محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

بهترین پروتئین برای افزایش وزن

بهترین پروتئین برای افزایش وزن

Table of Contents

در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین پروتئین برای افزایش وزن با شما صحبت کنیم. پس تا پایان مقاله در کنار ما باشید.

در جهان امروزی، همه چیز در حال خارج شدن از حالت سنتی و قدیمی خود می باشد. به عنوان مثال؛ در گذشته چاقی و مقداری اضافه وزن، نه تنها که ایرادی در بدن افراد محسوب نمی شد، بلکه جزو معیارهای زیبایی نیز به شمار می آمد، اما این روزها اغلب اشخاص به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند تا اندامی زیبا و ایده آل برای خود بسازند.

البته در این میان، کسانی نیز وجود دارند که با اضافه کردن مقداری وزن می توانند به زیبایی اندام خود بیفزایند. پس افرادی در این میان هستند که بر خلاف اکثریت به دنبال چاقی می باشند.

از آنجایی که اضافه وزن و چاقی مشکلات متعددی را برای افراد ایجاد می کند، پس باید از راه های اصولی برای بالا بردن وزن خود استفاده کنید، مثلا تمام توجه خود را روی بیشتر کردن حجم عضلات بدن قرار بدهید.

ویدئو بهترین پروتئین برای افزایش وزن

در ضمن می توانید از بهترین پروتئین برای افزایش وزن خود نیز بهره بگیرید. البته این مورد به تنهایی کارساز نیست و باید از برنامه غذایی مناسب و فعالیت های ورزشی زیر نظر مربیان نیز استفاده کنید تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

از طریق مصرف مکمل ها می توانید پروتئین را تا میزان لازم به بدن خود برسانید و کالری دریافتی خود را کنترل کنید. همچنین برای خرید انواع مکمل های پروتئین دار می توانید به برند ATP مراجعه کنید که تنها نماینده رسمی آن در ایران، شرکت ترندان اسپرت است.

پیشنهاد می کنیم از پست چند ساعت قبل تمرین کراتین بخوریم دیدن کنید.

بهترین پروتئین برای افزایش وزن کدام است؟

بهترین پروتئین برای افزایش وزن کدام است؟
بهترین پروتئین برای افزایش وزن کدام است؟

در این بخش از مقاله، بهترین مکمل پروتیئنی برای اضافه کردن وزن را به شما معرفی می کنیم که عبارت است از:

این محصول جزو یکی از بهترین مکمل های پروتئینی است که می توانید آن را از برند ATP تهیه کنید که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت می باشد. در این مکمل، ترکیبات گوناگونی مشاهده می شود مثل پپتیدهای کلاژن هیدرولیز و زیست فعال که آن را از گوشت گاو فرآوری می کنند.

از آنجایی که قصد تناسب اندام دارید، می توانید از این محصول برای حجم دهی عضلات بدن خود استفاده کنید و همزمان به افزایش سلامت بدن خود نیز توجه نمایید.

در این مکمل ماده ای با نام کلاژن وجود دارد که تاندون ها و مفاصل را در بدن مستحکم تر می کند و علاوه بر موارد گفته شده، می تواند سلامتی پوست، مو و ناخن های شما را نیز تضمین نماید. از این رو به عنوان بهترین پروتئین برای افزایش وزن شناخته می شود.

همچنین این مکمل خاصیت هیدرولیزی دارد، پس خاصیت جذب آن نیز قطعا زیاد است و از راندمان بالایی در بدن برخوردار خواهد بود. در ضمن این ماده، فاقد هر گونه محصولات لبنی است، پس نشانه های گوارشی بسیار کمتری در آن مشاهده خواهید کرد.

کلاژن در ترکیب پروتئین noway چیست؟

کلاژن در ترکیب پروتئین noway چیست؟
کلاژن در ترکیب پروتئین noway چیست؟

این ماده در حقیقت نوعی پروتئین به حساب می آید و حجم زیادی از پروتئین بدن را تشکیل می دهد که تقریبا چیزی برابر با ۳۰ درصد از تمام پروتئین بدن را می توان به آن نسبت داد. (صفحه نظرات مصرف کنندگان پودر کلاژن را برای اطلاعات بیشتر، مشاهده کنید.)

