محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

بهترین چربی سوز قبل از ورزش

بهترین چربی سوز قبل از ورزش

Table of Contents

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین چربی سوز قبل از ورزش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پیروی از سبک نادرستی از زندگی و داشتن یک رژیم غذایی نامناسب و عدم داشتن تحرک کافی و لازم، از دلایل اصلی ابتلا به بیماری چاقی و اضافه وزن به شمار می آیند. تجمع توده چربی عموماً در بخش های خاصی از بدن، به خصوص در ناحیه شکم و پهلو، بیش از دیگر نقاط بدن است.

یکی از بهترین راه های چربی سوزی و کاهش وزن، انجام تمرینات ورزشی مناسب و مداوم است. سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی به کمک ورزش، زمانی امکانپذیر می گردد که با یک رژیم لاغری مناسب و با بهره گیری از مکمل های چربی سوز معتبر و استاندارد همراه شود.

در همین راستا، این مقاله را به بررسی موضوع ” بهترین چربی سوز قبل از ورزش ” اختصاص داده ایم و در دنباله آن، به معرفی بهترین چربی سوزهای موجود در بازار، 1510، Slice N Dice و Acetyl L-Carnitine سه چربی سوز پر قدرت از محصولات محبوب برند ATP Science پرداخته ایم.

اگر به دنبال قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو هستید، این صفحه را ببیند.

ویدئو بهترین چربی سوز قبل از ورزش

شرکت ATP با تمرکز بر تولید انواع مکمل های غذایی، همواره ارائه دهنده بهترین محصولات با برترین کیفیت می باشد که به صورت انحصاری و اختصاصی، تمرکز کلیه فعالیت های خود را تنها روی تولید این مکمل ها قرار داده است.

شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند در ایران، همواره تنها ارائه دهنده محصولات برند ATP Science در ایران به شمار می رود. پس از اتمام مطالعه این مقاله، در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب شرکت ترندان اسپرت، مشورت نمایید.

فواید مکمل های چربی سوز

پیش از انتخاب یک مکمل چربی سوز مناسب برای استفاده پیش از انجام تمرینات ورزشی، لازم است که ابتدا با مواد تشکیل دهنده موجود در آن و نیز فواید و مزایای حاصل از مصرف آن، آشنایی لازم و کافی پیدا نمود.

همچنین، اطلاع از میزان استفاده و زمان مصرف چربی سوز نیز در اثربخشی آن بسیار تاثیرگذار است. تعداد و تنوع مکمل های چربی سوز موجود در بازار، بسیار است. مواد تشکیل دهنده هر یک از این چربی سوزها، بر افراد مختلف، تاثیرات متفاوتی دارد و نمی توان پس از استفاده از آن ها، انتظار عملکرد معجزه آسایی را در فرآیند چربی سوزی و لاغری داشت.

یک مکمل چربی سوزی استاندارد، با حفظ سلامت عمومی فرد و ارتقای سطح عملکرد فرد در هنگام انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های روزانه، عمل چربی سوزی را انجام می دهد.

حتما صفحات تغذیه بعد از ورزش برای چربی سوزی و بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی را مطالعه کنید.

مکمل هایی که مواد تشکیل دهنده آن ها برگرفته از طبیعت باشد، محبوبیت بیشتری به نسبت انواع شیمیایی آن ها دارند

در این میان، مکمل هایی که مواد تشکیل دهنده آن ها برگرفته از طبیعت باشد، محبوبیت بیشتری به نسبت انواع شیمیایی آن ها دارند. علت این محبوبیت، وجود موادی می باشد که بیشتر افراد با آن ها آشنایی داشته و در هنگام استفاده، از اثرات آن بر بدن خود مطلع هستند.

با آگاهی از مواد تشکیل دهنده مکمل چربی سوز، فرد با توجه به شرایط جسمی و روحی خود، قادر به انتخاب بهترین گزینه ممکن، با در نظر گرفتن نیازها و اهداف خود می باشد. در هنگام انتخاب یک مکمل چربی سوز، لازم است که احتمال آلرژی به مواد موجود در آن نیز در نظر گرفته شود.

از همین رو، بهتر است که پیش از انتخاب بهترین چربی سوز قبل از ورزش، حتماً از فواید و مضرات آن با توجه به شرایط خود، مطلع شوید. در ادامه مبحث، به چندین مکمل چربی سوز از محصولات برند معتبر و جهانی ATP Science اشاره خواهیم کرد.

