محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

Table of Contents

در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

آمینو اسیدها، عناصر اصلی تشکیل دهنده پروتئین می باشند که در انواع مواد غذایی و مکمل های غذایی یافت می شوند. مصرف انواع آمینو اسیدها همراه با ورزش و رژیم غذایی، تاثیر بسیار زیادی در چربی سوزی و افزایش میزان سوخت و ساز بدن خواهد داشت.

در این میان، برخی از آمینو اسیدها تاثیر بیشتری بر چربی سوزی دارند. لذا در این مقاله، به بررسی ” بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی ” خواهیم پرداخت.

چنان چه شما از علاقه مندان به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می باشید، ما را تا انتهای این نوشتار همراهی کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست آیا آمینو اسید چربی سوز است دیدن کنید.

مزایای آمینو اسیدها

مکمل های آمینو اسید، تاثیر بسیار زیادی در چربی سوزی دارند. عموماً مکمل های آمینو اسید همراه با ورزش و رژیم غذایی، بهترین نتیجه ممکن را بر افزایش سوخت و ساز بدن، به همراه خواهند داشت و بیشترین میزان بازدهی را در عضله سازی دارند.

افزایش متابولیسم بدن به کمک مکمل های آمینو اسید، سرعت چربی سوزی را در بدن افزایش می دهند. از دیگر فواید مکمل های آمینو اسید، می توان به افزایش میزان مقاومت بدن و کاهش خستگی در انجام فعالیت های روزانه و تمرینات ورزشی اشاره کرد.

در این میان، تاثیرات برخی از انواع آمینو اسیدها به نسبت سایر انواع آن برای چربی سوزی، بسیار بیشتر است. لذا در ادامه، به بررسی بهترین انواع آمینو اسید برای کاهش وزن و چربی سوزی خواهیم پرداخت.

BCAA بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

BCAA بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی
BCAA بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

پروتئین ها، بخش مهمی از عضلات بدن را تشکیل می دهند و از واحدهایی با عنوان آمینو اسید، ساخته می شوند. آمینو اسیدها به اشکال و گروه های متفاوتی وجود دارند که در میان تمامی این دسته ها، آمینو اسیدهای شاخه دار، بیشترین میزان تاثیر را در چربی سوزی و عضله سازی دارند.

این شاخه از آمینو اسیدها، از اهمیت ویژه ای در میان ورزشکاران برخوردار می باشد. آمینو اسیدهای شاخه دار که با نام BCAA شناخته می شوند، ترکیبی از سه آمینو اسید زیر هستند:

  • آمینو اسید لوسین
  • آمینو اسید والین
  • آمینو اسید ایزولوسین

هر یک از این آمینو اسیدها دارای ویژگی های خاصی هستند

هر یک از این آمینو اسیدها دارای ویژگی های خاصی هستند که این امر، این سه نوع از آمینو اسید را مبدل به ضروری ترین انواع آن نموده است. بیش از 35 درصد از حجم عضلات، از این سه آمینو اسید تشکیل شده است.

از همین رو، این سه نوع آمینو اسید، محبوب ترین انواع آن در میان ورزشکاران و علاقه مندان به چربی سوزی می باشند. عضلات بدن، برای تامین انرژی مورد نیاز خود، می توانند از این آمینو اسیدها بهره بگیرند و از سوختن خود عضله به هدف تامین انرژی لازم برای ایجاد انرژی لازم برای بدن، جلوگیری به عمل می آورد.

شما در حال مطالعه مقاله ” بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی ” می باشید.

فواید استفاده از مکمل BCAA از برند ATP

فواید استفاده از مکمل BCAA از برند ATP
فواید استفاده از مکمل BCAA از برند ATP

هر یک از آمینو اسیدهای لوسین، والین و ایزولوسین، تاثیرات متفاوتی بر بدن بر جای می گذارند که در کنار یکدیگر، فواید بسیاری را برای بدن به همراه دارند. مهم ترین مزایای استفاده از آمینو اسیدهای شاخه دار یا همان BCAA، به صورت زیر می باشد:

  • حفظ توده عضلانی بدن

در هنگام چربی سوزی، احتمال سوختن چربی موجود در عضلات بدن، بسیار بالا است. این امر، باعث می شود که همراه با چربی سوزی و کاهش وزن، توده عضلانی بدن تحلیل رفته و شکل اصلی خود را از دست بدهد.