همچنین این پروتئین از مواد گوناگون دیگری تشکیل می شود که عبارتند از: پرولین، هیدروکسی پرولین، گلیسین و لیزین. تقریبا وجود ۱۶ گونه مختلف از این پروتئین را می توانید شاهد باشید که وظیفه و عملکرد هر کدام با دیگری متفاوت است. گونه های مختلف و مهم کلاژن به شرح زیر می باشند:

کلاژن نوع ۱:

این مدل از کلاژن پروتئینی را به فراوانی می توانید در بدن خود پیدا کنید، چون نسبت به گونه های دیگر، فراوانی بیشتری دارد.

در کلاژن های دیگری نیز می توانید این مدل از کلاژن را تا مقدار زیادی به دست بیاورید مثل: کلاژن گاوی و کلاژن دریایی. البته در مدل دریایی نمی توانید سایر کلاژن ها را نیز بیابید؛ زیرا تنها دارای این گونه از کلاژن ها می باشد.

این ماده در بافت استخوانی نیز دیده شده است، چون می تواند به خوبی استحکام آن ها را قوی تر نماید، چون در دسته پروتئین های ساختاری نیز قرار می گیرد. این مدل در بدن، عملکردهای مهم دیگری نیز می تواند داشته باشد، مانند: ساخت تاندون ها، رگ های خونی، بافت پوستی.

صفحه آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود را مشاهده کنید.

کلاژن نوع ۱۱:

در غضروف ها نوعی کلاژن به عنوان ماده اصلی وجود دارد که گونه آن با کلاژن نوع یک یکسان است. این ماده سبب می شود تا غضروف ها و مفاصل مستحکم تر شوند و دارای تداخل جذبی با گونه های دیگر کلاژن ها می باشد. همچنین گفتن این نکته الزامی است که از مصرف کلاژن نوع یک و سه، این گونه از کلاژن را می توانید در بدن خود بسازید.

کلاژن نوع ۱۱۱:

در غشای پایه نیز می توانید این مدل را به راحتی پیدا کنید، چون توسط فیبرهای واحد به تولید رسیده است. نقش این پروتئین در بدن بسیار پر رنگ است و وظایف متعددی را در اعضای مختلف بدن بر عهده دارد مثل: تولید ساختار عروق خونی و دیگر اعضای تو خالی در بدن که شامل رحم و دستگاه گوارش می شود. بنابراین جزو مهم ترین پروتئین های بدن به شمار می آید که در مکمل noway به وفور موجود است.

صفحه بهترین قرص کلاژن را مشاهده کنید.

کلاژن یک در پروتئین noway پروتئین ساختاری به شمار می رود:

همان طور که گفتیم، کلاژن یک در دسته پروتئین های ساختاری قرار می گیرد و در اغلب اندام های بدن قابل مشاهده است مانند:

استخوان ها، عضلات، تاندون ها، غضروف ها، رباط ها، پوست، مو، ناخن، بافت همبند و سایر موارد دیگر. نقش ساختاری این گونه از پروتئین ها بر هیچکس پوشیده نیست و برای ارتقای زیر ساخت عضلات بسیار حائز اهمیت است.

به عنوان مثال در کندوهای عسل، شبکه های متعدد و کوچکی موجود می باشد که در هر کدام از آن ها مقداری عسل وجود دارد. در حقیقت این شبکه ها محل نگهداری عسل های ساخته شده هستند، پس تعداد این خانه ها میزان تولید عسل را تعیین می کند.

یعنی اگر عسل زیادی تولید شود و در مقابل در کندوی عسل شبکه های بسیار کمی وجود داشته باشد، بنابراین فرآیند تولید این ماده دچار اختلال و محدودیت می شود! کلاژن ها در بدن نیز دقیقا همانند خانه های کوچک کندوی عسل هستند، چون توسط آمینو اسیدها پر می شوند و سبب بالا رفتن حجم عضلات بدن خواهند شد.