از تمامی علاقه مندان به کاهش وزن و چربی سوزی به کمک مکمل های چربی سوز این برند محبوب، دعوت می کنیم تا پایان این نوشتار با ما همراه شوند.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند کهنه کار در امر تولید مکمل های ورزشی و غذایی، توسط تنها نماینده رسمی و انحصاری آن در کشور، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، در دسترس ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام، قرار می گیرد.

مکمل 1510 بهترین چربی سوز قبل از ورزش

مکمل 1510 بهترین چربی سوز قبل از ورزش
مکمل 1510 بهترین چربی سوز قبل از ورزش

چاقی و مشکل اضافه وزن، به یکی از رایج ترین مشکلات بشر مدرن مبدل شده است. وزن اضافه، اثرات ناگوار و مخربی بر بدن دارد و سلامت عمومی بدن را در معرض تهدیدات و خطرات متعددی قرار می دهد.

شاید بتوان اضافه وزن و مشکل تجمع توده های چربی در بدن را، بزرگترین عامل ابتلا به انواع بیماری های مزمنی نظیر دیابت نوع دو، بیماری های مختلف قلبی و عروقی، انواع بیماری های تنفسی و فشار و کلسترول خون بالا به شمار آورد.

بهترین روش درمان مشکل اضافه وزن، پیروی از یک رژیم غذایی سالم و استاندارد به همراه تحرک لازم و کافی است. به منظور سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی و کاهش وزن، استفاده از مکمل های چربی سوز تولید شده توسط برندهای معتبر، می تواند بسیار مؤثر عمل نماید.

مکمل چربی سوز 1510، می تواند روند کاهش وزن و چربی سوزی را سرعت ببخشد

مکمل چربی سوز 1510، می تواند روند کاهش وزن و چربی سوزی را سرعت ببخشد و این کار را با حمله به توده های چربی انباشته شده در بدن به طرق مختلف انجام می دهد. به کمک مکمل چربی سوز 1510، می توان فرآیند چربی سوزی را، بسیار آسان کرده و در مدتی کوتاه به لاغری دلخواه دست یافت.

این مکمل برای چربی سوزی، از روش ترموژنیک پیشرفته بهره می گیرد. روش ترموژنیک پیشرفته، مکانیسمی است که در آن، مکمل چربی سوز باعث افزایش روند چربی سوزی با بالا بردن متابولیسم بدن می شود.

ترکیبات موجود در مکمل 1510، از جمله بهترین ترکیبات موجود برای تولید یک مکمل استثنایی چربی سوز می باشند که با افزایش ترموژنر، سرعت چربی سوزی را افزایش داده و آن را تسهیل می نمایند.

در دنباله مبحث ” بهترین چربی سوز قبل از ورزش ” به بررسی ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز 1510، خواهیم پرداخت.

ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز 1510

ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز 1510
ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز 1510

مکمل چربی سوز 1510 به عنوان بهترین چربی سوز قبل از ورزش، حاوی ترکیباتی بسیار مفید و ضروری برای افزایش میزان متابولیسم بدن و بالا بردن قدرت و سرعت چربی سوزی بدن، در کنار تمرینات ورزشی و رژیم غذایی مناسب می باشد.

در ادامه، به ترکیبات موجود در این مکمل اشاره شده است:

  • Acetyl L-Carnitine

عمل چربی سوزی در بدن، در اندامک های سلولی بسیار ریزی با عنوان میتوکندری ها انجام می گیرد. مولکول های چربی پس از ورود به این اندامک های ریز، پس از طی فرایندهای بیو شیمیایی، به انرژی تبدیل می شوند.

با افزایش ورود مولکول های چربی به درون میتوکندری ها، تعداد بیشتری از این مولکول ها به چربی تبدیل می شوند و در نتیجه، انرژی بیشتری را در حین انجام تمرینات ورزشی، به بدن انتقال می دهند.

ال کارنیتین، در حقیقت یک انتقال دهنده می باشد که وظیفه حمل مولکول های چربی و رساندن آن ها را به میتوکندری ها بر عهده دارد. چنان چه در بدن به میزان کافی و لازم ال کارنیتین وجود نداشته باشد، عمل چربی سوزی انجام نخواهد گرفت.

