محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

مکمل برای بیرون زدن رگ

مکمل برای بیرون زدن رگ

Table of Contents

در این مقاله، به معرفی و بررسی انواع مکمل برای بیرون زدن رگ می پردازیم. با ما همراه باشید.

معمولا همه ورزشکاران به دنبال برجسته کردن رگ های خود هستند و راه های مختلفی را امتحان می کنند. اما چه راه هایی به بیرون زدن رگ ها کمک می کند؟ در ادامه متن، به این سوال پاسخ خواهیم داد.

از بین راه های مختلف، بیشتر ورزشکاران از مکمل برای بیرون زدن رگ استفاده می کنند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه مکمل هایی مفید و چه مکمل هایی مضر هستند. همراه ما باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست چند ساعت قبل تمرین کراتین بخوریم دیدن کنید.

بیرون زدن رگ

بیرون زدن رگ
بیرون زدن رگ

استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، به تنهایی نمی تواند ورزشکاران را به هدفشان برساند. در کنار مصرف مکمل ها باید موارد دیگری را انجام داد تا رگ ها برجسته شوند.

عضله سازی اصولا کار آسانی نیست و باید به برنامه ورزشی و غذایی خاصی پایبند باشید. همان طور که می دانید، افرادی که عضلات بزرگ تری دارند، دارای رگ های برجسته تری هستند.

علت این مسئله این است که عضلات بزرگتر به جریان خون بیشتری احتیاج دارند تا اکسیژن و مواد غذایی بیشتری دریافت کنند. برای این که گردش خون در بدن بهتر انجام شود، باید رگ ها گشادتر و برجسته تر باشند.

پس رگ های برجسته نشاندهنده بهبود جریان خون در عضلات است. در نتیجه در کنار استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، باید حجم عضلات را افزایش دهید.

یکی دیگر از راه هایی که به برجسته تر شدن رگ ها کمک می کند، کاهش چربی در بدن است. در واقع اگر تمامی نکات لازم را رعایت کنید اما چربی بدن خود را کاهش ندهید، رگ های برجسته ای نخواهید داشت.

همچنین لازم است رژیم غذایی سرشار از نیترات داشته باشید تا در بدنتان نیتریک اسید تولید شود. ورزشکاران از پودر چغندر به علت دارا بودن نیترات در رژیم غذایی خود استفاده می کنند.

نیتریک اسید سبب گشاد شدن رگ ها می شود و آن ها را برجسته تر می کند. همچنین به عضله ها، اکسیژن و مواد غذایی بیشتری می رسد و آن ها را بزرگ تر می  کند. کاهو و کلم و اسفناج نیز دارای نیترات هستند و به عضله سازی کمک می کنند.

مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ

مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ
مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ

استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ را باید زمانی شروع کنید که چربی بسیار کمی در بدن شما وجود دارد. علاوه بر این، لازم است رگ ها کمی بیرون زده باشند تا با مکمل، برجسته تر شود. مکمل ها به روش های مختلفی می توانند سبب بیرون زدن رگ های عضلات شما شوند.

به طور مثال برخی از مکمل ها سبب افزایش حجم عضلات و برخی دیگر سبب افزایش جریان خون می شوند. این موارد باعث می شوند تا در نهایت، رگ هایی برجسته تر داشته باشید و به هدف خود نزدیک شوید. برخی از مکمل ها دارای نیترات هستند و به همین شکل سبب درشت شدن عضله های شما می شوند.

امروزه استفاده از مکمل ها بیشتر از قبل افزایش پیدا کرده است. این مسئله، هم به ورزشکاران کمک می کند و هم آن ها را با مشکل خرید مکمل های تقلبی مواجه کرده است. استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، راه بسیار مناسبی است اما نباید از هر مکملی استفاده کنید.

علاوه بر این مورد، هر فرد با توجه به هر مرحله ورزشی خود، باید مکمل ورزش مخصوصش را خریداری نماید. قبل از خرید مکمل برای بیرون زدن رگ، باید اطلاعات لازم را کسب کرده باشید.

