محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000

طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000

Table of Contents

در این مقاله، طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همراه ما باشید.

ال کارنیتین مایع 3000، یک مکمل غذایی مفید بوده که باعث از بین رفتن کمبود اولیه و یا ثانویه ال کارنیتین در بدن می شود. این مکمل، سبب افزایش میزان انرژی بدن و رفع خستگی شده و نیز با افزایش سوخت و ساز بدن، سبب سوزاندن چربی های اضافی بدن می گردد.

این مکمل، برای همه افراد از جمله نوزادان کم وزن، سالمندان و گیاه خواران، ورزشکاران و افرادی که تمایل به کم کردن وزن خود با رژیم لاغری را دارند، مناسب می باشد.

ویدئو طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000

در این مقاله، تصمیم داریم به بررسی بیشتر موضوع ” طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 ” و عوامل مرتبط با این مکمل غذایی بپردازیم.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین زمان مصرف ال کارنیتین دیدن کنید.

ال کارنیتین چیست؟

ال کارنیتین چیست؟
ال کارنیتین چیست؟

ال کارنیتین، از انواع اسیدهای آمینه می باشد که باعث آزادسازی انرژی از بافت چربی می گردد. کارنیتین، با انتقال اسیدهای چرب به درون میتوکندری سلول، آن را به انرژی تبدیل می نماید. این عملکرد، در صورت افزایش نیاز عضلات به انرژی، افزایش می یابد.

صفحه ACETYL L-CARNITINE را ببینید.

لذا هنگامی که مصرف آن با ورزش همراه شود، تاثیرپذیری بیشتری بر چربی سوزی خواهد داشت. به صورت طبیعی؛ ال کارنیتین در کبد و در بافت های عضلانی تولید می گردد. اما این مقدار برای چربی سوزی کافی نبوده و از این رو، نیاز اساسی به مصرف مکمل احساس می گردد.

ال کارنیتین، از جمله محبوب ترین و مشهورترین مکمل های غذایی می باشد که برای رسیدن به اهداف مختلف از جمله کاهش وزن و لاغری، ریکاوری سریع تر پس از انجام فعالیت ها و تمرینات ورزشی و افزایش انرژی در هنگام انجام تمرین، مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین، مصرف ال کارنیتین به تمامی افرادی که از مشکلات پوستی و یا ریزش مو رنج می برند نیز توصیه می شود. از دیگر موارد کاربرد ال کارنیتین، رفع کمبود ال کارنیتین در بدن افرادی با رژیم گیاهخواری می باشد.

به صورت کلی، مصرف ال کارنیتین باعث بهبود عملکرد عمومی بدن انسان می گردد. (بهترین مارک ال آرژنین برای افزایش قد را ببینید.)

به صورت کلی، مصرف ال کارنیتین باعث بهبود عملکرد عمومی بدن انسان می گردد. ال کارنیتین، در شکل های تزریقی، قرص و کپسول و یا پودری در بازار موجود می باشد. از دیگر اشکال ال کارنیتین موجود در بازار، نوع مایع آن است که به شکل شربت در دسترس افراد قرار گرفته است.

هر یک از انواع ال کارنیتین، کاربرد ویژه ای دارند. در این میان، محلول خوراکی ال کارنیتین که به صورت شربت می باشد، بیشتر برای افزایش و سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی، مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این، ال کارنیتین مایع، باعث بالا بردن سطح انرژی عمومی بدن و بهبود کارایی و عملکرد قلب و عروق و نیز کبد می گردد.

ال کارنیتین مایع، برای تمامی افراد از جمله ورزشکاران، افراد سالخورده، کودکان نارس و نیز کلیه بیمارانی که با مشکل کمبود ال کارنیتین اولیه و یا ثانویه مواجه می باشند، مناسب است.

برند محبوب ATP شامل انواع مکمل های غذایی مورد نیاز بدن می باشد که هر فرد بسته به نیازها و اهداف خود، می تواند از مزایای بی شمار این مکمل ها، بهره مند گردد.

شرکت ترندان اسپرت، تنها نماینده رسمی برند ATP در ایران و وارد کننده انحصاری محصولات این برند محبوب،می باشد. با ما تا پایان مقاله ” طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 ” همراه بمانید.