بنابراین زیرساخت در بدن اهمیت فراوانی دارد و اگر کلاژن یا زیرساخت های بدن محدود شوند، نمی توانید از انواع آمینو اسیدها برای حجم دهی عضلات خود به خوبی بهره بگیرید. پس خوردن بهترین پروتئین به منظور افزایش وزن برای ورزشکاران و سایر افراد، جزو نکات اساسی در بالا بردن حجم عضلات بدن می باشد.

عملکرد کلاژن در پروتئین noway:

در اغلب اعضای بدن خود می توانید این ماده را مشاهده کنید، چون به عنوان زیر ساخت، نقش اساسی را در بدن شما ایفا می نماید. در هایپرتروفی نیز برای افرایش سلامت عضلات از این ماده بسیار استفاده می شود.

هر چقدر که بیشتر از این کلاژن به مصرف برسانید، می توانید زیر ساخت عضلات خود را بالا ببرید، چون برای رشد عضلات شما مزایای بی نظیری خواهد داشت. در ضمن این نوع پروتئین ها باعث می شوند تا انعطاف و حالت ارتجاعی پوست افرایش پیدا کند که در این صورت، پوست شما خاصیت کشسانی بیشتری پیدا می نماید و ارتجاع پذیرتر خواهد شد.

در ضمن به کمک کلاژن می توانید از وجود چین و چروک های پوست خلاص شوید و شاهد ترمیم زخم های بدن خود با شتاب بالاتر باشید.

این ماده جزو موادی است که برخی از اندام های بدن را مستحکم تر می کند و این عملکرد مهم آن به دلیل ساختار آن است مثل: حفظ پایداری و قدرت مفاصل و تاندون ها، پیشگیری از صدمه دیدگی آن ها، پیشگیری از پوکی استخوان و آرتروز، کم کردن درد مفاصل.

پس اگر این مکمل بی نظیر را به مصرف برسانید، هم می توانید سلامتی بخش های گوناگون بدن خود را تضمین کنید و هم حجم عضلات خود را بیشتر نمایید و یا به عبارتی به صورت کاملا اصولی بر وزن خود اضافه کنید.

می توانید مکمل noway که جزو بهترین پروتئین برای افزایش وزن است را از برند معتبر ATP تهیه کنید که تنها نماینده رسمی آن در ایران، شرکت ترندان اسپرت نام دارد. اطلاعات تکمیلی را می توانید از وبسایت شرکت کسب نمایید.

پروتئین کلاژن noway:

در این محصول، ویژگی های به خصوصی وجود دارد و به شکل هیدرولیز شده به همراه پپتاید زیست فعال فرآوری می شود. تولید این کالا فرمولاسیون ساده ای ندارد و پیچیدگی های فراوانی در آن جلب توجه می کند.

همچنین این محصول با نام body balance نیز شناخته می شود که نتیجه تلاش های کشورهای معتبر می باشد. در این مکمل پروتئین، کلاژن نوع یک و سه به فراوانی یافت می شود که با مصرف آن ها می توانید در بدن خود کلاژن نوع دوم را نیز بسازید.

در ضمن بیشتر احتیاجات بدن خود را با همین مکمل می توانید تامین نمایید تا کیفیت سلامتی شما بهبود پیدا کند. این مکمل بهترین پروتئین برای افزایش وزن به حساب می آید، پس از مصرف آن غافل نشوید.

آمینو اسیدها در پروتئین noway:

در این ماده بی نظیر، مهم ترین آمینو اسیدها را می توانید بیابید مثل: پرولین، هیدروکسی پرولین، لیزین و گلیسین.

اما گفتن این موضوع الزامی است که در این مکمل، افزایش وزن افزون بر موارد بالا، تمامی آمینو اسیدهای ضروری و غیر ضروری به فراوانی یافت می شوند. بنابراین پروفایل آمینو اسیدی این مکمل تکمیل می باشد و نسبت به انواع دیگر کلاژن، عیب و ایرادی از این نظر نخواهد داشت.