از همین رو، استفاده از آن پیش از تمرین، به چربی سوزی بیشتر بسیار کمک می کند. استیل ال کارنیتین، ترکیبی از استیل و ال کارنیتین می باشد که در کنار یکدیگر، تاثیرات چربی سوزی در هنگام انجام تمرین را چندین برابر می نمایند.

  • کافئین آنهیدروز

بدون تردید، یکی از شناخته شده ترین عناصر موجود در طبیعت که می تواند متابولیسم بدن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد، کافئین است. کافئین یک عنصر ارگوژنیک می باشد که باعث افزایش سطح چربی سوزی در بدن می گردد. از سوی دیگر، کافئین یک ماده انرژی زا نیز هست.

چنان چه پیش از انجام تمرینات ورزشی از کافئین استفاده شود، در کنار چربی سوزی بیشتر، انرژی بسیار بالایی را نیز به بدن ورزشکار انتقال می دهد. در هر سروینگ مکمل چربی سوز 1510، 320 میلی گرم کافئین وجود دارد که تامین کننده انرژی لازم برای بدن و بهبود فرایند چربی سوزی است.

  • Green Coffee

قهوه سبز، یک منبع سرشار از کافئین می باشد که در آن، انواع مختلفی از آنتی اکسیدان های مفید برای بدن یافت می شود. مصرف قهوه سبز، فواید بی شماری را بر سلامت عمومی بدن به همراه دارد.

علاوه بر این، قهوه سبز می تواند وزن را کاهش داده و چربی سوزی را افزایش دهد. در کنار چربی سوزی، نمی توان از دیگر فواید مصرف قهوه سبز، نظیر حفظ سلامت استخوان ها، بهبود عملکرد ورزشی و نیز پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری های مزمن چشم پوشی کرد.

  • Chromium Pico Linate

از دیگر عناصر لازم و ضروری در افزایش سرعت چربی سوزی و بالا بردن متابولیسم بدن، کروم است. مصرف کروم، فواید دیگری را نیز برای بدن به همراه دارد که از آن میان می توان به بهبود مقاومت به انسولین، بهبود عملکرد تیروئید، بهبود کیست تخمدان پلی کیستیک و حفاظت از عضلات بدن اشاره کرد.

  • Alpha GPC

این ترکیب، با سرعت بسیار بالایی در مغز، جذب می گردد و باعث بهبود عملکرد ذهن می شود. این عنصر روی مغز اثر گذاشته و آن را برای داشتن عملکرد بهتر در انجام فعالیت های ورزشی، آماده می سازد.

علاوه بر این، وجود این فاکتور در بدن، از بروز انواع بیماری های مغزی و احتمال ابتلا به آلزایمر، پیشگیری می نماید.

  • Bitter Orange

گیاه فوق، در قسمت های شرق آسیا رشد می کند که در آن، عناصری نظیر سینفرین، لیمونن و اکتوپامین یافت می شود که همگی این عناصر، از فاکتورهای تشکیل دهنده بیشتر مکمل های چربی سوز می باشند.

این گیاه، در کنار چربی سوزی و کاهش وزن، باعث بهبود عملکرد تیروئید، بهبود نشانه های ناشی از ابتلا به PMS، بهبود و رفع انواع اختلالات گوارشی و نیز تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. در کنار تمامی این مزایا، وجود Bitter Orange در مکمل چربی سوز 1510، باعث افزایش عملکرد ورزشی می شود.

  • آشوا گاندا

آشوا گاندا از دیگر ترکیبات موجود در این مکمل می باشد که علاوه بر چربی سوزی، فواید زیر را نیز به همراه دارد:

  • کاهش استرس و اضطراب
  • ارتقای سطح عملکرد ورزشی
  • بهبود سلامت روحی
  • افزایش میزان تستوسترون و قدرت باروری مردان
  • کاهش میزان قند خون
  • خاصیت ضد التهابی
  • بهبود حافظه
  • فلفل سیاه

یکی از ادویه های شناخته شده و بسیار تاثیرگذار بر روند چربی سوزی و کاهش وزن، فلفل سیاه می باشد. فلفل سیاه، باعث افزایش متابولیسم بدن شده و وجود آن در مکمل چربی سوز 1510، قدرت چربی سوزی بدن را بسیار افزایش می دهد.

اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز 1510

اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز 1510
اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز 1510

در دنباله مبحث ” بهترین چربی سوز قبل از ورزش ” به ذکر اطلاعاتی بیشتر در ارتباط با مکمل چربی سوز 1510 در بدن می پردازیم. در این مکمل چربی سوز، ترکیبات بسیاری وجود دارند که همگی در چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن، بسیار مؤثر عمل می نمایند.

یکی از اصلی ترین عناصر موجود در این محصول، استیل ال کارنیتین است که خود یکی از عوامل بسیار مؤثر در افزایش میزان چربی سوزی پیش از انجام تمرینات ورزشی به شمار می رود.

مکمل 1510 ، یک مکمل مناسب و فوق العاده برای تمامی افرادی می باشد که تمایل دارند در کنار رژیم لاغری و ورزش، چربی های اضافی خود را با سرعتی بالاتر بسوزانند و وزن خود را کاهش دهند.

لازم به ذکر است که برای اثربخشی بهتر این محصول، می توان 9 گرم از آن را در یک لیتر آب سرد حل نموده و آن را نیم ساعت پیش از شروع تمرین، مصرف نمود.

مکمل Slice N Dice بهترین چربی سوز قبل از ورزش

مکمل Slice N Dice بهترین چربی سوز قبل از ورزش
مکمل Slice N Dice بهترین چربی سوز قبل از ورزش

شرکت ATP Science، معتبرترین و محبوب ترین برند تولید کننده انواع مکمل های غذایی در جهان، اقدام به تولید محصولی با عنوان Slice N Dice به هدف افزایش میزان چربی سوزی و کاهش وزن با سرعت بالاتر نموده است تا به کمک آن، مسیر کاهش وزن برای علاقه مندان به داشتن اندامی متناسب، تسهیل گردد.

نحوه عملکرد این محصول در بدن، شباهت بسیار بالایی به مکمل چربی سوز 1510 دارد. به طوری که از چندین روش متفاوت، به چربی های انباشته شده در بدن حمله کرده و چربی سوزی و کاهش وزن را هموارتر می نماید.

مکانیسم مورد استفاده این مکمل در چربی سوزی، ترموژنر و افزایش متابولیسم بدن است. ترکیبات موجود در این محصول، با دقت بسیار بالا انتخاب شده اند و تاثیر تمامی آن ها بر چربی سوزی، بسیار است.

مکمل Slice N Dice محصول محبوب برند ATP، توسط تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، در دسترس علاقه مندان به کاهش وزن به همراه حفظ سلامتی عمومی خود قرار می گیرد. در ادامه مقاله ” بهترین چربی سوز قبل از ورزش ” به بررسی ترکیبات موجود در این چربی سوز قوی پرداخته ایم.

ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز Slice N Dice

ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز Slice N Dice
ترکیبات موجود در مکمل چربی سوز Slice N Dice

برند ATP تولید کننده Slice N Dice یکی از محبوب ترین مکمل های چربی سوز، از بهترین ترکیبات مفید در امر چربی سوزی در تولید این مکمل بهره گرفته است. در ادامه، به بررسی مهم ترین ترکیبات موجود در این مکمل پرداخته ایم:

  • Acetyl L-Carnitine

در بخش مربوط به مکمل 1510، کاربرد و علل استفاده از آن در این مکمل چربی سوز، به صورت کامل، شرح داده شده است.

  • Gynostemia Pentaphyllum

این ماده، گیاهی از مناطق شرق آسیاست که از دیرباز سابقه ای طولانی در طب سنتی چینی داشته است. این گیاه در کنار چربی سوزی، می تواند باعث کنترل قند خون و بهبود بیماری دیابت نوع دو شود. همچنین میزان کلسترول و استرس، با مصرف آن کاهش می یابد.

  • Bitter Orange

این گیاه در شرق آسیا می روید و ترکیبات مفید موجود در آن، باعث افزایش چربی سوزی و کاهش وزن با سرعت بالا می شوند. علاوه بر این، این گیاه در بهبود عملکرد تیروئید، بهبود علائم PMS، بهبود کارکرد سیستم گوارشی، ارتقای سیستم ایمنی بدن و نیز افزایش عملکرد ورزشکار در حین انجام تمرینات ورزشی، بسیار مؤثر است.