لطفا از محصول L-Citrulline Malate دیدن کنید.

تاثیر مکمل برای بیرون زدن رگ

تاثیر مکمل برای بیرون زدن رگ
تاثیر مکمل برای بیرون زدن رگ

به طور کلی انجام ورزش حرفه ای سبب بیرون زدن رگ ها می شود و مکمل ها به افزایش برجستگی آن ها کمک می کنند. در کنار استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، باید استفاده از سدیم را کاهش دهید.

زیرا نمک، آب را به خود جذب می کند و به اصطلاح، بدن پف می کند و مانع برجستگی رگ ها می شود. گاهی با مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ، به نتیجه دلخواه خود نمی رسید.

ممکن است در چنین شرایطی تصور کنید که مکمل ها بی کیفیت یا تقلبی بوده اند. اما عوامل مختلفی روی پیدا شدن رگ ها تاثیر می گذارند که باید به همه آن ها توجه کنید.

  •       نوع تمرین
  •       سن
  •       ژنتیک
  •       سطح هیدراته بودن
  •       هورمون
  •       توده عضلانی
  •       درصد چربی بدن

همه موارد بالا در کنار یکدیگر روی برجسته شدن رگ های بدن موثر هستند. به همین علت نباید با مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ، انتظار معجزه داشته باشید و باید همه جوانب را در نظر بگیرید.

انواع مکمل ها برای بیرون زدن رگ

انواع مکمل ها برای بیرون زدن رگ
انواع مکمل ها برای بیرون زدن رگ

مکمل آگماتین، یک مکمل برای بیرون زدن رگ است که جزو محصولات فرعی آمینو اسید آرژین به شمار می آید. آگماتین ها جلوی تجزیه شدن نیتریک اکسید را در بدن می گیرند و در نهایت جریان خون بیشتر می شود.

همان طور که گفتیم، افزایش جریان خون سبب برجستگی رگ ها می شود و به این ترتیب این مکمل موجب برجستگی رگ ها می شود. برخی از مکمل ها، ادرار آور هستند و آب بدن را کم می کنند تا رگ ها نمایان شوند. در مصرف این مکمل ها باید احتیاط کنید زیرا به راحتی می توانند سلامت شما را به خطر بیندازند.

شاید تا به حال کلمه پمپ را از زبان ورزشکاران و بدنسازان شنیده باشید. منظور از پمپ، مکملی است که قبل و یا حین تمرین خورده می شود. بهتر است ورزشکاران بعد از خوردن مکمل های پمپ، حرکت کششی انجام دهند.

هنگام تمرین، به عضله ورزشکاران فشار وارد شده و سبب جمع شدن اسید لاکتیک  می شود. تجمع این ماده باعث درد گرفتن عضلات می شود و ورزشکاران را دچار مشکل می کند. اما انجام حرکات ورزشی، این تجمع را از بین می برد و از درد عضلانی جلوگیری می کند. که جزو بهترین مکمل های بدنسازی نیز است.

مکمل کراتین برای بیرون زدن رگ

مکمل کراتین برای بیرون زدن رگ
مکمل کراتین برای بیرون زدن رگ

کراتین شباهت زیادی به آمینو اسیدها دارد و 65 درصد کراتین موجود در بدن در عضله ها قرار می گیرد. در کلیه ها و کبد و لوزالمعده از متابولیسم اسیدهای آمینه، کراتین ایجاد می شود و 35 درصد باقیمانده در کلیه و کبد و مغز ذخیره می شود.

کراتین به انقباض عضله ها کمک می کند، درست مانند زمانی که انسان بار سنگینی را جابجا می کند. از این مکمل برای بیرون زدن رگ استفاده می شود و باعث عملکرد بهتر عضله ها می شود. زمانی که کراتین در بدن وجود داشته باشد، عضله ها با نیروی بیشتری انقباض پیدا می کنند.