ال کارنیتین مایع چیست؟

ال کارنیتین مایع چیست؟
ال کارنیتین مایع چیست؟

یکی از انواع مختلف ال کارنیتین، ال کارنیتین مایع می باشد. این نوع از ال کارنیتین را می توان به عنوان یک مکمل ورزشی و یا مکمل بدنسازی، از داروخانه ها و یا مراکز معتبر تهیه نمود. در صورت کلی، مصرف متعادل و استاندارد ال کارنیتین مایع در طول روز، از 500 میلی گرم تا 2000 میلی گرم، بسته به هدف از مصرف این مکمل، متفاوت است.

این میزان از دوز مصرفی، می تواند بیشترین تاثیر را بر چربی سوزی داشته باشد و در عین حال، هیچ گونه عوارض جانبی را برای فرد در پی نداشته باشد. لازم به ذکر است که در برخی از انواع رژیم های غذایی، از میزان کافی ال کارنیتین بهره گرفته شده است.

در این شرایط، نیازی به استفاده از مکمل ال کارنیتین نخواهد بود. لذا، اطلاع داشتن از میزان لازم و کافی ال کارنیتین مایع برای بدن، به خصوص برای ورزشکاران و افرادی که به هدف کاهش وزن از آن استفاده می کنند، بسیار مهم است.

ال کارنیتین مایع، با سرعت بیشتری به نسبت سایر انواع ال کارنیتین در بدن جذب می شود

ال کارنیتین مایع، با سرعت بیشتری به نسبت سایر انواع ال کارنیتین در بدن جذب می شود. از همین رو، بهترین زمان برای استفاده از این مکمل برای ورزشکاران، در هنگام صبح و یا پیش از شروع انجام تمرینات ورزشی می باشد.

مصرف آن پیش از ورزش، باعث می شود که انرژی لازم برای بدن و انجام تمرینات ورزشی، تامین شده و پس از انجام تمرین نیز احساس خستگی و کوفتگی کمتری ایجاد می گردد.

ال کارنیتین مایع 3000

ال کارنیتین مایع 3000
ال کارنیتین مایع 3000

این ترکیب، تاثیری شگرف بر انتقال مولکول های چربی به سلول ها و اندام های عضلانی دارد. نتیجه این عملکرد، تولید انرژی لازم برای انجام تمرینات ورشی و انجام فعالیت های روزانه است. این پدیده باعث سرعت بخشیدن به عملکرد چربی سوزی در بدن می گردد.

ال کارنیتین مایع 3000، در کنار تاثیرپذیری شگرفی که بر چربی سوزی دارد، باعث افزایش میزان انرژی در هنگام انجام تمرینات سخت و طاقت فرسای ورزشی می شود. ال کارنیتین مایع 3000، حاوی 3000 میلی گرم ال کارنیتین مایع خالص است.

مصرف این ترکیب استثنایی در کنار بهینه کردن عملکرد بدن در هنگام انجام تمرینات ورزشی، می تواند خستگی عضلات را به تاخیر انداخته و در نتیجه، روند چربی سوزی، با سرعت بالاتری انجام گیرد.

بلعیدن ال کارنیتین مایع 3000، بسیار راحت تر از سایر اشکال آن می باشد و جذب آن نیز با سرعت بسیار بالاتری انجام می گیرد.

فواید ال کارنیتین مایع 3000

ال کارنیتین مایع، تشکیل شده از ال کارنیتین خالص می باشد که مزایای زیر را با خود به همراه دارد:

  • عملکرد فوق العاده و سریع در تبدیل مولکول های چربی به انرژی برای طولانی تر شدن تمرینات ورزشی و عدم احساس خستگی در حین انجام تمرین و بهبود عملکرد عضلات در هنگام تمرین
  • حاوی 3000 میلی گرم ال کارنیتین مای خالص می باشد که بیشترین میزان اثرگذاری را به نسبت سایر اشکال آن در پی دارد.
  • باعث بالا بردن میزان قدرت و استقامت عضلات می شود.
  • در ال کارنیتین مایع 3000، استفاده از هیچ نوع رنگ و یا طعم دهنده مصنوعی مجاز نمی باشد.

