محصول ارگانیک سفت می شه، ولی خراب نمی شه

حقیقت‌هایی درباره پروتئین وی که شرکت‌ها نمی‌خواهند شما بدانید!

هر اسکوپ کراتین چند گرم است

در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که هر اسکوپ کراتین چند گرم است؟ با ما باشید. مصرف مکمل های ورزشی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد مختلف به خصوص ورزشکاران، از مکمل های ورزشی گوناگونی استفاده می کنند که هر کدام از این مکمل ها، مزیت های خاص خود را دارد و کاربرد مربوط به خود را خواهد داشت. یکی از اصلی ترین و بهترین و کاربردی ترین مکمل های ورزشی و غذایی، مکمل کراتین است.

Table of Contents

در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که هر اسکوپ کراتین چند گرم است؟ با ما باشید.

مصرف مکمل های ورزشی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد مختلف به خصوص ورزشکاران، از مکمل های ورزشی گوناگونی استفاده می کنند که هر کدام از این مکمل ها، مزیت های خاص خود را دارد و کاربرد مربوط به خود را خواهد داشت. یکی از اصلی ترین و بهترین و کاربردی ترین مکمل های ورزشی و غذایی، مکمل کراتین است.

کراتین نیز به عنوان پادشاه مکمل ها محسوب می شود و کمتر ورزشکاری است که از آن مصرف نکرده باشد. کراتین دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار مناسب و ایده آلی است که می تواند برای سلامت بدن ورزشکار و حتی افراد عادی، استفاده شود.

مهمترین اصل در مصرف کراتین، شناخت مسائل مربوط به میزان مصرف آن است. به همین دلیل، لازم است اطلاعات کافی در این خصوص داشت. به عنوان مثال، باید بدانیم که در طول روز، چقدر و چه مقداری باید کراتین مصرف کنیم. یا به عبارت دیگر، از هر اسکوپ مصرف کراتین، چند گرم عاید ما می شود.

به همین دلیل، ما در این مقاله، قصد داریم به این مسئله بپردازیم که هر اسکوپ کراتین چند گرم است.

همچنین در این مقاله در خصوص ویژگی های مصرف کراتین و یکی از بهترین مکمل های کراتین موجود در بازار، یعنی کراتین مونوهیدرات inception labs صحبت نماییم که محصول شرکت ATP بوده و شرکت ترندان اسپرت، به عنوان تنها نمایندگی رسمی این برند در کشور ما فعالیت دارد. بنابراین توصیه می شود تا انتهای مقاله، همراه ما باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست فواید مکمل کراتین ؛ هر آنچه باید بدانید دیدن کنید.

هر اسکوپ کراتین چند گرم است؟

هر اسکوپ کراتین چند گرم است؟
هر اسکوپ کراتین چند گرم است؟

همان طور که در مقدمه مقاله گفته شد، مکمل کراتین، به عنوان یکی از بهترین مکمل های ورزشی شناخته می شود. این مکمل ماده ای است که به صورت طبیعی در سلول های عضلانی ما یافت می شود و در بدن ما، به مقدار کمی نیز تولید خواهد شد.

اهمیت مصرف کراتین در ورزش هایی مانند بدنسازی مشخص می شود. زیرا این مکمل، می تواند باعث عضلانی تر شدن گشته و کمک زیادی به انجام تمرینات شدید و قدرتی تر خواهد کرد. زیرا کراتین در تولید انرژی بسیار مفید است. افزایش عملکرد ورزشی فرد در مصرف کراتین، موثر خواهد بود.

اما باید بدانید که از یک اسکوپ کراتین، چند گرم از این مکمل مفید را می توان دریافت کرد.

به صورت کلی در یک اسکوپ کراتین، مقدار 3.5 تا 4 گرم کراتین وجود دارد. برای مصرف آن بر اساس میزان شرایط جسمی فرد و یا نظراتی مانند نظر پزشک تغذیه، می توان این مقدار کراتین را در یک لیوان آب مصرف کرد تا از فواید آن بهره مند شد.

اندازه مصرف کراتین برای هر فردی می تواند متفاوت باشد. کراتین می تواند دارای دوره بارگیری در ابتدای مصرف باشد که به مقدار بیشتری در روز باید مصرف کرد.

اما در دوران عادی، می توان به مقدار یک تا 4 اسکوپ در روز مصرف کرد که هر اسکوپ آن حدود 3.5 تا 4 گرم خواهد بود. حال که با این مسئله آشنا شدیم که هر اسکوپ کراتین چند گرم است، در ادامه، به معرفی یکی از بهترین مکمل های کراتین می پردازیم.