در واقع مکمل کراتین، علاوه بر بیرون زدن رگ ها، به افزایش حجم و قدرت عضله ها نیز کمک  می کند. کراتین در خوراکی های مختلفی مانند گوشت سینه مرغ و تن ماهی و بادام زمینی و سینه مرغ وجود دارد. در بدن افراد گیاهخوار، کراتین کمتری نسبت به افراد گوشت خوار وجود دارد.

ورزشکاران برای تامین کراتین مورد نیاز بدن خود از پودر یا مکمل آن استفاده می کنند. نقش سیاهرگ این است که خون بدون اکسیژن را به سمت قلب ببرد و به سطح پوست نزدیک است. معمولا آقایان، بیشتر، رگ های برجسته را دوست دارند اما در خانم ها هم رگ های برجسته دیده می شود.

به طور کلی، عده ای به علت ژنتیک دارای رگ های برجسته ای هستند که بدن آن ها را پر قدرت نشان می دهد. کراتین به روش غیر مستقیم هم سبب برجسته شدن رگ های ورزشکاران می شود.

زمانی که کراتین مصرف می کنید، انرژی و قدرت بدنی شما افزایش پیدا می کند. همین مسئله سبب می شود تا ورزشکاران بتوانند بیشتر از قبل وزنه بزنند و در نهایت، رگ های برجسته تری داشته باشند.

مصرف مکمل کراتین برای بیرون زدن رگ

مصرف مکمل کراتین برای بیرون زدن رگ
مصرف مکمل کراتین برای بیرون زدن رگ

کراتین باعث گشاد شدن عروق و شریان ها می شود و در نهایت سبب خونرسانی و اکسیژن رسانی بیشتر می شود. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مکمل کراتین چگونه باعث بیرون زدن رگ ها می شود؟

همان طور که می دانید، سرخرگ ها خون پاک را در بدن انتقال می دهند و به آن ها شریان نیز گفته می شود. اما سیاهرگ ها که با نام ورید نیز شناخته می شوند، خونی که دی اکسید کربن دارد را جابجا می کنند.

بهترین زمان مصرف کراتین چه زمانیست؟ همان طور که می دانید، زمانی که رگ ها گشاد می شوند، خون بیشتری به عضله ها می رسد. به همین ترتیب، خون بیشتری هم از عضله ها به سمت قلب منتقل می شود. یعنی سیاهرگ ها خون بیشتری را جابجا می کنند و برجسته تر می شوند.

در واقع  استفاده از این مکمل برای بیرون زدن رگ، باعث می شود تا سرخرگ ها گشادتر شوند و خون بیشتری را انتقال دهند. اما سیاهرگ ها، خونی که توسط سرخرگ به عضله رسیده را منتقل می کنند، به همین علت گشادتر می شوند. سرخرگ ها در اعماق عضلات قرار می گیرند و به همین علت نمی توانیم برجسته شدن آن ها را ببینیم.

همان طور که گفتیم، سیاهرگ ها روی عضلات قرار دارند و زمانی که برجسته شوند، از روی پوست قابل مشاهده هستند. در واقع، مکمل کراتین، سرخرگ ها را گشادتر می کند که این مسئله موجب برجستگی سیاهرگ ها می شود و ما می توانیم بیرون زدن آن را مشاهده کنیم.

توصیه می کنیم مقاله زمان مصرف مکمل های بدنسازی را مطالعه نمایید.

مصرف مکمل 1510 برای بیرون زدن رگ

مصرف مکمل 1510 برای بیرون زدن رگ
مصرف مکمل 1510 برای بیرون زدن رگ

یکی دیگر از مکمل هایی که به بیرون زدن رگ کمک می کند، مکمل های 1510  هستند. ورزشکاران مبتدی و پیشرفته می توانند از این مکمل استفاده کنند. در واقع، بیرن زدن رگ، یکی از ویژگی های مکمل  1510 است.