از جمله فواید مصرف آمینو اسید BCAA، حفظ توده عضلانی بدن و جلوگیری از تحلیل عضلانی در کنار چربی سوزی می باشد. مصرف آن، از تحلیل عضلات در هنگام انجام تمرینات سخت ورزشی، پیشگیری می نماید. یکی از دلایل اصلی انتخاب آمینو اسید BCAA توسط ورزشکاران، این ویژگی خاص این مکمل است.

  • سرعت بخشیدن فرآیند ریکاوری عضلات

دیگر مزیت استفاده از آمینو اسید BCAA، تسریع روند ریکاوری و نیز ترمیم عضلات پس از انجام تمرینات ورزشی است که این ویژگی، برگرفته از سه آمینو اسید موجود در این مکمل می باشد.

  • کمک به رشد عضلات

هر سه آمینو اسید والین، لوسین و ایزولوسین، ترکیباتی مؤثر در عضله سازی و رشد عضلات بدن به شمار می روند.

  • کم شدن خستگی پس از تمرینات ورزشی

مکمل BCAA تاثیر شگرفی بر کاهش میزان خستگی پس از انجام تمرینات ورزشی دارد.

از دیگر فواید مصرف مکمل BCAA می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش میزان استقامت بدنی
  • افزایش قدرت عضلانی
  • سنتز بیشتر پروتئین در بدن
  • افزایش میزان انرژی عمومی بدن
  • چربی سوزی بیشتر و کم شدن میزان توده چربی انباشته شده در بدن
  • حفاظت از کلیه ذخایر گلوتامین بدن
  • تنظیم میزان ترشح هورمون کورتیزول و جلوگیری از کاتابولیسم عضله

این مقاله، به بررسی موضوع ” بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی ” پرداخته است. با ما همچنان تا انتهای این مقاله، همراه باشید.

مکمل BCAA محصولی از برند ATP Science

<yoastmark class=

مکمل آمینو اسید شاخه دار، با برندهای متفاوت در بازار موجود می باشد. در این میان، انتخاب برندی مطمئن، امری بسیار دشوار به نظر می رسد.

در این میان، شرکت استرالیایی ATP Science محصولی را با عنوان BCAA با بالاترین درجه خلوص و بدون گلوتن تولید نموده است. تنها نماینده رسمی این برند معتبر در کشور، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت می باشد.

این محصول، به صورت غیر تراریخته است. این امر کیفیت و عملکرد آن را به نسبت محصولات مشابه بازار، افزایش داده و در عین حال، بدون هیچ گونه عارضه جانبی و مؤثر در سلامت عمومی بدن می باشد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد مکمل BCAA، بهره گیری از لسیتین آفتابگردان در فرآیند تولید آن است. در سایر مکمل های BCAA برای تهیه این مکمل، از لسیتین سویا استفاده می گردد.

استخراج لسیتین آفتابگردان به نسبت سویا، از آلودگی شیمیایی کمتری برخوردار بوده و در عین حال، این عامل، میزان تراریخته کمتری نیز داراست. لسیتین آفتابگردان برای بدن، بسیار سالم تر از لسیتین سویا است. علاوه بر این، در آن کولین بیشتری وجود دارد.

صفحات بهترین زمان مصرف bcaa و مصرف همزمان پروتئین وی و bcaa را مطالعه کنید.

در لسیتین آفتابگردان، انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی یافت می شود

در لسیتین آفتابگردان، انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی مانند مس، منیزیم، ویتامین b1 و ویتامین b6 و نیز منگنز و فولات یافت می شود. همچنین لسیتین آفتابگردان حاوی میزان قابل توجهی امگا 3 می باشد.

از دیگر فواید لسیتین آفتابگردان، می توان به کنترل چربی خون و بهبود و درمان انواع بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد. برای بیشترین میزان اثرگذاری مکمل BCAA بر چربی سوزی، نحوه مصرف و میزان دوز مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

به طور کلی، بسته به نوع و هدف فرد از انجام تمرینات ورزشی و نیز دیگر مکمل هایی که فرد از آن بهره می گیرد، میزان دوز مصرفی متفاوت است. عموماً مصرف مکمل BCAA به میزان پنج گرم پیش از انجام تمرینات ورزشی، توصیه می شود.