حتما صفحات چند ساعت قبل تمرین کراتین بخوریم، بهترین زمان مصرف کراتین و مصرف کراتین بدون ورزش را نیز مطالعه کنید.

کراتین مونوهیدرات inception labs برند ATP

یکی از بهترین و کامل ترین مکمل های کراتین که ورزشکاران می توانند از آن استفاده کنند، کراتین مونوهیدرات inception labs است.

این مکمل ورزشی، می تواند با افزایش میزان آدنوزین تری فسفات، کمک زیادی به تامین انرژی سلول های عضلانی بدن کند. همچنین، این مکمل، تاثیر زیادی در ریکاوری کردن عضلات داشته و سبب جلوگیری از خستگی و آسیب های ورزشی می شود.

کراتین مونوهیدرات inception labs محصول شرکت ATP است. این شرکت استرالیایی، توسط نمایندگی رسمی آن در ایران یعنی شرکت ترندان اسپرت، اقدام به صادر کردن این محصول به کشور ما می کند و شما می توانید برای تهیه این مکمل با ارزش، به وبسایت شرکت ترندان اسپرت مراجعه نمایید و اقدام به خریداری این محصول کنید.

ویژگی های کراتین مونوهیدرات inception labs

ویژگی های کراتین مونوهیدرات inception labs
ویژگی های کراتین مونوهیدرات inception labs

همان طور که در مبحث قبلی مقاله اسکوپ کراتین چند گرم است گفته شد، یکی از بهترین مکمل های کراتین، مربوط به شرکت ATP است. لازمه بهره مندی از ویژگی های یک مکملی مانند کراتین، این است که از یک مکمل با کیفیت و شناخته شده ای استفاده کرد.

شناخت ویژگی های مکمل کراتین، تاثیر زیادی در انتخاب محصول و مصرف آن دارد. این کراتین نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد و بسیار مناسبی است که می توان به راحتی از مصرف آن، اطمینان داشت که کیفیت بالایی دارد.

خلوص بالای این مکمل و همچنین عاری از هر گونه آلودگی نیز، از ویژگی های مهم کراتین مونوهیدرات inception labs است.

تحقیقات گوناگونی در خصوص ویژگی های این محصول انجام شده است که در ادامه، به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم نمود:
  • مناسب برای استفاده افراد گیاهخوار و دارای فواید بسیار
  • تایید شده توسط تست سلامت HPLC
  • ماده ای غیر تراریخته و کاملا سالم
  • این مکمل، فاقد گلوتن بوده و برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند، بهترین گزینه محسوب می شود.
  • این مکمل، بدون قند و گلوکز است.
  • ارزیابی شده از لحاظ عدم وجود مواد مضر و غیر استاندارد که نشاندهنده خلوص بالای آن است.
  • دارای گواهی حلال

همان طور که ملاحظه کردید، این مکمل، جزو بهترین مکمل های ورزشی محسوب می شود. برای مصرف آن، می توانید بین یک اسکوپ تا دو اسکوپ، قبل و بعد تمرین مصرف کنید. همچنین، پزشک متخصص تغذیه می تواند راهنمایی های بیشتری در خصوص میزان مصرف دقیق آن ارائه دهد. برای تهیه این محصول، می توانید به وبسایت شرکت ترندان اسپورت، مراجعه نمایید.

شما در حال مطالعه مقاله اسکوپ کراتین چند گرم است، هستید.

چه افرادی از مکمل کراتین استفاده می‌کنند؟

چه افرادی از مکمل کراتین استفاده می‌کنند؟
چه افرادی از مکمل کراتین استفاده می‌کنند؟

ورزشکارانی که در سطوح مبتدی تا حرفه ای اقدام به ورزش و فعالیت های بدنی می کنند، می توانند برای بهبود وضعیت تمرینی خود، از کراتین استفاده کنند. این مکمل می تواند علاوه بر افزایش قدرت در حین تمرین، باعث رشد عضلات و همچنین تسریع در فرایند ریکاوری بدن شود.

شناخت این موضوع که اسکوپ کراتین چند گرم است، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افرادی که ورزش هایی مانند بدنسازی، فوتبال، بسکتبال، کشتی و … انجام می دهند، می توانند از این مکمل استفاده کنند.

