محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

مکمل کربوهیدرات در بدنسازی

مکمل کربوهیدرات در بدنسازی

Table of Contents

در این مقاله، به بررسی و معرفی مکمل کربوهیدرات در بدنسازی خواهیم پرداخت. با شما هستیم.

در این راهنمای جامع  از شرکت ترندان اسپرت، ما در مورد فواید و نقش مکمل کربوهیدرات در بدنسازی، صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین مکمل برای ریکاوری در بدنسازی دیدن کنید.

نقش کربوهیدرات در بدنسازی

کربوهیدرات ها یک درشت مغذی ضروری هستند که انرژی بدن را تامین می کنند و از رشد عضلات حمایت می کنند. آنها به چند دلیل، نقش مهمی در بدنسازی دارند:

سوخت برای تمرینات:

کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی برای تمرینات با شدت بالا مانند وزنه برداری و تمرینات مقاومتی هستند.

پر کردن گلیکوژن:

تمرینات شدید باعث کاهش ذخایر گلیکوژن ماهیچه‌ها می‌شود و مصرف کربوهیدرات‌ها بعد از تمرین، به پر کردن این ذخایر کمک می‌کند و باعث ریکاوری و رشد عضلات می‌شود.

پاسخ انسولین:

کربوهیدرات ها ترشح انسولین را تحریک می کنند، هورمونی که به انتقال مواد مغذی از جمله اسیدهای آمینه به سلول های عضلانی کمک می کند و از ترمیم و رشد ماهیچه ها حمایت می کند.

بهترین مکمل کربوهیدرات در بدنسازی از شرکت ترندان اسپرت

بهترین مکمل کربوهیدرات در بدنسازی از شرکت ترندان اسپرت
بهترین مکمل کربوهیدرات در بدنسازی از شرکت ترندان اسپرت

مکمل InfraRed NRG از شرکت ترندان اسپرت از بهترین مکمل کربوهیدرات در بدنسازی می باشد. یکی از اهداف مکمل InfraRed NRG ، در حین ورزش جلوگیری از خستگی زودرس، جایگزینی الکترولیت های از دست رفته است. همچنین در حین ورزش در اثر تعریق، افزایش قدرت، افزایش جریان خون و تامین قند مورد نیاز در حین فعالیت است.

این مکمل حاصل ساعت‌های بی‌شماری مطالعه است تا مکمل غذایی ایده‌آل برای ورزشکاران باشد و بهترین راه‌ حل را برای نیازهای تمرینی آن‌ها ارائه دهد.

لیست کامل تر مکمل های بدن سازی را در صفحه نام مکمل های بدنسازی، مشاهده کنید.

ترکیبات منحصر به فرد کربوهیدرات در مکمل InfraRed NRG شرکت ترندان اسپرت

ترکیبات منحصر به فرد کربوهیدرات در مکمل InfraRed NRG شرکت ترندان اسپرت شامل ترکیب دکستروز، مالتودکسترین، آمیلوپکتین برنج با وزن مولکولی بالا و بیتروت است، که پکیج بی نظیری از کربوهیدرات‌های مورد نیاز ورزشکاران است.

این ترکیب از کربوهیدرات های ساده و پیچیده است که به طور مداوم انرژی بدن را تامین می کنند و از افت قند خون در حین ورزش جلوگیری می کند.

این کربوهیدرات ها که در این مکمل ها وجود دارند، قبل از تمرین برای بدنسازان ضروری است. برخلاف شیرینی هایی مانند ساکارز، آنها نیز کاملاً سالم هستند و اثرات منفی زیادی بر بدن ندارند. استفاده از بیروت در ساختار این مکمل سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. زیرا حاوی مواد مغذی زیادی مانند فولات، منگنز، مس، پتاسیم، منیزیم، ویتامین C، ویتامین B6 و آهن سرشار از آنتی اکسیدان‌ است.