دیگر بازه زمانی توصیه شده برای مصرف این آمینو اسید، پیش از خواب می باشد. لازم به ذکر است که همراهی این مکمل با سایر مکمل های برند ATP در تاثیرگذاری بیشتر این محصول، بسیار مفید می باشند:

  • برای عضله سازی و افزایش حجم عضلات، بهتر است که مکمل BCAA را به همراه مکمل های NOWAY و یا CREATINE مصرف نمود.
  • برای چربی سوزی و کاهش میزان توده چربی انباشته شده در بدن، می توان مکمل BCAA را همراه با یکی از مکمل های CARNITINE یا AMPERAGE استفاده کرد.

Fortitude بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

Fortitude بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی
Fortitude بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

پروتئین، یکی از عوامل بسیار مؤثر در افزایش چربی سوزی و کاهش وزن به شمار می رود. اهمیت پروتئین در تناسب اندام تا به حدی است که در بیشتر رژیم های لاغری، از این فاکتور به عنوان پایه ثابت رژیم و تاثیرگذارترین عامل بر کاهش وزن، نام برده می شود.

پروتئین، از قطعات بسیار کوچکی با عنوان آمینو اسید تشکیل شده اند. آمینو اسیدها نقشی حیاتی و تاثیرگذار بر سلامت اندام های بدن، به خصوص روی عضلات دارند. در بدن انسان، 20 نوع آمینو اسید مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد.

از میان این 20 مورد، برخی از انواع آمینو اسیدها برای بدن بسیار ضروری می باشد. آمینو اسیدهای ضروری، در بدن تولید نمی شوند و توسط مواد غذایی مختلف و یا مکمل های مختلف تامین می گردند.

وجود آمینو اسیدهای ضروری برای ورزشکاران و افرادی که تمایل به افزایش و سرعت بخشیدن به عمل چربی سوزی را دارند، امری حیاتی است

وجود آمینو اسیدهای ضروری برای ورزشکاران و افرادی که تمایل به افزایش و سرعت بخشیدن به عمل چربی سوزی را دارند، امری حیاتی است. نبود آمینو اسیدهای ضروری، باعث عدم عملکرد صحیح عضله سازی در بدن می شود.

Fortitude یک مکمل ترکیبی می باشد که حاوی تمامی آمینو اسیدهای ضروری و لازم برای بدن می باشد. این مکمل، با سرعت بسیار بالایی جذب شده و در اختیار عضلات قرار می گیرد. به علت جذب سریع مکمل Fortitude، ریکاوری و رشد عضلات با سرعت بالاتری انجام می شود.

جذب سریع آمینو اسید ضروری Fortitude سبب می گردد که عملکرد فرد افزایش یافته و عمل چربی سوزی با سرعت بالاتری انجام گیرد. در این مکمل مفید خوراکی، انواع الکترولیت های مورد نیاز ورزشکاران نیز نظیر سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزم یافت می شود.

برای تهیه انواع مکمل های برند ATP، به وبسایت شرکت ترندان اسپرت مراجعه نمایید.

فواید استفاده از مکمل Fortitude از برند ATP

فواید استفاده از مکمل Fortitude از برند ATP
فواید استفاده از مکمل Fortitude از برند ATP

مکمل Fortitude ترکیبی شگفت انگیز شامل انواع مختلفی از آمینو اسیدها می باشد. از جمله آمینو اسیدهای موجود در این مکمل، می توان به سه آمینو اسید لوسین، والین و ایزولوسین یا همان BCAA و نیز انواع دیگری از آمینو اسیدها از جمله لیزین، گلوتامین، ترئونین، تائورین، فنیل آلانین، متیونین، تریپتوفان و هیستیدین اشاره کرد.

در این مکمل، انواع الکترولیت های مورد نیاز ورزشکاران و افرادی که تمایل به چربی سوزی دارند، یافت می شود. در هنگام انجام تمرینات ورزشی، تعریق حاصل از انجام فعالیت های ورزشی، سبب تخلیه الکترولیت های مختلف بدن نظیر سدیم و پتاسیم می شود.

تخلیه الکترولیت ها توسط عمل تعریق، باعث کاهش توانایی عضلات و خستگی زودرس می گردد

تخلیه الکترولیت ها توسط عمل تعریق، باعث کاهش توانایی عضلات و خستگی زودرس می گردد که این امر، احتمال آسیب دیدگی عضلات را افزایش می دهد. علاوه بر این، با کاهش این فاکتور، عملکرد فرد در هنگام انجام تمرینات ورزشی، کاهش می یابد.