فواید و خواص هر اسکوپ کراتین در بدنسازی چیست؟

فواید و خواص هر اسکوپ کراتین در بدنسازی چیست؟
فواید و خواص هر اسکوپ کراتین در بدنسازی چیست؟

نتایج و مطالعات بسیار زیادی روی خواص کراتین انجام شده است که هر کدام از این خواص، می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد. از مهمترین خواص کراتین که می توان از هر اسکوپ آن به دست آورد، عبارتند از:

  • موثر در افزایش انرژی در تمرینات و افزایش شدت انرژی
  • کمک به افزایش حجم عضلات
  • موثر در بهبود عملکرد ورزشی به خصوص در ورزش های قدرتی
  • کاهش خستگی و کسالت

حال در ادامه مقاله هر اسکوپ کراتین چند گرم است، به بررسی هر کدام از این موارد می پردازیم.

  • کمک به افزایش انرژی در ماهیچه ها و عضلات

یکی از مهمترین خواص کراتین به خصوص کراتین مونوهیدرات inception labs برند ATP این است که می تواند باعث افزایش ذخیره فسفوکراتین در ماهیچه ها شود. این ماده، می تواند باعث افزایش انرژی شده و در زمان تمرین برای ورزشکاران استفاده خواهد شد.

افزایش انرژی و توان قدرتی فرد، از مهمترین خواص هر اسکوپ کراتین است. با مشخص شدن این که هر اسکوپ کراتین چند گرم است، و همچنین مشخص شدن مقدار مصرف روزانه خود، می توانید از این مکمل، نهایت استفاده را ببرید.

  • پشتیبانی از عملکرد‌های دیگر در عضلات

کراتین، می تواند باعث افزایش حجم عضلات شود. زیرا این مکمل می تواند مسیرهای سلولی متعددی را که باعث رشد عضلات می شود، تغییر دهد و در زمینه رساندن مواد مغذی و آب کافی به عضلات، بسیار مفید عمل خواهد کرد. همچنین کراتین می تواند زمینه ساز تشکیل پروتئین ها و فیبرهای عضلانی شود و در نتیجه، باعث افزایش حجم عضلات و ماهیچه ها خواهد شد.

هیدراته نگه داشتن بدن و بالا بردن میزان آب موجود در بدن، از خواص مهم هر اسکوپ کراتین است. در نتیجه، باعث جلوگیری از تحلیل عضلات و سوخت عضلات می شود و خود آب به تنهایی، می تواند در افزایش حجم عضلات، موثر باشد.

  • موثر در عملکرد ورزش های قدرتی

با مصرف هر مقدار مشخصی از هر اسکوپ کراتین، می توانید به عملکرد ورزشی خود کمک کنید. اگر ورزش های سنگین مانند بدنسازی انجام می دهید، کراتین قادر است با افزایش قدرت و انرژی، شدت تمرینات شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

از بهترین مکمل های موجود در این زمینه، مکمل کراتین مونوهیدرات inception labs است. این محصول، ساخت شرکت ATP بوده و شرکت ترندان اسپرت، به عنوان نمایندگی رسمی این محصول در ایران فعالیت دارد.

  • کاهش خستگی

مکمل بدنسازی کراتین، قادر است از خستگی ناشی از تمرینات ورزشی سخت و قدرتی، جلوگیری کند. علاوه بر این، با افزایش قدرت و انرژی، می تواند باعث ریکاوری سریع تر عضلات شود و به فرد کمک می کند که سریع تر، بدن خود را بازیابی نموده و به تمرینات خود ادامه دهد.

لازم به توضیح است که با علم به این موضوع که هر اسکوپ کراتین چند گرم است، می توانید با خرید مکمل کراتین مونوهیدرات inception labs برند ATP از وبسایت شرکت ترندان اسپرت، اقدام به بهره مندی از فواید این مکمل نمایید.

نکات مهم و سوالات متداول

  • دوز مصرف هر اسکوپ کراتین و زمان آن، دقیقا شامل چه مواردی است؟

برخی از تحقیقات نشان می دهد که کراتین، نیازی به دوز مصرفی ندارد. اما به صورت عمومی و البته با مشورت پزشک متخصص تغذیه، می توانید روزانه به مقدار یک اسکوپ تا 5 گرم از کراتین را مصرف کنید و بهترین زمان مصرف آن، بعد از تمرین است.