مصرف به اندازه و کافی مکمل ال کارنیتین فواید دیگری را نیز برای فرد به همراه دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بهبود سلامت قلب

ال کارنیتین باعث تولید اکسید نیتریک که عامل اصلی گشاد شدن عروق خونی می باشد، می گردد که این امر، تاثیری مستقیم بر بهبود سلامت قلب و عروق در پی دارد.

با افزایش جریان خون و کاهش فشار خون، فشار کمتری به قلب برای پمپاژ خون وارد می شود که این امر، کمک بزرگی به بهبود عملکرد قلب می نماید. از سوی دیگر، کاهش اسید لاکتیک حاصل از مصرف کارنیتین، عاملی مؤثر بر ارتقای عملکرد قلب می باشد و از بروز اختلالات قلبی، پیشگیری می نماید.

  • کنترل دیابت

این مکمل، حساسیت بدن به انسولین و استفاده از گلوکز و همچنین مقاومت بدن در برابر انسولین را کاهش می دهد. با استفاده مفید از گلوکز تامین شده توسط بدن، میزان قند خون کاهش یافته و بیماری دیابت، مدیریت می گردد.

  • ارتقا و بهبود سیستم ایمنی بدن

ال کارنیتین دارای خاصیت آنتی اکسیدان بوده و از سلول های بدن در برابر صدمات احتمالی رادیکال های آزاد، جلوگیری می نماید. این امر، باعث ارتقای سطح سیستم ایمنی بدن و سلامت عمومی آن خواهد شد.

  • افزایش قدرت باروری در مردان

ال کارنیتین، می تواند کیفیت، غلظت و میزان تحرک اسپرم را در مردانی که مشکلات باروری دارند، بهبود ببخشد و سبب افزایش قدرت باروری ایشان گردد.

  • افزایش و سرعت دادن فرایند چربی سوزی

درمان عارضه چاقی و افزایش وزن، به عنوان یکی از معضلات بزرگ بشر امروز، همواره دستخوش بحث و بررسی های بسیار بوده است.

مصرف مکمل ال کارنیتین همراه با ورزش و رژیم غذایی، می تواند بیشترین میزان مولکول های چربی را به سلول های موجود در عضلات انتقال دهد که این امر، باعث افزایش میزان چربی سوزی و سرعت بخشیدن به این فرآیند می گردد.

به هدف گرفتن بهترین نتیجه ممکن با حداقل عارضه جانبی، بهره گیری از مکمل مناسب از برندی معتبر، امری حیاتی می باشد.

شرکت ATP Science با سال ها سابقه در زمینه تهیه انواع مکمل های غذایی، بهترین برند موجود در بازار در زمینه تولید مکمل های غذایی بوده که توسط تنها نماینده رسمی این برند، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، در دسترس علاقه مندان به تناسب اندام، قرار گرفته است.

شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با موضوع ” طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 ” می باشید.

طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000

برای استفاده از ال کارنیتین مایع، لازم است که پیش از هر بار مصرف، ظرف حاوی محلول را به خوبی تکان داد و سپس اقدام به مصرف آن نمود. بسته به هدف استفاده از ال کارنیتین، میزان و طریقه مصرف آن متفاوت است.

اما در حالت کلی، مصرف آن به میزان دو قاشق غذاخوری یا 30 میلی لیتر در روز توصیه می شود. برای اثر بخشی بیشتر، مصرف ال کارنیتین مایع، بهتر است هنگامی که معده خالی می باشد، انجام شود.

برای ورزشکاران، مصرف ال کارنیتین مایع، نیم ساعت پیش از تمرین و به میزان 2 قاشق غذاخوری در روز مناسب است. همان طور که به آن اشاره شد، طریقه مصرف و زمان و میزان لازم و کافی مصرف ال کارنیتین مایع، وابستگی مستقیم به هدف اولیه و برنامه ریزی روزانه فرد دارد.

در ادامه مقاله ” طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 “، بهترین روش مصرف ال کارنیتین مایع، بسته به هدف مصرف آن، بیان شده است:

  • استفاده از ال کارنیتین به هدف کاهش وزن و چربی سوزی با سرعت بالا

ال کارنیتین مایع، به دلیل سرعت جذب بالایی که دارد، در کاهش وزن و سوزاندن چربی اضافی بدن، بسیار مؤثر عمل می نماید.