سایر ساختار مکمل InfraRed NRG شرکت ترندان اسپرت

Citrulline malate: سیترولین مالات پیش ساز آرژنین است که در نهایت باعث تولید بیشتر نیتریک اکساید و درنتیجه سبب گشاد شدن عروق خونی و افزایش جریان خون می شود که در نهایت سبب تغذیه‌ی اندام بهتر و قدرت بیشتربدنسازان در حین تمرین  می‌شود.

Beta alanine: بتا آلانین تولید کننده کارنوزین است که با بافر کنندگی خود سبب حذف اسید لاکتیک تولید شده در بدن خواهد شد. در نتیجه دوره مدت زمان رسیدن به خستگی را طولانی می کند و استقامت ورزشکار را بهبود می بخشد.

ATP Science Electrolyte Blend: ترکیب الکترولیت مکمل InfraRed NRG از شرکت ترندان اسپرت باعث می شود تا بدن در حین ورزش، الکترولیت های بیشتری را از دست بدهد؛ در حالی که بدن احساس نبود آنها را حس نمی کند.

Creatinol-O-Phosphate: این ترکیب با تأثیری که بر قدرت عضلات دارد، در نهایت منجر به افزایش هایپرتروفی و در نتیجه رشد بیشتر عضلانی می شود. با گنجاندن این ماده در فرمولاسیون مکمل InfraRed NRG از شرکت ترندان اسپرت، محصول خود را به یک مکمل قوی قبل از تمرین برای ورزشکاران استقامتی تبدیل کرده است تا بدون نگرانی در مورد خستگی عضلانی و اسیدی شدن لاکتیک، در بالاترین سطح اثربخشی خود به رقابت و تمرین بپردازند.

Malic Acid : Malic Acid موجود در مکمل NRG InfraRed از شرکت ترندان اسپرت سبب افزایش دهندگی و بهبود انرژی بدنسازان می شود. همچنین سبب سلامت دندان، سلامت پوست، بهبود علائم فیبرومیالوژی شده و جلوگیری از خشکی دهان نیز از دیگر مزایای این ترکیب به حساب می‌آیند.

Schisandra: این گیاه سبب بهبود آلزایمر، حفظ سلامت کبد، بهبود علائم قاعدگی، تسکین استرس و اضطراب، جلوگیری از افسردگی در بدن می شود.

پودر عسل: حضور این ماده موجود در این مکمل، باعث می‌شود که ترکیب کربوهیدراتی Infrared بهتر جذب شود.

بهینه سازی مصرف کربوهیدرات برای بدنسازی با مکمل InfraRed NRG

برای استفاده حداکثری از کربوهیدرات موجود در مکمل InfraRed NRG ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

زمان: مکمل InfraRed NRG را ظرف 30 دقیقه قبل از تمرین خود مصرف کنید تا ریکاوری و رشد عضلات را به حداکثر برسانید.

هیدراتاسیون: قبل، حین و بعد از تمرینات خود به خوبی هیدراته بمانید، زیرا کم آبی می تواند بر عملکرد و ریکاوری تأثیر منفی بگذارد.

چرا مکمل InfraRed NRG مصرف کنیم؟

این محصول دارای عناصری است که تمام خواسته های یک ورزشکار را برآورده می کند. مهمترین نقش این مکمل در بدن، افزایش توانایی و قدرت، کاهش خستگی، تامین کربوهیدرات مورد نیاز بدن و جبران الکترولیت های از دست رفته است. بدنسازان با مصرف این مکمل می توانند بیشتر تمرینات قدرت و استقامت را بدون خستگی های مکرر انجام داده و عملکرد ورزشی خود را ارتقا دهند.

باورهای اشتباه و رایج در مورد مکمل کربوهیدرات در بدنسازی

بسیاری از باورهای نا درست در مورد مکمل کربوهیدرات در بدنسازی وجود دارد. در ادامه، برخی از افسانه‌های رایج اشتباه را بیان نموده ایم:

کربوهیدرات ها باعث افزایش چربی می شوند: در حالی که مصرف بیش از حد کربوهیدرات می تواند به افزایش چربی کمک کند، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که کربوهیدرات ها برای سوخت رسانی در تمرینات و تقویت رشد عضلات، ضروری هستند.