  • ترکیب های پیشنهادی به همراه هر اسکوپ کراتین کدام است؟

مزیت مهم کراتین، این است که می توانید این مکمل را به همراه دیگر مکمل ها از جمله مکمل BCAA یا Noway مصرف کنید. این دو محصول هم در وبسایت شرکت ترندان اسپرت موجود است که با بالاترین کیفیت می توانید تهیه نمایید. ترکیب این مکمل ها، می تواند باعث افزایش قدرت، افزایش حجم عضلات و دیگر موارد شود.

  • آیا افراد گیاهخوار می توانند از مکمل کراتین استفاده کنند؟

با توجه به این که هر اسکوپ کراتین چند گرم است، می توان گفت که گیاهخوارن هم می توانند از مزیت های مکمل کراتین استفاده کنند.

زیرا سطح کراتین طبیعی چنین افرادی، به دلیل کاهش مصرف گوشت و ماهی، کاهش پیدا می کند و اتفاقا مکمل کراتین، می تواند بهترین گزینه برای مصرف گیاهخواران باشد تا سلامت بدن آنان حفظ گردد. زیرا کراتین علاوه بر مزیت های ورزشی، باعث بهبود در عملکرد مغز و حافظه و … می شود.

  • آیا افراد مسن می توانند از مصرف کراتین بهره ببرند؟

این موضوع، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین اصل، مشورت با پزشک متخصص تغذیه است. زیرا افراد مسن، در سنین حساسی قرار دارند. اما به صورت کلی و طی تحقیقات انجام شده، مکمل کراتین می تواند برای افراد مسن، بسیار مفید باشد.

زیرا کراتین می تواند سب افزایش انرژی و جلوگیری از تحلیل عضلات شود. همچنین افراد مسنی که در معرض پوکی استخوان قرار دارند، با مصرف کراتین، می توانند در جلوگیری از این عارضه، به خود کمک زیادی نمایند. بنابراین می توانند در کنار رژیم غذایی سالم خود، از اسکوپ های کراتین بهره مند شوند.

  • آیا کراتین می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

کراتین با این که خاصیت افزایش حجم عضلات را دارد و ماهیتا ارتباطی به کاهش وزن ندارد، اما می تواند به صورت غیر مستقیم به افرادی که قصد کاهش وزن دارند، کمک زیادی کند. زیرا با مصرف کراتین، میزان قدرت و انرژی افراد افزایش پیدا می کند و در نتیجه، با فعالیت بیشتر، افزایش سوخت کالری رخ می دهد و در نهایت، منجر به چربی سوزی بیشتر می شود.

از طرفی کراتین، باعث افزایش متابولیسم بدن خواهد شد و همین مسئله نیز در کاهش وزن، بسیار موثر است.

  • مدت زمان نتیجه بخش بودن کراتین مونوهیدرات inception labs

مدت زمانی که طول می کشد تا کراتین، نتیجه خود را نشان دهد، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به شرایط بدنی فرد، دوز مصرفی و برنامه تمرینی فرد اشاره کرد. در زمان بارگیری، میزان اسکوپ مصرفی کراتین، افزایش می یابد.

از آنجایی که متوجه شدیم هر اسکوپ کراتین چند گرم است، میزان مصرف آن در دوران بارگیری و در دوران عادی، می تواند بین یک ماه تا دو ماه زمان ببرد تا نتیجه خود را نشان دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی این مسئله پرداختیم که هر اسکوپ کراتین چند گرم است. این مورد که هر اسکوپ کراتین حدود 4 گرم کراتین در خود دارد، می تواند کمک زیادی در میزان دوز مصرف و نحوه مصرف ما داشته باشد.

ما در این مقاله، به بررسی یکی از بهترین مکمل های موجود در بازار، یعنی کراتین مونوهیدرات inception labs پرداختیم. این مکمل، محصول شرکت ATP است که شرکت ترندان اسپرت به عنوان نمایندگی رسمی این برند، در کشور ما فعالیت دارد.

همچنین ما در این مقاله، به بررسی برخی از مزیت های مصرف هر اسکوپ کراتین پرداختیم.

کراتین، به عنوان پادشاه مکمل ها شناخته می شود و می تواند تاثیر بسیار زیادی در روند سلامتی ورزشی و سلامتی کلی ما داشته باشد.

توصیه می شود برای بهره مندی از خواص کراتین، حتما از مکمل کراتین مونوهیدرات inception labs استفاده نمایید. برای تهیه این محصول، می توانید به وبسایت شرکت ترندان اسپرت مراجعه نمایید و اقدام به خریداری این محصول نمایید.

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.