کلیه کسانی که به این هدف اقدام به مصرف ال کارنیتین مایع می کنند، می بایست آن را نیم ساعت پیش از صرف صبحانه و یا نیم ساعت پیش از انجام تمرینات ورزشی میل نمایند. این بازه زمانی نیم ساعته، تضمین کننده تولید انرژی لازم برای بدن و به منظور انجام فعالیت های روزانه و یا تمرینات ورزشی است.

  • بهبود عملکرد تمرینات ورزشی و سرعت بخشیدن به فرایند ریکاوری عضلانی

چنان چه هدف از مصرف ال کارنیتین مایع، بهبود عملکرد ورزشی و یا سرعت بخشیدن و بهتر شدن ریکاوری عضلانی باشد، می بایست از این ترکیب، نیم ساعت پیش از تمرین و نیز دقیقاً پس از اتمام تمرینات ورزشی مصرف شود.

این طریقه مصرف، کمک می کند که در هنگام انجام تمرین، عملکرد ورزشی با بالاترین کیفیت ممکن انجام گیرد. از سوی دیگر، مصرف آن پس از انجام تمرین، باعث سرعت بخشیدن به روند ریکاوری عضلانی می گردد.

  • بهبود عملکرد و افزایش سلامت مغز

در بسیاری از موارد، استفاده از این ترکیب به هدف افزایش کارایی مغز می باشد. برای رسیدن به این هدف، بهترین زمان مصرف آن، صبح در هنگام ناشتا و یا همراه با صبحانه است. در این بازه زمانی، ال کارنیتین می تواند بهترین میزان کارایی را در انتقال انرژی به مغز برای انجام فعالیت روزانه داشته باشد.

بهترین طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000

بهترین طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000
بهترین طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000

ال کارنیتین یک مکمل غذایی بسیار مفید می باشد. اما لازم به ذکر است که برای افزایش کارایی این مکمل قوی، همراهی آن با یک رژیم غذایی و ورزش، امری حیاتی است. در این راستا، به برخی نکات ضروری که می توانند کارایی ال کارنیتین را به حداکثر آن برسانند، اشاره خواهیم کرد:

  • داشتن یک رژیم غذایی استاندارد و متعادل

چنان چه مصرف ال کارنیتین با یک رژیم غذایی پر پروتئین و کم چربی همراه شود و نیز از چربی های سالم و کربوهیدرات هایی حاوی مواد مغذی بهره گرفته شود، بیشترین تاثیرگذاری ال کارنیتین بر عملکرد چربی سوزی حاصل خواهد شد.

همچنین، استفاده از مواد غذایی که خود حاوی کارنیتین می باشند، همانند گوشت قرمز، مرغ، ماهی و کلیه محصولات لبنی، باعث حفظ سطح ال کارنیتین در بدن شده و کارایی آن را بسیار افزایش خواهد داد.

  • بازه صحیح مصرف کربوهیدرات ها

با افزایش سطح انسولین در بدن، میزان چربی سوزی توسط ال کارنیتین نیز افزایش می یابد. چنان چه کربوهیدرات های ورودی به بدن، تقریباً نیم ساعت پیش از مصرف ال کارنیتین استفاده شوند، می توانند سطح انسولین موجود در بدن را افزایش داده و این امر، کارایی ال کارنیتین را چندین برابر می نماید.

  • انجام تمرینات ورزشی منظم و حساب شده

بدون تردید، ورزش منظم، راهی مناسب برای حفظ اندام و حذف چربی های اضافی بدن می باشد. در این میان، همراه شدن ورزش با مصرف مکمل غذایی ال کارنیتین، می تواند کارایی این ترکیب را دوچندان کند.

با ورزش کردن، بدن نیاز به تولید انرژی بیشتری دارد. این انرژی با مصرف ال کارنیتین می تواند تامین شود. از این رو، هر چه درخواست برای انرژی از طرف بدن افزایش یابد، ال کارنیتین ناچار به تولید انرژی بیشتری برای تامین نیاز بدن می شود.

