر ورزشکاران در رابطه با فواید و خصوصیات این مکمل خبر ندارند.

مکمل بتا آلانین را می ‌توان به نوعی یک آمینو اسید دانست که موجب رفع خستگی می شود و همچنین توانایی این را دارد که عملکرد ورزشی افراد را تا حدود بسیاری افزایش دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده باید بگوییم که اگر یک برنامه ورزشی مناسب برای اشخاص در نظر گرفته شده و آن ها از این برنامه پیروی کنند، استفاده از این نوع آمینو اسید نیز این توانایی را دارد که منجر به افزایش حجم عضلات نیز شود.

همچنین می‌ توان گفت که بر اساس یکی از مطالعات صورت گرفته، مشخص شده است که مصرف روزانه ۴ گرم بتا آلانین به مدت ۸ هفته، توانایی این را دارد که حجم بافت ماهیچه ای بدون چربی را در کشتی گیران و فوتبالیست ها به طور چشمگیری افزایش دهد.

اضافه کردن بتا آلانین به مکمل های ورزشی

در دیگر  مطالعات که توسط دانش پژوهان در این زمینه انجام شده است، این گونه گزارش کرده که اضافه کردن بتا آلانین به مکمل های ورزشی برای مدت ۶ هفته در تمرینات ورزشی تناوبی با شدت بالا، توانایی این را دارد که موجب افزایش حجم بدون چربی و بدن به میزان یک پوند بیشتر از زمانی که از دارونماها استفاده می ‌شود، باشد.

البته باید گفت که هر چند هنوز هم به مطالعات بیشتری برای بررسی اثرات مصرف بتا آلانین در میان افراد نیاز است، اما با این وجود تصور می ‌شود که استفاده از این مکمل، توانایی این را دارد که در کنار یک برنامه ورزشی مناسب، موجب افزایش حجم عضلات در اشخاص شود.

این مکمل را باید یک نوع آمینو اسید دانست

این مکمل را باید یک نوع آمینو اسید دانست که توانایی عملکرد ورزشی را به طور چشمگیری ارتقا می دهد و همچنین  برخی از شواهد نیز بیانگر این است که این ماده در کنار تمرینات ورزشی، توانایی بسیاری را می تواند برای اشخاص ایجاد کرده و همچنین موجب افزایش حجم ماهیچه ها شود.

چنانچه قصد خرید و مصرف انواع مکمل ها به خصوص بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی را دارید، به شما توصیه می کنیم که از یک برند معتبر که در این زمینه فعالیت دارد، بهره گرفته و با اطمینان کامل در راستای سلامت و کیفیت محصولات خریداری شده از انواع مکمل های خود بهره کافی را ببرید.

یکی از معتبرترین برندهای مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد. شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی  این برند می باشد.

اسید آمینه شاخه دار:

اسید آمینه شاخه دار:
اسید آمینه شاخه دار:

یکی دیگر از بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی را می توان اسید آمینه شاخه دار دانست. اسید آمینه شاخه دار شامل سه اسید آمینه منحصر به فرد می باشد یعنی لوسیون،  لیزین و والین می باشد.

اسید آمینه ها در اکثر منابع پروتئینی به ویژه از منابع حیوانی مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و ماهی دریافت می ‌شوند. اسید آمینه های  شاخه دار برای رشد عضلات بسیار مهم می باشند و می توان گفت که حدود چهار درصد از اسید آمینه در عضلات را تشکیل می‌ دهند.

هرچند که بهتر است این مکمل از طریق تغذیه وارد بدن انسان شده و از این طریق فرایند رسانایی انجام  شود، اما مصرف آمینو اسیدها با این وجود نیز دارای محبوبیت خاصی می باشند.

تحقیقات نشاندهنده این بوده است که اسید آمینه شاخه دار، عملکرد عضلانی در افرادی که برنامه ورزشی را دنبال می کنند، افزایش می دهد، همچنین افزایش سنتز پروتئین و جلوگیری از تخریب عضلات، نقش بسیار موثری را ایفا می‌ کند.

HMB:

HMB:
HMB:

مکمل اچ ام بی را باید یکی دیگر از انواع مکمل ها برای عضله سازی و افزایش حجم عضلات بدون چربی دانست. البته فرق مکمل اچ ام بی با دیگر مکمل ها را می توان فارغ از این موضوع دانست.

همانطور که خود این مکمل در این بخش  توانسته مانند سایر مکمل ها عمل کند، اما در موارد دیگری نیز عملکردهای متفاوت و بسیاری دارد که آن را نیز می تواند از سایر مکمل ها تا حدودی متمایز سازد.

بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات در طی متابولیسم لوسیون در بدن تولید می شود. مصرف مکمل بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات موجب تولید افزایش توده خالص بدن یا همان عضله می شود که قدرت یک تکرار بیشینه کاهش چربی بدن را نیز با خود به همراه دارد.

بنابراین با وجود این که مکمل اچ ام بی به طور طبیعی توسط بدن نیز تولید می‌ شود، اما مصرف آن به عنوان مکمل برای عضلات شما و سایر ورزشکاران نیز توصیه شده و مفید می باشد.

افزایش توده های عضلانی

مطالعات متعددی که در این زمینه صورت گرفته، بیانگر این موضوع می باشد که در بزرگسالان که قبل از مسابقه ورزشی نداشته اند، مصرف ۳ تا ۶ گرم از مکمل اچ ام بی در روز توانایی این را دارد که باعث افزایش توده های عضلانی و همچنین ساخت عضلانی شود.

اما با این وجود، تحقیقات دیگری نیز بوده که نشاندهنده این موضوع می باشد که استفاده از مکمل های مشابه مکمل اچ ام بی در افزایش توده عضلانی در بزرگسالان با تجربه تمرین بدنسازی ممکن است موثر واقع نشده و عمل نکند.

استفاده از مکمل اچ ام بی برای کسانی که فعالیت ورزشی را شروع می کنند یا شدت تمرینات آن ها طی فرایندهای متفاوتی افزایش پیدا می ‌کند، موثرتر بوده و به این دسته از افراد نیز توصیه اکید می شود که از این مکمل بهره ببرند. برای خریداری انواع مکمل ها، به شما توصیه می کنیم که به تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران یعنی همان ترندان اسپرت مراجعه نمایید.

ZMA:

ZMA:
ZMA:

زد ام آی را باید یکی دیگر از مکمل های توصیه شده برای ورزشکاران دانست. این مکمل دارای سه نوع از عناصر مهم برای بدن می باشد که به ترتیب می توان آن ها را نام برد.

زینک، منیزیم و ویتامین b۶ را باید این سه عنصر موجود در این مکمل دانست که به طور کلی در افزایش حجم بسیار کمک کننده می باشد و توانایی این را دارند که باعث بهبود سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود کارکرد عضلات شوند و باید گفت در هنگامی که با ویتامین b۶ در ترکیب این مکمل ها روبرو می شوند، توانایی این را پیدا می کنند که باعث کاهش قابل توجه خستگی و افزایش انرژی در افراد شود.

همچنین می تواند باعث افزایش سطح تستوسترون ها نیز در افراد بشود. البته این مکمل را نیز باید یک مکمل تکمیلی دانست چرا که به دلیل داشتن هر سه مورد، جزو این دسته می باشد و جزو مکمل های ضروری برای بدن به حساب نمی آید.

ولی با این وجود توانایی این را دارد که سطح پیشرفت و تغییر ساختار عضلات بدن شما را یک پله دیگر نیز به جلو هدایت کند و تا حدودی به هدف خود یعنی افزایش حجم بدون چربی نزدیک تر نماید.

پروتئین کازئین:

پروتئین کازئین:
پروتئین کازئین:

پروتئین کازئین را در حالت کلی می توان از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داد. در دیدگاه اول، این موضوع مورد بحث قرار می گیرد که پروتئین کازئین از پروتئین وی بهتر بوده و پروتئینی فوق العاده عالی می باشد.

اما در دیدگاه دوم با این موضوع روبرو خواهید شد که پروتئین کازئین نیز همانند پروتئین وی عمل می کند و همانند پروتئین وی می باشد و نه بهتر و عالی تر.

اما بهتر است ما به شما بگوییم که بیشتر از پروتئین وی، این کازئین است که منبع غنی آمینو اسیدها محسوب می شود و آمینو اسیدهای کامل بیولوژیکی را برای بدن فراهم می کند.

کازئین را باید نوعی پروتئین فشرده یا به عبارتی دیگر همان پروتئین لبنیات مثل پنیر یا شیر دانست که البته پروتئین وی شامل آب پنیر، آب ماست و دیگر محصولات لبنی می باشد.

پروتئین کازئین را باید دیر هضم تر از پروتئین وی دانست

پروتئین کازئین را باید دیر هضم تر از پروتئین وی دانست. در نتیجه می توان چنین بیان کرد که به طور کلی در پروتئین کازئین، بیشتر طول می کشد تا آمینو اسیدها را به داخل جریان خون انتقال دهد.