همه کربوهیدرات ها یکسان هستند: انواع مختلف کربوهیدرات ها اثرات منحصر به فردی بر بدن دارند. کربوهیدرات‌های ساده برای انرژی و بازیابی سریع ایده‌آل هستند، در حالی که کربوهیدرات‌های پیچیده، انرژی پایدار را فراهم می‌کنند و به حفظ سطح قند خون پایدار کمک می‌کنند.

مکمل‌های کربوهیدرات، غیرضروری هستند: در حالی که درست است که کربوهیدرات‌ها را می‌توان از منابع غذایی کامل به ‌دست آورد، اما مکمل‌ها یک راه راحت و کارآمد برای اطمینان از برآورده کردن نیازهای کربوهیدراتی، به‌ ویژه پس از تمرین‌های شدید، ارائه می‌کنند.

سوالات متداول

مکمل های کربوهیدرات چیست و چگونه کار می کنند؟

مکمل های کربوهیدرات، مکمل های غذایی هستند که حاوی اشکال مختلف کربوهیدرات ها مانند قندهای ساده، کربوهیدرات های پیچیده و نشاسته هستند. این مکمل ها در بین بدنسازان و ورزشکاران محبوب هستند زیرا به تامین انرژی در حین ورزش و کمک به ریکاوری بعد از تمرین کمک می کنند. عملکرد اصلی مکمل های کربوهیدراتی، پر کردن ذخایر گلیکوژن بدن است که در طول ورزش تخلیه می شود. این رویکرد می تواند به بهبود عملکرد، کاهش خستگی و حمایت از رشد عضلات کمک کند.

مزایای استفاده از مکمل کربوهیدرات در بدنسازی چیست؟

مکمل های کربوهیدرات می توانند مزایای متعددی برای بدنسازان داشته باشند، از جمله:

افزایش سطح انرژی در طول تمرین: مکمل‌های کربوهیدرات منبع سریع انرژی هستند که می‌تواند به بدنسازان کمک کند تا از طریق تمرینات خود قدرت داشته باشند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

بهبود ریکاوری بعد از تمرین: مصرف مکمل های کربوهیدرات بعد از تمرین می تواند به پر کردن ذخایر گلیکوژن و کمک به ریکاوری عضلات کمک کند.

افزایش رشد عضلانی: مکمل های کربوهیدرات می توانند به بهبود سنتز پروتئین و حمایت از رشد عضلات کمک کنند.

آیا می توان از مکمل های کربوهیدرات برای کاهش وزن استفاده کرد؟

در حالی که مکمل های کربوهیدرات معمولا برای رشد انرژی و عضله استفاده می شوند، می توانند به عنوان بخشی از یک برنامه کاهش وزن نیز استفاده شوند. مصرف مکمل های کربوهیدرات قبل یا در حین ورزش می تواند به تامین انرژی مورد نیاز برای تامین انرژی از طریق تمرین کمک کند که می تواند به کاهش وزن کمک کند.

در پایان صفحه زمان مصرف مکمل های بدنسازی را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مکمل کربوهیدرات در بدنسازی نقش حیاتی برای بدن دارند، انرژی مورد نیاز برای تمرینات را تامین می کنند، ذخایر گلیکوژن را دوباره پر می کنند و از رشد عضلانی حمایت می کنند. مکمل کربوهیدرات به هیچ وجه باعث افزایش چربی نمی شود و مصرف آن برای بدنسازان که می خواهند تمرینات قدرتی و استقامتی را انجام دهند، ضروری است.

در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه، شما می توانید با متخصصان ما در شرکت ترندان اسپرت در ارتباط باشید و مشورت های لازم را دریافت نمایید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.