خلاصه مزیت های پروتئین noway:

خلاصه مزیت های پروتئین noway:
خلاصه مزیت های پروتئین noway:
  • هیدرولیز و پپتاید
  • پروتئین ساختاری
  • فراهم آورنده همه آمینو اسیدها
  • فاقد نشانه های گوارشی
  • جذب و خلوص زیاد
  • از گوشت گاو به دست می آید.
  • هیچ محصول لبنی در آن وجود ندارد.
  • کربوهیدرات بسیار کمی دارد.
  • دارای شیرین کننده فاقد کالری به نام استویا است.
  • یک طعم دهنده و رنگ دهنده طبیعی محسوب می شود.

ترکیبات پروتئین noway:

هر کدام از سروینگ سایزهای این مکمل حدوداً از ۱۵گرم پروتئین کلاژن تشکیل شده اند. بنابراین در قیاس با انواع محصولات مشابه، صرفه اقتصادی بیشتری را شامل حال متقاضیان می کنند. همچنین خلوص پروتئین این مکمل فوق العاده زیاد است و دارای حداقل کربوهیدرات می باشد. دقیقا به همین دلیل، این مکمل جزو بهترین پروتئین برای افزایش وزن به حساب می آید.

طعم پروتئین noway:

این محصول از طعم های گوناگونی برخوردار است و می تواند برای تمام سلیقه ها، یک مکمل کامل و محبوب به شمار بیاید. همچنین این مکمل توسط شرکت ترندان اسپرت، در طعم های گوناگونی به بازار مصرف عرضه می شود که عبارتند از:

  • شکلات
  • وانیل
  • توت فرنگی
  • موکا
  • موز
  • پیناکولادا

نحوه مصرف پروتئین noway:

اگر می خواهید همزمان با بالا بردن حجم عضلات، چربی سوزی را نیز تجربه کنید، می توانید قبل و پس از تمرین، یک اسکوپ از این مکمل را هر بار با آب زیاد ترکیب نموده و به مصرف برسانید.

اما برای اضافه کردن وزن خود، قادر خواهید بود که تنها پس از تمرینات ورزشی، یک اسکوپ از این ماده را به همراه آب زیاد میل نمایید و به نتیجه مطلوب برسید.

البته مصرف این مکمل برای عموم افراد مانعی ندارد؛ چون برای بهبود سلامتی آن ها، دارای فواید بی شماری است. پس برای چنین افرادی توصیه می کنیم که حدود ۱۵ گرم از این مکمل را قبل از صبحانه در حالت ناشتا یا در کنار صبحانه به مصرف برسانند.

 

ترکیبات پیشنهادی در کنار مکمل پروتئین noway:

ترکیبات پیشنهادی در کنار مکمل پروتئین noway:
ترکیبات پیشنهادی در کنار مکمل پروتئین noway:

علاوه بر نکاتی که در پاراگراف های قبلی عنوان کردیم، در کنار رژیم غذایی، ورزش اصولی و استفاده از این مکمل؛ بهتر است موارد دیگری را نیز رعایت کنید تا حجم عضلات خود را بالاتر ببرید.

از این رو می توانید ترکیبات دیگری را نیز به این مکمل اضافه کنید و همه آن ها را در کنار یکدیگر میل کنید تا بیشترین تاثیر ممکن را برای افزایش وزن به دست بیاورید.

ترکیبانی مثل BCAA، کراتین و مونوهیدرات در کنار این ماده سبب افزایش انفجاری حجم عضلات شما خواهند شد. همچنین با افزودن گلوتامین به این پروتئین می توانید منفعت های بیشتری را به عضلات و تاندون ها برسانید و حتی سبب ریکاوری بهتر آن ها شوید.

به همین دلیل، این مکمل بهترین پروتئین برای افزایش وزن به شمار می آید و برای تهیه آن می توانید به برند ATP مراجعه نمایید که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت می باشد.

صفحه مکمل برای سفت شدن عضلات را مشاهده کنید.

ترکیبات بهترین پروتئین برای افزایش وزن چیست؟

ترکیبات بهترین پروتئین برای افزایش وزن چیست؟
ترکیبات بهترین پروتئین برای افزایش وزن چیست؟

محتوای این مکمل ها به این صورت است که از کربوهیدرات مطلوبی برخوردار هستند و پروتئین بالایی دارند، همچنین مقدار کمی چربی نیز در آن ها دیده می شود که همه این ترکیبات باعث می شوند تا کالری موجود در هر اسکوپ از این مکمل بیشتر شود و تا عدد ۱۰۰۰ نیز برسد.