این موضوع نیز منجر به ایجاد این فرضیه خواهد شد که شاید کازئین، نوعی پروتئین برتر برای کسب هر چه بیشتر فواید عضلانی نسبت به پروتئین وی را دارا می باشد.

چرا که این پروتئین آهسته‌ تر از پروتئین وی، آمینو اسیدها را وارد جریان خون خواهد کرد و مصرف آن به خصوص قبل از خواب شبانگاهی، بسیار مفید می باشد و به بسیاری از افراد نیز مصرف این پروتئین توصیه شده است.

آرژنین:

آرژنین:
آرژنین:

از دیگر مکمل های افزایش حجم بدون چربی می توان آرژانتین را نام برد. این مکمل یا همان آرژنین، به دلیل افزایش ترشح هورمون رشد در عضله سازی و چربی سوزی، نقش موثری را ایفا می ‌کند.

همچنین می‌ توان گفت که با افزایش حجم عضلات در افزایش سنتز پروتئین، افزایش سطح کلسیم و تقویت و همچنین افزایش قوای استخوان ها فواید بسیاری را با خود به همراه دارد.

همچنین از دیگر فواید آرژنین می توان به مواردی مانند جذب گلوکز در کبد پس از آن بهبود چربی سوزی و همچنین تحریک رشد ارگان های داخلی مغز دانست و باید به این نکته نیز اشاره داشت که آرژنین بهترین مکمل برای افزایش حجم بدون چربی در نظر ورزشکاران به حساب می آید.

چنانچه شما نیز قصد خرید و استفاده از انواع مکمل ها را دارید، به شما توصیه می کنیم که به یکی از برندهای معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. یکی از معتبرترین برندهای مکمل برای افزایش حجم بدون چربی، شرکت معتبر استرالیایی ATP SCIENCE می باشد.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی  این برند می باشد. توصیه ما به شما بهره بردن از تنها نماینده رسمی این برند است که در ایران در حال فعالیت می باشد. چرا که این برند را باید یکی از انواع برندهای معتبر در زمینه تولید و فروش انواع مکمل ها دانست.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

چنانچه شما نیز شاهد نقش هایی در رژیم غذایی خود به برنامه های ورزشی خود می باشید، به شما توصیه می کنیم که استفاده از بهترین مکمل برای حجم عضله سازی و تاثیر خاصی که استفاده از این مکمل ها روی بدن شما دارد را به فراموشی سپرد و به آن ها دقت کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که استفاده نادرست و یا زیاد از مکمل ها هم توانایی این را دارد که به شما نتیجه عکس موارد دلخواهتان را ارائه دهد. به طور کلی باید بگوییم که برای افزایش حجم عضلات، افراد نیازمند این می باشند که به میزان کافی کالری و پروتئین دریافت کرده و برنامه ورزشی خوبی نیز داشته باشند.

پس از آن که اشخاص متوجه شدند برنامه غذایی و ورزشی خوبی را دارند، توانایی این را پیدا می کنند که برای مکمل های ورزشی نیز اقدام کرده و مکمل هایی را با توجه به توصیه مربیان خود و یا افرادی که در این زمینه فعالیت دارن،د انتخاب نمایند.

به طور کلی می‌ توان گفت که به احتمال زیاد، کراتین و انواع مکمل های پروتئینی جزو پایه های ثابت برنامه استفاده از مکمل ها می باشند

به طور کلی می‌ توان گفت که به احتمال زیاد، کراتین و انواع مکمل های پروتئینی جزو پایه های ثابت برنامه استفاده از مکمل ها می باشند.چرا که بهترین و موثرترین مواد برای افزایش حجم عضلات بوده و به بیشتر اشخاص نیز استفاده از این مکمل ها و همچنین سایر مکمل های بدنسازی توصیه می شود و باید بگوییم که مکمل های بدنسازی توانایی این را دارند که برای برخی از افراد مفید بوده و همچنین با استفاده نادرست نیز مضراتی را برای دیگر اشخاص به همراه بیاورند.

البته بهتر است این نکته را هم بگوییم که مکمل های بدنسازی برای اکثر افراد عوارضی را به همراه نخواهند داشت اما با این وجود بهتر است اشخاصی که دارای زمینه های بیماری در موارد خاصی می باشند، حتماً قبل از مصرف انواع مکمل ها با پزشک متخصص خود در این زمینه مشورت نمایند.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.