در مکمل Fortitude انواع الکترولیت های مورد نیاز بدن نظیر سدیم و پتاسیم یافت می شود که این امر، باعث جلوگیری از ایجاد خستگی زودرس در نتیجه انجام تمرینات ورزشی خواهد شد. از دیگر الکترولیت های موجود در این مکمل، می توان به منیزیم و کلسیم اشاره کرد.

این عناصر باعث افزایش قدرت عضلات و انقباضات بهتر و بیشتر عضلات می شوند. در نتیجه مصرف این مواد، احتمال اسپاسم و گرفتگی عضلات به حداقل کاهش می یابد.

علاوه بر این، استفاده از مکمل Fortitude ویژگی های خاص دیگری را نیز داراست که در ذیل، به برخی از این موارد اشاره شده است:
  • افزایش قدرت عضلانی و تغذیه کامل عضلات
  • عضله سازی و حفظ سلامت عضلات
  • ریکاوری بهتر عضلات پس از انجام تمرینات ورزشی
  • مصرف آن برای تمامی افراد و در هر رشته ورزشی مناسب است.
  • استفاده از این مکمل در هر زمان، قبل، بعد و حتی در حین تمرین مجاز است.
  • تامین کننده تمامی آمینو اسیدهای ضروری برای بدن
  • افزایش عمل سنتز پروتئین
  • تامین کننده تمامی الکترولیت های ضروری برای بدن
  • پیشگیری از بروز انقباضات و اسپاسم عضلانی

مکمل Fortitude محصولی از برند محبوب ATP است که توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت به عنوان تنها نماینده رسمی این برند در ایران، در دسترس ورزشکاران و علاقه مندان به حفظ سلامت عمومی بدن قرار گرفته است. این مکمل، به شکل پودر تهیه شده است.

علت این امر، جذب بهتر و سریع تر و نیز سهولت استفاده از آمینو اسیدهای موجود در آن، به نسبت قرص های مکمل پروتئین می باشد.

از دیگر فواید مکمل Fortitude می توان به مواد اولیه با کیفیت موجود در آن، درجه خلوص بالا و نیز وجود طعم های متنوع و دوست داشتنی اشاره کرد.

مکمل Fortitude محصولی از برند ATP Science

مکمل Fortitude محصولی از برند ATP Science
مکمل Fortitude محصولی از برند ATP Science

این مکمل، حاوی انواع مختلف آمینو اسیدها، مواد تشکیل دهنده پروتئین می باشد. پروتئین، عاملی تاثیرگذار بر کاهش وزن و چربی سوزی می باشد که در بیشتر رژیم های غذایی، از آن بهره گرفته می شود.

این محصول علاوه بر خواص یاد شده، تاثیر به سزایی در چربی سوزی و کاهش حجم توده عظیم چربی ناحیه شکمی و پهلوها نیز دارد.

مکمل Fortitude را می توان برای تاثیرگذاری بیشتر این محصول، به هدف چربی سوزی و عضله سازی بیشتر، آن را قبل، بعد و یا حتی در حین تمرین مصرف نمود.

بهترین زمان و دوز مصرف مکمل Fortitude با توجه به هدف فرد، نوع تمرینات ورزشی وی و همچنین نوع رژیم غذایی، متفاوت می باشد.

Acetyl L-Carnitine بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

Acetyl L-Carnitine بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی
Acetyl L-Carnitine بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی

افزایش وزن که حاصل سبک نادرست زندگی و پیروی از انواع رژیم های ناسالم غذایی و عدم تحرک می باشد، امروزه به معضل عمومی در کلیه جوامع بشری، مبدل شده است.

بهترین شیوه برای رهایی از این عارضه، اصلاح سبک زندگی و کنترل وزن و کاهش توده چربی انباشته شده در بدن می باشد. همراهی یک رژیم غذایی صحیح و ورزش و استفاده از مکمل های استاندارد و معتبر، می تواند بهترین گزینه برای رهایی از مشکل اضافه وزن باشد.

Acetyl L-Carnitine یکی از بهترین مکمل های چربی سوز، محصولی از برند ATP می باشد

Acetyl L-Carnitine یکی از بهترین مکمل های چربی سوز، محصولی از برند ATP می باشد که می توان فرایند چربی سوزی را با سرعت بسیار بالایی انجام دهد. لازم به ذکر است که مصرف این مکمل همراه با رژیم غذایی و ورزش، تاثیرپذیری آن را بر چربی سوزی، چند برابر می نماید.