به همین علت، بهترین پروتئین برای افزایش وزن شما بسیار مثمر ثمر خواهد بود. در ضمن انواع مکمل های افزایش حجم، عملکردهای تقریبا یکسانی با این محصولات دارند و از آن ها نیز برای بالا بردن حجم عضلات یا وزن بهره گرفته می شود.

اما یک فرق بسیار واضح در میان این محصول وجود دارد که در مقدار کربوهیدرات و پروتئین هر کدام از آن ها است. در محصولاتی که به عنوان حجم دهنده عضلات به کار گرفته می شوند، پروتئین به میزان فراوان تری یافت می شود و برای اشخاصی که مشغول فعالیت های ورزشی متوسط و حرفه ای مانند بدنسازی هستند، مزایای بیشتری خواهد داشت؛ زیرا به حجیم کردن عضلات آن ها کمک قابل توجهی می نماید.

صفحه افزایش وزن سریع در یک ماه را مشاهده کنید.

بهترین پروتئین برای افزایش وزن، چه مزایایی برای مصرف کنندگان در پی دارد؟

اگر از انواع مکمل های پروتئینی متناسب با بدن خود استفاده می کنید، می توانید منفعت های بی شماری را به بدن خود برسانید مثل مکمل پروتئینی noway. همچنین مزایای بهترین پروتئین برای افزایش وزن عبارتند از:

  • کمبود وزن شما را جبران می نماید.
  • کالری مورد احتیاج بدن شما را فراهم می کند.
  • برای بدن شما از ترکیبات مغذی فراوانی برخوردار است.
  • سرعت ریکاوری را بالا می برد، کیفیت آن را بهبود می بخشد و به طور کلی به بهتر شدن آن کمک می کند.
  • شتاب عضله سازی را بیشتر می نماید.
  • صدمه دیدگی در عضلات را به حداقل می رساند.

زمان مناسب به منظور مصرف بهترین پروتئین برای افزایش وزن

زمان مناسب به منظور مصرف بهترین پروتئین برای افزایش وزن
زمان مناسب به منظور مصرف بهترین پروتئین برای افزایش وزن

بازه زمانی مناسب برای مصرف این ماده مهم باید توسط مربی و متناسب با شرایط بدنی شما تعیین شود؛ اما به طور کلی می توانید در هر وعده مصرفی خود از ۱۰ تا ۱۵ گرم پروتئین استفاده کنید که وعده های انتخابی می توانند جزو موارد زیر باشند:

  • همراه با صبحانه
  • قبل از تمرین ورزشی
  • بعد از تمرین ورزشی

مواد تشکیل دهنده کلیدی در بهترین پروتئین برای افزایش وزن کدامند؟

مواد تشکیل دهنده کلیدی در بهترین پروتئین برای افزایش وزن کدامند؟
مواد تشکیل دهنده کلیدی در بهترین پروتئین برای افزایش وزن کدامند؟

بهترین پروتئین برای افزایش وزن را به گونه ای تولید می کنند که میزان پروتئین در آن بیشتر از هر ماده دیگری باشد و کربوهیدرات نیز در آن وجود داشته باشد؛ به همین علت پروتئین یک ماده تشکیل دهنده کلیدی در این مدل از مکمل ها به شمار می آید و برای بالا بردن وزن، اهمیت زیادی دارد. اما افزون بر موارد گفته شده، بهترین پروتئین هایی که برای افزایش وزن استفاده می شوند، احتمالا موارد زیر را نیز دارا خواهند بود که عبارتند از:

کراتین:

معمولا در پروتئین هایی که برای بالا بردن وزن کاربرد دارند، این ماده نیز به چشم می خورد و کیفیت مکمل ها را بالا می برد. استفاده از این ماده در فرمول بهترین پروتئین ها ضروری نیست و می توانید از مواد ارزان تر نیز استفاده کنید و کراتین را حذف کنید؛

زیرا این ماده به طور خودکار در بدن همه ما ساخته می شود. اما با افزایش پروتئین بدن خود می توانید جذب کراتین در بدن خود را بیشتر نمایید. همچنین این مکمل را نیز می توانید از برند ATP به آسانی تهیه کنید که تنها نماینده رسمی این برند معتبر در ایران، شرکت ترندان اسپرت نام دارد.