  • Yerba Mate

این گیاه دارای میزان قابل توجهی کافئین می باشد که تاثیری شگرف بر افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی دارد.

همچنین، کاهش میزان کلسترول خون، بهبود شرایط روحی و رفتاری، خاصیت ضد افسردگی، ایجاد توازن وزنی، بهبود عملکرد قلب و عروق، کاهش التهاب، وجود انواع آنتی اکسیدان ها و نیز افزایش میزان انرژی عمومی بدن، از دیگر فواید مصرف این گیاه می باشند.

  • کافئین آنیدروز

کافئین به عنوان یک عامل تاثیر گذار بر چربی سوزی و با داشتن هزاران فایده دیگر برای بدن، از دیگر مواد موجود در این مکمل است. در هر سروینگ مکمل چربی سوز Slice N Dice، 320 میلی گرم کافئین وجود دارد که امکان بهره مندی از مزایای بی شمار آن را برای بدن فراهم می سازد.

  • English Walnut

گردوی انگلیسی، حاوی میزان قابل توجهی امگا 3 است. وجود این گیاه در مکمل Slice N Dice از برند ATP که توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت ارائه می گردد، باعث افزایش میزان چربی سوزی، بهبود عملکرد ذهنی، بهبود سلامت پوست، کاهش کلسترول و فشار خون می شود.

  • Green Coffee Bean

دانه های قهوه سبز، حاوی انواع آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند که در حفظ سلامت بدن، بسیار مؤثر هستند. اما یکی از عملکردهای محبوب این گیاه، چربی سوزی با سرعتی بالاتر و کاهش وزن با سرعتی بیشتر است.

همان طور که به آن اشاره شد، این گیاه دارای فواید بی شمار دیگری نیز می باشد که از آن جمله می توان به حفظ سلامت استخوان ها، بهبود عملکرد تیروئید، درمان مشکل کیست تخمدان و نیز محافظت از عضلات بدن اشاره کرد.

  • Chromium Pico Linate

این ترکیب که در بیشتر مکمل های چربی سوز برند ATP یافت می شود، تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان متابولیسم بدن و چربی سوزی در هنگام انجام تمرینات ورزشی دارد. همچنین عاملی مؤثر بر بهبود عملکرد تیروئید، بهبود مقاومت به انسولین و کمک به حفظ عضلات بدن می باشد.

اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز Slice N Dice

اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز Slice N Dice
اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز Slice N Dice

ترکیبات موجود در این مکمل استثنایی ارائه شده توسط برند ATP، باعث افزایش میزان چربی سوزی و کاهش وزن با سرعت بالا می شوند. استفاده از این محصول در کنار یک رژیم غذایی مناسب و ورزش، اثرات این محصول را چندین برابر می نماید.

برای بهره گیری بهتر از این مکمل، می توان از آن، پیش از هر تمرین استفاده کرد. بهترین روش استفاده از مکمل Slice N Dice محصولی محبوب از شرکت ATP Science به هدف سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی به کمک ورزش، استفاده 9 گرم از این محصول حل شده در یک لیتر آب سرد می باشد.

لازم به ذکر است که برای تاثیرپذیری بیشتر، این محلول را نیم ساعت پیش از شروع تمرین، می بایست استفاده نمود.

در دنباله مبحث ” بهترین چربی سوز قبل از ورزش ” به معرفی یکی دیگر از مکمل های چربی سوز شرکت ATP Science با عنوان Acetyl L-Carnitine خواهیم پرداخت. این محصول، توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی و انحصاری این برند محبوب در ایران، در اختیار علاقه مندان به تناسب اندام و کاهش وزن، قرار می گیرد.

مکمل Acetyl L-Carnitine بهترین چربی سوز قبل از ورزش

مکمل Acetyl L-Carnitine بهترین چربی سوز قبل از ورزش
مکمل Acetyl L-Carnitine بهترین چربی سوز قبل از ورزش

استیل ال کارنیتین، محصولی دیگر از برند معتبر ATP، یک مکمل گیاهی و کاملاً طبیعی می باشد. در این محصول، گلوتن و قند وجود ندارد و ترکیبات آن از نظر ژنتیکی، به هیچ عنوان دستخوش تغییر نشده اند.