مصرف این مکمل برای بیرون زدن رگ موجب عدم ترمیم چربی ها در بدن می‌شود. در واقع این مکمل از چربی‌ ها به عنوان انرژی استفاده می کند و در نهایت موجب بیرون زدن رگ می شود.

یکی دیگر از مزایای این مکمل این است که به متابولیسم سالم کمک می کند و مصرف کننده را از بیماری های گوارشی دور نگه می دارد. روش کار مکمل  1510 به این صورت است که با کاهش چربی های بدن، سبب برجستگی رگ ها می شود.

مکمل آگماتین برای بیرون زدن رگ

از مکمل آگماتین نیز برای بیرون زدن رگ ها استفاده می شود و ورزشکاران از آن استفاده می کنند. این مکمل، یک اسید آمینه آرژنین است که گروه بروکسل از آن حذف شده است. این ماده، کمیاب است و در گیاهان و انواع گوشت ها و ماهی ها به میزان کم وجود دارد.

البته برخی از فعالیت های میکروبی در روده نیز موجب تولید این ماده در بدن می شود. مکمل آگماتین اثرات خوبی روی ورزشکاران می گذارد و انرژی و پمپاژ خون در بدن آن ها را بیشتر می کند.

آگماتین یکی از مکمل های محبوب در میان ورزشکاران است و قبل و بعد از تمرین مورد استفاده قرار می گیرد. این مکمل سبب تجزیه اکسید نیترات می شود و سطح این ماده را در بدن افزایش می دهد.

مکمل آگماتین را باید در کنار رژیم غذایی اصولی و تمرینات بدنی مناسب مصرف کرد. در واقع این مکمل با زیاد کردن جریان خون، سبب تقویت عروق و عضله ها می شود و مواد مغذی بیشتری به آنها می رساند. بهترین زمان مصرف این مکمل، نیم ساعت قبل از تمرین است و اثر اکسید نیترات را به حداکثر می رساند.

مصرف مکمل آگماتین برای بیرون زدن رگ

مزیت مصرف مکمل آگماتین این است که بلافاصله بعد از این که وارد رگ می شود، کار خود را شروع می کند. در واقع 15 تا 30 دقیقه بعد از مصرف این مکمل، افزایش قدرت عضلانی و پمپاژ خون را حس می کنید. قیمت این مکمل به اندازه بسته بندی آن بستگی دارد و طبیعتا بسته های بزرگ تر، گران تر هستند.

به طور کلی مکمل آگماتین جزو مکمل های گران قیمت است و بسیار موثر عمل می کند. معمولا ورزشکاران این مکمل را با دیگر مکمل ها ترکیب می کنند و سپس مصرف می کنند. علت این کار، قیمت بالای مکمل آگماتین و صرفه جویی در هزینه ها است.

افرادی که استفاده از این مکمل برای بیرون زدن رگ را انتخاب می کنند، خیلی زودتر به نتیجه می رسند. RSP HD Nutrition Agmagen و MP Hybrid N.O دو نوع از این مکمل ها هستند که کیفیت بالایی دارند.

به گفته دانشمندان، ورزشکاران به کمک این مکمل، می توانند مدت زمان بیشتری تمرین کنند و به حجم عضلات خود بیفزایند. یکی دیگر از مزایای مصرف این مکمل برای بیرون زدن رگ، کاهش درد عضلانی بعد از تمرینات است.

مکمل آگماتین مانند دیگر مکمل های بیرون زدن رگ، دارای اکسید نیتریک است. همان طور که گفتیم، این ماده سبب بزرگ تر شدن رگ ها و افزایش جریان خون و در نهایت برجستگی رگ ها می شود. یکی دیگر از مزایای آگماتین این است که از تنگی نفس جلوگیری می کند و مواد مغذی بیشتری به بدن می رساند.

