محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

بهترین مکمل برای عضله سازی

بهترین مکمل برای عضله سازی

Table of Contents

در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین مکمل برای عضله سازی می پردازیم. همراه شما هستیم.

امروزه، مکمل های ورزشی و مصرف آن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از ورزشکاران، بنا به دلایل مختلفی و با توجه به نیاز خود، اقدام به مصرف انواع مکمل های ورزشی می کنند.

مکمل ها نیز بر اساس ماهیت خود و فرمول تهیه آنها، دارای کاربرد خاص و مزیت های خاص خود هستند

مکمل ها نیز بر اساس ماهیت خود و فرمول تهیه آنها، دارای کاربرد خاص و مزیت های خاص خود هستند. برخی از مکمل ها، خاصیت افزایش حجم و افزایش سایز عضلات دارند و برخی نیز صرفا به کاهش وزن و چربی سوزی و دیگر موارد می پردازند.

یکی از مهمترین مسائل در خصوص مکمل ها و مصرف آن برای ورزشکاران، عضله سازی آن است.

طبیعتا با توجه به طیف وسیعی از مکمل های ورزشی، انتخاب بهترین مکمل های عضله سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در این مقاله، قصد داریم به بررسی بهترین مکمل برای عضله سازی بپردازیم و در خصوص ساز و کار آن و عملکرد آن در عضله سازی، اطلاعاتی را ارائه نماییم.

همچنین در خصوص یکی از بهترین برندهای تولید کننده مکمل های ورزشی از جمله مکمل های عضله ساز، یعنی برند ATP صحبت خواهیم نمود و در خصوص مکمل های عضله ساز این برند، توضیحات کاملی ارائه خواهیم کرد.

لازم به توضیح است که محصولات برند ATP توسط شرکت ترندان اسپرت، به عنوان تنها نمایندگی رسمی این محصولات در ایران توزیع می شود که شما می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت ترندان اسپرت، اطلاعات لازم در خصوص محصولات این برند را به دست آورید.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین مکمل برای حجم خشک دیدن کنید.

بهترین مکمل برای عضله سازی

بهترین مکمل برای عضله سازی
بهترین مکمل برای عضله سازی

مکمل های بدنسازی انواع مختلفی دارد. همان طور که در مقدمه مقاله گفته شد، مکمل های ورزشی و بدنسازی بر اساس عملکرد و ماهیت آن، کاربردهای متنوع و مزیت های مختلفی را به همراه دارد.

هر فرد ورزشکاری بنا به خواسته و نیاز خود، می تواند از هر یک از این مکمل ها استفاده کند.

یکی از مهمترین دغدغه های ورزشکاران به خصوص بدنسازان، عضله سازی و افزایش حجم عضلات است. خوشبختانه، طیف متنوعی از مکمل های عضله ساز وجود دارد.

هر فردی می تواند بنا به خواسته و هدف خود از عضله سازی و نوع تمرین و شدت آن، از هر یک از مکمل های عضله سازی استفاده کند. لازم به توضیح است که فرایند عضله سازی و افزایش حجم عضلات، به صورت پیوسته و مداوم خواهد بود و فرایندی زمانبر است.

بر اساس مطالعات انجام شده، مصرف مکمل های ورزشی سالم و استاندارد، می تواند در دراز مدت و در طی مدت زمان ماهانه یا بیشتر، منجر به افزایش حجم عضلات ورزشکار شود.

ما در ادامه مبحث، به بهترین مکمل برای عضله سازی می پردازیم و تمرکز خود را روی بهترین و موثرترین مکمل های عضله ساز قرار می دهیم. از جمله این موارد مهم، عبارتند از:

  • کراتین

مکمل کراتین به عنوان پادشاه مکمل ها محسوب می شود. کراتین به عنوان اولین و اصلی ترین مکمل های ورزشی به حساب می آید. این مکمل دارای خاصیت فراوانی از جمله عضله سازی است.

در ابتدا باید بدانید که کراتین، به صورت طبیعی در بدن تولید می شود و در ماهیچه ها و بافت های بدن وجود دارد. اصلی ترین وظیفه کراتین، تامین انرژی ماهیچه ها است.