این مکمل، ترکیبی مناسب برای استفاده ورزشکاران به هدف افزایش روند چربی سوزی به شمار می رود. از طرف دیگر، این محصول مناسب برای کلیه ورزشکارانی می باشد که تمایل دارند تمرکز اصلی خود را، تنها بر انجام تمرینات ورزشی خود بگذارند.

کسانی که اضافه وزن دارند نیز می توانند از مزایای بسیار این محصول، به خصوص چربی سوزی و کاهش وزن، استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تاثیر این مکمل، همراه با رژیم غذایی و ورزش بسیار بیشتر خواهد شد.

به طوری که استفاده از آن پیش از انجام تمرین، می تواند در کاهش وزن، تاثیر بسیاری داشته باشد.

استیل ال کارنیتین، در مقایسه با ال کارنیتین، برای مغز مفیدتر است و توانایی مغزی و عصبی را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد. لازم به ذکر است که بخش تاثیرگذار بر چربی سوزی در این محصول، در حقیقت همان ال کارنیتین است.

مزایای استفاده از مکمل چربی سوز Acetyl L-Carnitine

مزایای استفاده از مکمل چربی سوز Acetyl L-Carnitine
مزایای استفاده از مکمل چربی سوز Acetyl L-Carnitine

این مکمل چربی سوز که دو عنصر اصلی تشکیل دهنده آن استیل و ال کارنیتین می باشند، فواید بسیاری را برای بدن به همراه دارد که در خاصیت چربی سوزی آن، لازم است که مورد توجه قرار گیرند:

  • پیشگیری از بروز مشکلات حافظه نظیر کاهش حافظه و آلزایمر
  • افزایش چربی سوزی به روش افزایش آنزیم CTP1
  • سرعت بخشیدن به عوامل تنظیم کننده چربی سوزی
  • تنظیم قند خون و بهبود و پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت
  • جلوگیری از احساس خستگی
  • جلوگیری از بروز انواع اختلالات روانی

و …

اطلاعاتی بیشتر در مورد چربی سوز Acetyl L-Carnitine

مکمل های استیل ال کارنیتین که محصولی استثنایی از برند ATP بوده و توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت ارائه می گردند، در بسته بندی های 100 گرمی و 250 گرمی، تولید و عرضه می شوند.

زمان استفاده از این مکمل به هدف چربی سوزی و افزایش سطح انرژی و جلوگیری از خستگی در هنگام تمرین، نیم ساعت قبل از تمرین و به میزان 2 گرم محلول در آب می باشد.

علاوه بر این، می توان برای اثربخشی بیشتر، آن را در حین انجام تمرینات ورزشی مصرف نمود. چنان چه ورزشکار احساس خستگی و کوفتگی در عضلات دارد، می تواند از این محصول برای جلوگیری از گرفتگی عضلات، بلافاصله پس از تمرین استفاده نماید.

لازم است صفحه برنامه بدنسازی چربی سوزی حرفه ای را مطالعه کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

با افزایش آمار افزایش وزن و ضررات ناشی از آن، سرعت بخشیدن به فرآیند چربی سوزی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. از روش های سنتی کاهش وزن، می توان به پیروی از یک رژیم غذایی مناسب و ورزش اشاره کرد.

در کنار یک رژیم غذایی صحیح و استاندارد و پیش از شروع به انجام تمرینات ورزشی، استفاده از یک مکمل چربی سوز معتبر و استاندارد، می تواند سرعت چربی سوزی و کاهش وزن را تا چندین برابر افزایش دهد.

در این مقاله با موضوع ” بهترین چربی سوز قبل از ورزش “، به سه مکمل چربی سوز بی نظیر که محصولاتی از برند ATP می باشند، اشاره کردیم و ویژگی ها و ترکیبات هر یک را جزء به جزء مورد بررسی قرار دادیم.

این مکمل های پر قدرت و فوق العاده در امر چربی سوزی، توسط تنها نماینده انحصاری شرکت ATP Science در ایران، شرکت ترندان اسپرت در دسترس علاقه مندان به کاهش وزن و چربی سوزی با سرعت بالا قرار می گیرد.

در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع مکمل های برند ATP، می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تماس حاصل نموده و از مشاوره های سودمند ایشان، بهره مند شوید.

در پایان مطلع شوید که آیا آمینو اسید چربی سوز است؟

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.