این امر باعث می شود که بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود، از توده های چربی انباشته شده در بدن بهره بگیرد و عمل چربی سوزی را با سرعت بالاتری انجام دهد. بدن با استفاده بیشتر از ذخایر چربی انباشته شده در بدن برای ایجاد انرژی مورد نیاز خود در زمانی کوتاه تر، کاهش وزن قابل توجهی را خواهد داشت و لاغری حاصل می گردد.

صفحه برنامه بدنسازی چربی سوزی حرفه ای را مشاهده کنید.

  • مصرف آب فراوان در طول روز

با نوشیدن آب کافی و لازم در طول شبانه روز علاوه بر حفظ عملکرد سلولی سالم و نیز بهبود عملکرد انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری ها، کارایی کلی ال کارنیتین، بسیار افزایش می یابد.

این مقاله به بررسی موضوع ” طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 ” پرداخته است. با ما تا پایان این نوشتار، همراه بمانید.

نکات الزامی در مورد ال کارنیتین مایع 3000

نکات الزامی در مورد ال کارنیتین مایع 3000
نکات الزامی در مورد ال کارنیتین مایع 3000

ال کارنیتین مایع که ترکیبی مناسب برای افزایش و سرعت بخشیدن به عملکرد چربی سوزی و نیز افزایش میزان انرژی می باشد، باید از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

همچنین، بهترین روش برای نگهداری از آن، گذاشتن در دمای معمولی اتاق و به دور از حرارت است. علاوه بر این، مصرف آن برای بانوان باردار و یا بانوانی که در دوران شیردهی به سر می برند، توصیه نمی شود.

عوارض ال کارنیتین مایع 3000

عوارض ال کارنیتین مایع 3000
عوارض ال کارنیتین مایع 3000

ال کارنیتین چنان چه به میزان کافی و لازم و بر اساس استانداردهای لازم مصرف گردد، هیچ گونه عوارض جانبی خاصی را برای فرد استفاده کننده در بر نخواهد داشت.

از همین رو، کلیه ورزشکاران و افرادی که به هدف چربی سوزی و کاهش وزن اقدام به استفاده از این مکمل را می نمایند، می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از فواید این مکمل غذایی بهره مند شوند.

مکمل استیل ال کارنیتین چیست؟

مکمل استیل ال کارنیتین چیست؟
مکمل استیل ال کارنیتین چیست؟

تا این قسمت از مقاله، به فواید ال کارنیتین و طریقه صحیح مصرف آن پرداختیم. در دنباله مبحث ” طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000 ” به بررسی ترکیبی از استیل و ال کارنیتین خواهیم پرداخت.

ال کارنیتین برای بهبود عملکرد خود، می تواند با مولکول استیل ترکیب گردد. استیل، خود به تنهایی مزایای بسیاری برای بدن دارد که از آن جمله می توان به محافظت از سلول های مغزی، پیشگیری از احتمال بروز بیماری آلزایمر، پیشگیری و بهبود مشکلات روحی نظیر افسردگی، ایجاد هماهنگی بیشتر میان عصب های بدن و عضلات و ارتقای سطح سیستم عصبی بدن اشاره کرد.

با توجه به فواید بی شمار ال کارنیتین و استیل به تنهایی، می توان به ترکیب شگفت انگیزی که از این دو محصول ایجاد می گردد، پی برد. ترکیب استیل ال کارنیتین، با قدرت جذب بالاتر نسبت به ال کارنیتین و تسهیل عملکرد چربی سوزی، بر ال کارنیتین ارجح است.

قدرت حلالیت استیل ال کارنیتین به نسبت کارنیتین بیشتر می باشد و قدرت جذب بالاتری دارد. به طور کلی، کارایی و عملکرد استیل ال کارنیتین از ال کارنیتین بیشتر است.

معرفی Acetyl L-Carnitine از برند ATP

معرفی Acetyl L-Carnitine از برند ATP
معرفی Acetyl L-Carnitine از برند ATP

استیل ال کارنیتین، محصولی محبوب از برند معتبر ATP Science محصولی کاملاً طبیعی و بدون هیچ گونه افزودنی مصنوعی می باشد.