فردی که ورزشکار است و ورزش هایی نظیر بدنسازی انجام می دهد، طبیعتا به مقدار بیشتری کراتین نیاز دارد تا بتواند قدرت و انرژی خود را برای انجام تمرینات افزایش دهد. بنابراین در کنار رژیم غذایی مناسب، می تواند از کراتین نیز استفاده کند.

مکمل کراتین به خصوص کراتین با خلوص بسیار بالا، می تواند باعث افزایش حجم عضلات شود. با افزایش انرژی تمرین و افزایش شدت تمرینات، میزان حجم عضلات به وسیله کراتین، افزایش پیدا می کند.

از طرفی، کراتین ماهیت جذب آب را دارد. زیرا این کراتین باید به همراه آب مصرف شود و همین مسئله باعث تجمع آب در عضلات شده و موثر در افزایش سایز عضلات خواهد بود. یکی از بهترین مکمل های کراتین، مکمل کراتین ATP است که در این مقاله، در خصوص آن توضیحاتی ارائه می شود.

  • مکمل های پروتئینی

پروتئین ها به عنوان اصلی ترین ماده برای عضلات و افزایش حجم آن محسوب می شوند. دریافت پروتئین کافی، برای افزایش حجم عضله بسیار مهم است.

به طور خاص و مهم، برای این که بتوانید افزایش حجم عضلات را تجربه کنید، بایستی از مکمل های پروتئینی در کنار رژیم غذایی استفاده کنید. بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین مکمل برای عضله سازی، مکمل های پروتئینی است.

پروتئین ها به دلیل بافت همبندی که دارند، می توانند در عضلات ذخیره شده و باعث افزایش میزان حجم عضلات گردند. فراوان ترین و بهترین نوع مکمل پروتئینی، پروتئین وی است. این مکمل، می تواند باعث افزایش ذخیره پروتئین در عضلات شود و موثر در عملکرد عضلات و افزایش شدت تمرینات خواهد بود.

علاوه بر این، استفاده از مکمل های پروتئینی در کنار غذاهایی مانند گوشت قرمز، ماهی و تخم مرغ، می تواند شدت حجم عضلات را افزایش دهد. به همین دلیل است که ورزشکاران بدنساز، به پروتئین، نگاه بسیار ویژه ای دارند.

  • گینرها

گینرها، می توانند به بدن کمک زیادی کنند تا کالری و پروتئین زیادی دریافت شود. گینرها، عموما برای افزایش حجم عضلات استفاده می شود و برخی از افراد، برای افزایش بازدهی تمرینات خود و افزایش حجم عضلات و حتی افزایش وزن خود، از گینر استفاده می کنند. گینرها، ترکیبی از پروتئین ها و کربوهیدرات ها هستند.

همچنین در برخی از گینرهای استاندارد، می توانید کراتین هم پیدا کنید. کالری بالای گینر، از نکات مهم این مکمل است و افرادی که صرفا به دنبال افزایش حجم عضله هستند، باید در کالری دریافتی خود از گینر دقت کنند و با توجه به کالری دریافتی، اقدام به سوزاندن آن کنند تا تبدیل به چربی نشود.

گینرها،ن در کنار سایر مکمل ها، می تواند جزو بهترین مکمل برای عضله سازی قرار گیرد. لازم به توضیح است که مصرف هر مکمل ورزشی، نیاز به نظر پزشک متخصص تغذیه دارد تا بر اساس شرایط بدنی خود و نیاز خود و تشخیص پزشک، اقدام به مصرف کنید.

حال در ادامه مقاله، به بررسی برخی از بهترین مکمل برای عضله سازی در برند ATP می پردازیم که شرکت ترندان اسپرت، به عنوان تنها نمایندگی رسمی این محصولات در ایران، فعالیت دارد.

مکمل Noway برند ATP برای عضله سازی

مکمل Noway برند ATP برای عضله سازی
مکمل Noway برند ATP برای عضله سازی

همان طور که در موارد قبلی گفته شد، مکمل های پروتئینی، به عنوان یکی از بهترین مکمل های عضله ساز محسوب می شود. یکی از بهترین برندهای تولید کننده در این زمینه، برند ATP است.

پروتئین Noway برند ATP، دارای کربوهیدرات اندکی است و همین مسئله می تواند باعث جلوگیری از ساخت چربی های زائد در بدن شود. این محصول فاقد گلوتن بوده و می تواند یک مزیت محسوب شود.