پزشکان به ورزشکاران توصیه می کنند که برای بهبود تنفس و خونرسانی، از مکمل آگماتین استفاده کنند. آگماتین به درمان ناراحتی های کلیوی و روده و معده و کبد و همچنین درمان آب مروارید کمک می کند.

مکمل ال آرژنین برای بیرون زدن رگ

مکمل ال آرژنین برای بیرون زدن رگ
مکمل ال آرژنین برای بیرون زدن رگ

یکی دیگر از مکمل ها برای برجسته  شدن رگ ها، مکمل ال آرژنین است که محبوبیت زیادی دارد. این مکمل را معمولا با نام آرژنین می شناسند و دارای خاصیت خونرسانی بسیار بالایی است. ورزشکاران معمولا این مکمل را به شکل پودر و یا کپسول مصرف می کنند و از خواص آن بهره می برند.

آرژنین در بدن تولید می شود و یکی از آمینو اسیدهای غیر ضروری است. اما ورزشکاران به آرژنین بیشتری نیاز دارند و به همین دلیل، این مکمل را مصرف می کنند. به جز مصرف مکمل، راه های دیگری نیز برای افزایش میزان آرژنین در بدن وجود دارد.

خوردن ماهی و گوشت قرمز و شیک های پروتئینی، میزان آرژنین را در بدن افزایش می دهد.

مطالعات دانشمندان نشان می دهد که آرژنین سبب تحریک سنتز پروتئین در بدن می شود. سنتز پروتئین سبب افزایش قدرت و مقاومت عضلات و همچنین افزایش سایز آن ها می شود.

ویژگی های دیگر مکمل آگماتین برای بیرون زدن رگ

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی این مکمل این است که تحمل فشار را در بدن افزایش می دهد. زمانی که ورزش حرفه ای انجام می دهید، عضلات منقبض شده و درد می گیرند؛ استفاده از آگماتین، این دردها را کاهش می دهد.

دانشمندان معمولا از مزایا و نکات مثبت این مکمل صحبت می کنند و عوارض خطرناکی از آن گزارش نشده است. اما نباید در مصرف  آن زیاده روی کنیم چون قطعا عوارضی به دنبال دارد.

همان طور که می دانید، درون مکمل آگماتین، اکسید نیترات وجود دارد که نباید از یک حدی بیشتر وارد بدن شود. افزایش سطح این ماده در بدن موجب ایجاد اسهال و مشکلات روده و نفخ می شود، پس نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

اگر رژیم غذایی سرشار از پروتئین داشته باشید، به مقدار قابل قبولی از آرژنین در بدن خود می رسید. البته افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، می بایستی در مصرف این ماده احتیاط کنند.

زیرا آگماتین و به طور کلی پروتئین ها موجب رقیق شدن خون می شوند و مصرف زیاد آن برای بدن خطرناک است. میزان مصرف این مکمل برای بیرون زدن رگ در همه بدن ها یکسان نیست و هر کسی با توجه به بدن خود، دوز مناسبی را باید مصرف کند.

مکمل پمپ برای بیرون زدن رگ

همان طور که گفتیم، مکمل پمپ، قبل و بعد از ورزش مورد استفاده قرار می گیرد و به ورزشکاران کمک می کند. اگر در مصرف انواع مکمل زیاده روی کنید، دچار مشکل های قلبی عروقی خواهید شد. به همین علت باید برای استفاده از مکمل پمپ، از افراد متخصص مشورت بگیرید.

به هیچ وجه نباید خودسرانه این مکمل ها را مصرف کنید چون ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشند. ورزشکاران از این مکمل برای بیرون زدن رگ و افزایش قدرت عضله ها و خون رسانی بهتر استفاده می کنند.

نباید با مصرف غیر اصولی به بدن خود آسیب وارد کرده و از شرایط مسابقه دور شوند.  قبل از استفاده از انواع مکمل برای بیرون زدن رگ، باید آن را به طور کامل بشناسید و سپس از آن استفاده کنید.