این مکمل، سرعت تبدیل مولکول های چربی به انرژی را افزایش می دهد. لذا، گزینه ای مناسب برای ورزشکاران علاقه مند به چربی سوزی به شمار می رود و در عین حال، انرژی لازم برای ایشان را برای انجام کلیه تمرینات ورزشی، بدون احساس خستگی، تولید می نماید.

این محصول عالی، توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت ارائه می گردد که تنها نماینده انحصاری برند ATP در ایران می باشد.

Acetyl L-Carnitine با تامین انرژی کافی برای قلب، باعث بهبود عملکرد آن و حفظ سلامت آن نیز خواهد شد که نتیجه آن، بهتر شدن عمل پمپاژ خون در سرتاسر بدن می باشد. این پدیده، از بروز انواع اختلالات قلبی و عروقی، پیشگیری می نماید.

L-Carnitine چیست؟

برای شناخت بهترین مکمل استیل ال-کارنیتین، لازم است که ابتدا به توضیحی مختصر در ارتباط با ال-کارنیتین بپردازیم. آمینو اسیدها که پایه اصلی تشکیل پروتئین هستند، به دو نوع ضروری و غیر ضروری تقسیم می شوند.

ال-کارنیتین، در دسته آمینو اسیدهای غیر ضروری بوده و توسط خود بدن انسان تولید می گردد. ال-کارنیتین در بسیاری از سلول های بدن مانند مغز، بیضه، کبد و کلیه ها به وسیله بدن انسان ساخته می شود.

در این میان، تولید آن در قسمت قلب و عضلات اسکلتی بیش از سایر قسمت های بدن می باشد. آغاز پروسه تولید آمینو اسید غیر ضروری ال-کارنیتین از کبد بوده و به تدریج به وسیله جریان خون در تمامی اندام های بدن، تقسیم و منتقل می گردد.

ال-کارنیتین، از دو آمینو اسید لیزین و متیونین تشکیل شده است

ال-کارنیتین، از دو آمینو اسید لیزین و متیونین تشکیل شده است. برای این که بدن بتواند ال-کارنیتین مورد نیاز خود را تامین نماید، به انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. از جمله ویتامین های لازم برای تولید این ماده، آهن، ویتامین C، ویتامین B6 و ویتامین B3 است.

ال-کارنیتین از انواع آمینو اسیدهای غیر ضروری اما ضروری برای بدن در شرایط خاص به شمار می رود. از همین رو، بسیار لازم و حیاتی است که به میزان کافی در بدن وجود داشته باشد.

برای تولید این آمینو اسید، می توان از مواد غذایی مختلف که حاوی ویتامین های لازم برای ایجاد این آمینو اسید می باشند و یا مکمل غذایی ال-کارنیتین، استفاده کرد.

نقش L-Carnitine در فرایند چربی سوزی

عمل چربی سوزی در بدن، توسط اندامک های سلولی بسیار کوچکی با عنوان میتوکندری ها انجام می گیرد. هنگامی که مولکول های چربی وارد این اندامک های سلولی می شوند، پس از گذراندن فرایندهای بیوشیمیایی خاصی، به انرژی تبدیل می شوند.

این پدیده، نشانگر آن است که با افزایش تعداد مولکول های چربی ورودی به میتوکندری ها، انرژی بیشتری برای بدن توسط این اندامک های کوچک تولید می گردد. این امر، باعث افزایش میزان چربی سوزی و در نتیجه آن کاهش وزن خواهد شد.

نقش ال-کارنیتین، رساندن مولکول های چربی به میتوکندری ها است. در صورت عدم وجود ال-کارنیتین، عمل انتقال انجام نخواهد شد و در نتیجه، تبدیل مولکول های چربی به انرژی، با شکست مواجه خواهد شد و کاهش چربی انجام نمی گیرد.

کارنیتین، همچنین گروه های آسیل که باعث آسیب رسانی و مرگ و میر میتوکندری ها می شوند را از اندامک های سلولی میتوکندری خارج کرده و از تولید رادیکال های آزاد، جلوگیری به عمل می آورد.

علاوه بر این، کارنیتین فواید بسیار دیگری را نیز برای بدن دارد که از آن جمله می توان به تنظیم سیستم ایمنی بدن و تنظیم رشد سلول ها، سیگنالینگ بین سلول ها و حذف رادیکال های آزاد، ایجاد یک برنامه ریزی دقیق برای مرگ و میر سلول ها، ایجاد تعادل یونی و نیز ذخیره کلسیم اشاره کرد.