این محصول که توسط شرکت ترندان اسپرت تنها نماینده رسمی برند ATP در ایران، در دسترس ورزشکاران و دوستداران تناسب اندام قرار می گیرد، توانسته است تاییدیه بازرسان بهداشتی استرالیا را در زمینه آلرژی زایی، میزان مسمومیت، آفت کش ها، آلودگی میکروبی و نیز فلزات سنگین را با موفقیت و افتخار کسب نماید.

درجه خلوص Acetyl L-Carnitine از برند ATP بسیار بالاست و این امر باعث افزایش عملکرد و کارایی این محصول شده است. شرکت ATP Science این محصول را در دو وزن متفاوت 100 گرمی و 250 گرمی تولید و ارائه نموده است.

در این محصول، گلوتن وجود ندارد

در این محصول، گلوتن وجود ندارد و محصولی کاملاً غیر تراریخته است که این امر، از فواید آن به شمار می رود. لازم به ذکر است که Acetyl L-Carnitine توسط کارشناسان با تجربه شرکت ATP به صورت پودر ساخته شده است که این امر باعث افزایش قدرت جذب آن گردیده است.

از سوی دیگر، استفاده از این محصول، از نمونه های مشابه آن، بسیار آسان تر است. بهترین شیوه مصرف استیل ال کارنیتین، استفاده از آن پیش از انجام تمرینات ورزشی بوده و مناسب ترین دوز مصرف آن، 2 گرم پیش از هر وعده تمرین می باشد.

این میزان مصرف، بیشتر تاثیرات مثبت را بر افزایش چربی سوزی در پی خواهد داشت. لازم به ذکر است که می توان از مکمل استیل ال کارنیتین، همراه با سایر مکمل های برند ATP مصرف نمود.

به عنوان نمونه، به هدف بالا بردن عملکرد چربی سوزی این محصول، می توان آن را به همراه دیگر محصول شرکت ATP، یعنی مکمل Amperage استفاده کرد.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

ال کارنیتین، یک مکمل غذایی مفید می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر چربی سوزی و کاهش وزن دارد. این مکمل، با بهره گیری از توده چربی انباشته شده در بدن و تبدیل آن به انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت های روزانه و تمرینات ورزشی، باعث سوزاندن چربی های اضافی بدن می شود.

این در حالی است که همراهی این مکمل با یک رژیم غذایی پر پروتئین و ورزش مداوم، می تواند اثر حداکثری بر عملکرد آن داشته باشد. ال کارنیتین به اشکال متفاوتی در بازار موجود است که از آن جمله می توان به نوع مایع آن اشاره کرد.

طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000، بسته به هدف و نیاز فرد، متفاوت است

این شکل از ال کارنیتین، قدرت جذب بالاتری به نسبت سایر انواع آن دارد. طریقه مصرف ال کارنیتین مایع 3000، بسته به هدف و نیاز فرد، متفاوت است. اما بهترین روش استفاده از آن، برای تولید انرژی لازم و کافی، پیش از انجام تمرین است.

چنان چه استفاده از آن به هدف چربی سوزی و کاهش وزن باشد، بهترین زمان مصرف آن، صبح و هنگام ناشتا و یا همراه با صبحانه است. برند ATP محصولی برتر را با عنوان استیل ال کارنیتین ارائه کرده است که ترکیبی از دو عنصر استیل و ال کارنیتین می باشد.

ترکیب این دو عنصر مفید برای بدن، ایجاد مکملی بی نظیر در تولید انرژی لازم برای بدن و افزایش میزان چربی سوزی نموده است. شرکت ATP Science با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع مکمل های غذایی، بهترین و محبوب ترین برند موجود در بازار بوده و  کلیه مکمل های غذایی لازم برای بدن را با توجه به نیازها و اهداف مختلف، ارائه نموده است.

تمامی محصولات این برند، توسط تنها نماینده انحصاری آن، شرکت بازرگانی ترندان اسپرت در دسترس دوستداران حفظ سلامت و تناسب اندام قرار می گیرد. در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی، می توانید با متخصصان مجرب شرکت بازرگانی ترندان اسپرت، تماس حاصل نمایید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.