صفحه چربی سوزی و عضله سازی همزمان را مشاهده کنید.

همچنین مطالعه صفحه بهترین مکمل برای حجم به شما توصیه می شود.

از ویژگی های مثبت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به افزایش تراکم استخوان
  • تاثیر بسیار زیاد در افزایش حجم عضلات و رشد عضلانی بسیار بیشتر از پروتئین وی
  • بازسازی عضلات آسیب دیده (صفحه اسفناج برای عضله سازی را نیز مطالعه کنید.)
  • کمک به بازسازی عضلاتی که در حین تمرین آسیب دیده است.
  • حاوی پروتئین کلاژن هیدرولیز شده
  • حاوی کلاژن که عملکرد بهتری در رشد عضلات دارد.
  • حاوی گلیسین و پرولین
  • دارای کربوهیدرات بسیار اندک
  • تقویت ریشه مو و فولیکول مو
  • طعم بسیار دلچسب کاراملی

این مکمل به دلیل داشتن کلاژن، می تواند جایگزین مناسبی به جای پروتئین وی باشد. زیرا کلاژن، نقش اصلی در ترمیم بافت های آسیب دیده و عضلات دارد. از طرفی، علاوه بر عضله سازی، در بهبود وضعیت پوست و کلاژن سازی پوست نیز بسیار موثر است.

همچنین افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند و قصد افزایش حجم عضلات را دارند، می توانند از Noway به عنوان بهترین مکمل برای عضله سازی استفاده کنند.

توصیه اکید ما به شما مطالعه صفحه زمان مصرف مکمل های بدنسازی است.

مزیت های کلی محصول

  • این محصول، حاوی کلاژن است که جایگزین پروتئین وی شده است و می تواند منجر به افزایش حجم عضلات شود.
  • این محصول، دارای فیبر به اندازه و استاندارد است که می تواند منجر به هضم راحت تر و جذب در عضلات و بافت ها شود و در نتیجه، اثربخشی بهتر و بیشتری دارد.

شما می توانید برای تهیه این محصول، به وبسایت شرکت ترندان اسپرت که نمایندگی رسمی برند ATP در ایران را بر عهده دارد، مراجعه نمایید.

کراتین مونوهیدرات ATP برای عضله سازی

کراتین مونوهیدرات ATP برای عضله سازی
کراتین مونوهیدرات ATP برای عضله سازی

از دیگر بهترین مکمل برای عضله سازی، می توان به مکمل کراتین مونوهیدرات ATP اشاره کرد. این مکمل، دارای بالاترین خلوص کراتین است که می تواند مزیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

کراتین مونوهیدرات ATP با فرمولاسیون قوی تهیه و تولید شده است و به عنوان ایمن ترین مکمل محسوب می شود.

همان طور که در بخش قبلی در خصوص عملکرد کراتین گفته شد، این مکمل به عنوان پادشاه مکمل ها محسوب می شود. زیرا این مکمل جزو اولین و اصلی ترین مکمل های ورزشی و بدنسازی محسوب می شود و خاصیت بسیار زیادی در زمینه جذب آب در عضلات دارد و همین مسئله، می تواند باعث افزایش حجم عضلات و افزایش شدت تمرین شود.

ما در ادامه، به برخی از ویژگی های کراتین مونوهیدرات ATP می پردازیم که می تواند مفید واقع شود. این ویژگی ها، عبارتند از:
  • جذب سریع در خون و سلول های بدن
  • افزایش قدرت عضلات و افزایش شدت تمرین
  • بهبود عملکرد مغز و حافظه
  • افزایش توده عضلانی که یک ویژگی اساسی محسوب می شود.
  • کمک به حفظ انرژی بدن
  • افزایش جذب آمینواسیدها
  • رشد سلول های عضله ساز
  • جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات و موثر در ریکاوری بدن و عضلات بدن

برای تهیه این محصول، می توانید به وبسایت شرکت ترندان اسپرت به عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری برند ATP در کشور مراجعه نمایید.