در کنار تمامی فواید کارنیتین، وجود آن برای تبدیل مولکول های چربی به انرژی و تسهیل فرایند چربی سوزی، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

صفحه تغذیه بعد از ورزش برای چربی سوزی را مطالعه کنید.

Acetyl L-Carnitine چیست؟

ارتقای توانایی آمینو اسید غیر ضروری ال-کارنیتین، با پیوند خوردن این عنصر با استیل، امکانپذیر می شود. این ترکیب، به هدف بهبود عملکرد ال-کارنیتین در بدن انجام می گیرد که نتیجه آن، انجام بهتر وظایف نهاده شده بر آمینو اسید ال-کارنیتین خواهد بود.

استیل، وظایف بسیار مهمی را در بدن بر عهده دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت از سلول های مغزی
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر
  • بهبود مشکلات روحی نظیر افسردگی
  • ایجاد هماهنگی های بهتر و بیشتر بین عصب ها و عضلات بدن
  • ارتقای هر چه بیشتر سلامت و عملکرد سیستم عصبی بدن

در کنار تمامی فواید ذکر شده، باید خاطر نشان شود که سرعت و قدرت جذب Acetyl L-Carnitine بسیار بالا بوده که این خصیصه، سبب می گردد که عمل چربی سوزی با سرعت بیشتر و بسیار آسان تر انجام گیرد.

مکمل Acetyl L-Carnitine یک محصول مفید و مؤثر با قدرت بالا در افزایش میزان چربی سوزی، از محصولات محبوب برند ATP Science می باشد که توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تنها نماینده انحصاری این برند در ایران، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول، می توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تماس حاصل نمایید.

مکمل Acetyl L-Carnitine محصولی از برند ATP Science

<yoastmark class=

مکمل تولید شده توسط برند ATP، محصولی 100 درصد طبیعی بوده و از نظر آلرژی زایی، میزان مسمومیت و آفت کش ها، فلزات سنگین و حتی آلودگی های میکروبی، توسط بازرسان بهداشت کشور استرالیا، مورد تایید قرار گرفته است.

درجه خلوص این مکمل بسیار بالا می باشد که این امر باعث سرعت بخشیدن به عملکرد چربی سوزی توسط آن گردیده است. این مکمل در وزن های 100 گرمی و 250 گرمی تولید می گردد.

در این مکمل، گلوتن وجود ندارد و محصولی غیر تراریخته می باشد که از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. از دیگر مزایای این محصول، می توان به شکل پودری آن اشاره کرد که این امر، قدرت جذب و نیز سهولت مصرف آن را تا میزان بسیار زیادی افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که بهترین زمان برای مصرف این مکمل، پیش از شروع تمرین بوده و میزان صحیح استفاده از آن، 2 گرم پیش از انجام هر تمرین می باشد. با مصرف صحیح مکمل Acetyl L-Carnitine می توان از خاصیت چربی سوزی این محصول، بیشترین میزان بهره مندی را دریافت نمود.

چنانچه تمایل به افزایش میزان چربی سوزی وجود داشته باشد، می توان این مکمل را همراه با Amperage دیگر محصول معتبر شرکت ATP Science مصرف نمود.

 

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

سبک نادرست زندگی امروز و مصرف غذاهای ناسالم در کنار عدم تحرک، سبب شیوع بیماری چاقی در جوامع نوین بشری شده است. با اصلاح شیوه زندگی خود، می توان این عارضه را درمان نمود.

از جمله روش های درمان بیماری چاقی، استفاده از مکمل های چربی سوز می باشد. در مقاله ” بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی “، به بررسی چند مورد از بهترین مکمل های چربی سوز موجود در بازار از برند معتبر و جهانی ATP Science عرضه شده توسط شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، پرداختیم.

در این مکمل ها، انواع آمینو اسیدهای لازم برای بدن وجود دارند که در کنار سرعت بخشیدن به عملکرد چربی سوزی، فواید بی شمار دیگری را نیز برای بدن به همراه دارند.

امید است که داده های بیان شده در مقاله ” بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی “، برای علاقه مندان به کاهش وزن و چربی سوزی، با حفظ سلامت عمومی بدن، مفید واقع شده باشد.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.