اگر در مصرف مکمل پمپ زیاده روی کنید، به یکی از مشکلات تهوع، اسهال، اختلالات خواب، افزایش جریان خون و افت قند خون دچار می شوید. اگر قصد استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ را دارید، باید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

اکسید نیتریک برای بیرون زدن رگ

اکسید نیتریک برای بیرون زدن رگ
اکسید نیتریک برای بیرون زدن رگ

همان طور که در قسمت های مختلف این متن گفتیم، استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، به علت وجود اکسید نیتریک در آن است. در واقع اکسید نیتریک یک اسید گازی است که می تواند تاثیر مثبتی در بدن داشته باشد.

جالب است بدانید که دانشمندان، این ماده را به طور اتفاقی کشف کردند و از خواص آن مطلع شدند. کاشفان مولکول اکسید نیتریک، موفق به دریافت جایزه نوبل شدند و در سال 1992 آن را به عنوان مولکول سال معرفی کردند.

بیشتر مردم، حجم دادن به عضله ها را به عنوان ویژگی این ماده می شناسند اما خواص دیگری هم دارد.

در واقع یکی از اصلی ترین علت های استفاده از اکسید نیتریک، به منظور بیرون زدن رگ ها است. همان طور که گفتیم، اکسید نیتریک یک گاز بوده و نیمه عمر آن بین 1 تا 2 ثانیه است. به همین علت وقتی وارد بدن می شود، خیلی زود می تواند تاثیر خود را بگذارد.

ال سیترولین یا سیترولین مالات، نوعی از مکمل ها هستند و برای مصرف اکسید نیتریک می توانید از آن ها استفاده کنید. مزه این مکمل ها ترش است و باید 40 تا 120 دقیقه قبل از تمرین مورد استفاده قرار بگیرند.

روش های غیر اصولی برای بیرون زدن رگ

عده ای به جای استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ های بدن، از روش های خطرناک استفاده می کنند و سلامتی خود را به خطر می اندازند. به طور مثال برخی از ورزشکاران از مکمل های تقلبی و ارزان قیمت استفاده می کنند و به بدن خود آسیب می رسانند.

برخی دیگر، زیاد آب می نوشند تا آب بیشتری از بدنمان دفع شود. این مسئله در نهایت احتباس آب در بدن را کاهش می دهد و رگ ها را برجسته تر می کند. عده ای از ورزشکاران، قبل از مسابقه مصرف آب را کاهش می دهند تا رگ های برجسته تری داشته باشند.

این روش ها، اصولا پیشنهاد نمی شوند و خطرات زیادی را برای بدن ایجاد می کنند. برخی از افراد به جای استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، بعضی از ادویه ها مانند فلفل را مصرف می کنند.

خوردن فلفل بیشتر از اندازه مجاز اصولا برای بدن مفید نیست و به آن آسیب وارد می کند. مصرف فلفل نیز جزو روش های غیر مرسوم به شمار می آید و نباید آن را انجام دهید.

عده ای دیگر به جای مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ ها، باد سشوار را روی پا می گیرند

عده ای دیگر به جای مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ ها، باد سشوار را روی پا می گیرند. استفاده از این روش موقتی است و نمی تواند تاثیر ماندگاری برای برجستگی رگ ها داشته باشد.

اگر باد سشوار را روی  عضلات نگه دارید، ممکن است پوست پا بسوزد؛ بنابرابن از این کار اجتناب کنید. علاوه بر مصرف مکمل برای بیرون زدن رگ، راه های مناسب دیگری نیز وجود دارند که می توانید آن ها را به کار بگیرید. روش های نادرست فقط به بدن شما آسیب وارد کرده و شما را از هدفتان دور می کند.

در این متن، به معرفی روش های مختلف برای برجستگی رگ ها و بزرگ تر شدن عضلات پرداختیم. همچنین دانستیم که استفاده از مکمل برای بیرون زدن رگ، یکی از بهترین روش ها است که مزایای دیگری را نیز به دنبال دارد.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.