مکمل BCAA برند ATP برای عضله سازی

مکمل BCAA برند ATP برای عضله سازی
مکمل BCAA برند ATP برای عضله سازی

از دیگر بهترین مکمل برای عضله سازی، می توانیم به مکمل BCAA برند ATP اشاره کنیم. این مکمل از ذرت کاملا طبیعی و فاقد اصلاحات ژنتیکی تهیه شده است. همچنین این مکمل بدون هیچ گونه مواد شیمیایی بوده و خلوص بسیار بالایی دارد.

لیستین موجود در این مکمل که نوعی چربی مفید است، می تواند به بافت های بدن و ترمیم آنها کمک زیادی کند. مکمل BCAA نوعی آمینواسید ضروری بدن است که می تواند باعث افزایش حجم عضلات شود.

در واقع این مکمل، نوعی پروتئین هم محسوب می شود و علاوه بر آن، باعث جذب حداکثری پروتئین و کلاژن در عضلات خواهد شد. از جمله ویژگی های مهم این محصول عبارتند از:

  • موثر در ریکاوری عضلات
  • تحریک کننده عضلات برای رشد بیشتر
  • کمک به جذب گلوکز
  • موثر در تنظیم هورمون کورتیزول
  • تنظیم کننده هورمون استروژن
  • افزایش هورمون GH
  • بدون هیچ گونه قند
  • فاقد گلوتن
  • حاوی لوسین، ایزولوسین و والین

برای تهیه این محصول می توانید به وبسایت شرکت ترندان اسپرت مراجعه کنید.

مکمل گلوتامین برند ATP برای عضله سازی

مکمل گلوتامین برند ATP برای عضله سازی
مکمل گلوتامین برند ATP برای عضله سازی

از جمله اصلی ترین و بهترین مکمل برای عضله سازی، می توان به مکمل گلوتامین ATP اشاره کرد. این محصول، بدون هیچ گونه گلوتن است و همچنین عاری از قند و گلوکز بوده و از طرفی با خلوص بسیار بالایی تهیه شده است.

این محصول با فرمولاسیون بسیار قوی، می تواند در کنار دیگر مکمل های عضله ساز و رژیم غذایی، به کمک ورزشکاران بیاید و در زمینه رشد عضلات و همچنین فرایند ریکاوری عضلات، کمک زیادی کند. گلوتامین، یک ماده بسیار مهم برای ساخت پروتئین ها در عضلات است و می تواند باعث جذب حداکثری پروتئین در عضلات شود.

گلوتامین به عنوان فراوان ترین اسیدآمینه خون محسوب می شود و با این حال، افراد ورزشکار برای رشد حداکثری عضلات و بهبود وضعیت تمرینی خود، به گلوتامین نیاز دارند.

از جمله ویژگی های مهم گلوتامین ATP عبارتند از:

  • کمک به ریکاوری سریع
  • کاهش درد عضلانی
  • ترشح هورمون رشد که در رشد عضلات موثر است.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از آتروفی و تحلیل عضلات
  • تحریک سنتز و تولید پروتئین
  • تعادل اسید و باز بدن
اگر بخواهیم در خصوص فواید اصلی گلوتامین در عضله سازی، مطالبی را عنوان کنیم، می توانید به موارد زیر توجه کنید:
  • موثر در تحریک سنتز پروتئین در عضلات و قرار دادن نیتروژن برای تولید حداکثری پروتئین
  • کاهش زمان ریکاوری عضلات
  • افزایش تولید هورمون رشد
  • کاهش کاتابولیسم در طول تمرینات
  • افزایش استقامت به وسیله جایگزین کردن گلیکوژن در شرایطی که گلیکوژن بدن تخلیه شده است.
  • کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌ها به وسیله تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش درد عضلانی پس از تمرین

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، به وبسایت شرکت ترندان اسپرت به عنوان نمایندگی رسمی برند ATP در ایران، مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی یکی از مسائل مهم برای ورزشکاران یعنی بهترین مکمل برای عضله سازی پرداختیم. با توجه به طیف گسترده و وسیع مکمل های ورزشی، شناخت مکمل های عضله ساز، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ما در این مقاله، در خصوص مکمل های عضله ساز و همچنین در خصوص یکی از بهترین برندهای تولید کننده مکمل های عضله ساز، یعنی برند ATP پرداختیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مکمل های عضله ساز ATP و تهیه این محصولات، به وبسایت شرکت ترندان اسپرت به عنوان نمایندگی رسمی این برند در ایران، مراجعه نمایید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.