مالتودکسترین:

این محصول به عنوان نشاسته گیاهی وجود دارد که دارای ظاهری پودر شکل می باشد. همچنین برای طعم دهی به مکمل ها نیز می توان آن را به کار گرفت. در ضمن برای افزایش تاریخ انقضای مکمل ها نیز کاربرد مطلوبی دارد. با ترکیب کردن این ماده با بهترین پروتئین های افزایش وزن، می توانید انرژی فراوانی را به بدن خود منتقل نمایید. به خصوص ورزشکاران

فیبرها:

به بهترین پروتئین برای افزایش وزن، گینر نیز گفته می شود که برای تاثیر گذاری بیشت،ر از فیبر در ساخت آن ها استفاده می کنند؛ چون کارکرد سیستم گوارشی را بهبود می بخشد و جلوی ورود سموم ناخواسته به بدن مصرف کنندگان را می گیرد. بنابراین افزایش وزن به راحتی اتفاق می افتد.

ورزش کردن در کنار استفاده از بهترین پروتئین برای افزایش وزن، چه اهمیتی دارد؟

ورزش کردن در کنار استفاده از بهترین پروتئین برای افزایش وزن، چه اهمیتی دارد؟
ورزش کردن در کنار استفاده از بهترین پروتئین برای افزایش وزن، چه اهمیتی دارد؟

کسانی که قصد دارند وزن خود را بالاتر ببرند، بهتر است ورزش را از برنامه هفتگی خود حذف نکنند، چون پیامدهای نامناسبی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

اگر ورزش کنید و همزمان پروتئین بخورید، از تجمع بافت های چربی در بدن خود پیشگیری می نمایید و در حقیقت از طریق حجم دادن به عضلات، وزن خود را افزایش می دهید. ورزش کردن در کنار مصرف بهترین پروتئین برای بالا بردن وزن، مزایای فراوانی دارد که عبارتند از:

  • روحیه شما را به خوبی ارتقا می دهد.
  • فشار خون شما را کنترل می نماید و به بهبود آن کمک قابل توجهی می کند.
  • اضطراب و افسردگی به کمک ورزش و پروتئین به راحتی از شما دور می شوند.
  • از بیماری های قلبی پیشگیری می نماید.
  • امکان دچار شدن شما به پوکی استخوان را بسیار پایین می آورد.
  • خطر دچار شدن به سرطان های خاص نیز از شما دور می شود.

نکته: ممکن است فکر کنید که اگر ورزش کنیم، نمی توانیم وزن خود را بالا ببریم و یا بر عکس، دچار کمبود وزن بیشتری می شویم! اما این طور نیست، چون ورزش سوخت و ساز بدن را بالا می برد و باعث می شود زودتر از حد معمول احساس گرسنگی را تجربه کنید. همچنین می توانید انجام ورزش های هوازی را بسیار پایین بیاورید و روی انجام تمرینات ورزشی قدرتی تمرکز و توجه خود را قرار بدهید. چون فواید بیشتری برای افزایش وزن شما خواهند داشت.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مقاله، راجع به بهترین پروتئین برای افزایش وزن با شما صحبت کردیم و پروتئین noway را از برند ATP به شما معرفی نمودیم تا به سبب کلاژن ها و آمینو اسیدهای موجود در آن، بتوانید سلامت خود را تقویت نمایید و افزایش وزن قابل توجهی را شاهد باشید.

همچنین می توانید این مکمل فوق العاده را از تنها نماینده رسمی این برند معتبر تهیه کنید که شرکت ترندان اسپرت نام دارد.

در ضمن، خوردن مکمل به تنهایی بدون رژیم غذایی و ورزش توصیه نمی شود، چون تاثیر مطلوبی نخواهد داشت. همچنین مقدار مجاز استفاده روزانه آن را بهتر است از پزشک تغذیه و مربی خود آموزش ببینید تا مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نشود.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.